POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

42

Nakon izvršenog uspoređiva­nja utvrđene su tiskarske pogreške u Uredbi o carinskoj tarifi za 2005. godinu objav­ljenoj u »Narodnim novinama«, broj 165 od 27. studenoga 2004. godine, te se daje

ISPRAVAK

UREDBE O CARINSKOJ TARIFI ZA 2005. GODINU

 

Uz tarifnu oznaku 0401 20 91 10 u koloni Osnovna stopa carine treba stajati: 5 + 14,3 /100 kg.

Uz tarifnu oznaku 0405 20 90 u koloni EU treba stajati: – .

Uz tarifnu oznaku 1102 20 10 u koloni Jedinica mjere treba stajati: kg.        

Uz tarifnu oznaku 2202 90 10 u koloni Osnovna stopa carine treba stajati: 10 + 3,8 /100 l Max 15.

Uz tarifnu oznaku 3702 55 00 dva puta su nepotrebno ispisani isti podaci za jedinicu mjere, osnovnu stopu i snižene stope.

Uz tarifnu oznaku 8527 13 91 u koloni Jedinica mjere treba stajati: kom.; u koloni Osnovna stopa carine treba stajati: sl; u kolonama EU, Island, Norveška, Švicarska i Lihtenštajn, Bugarska, Rumu­njska, Albanija, Bosna i Herce­govina, Makedonija, Moldova, Srbija i Crna Gora, Turska treba stajati: –

Uz tarifnu oznaku 0406 90 29 u koloni Albanija treba stajati: Prilog 7.

Uz tarifnu oznaku 0408 91 20 u koloni Osnovna stopa carine
treba stajati: 10 + 53,9
/100 kg Max 35.

Uz tarifnu oznaku 1601 00 u koloni EU treba stajati: Prilog 1; u koloni Bugarska treba stajati: Prilog 5; u koloni Makedonija treba stajati: Prilog 8; u koloni Moldova treba stajati: Prilog 9; u koloni Srbija i Crna Gora treba stajati: Prilog 10. Ostale kolone trebaju biti prazne.

U tarifnoj oznaci 2009 80 96 nedostaje prva znamenka 2.
 

Zagreb, 31. prosinca 2004.

Glavna urednica
Slavica Banić, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga