|
|
|
|
68
Na temelju
članka 18. stavak 3. i članka 39. stavak 1. točka 1. Zakona o sustavu državne
uprave (»Narodne novine« broj 75/93, 92/96, 48/99, 15/00, 59/01 i 199/03), ministar
mora, turizma, prometa i razvitka donosi
I.
OPĆI UVJETI
U cilju
poticanja domaćega organiziranoga turističkog prometa putničke agencije (u daljem
tekstu: Organizator) mogu ostvariti subvenciju dijela troškova za ostvareni
organizirani turistički zračni, željeznički, cestovni i pomorski prijevoz u
2005. godini.
Subvenciju
mogu ostvariti Organizatori koji za domaće građane organiziraju paket aranžmane
(u daljem tekstu: Program) koji uključuju:
A) PROGRAME
•
ODMORIŠNE PROGRAME I ŠKOLSKE IZLETE u Hrvatskoj s najmanje 3 polupansiona u
svim smještajnim objektima kojima posluje ugostitelj (dalje u tekstu:
smještajni objekt). Smještaj kod iznajmljivača soba i apartmana koji nemaju
prijavljen obrt ili trgovačko društvo je isključen:
•
ORGANIZIRANI ODMOR UMIROVLJENIKA s najmanje 7 polupansiona u smještajnim
objektima
B)
VRSTE PRIJEVOZA
•
organizirani grupni prijevoz posebno zakupljenim autobusima ili zrakoplovima,
uključujući i transfere plovilima na otoke, od mjesta polaska grupe do mjesta
korištenja usluge u hotelskom i dr. smještaju, te povratak grupe na istoj
relaciji (vožnje za vrijeme boravka u destinaciji su isključene);
•
organizirani grupni prijevoz na redovnim željezničkim, zračnim, brodskim i
trajektnim linijama u dolasku i povratku grupe (najmanje 10 osoba u grupi);
•
organizirani grupni prijevoz u kombinaciji dva različita glavna sredstva
prijevoza u dolasku i odlasku (avion –
brod, avion – autobus, avion – vlak, autobus – brod, vlak – brod), pri čemu
se prijevozno sredstvo u dolasku na destinaciju smatra temeljnim i za njega
se podnosi zahtjev.
Ako
Organizator sakuplja grupe turista istim autobusom na više usputnih mjesta,
priznaje mu se kilometraža od mjesta polaska prve grupe, do odredišta posljednje
grupe.
Ako se
turisti jedne organizirane grupe u dolasku i povratku prevoze istim autobusom
na više usputnih destinacija, subvencija se priznaje za krajnju destinaciju.
Ako
više Organizatora putovanja koristi isto prijevozno sredstvo zakupljeno na
cijelo, zahtjev za subvenciju ima pravo podnijeti onaj Organizator koji je
zakupoprimac, s time da podnosi cjelokupnu dokumentaciju od svih organizatora.
Iznimno zahtjev za subvenciju može podnijeti svaki Organizator zasebno uz
pisanu suglasnost Organizatora koji je zakupio prijevozno sredstvo na cijelo.
Zahtjev
za subvenciju podnosi se uz sljedeću dokumentaciju:
OSNOVNA DOKUMENTACIJA ZA SVE
VRSTE
PROGRAMA
•
kopiju ugovora sa smještajnim objektom o zakupu noćenja s najmanje uslugom
polupansiona, a za ad hoc grupe kopiju ponude ili potvrde rezervacije
kapaciteta ili računa s najmanje uslugom polupansiona:
•
ovjerenu listu putnika i potvrdu o izvršenom plaćanju smještajnom objektu za
korištene usluge polupansiona na obrascu SU-4 koji je sastavni dio ovog
Naputka. Kod većih programa sa zračnim ili cestovnim prijevozom moguće je
dostaviti flight ili rooming listu ovjerenu od strane komercijalnog objekta uz
pismenu izjavu smještajnog objekta da su sve obveze podmirene. Ako je usluga
izvršena posredovanjem druge putničke agencije, SU-4 ovjerava posrednička
agencija, a potrebno je priložiti i potvrdu smještajnog objekta na obrascu C-1,
koji je sastavni dio ovog Naputka, da je posrednička agencija izvršila plaćanje
smještajnom objektu;
• ako je smještaj za objekte vrste soba i/ili
apartman zakupljen od druge domaće putničke agencije potrebno je priložiti i:
kopiju ugovora između posredničke putničke agencije i smještajnog objekta, kao
i ugovor posredničke putničke agencije s ugostiteljskim objektom u kojem se
pruža usluga prehrane (polupansiona), te račune navedenoga ugostiteljskog
objekta za izvršene usluge prehrane iz kojeg su vidljivi podaci o datumu,
količini i vrsti izvršenih usluga;
• potvrdu da su podmirene sve obveze za poreze i
doprinose državi (ne stariju od mjesec dana).
DODATNA
DOKUMENTACIJA PO VRSTAMA
PROGRAMA
Dodatno
za autobusni prijevoz potrebno je dostaviti:
•
obrazac zahtjeva SU-1, koji je sastavni dio ovog Naputka,
•
kopiju putnog naloga za posebnu vožnju autobusom ili račun ili fotokopiju
računa prijevoznika ili ugovora s prijevoznikom iz kojeg su vidljivi podaci
o: polaznom mjestu i odredištu grupe, broju sjedala u autobusu, datumu izvršene
vožnje i ostvarenom broju kilometara,
• kopiju uplate cestarine na autoputu/autoputovima u
Hrvatskoj.
Dodatno za zračni prijevoz potrebno je dostaviti:
• obrazac zahtjevu SU-2, koji je sastavni dio ovog
Naputka,
• kod zakupa zrakoplova na cijelo kopiju ugovora sa
zračnim prijevoznikom iz kojega su vidljivi podaci o: broju sjedala u
zrakoplovu, polazna i odredišna zračna luka, razdoblje trajanja zakupa, broj
planiranih vožnji (uz prvi zahtjev),
• kopiju dnevnog izvještaja o letu dolazne zračne
luke kao potvrdu izvršenog dolaznog charter leta,
• kod redovnih linija kopiju ugovora ili ponude
zračnog prijevoznika (uz prvi zahtjev) ili račun ili fotokopiju računa zračnog
prijevoznika ili fotokopiju zrakoplovnih karata.
Dodatno za pomorski prijevoz potrebno je dostaviti:
• obrazac zahtjeva SU-3, koji je sastavni dio ovog
Naputka (obavezno ispuniti i za prijevoz u kombinaciji s drugim prijevoznim
sredstvima osim kad se posebno traži subvencija na osnovi kombiniranog
prijevoza na obrascu SU/7),
• kopiju računa ili fotokopiju računa pomorskog
prijevoznika ili fotokopiju karata.
Dodatno za željeznički prijevoz potrebno je dostaviti:
• obrazac zahtjeva SU-5, koji je sastavni dio ovog
Naputka,
• kod zakupa vlaka/vagona na cijelo kopiju ugovora sa
željeznicom iz kojega su vidljivi podaci o: broju sjedala u vlaku/vagonu,
polazna i odredišna željeznička postaja, razdoblje trajanja zakupa, broj
planiranih vožnji (uz prvi zahtjev),
• kopiju računa ili fotokopiju računa željeznice ili
fotokopiju karata.
Dodatno za kombinirani prijevoz potrebno je dostaviti:
• obrazac zahtjeva SU-7 koji je sastavni dio ovog
Naputka,
• kompletnu dokumentaciju za sve vrste prijevoza
korištene u kombinaciji kako u dolasku tako i u povratku.
Cijeneći
kretanja i stvarne prilike na tržištu (izvanredne okolnosti, programi od
posebnog interesa za Hrvatsku), Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka
može, sukladno općem interesu turizma utvrđivati i drugačije uvjete
subvencioniranja na osnovi posebnih programa ili pojedinačnih zahtjeva
organizatora.
II.
OBUHVAT SUBVENCIONIRANIH PODRUČJA I RAZDOBLJE SUBVENCIONIRANJA
Subvencija
se primjenjuje za sve Programe navedene u Općim uvjetima i realizirane polaske
u razdoblju:
a) predsezone (1. siječnja – 19. lipnja 2005.) za
cijelo područje Hrvatske,
b) posezone (17. rujna – 31. prosinca 2005.) za
cijelo područje Hrvatske,
c) cijelo razdoblje izvođenja programa:
• za zračne charter programe koji traju najmanje
24 tjedana bez prekida s najmanje jednim dolaskom svakih deset (10) dana u
istu zračnu luku;
Pod charter lancem podrazumijeva se jedan
zrakoplov/let koji od početka do završetka programa ima istu dinamiku dolazaka
na jednu zračnu luku (s najmanje jednim dolaskom svakih 10 dana). Pod charter
lancem se ne podrazumijevaju dodatni letovi tijekom realizacije programa u isti
ili drugi dan,
• za željezničke charter programe vlakom koji traju najmanje
20 tjedana bez prekida s najmanje jednim dolaskom svakih deset (10) dana u
istu željezničku postaju:
Pod charter lancem podrazumijeva se jedan zakupljeni
vlak/vagon koji od početka do završetka programa ima ugovorenu i nepromjenjivu
dinamiku dolazaka na jednu željezničku postaju (najmanje jedan dolazak svakih
10 dana). Pod charter lancem se ne podrazumijevaju dodatni zakupljeni
vlakovi/vagoni tijekom realizacije programa u isti ili drugi dan.
d) za školske izlete za cijelo područje Hrvatske
tijekom cijele godine,
e) za organizirani odmor umirovljenika u razdoblju
od 1. siječnja do 19. lipnja 2005. i od 17. rujna do 31. prosinca 2005.
III.
ŠKOLSKI IZLETI
Subvencija
za posebno zakupljeni autobus za školske izlete iznosi:
– za autobus od
25 – 39 sjedala 1,00 kn po km
– za autobus od
40 – 60 sjedala 1,50 kn po km
– za autobus s više od 60
sjedala 2,00 kn po km
Subvencija se ostvaruje u
cijelosti ako je popunjenost autobusa najmanje 65%. U slučaju da je popunjenost
autobusa manja od propisane, ukupan iznos subvencije umanjuje se onoliko
posto koliko je popunjenost manja od tražene.
Priznaje se najkraća relacija
od mjesta polaska do odredišta grupe. Najkraća relacija utvrđuje se prema
računalnoj aplikaciji Microsoft AutoRoute 2002 ažurirani sukladno puštanju u
rad novih cesta u Hrvatskoj. Dostavne vožnje, prazne vožnje i vožnje za
vrijeme boravka u destinaciji su isključene iz kilometraže. Organizatorima
putovanja nadoknadit će se ukupno pola iznosa cestarine za povratne vožnje na
autoputovima u Hrvatskoj za sve programe izvedene sukladno ovom Naputku. Za
svaku grupu putnika (tj. autobus) priznaje se samo jedna povratna vožnja na
najkraćoj relaciji.
Za školske izlete subvencija
se može ostvariti i za prijevoz vlakom u iznosu od 50% troškova stvarno plaćene
povratne karte II. razreda (ili karte u odlasku odnosno povratku) pod uvjetom
da se radi o školskoj grupi od najmanje 10 putnika.
Zahtjev za subvenciju za
školske izlete podnosi se na obrascima ŠI-1 i ŠI-2 (umjesto SU–4) uz istu
dokumentaciju kao i za ostale programe s autobusnim prijevozom. Obrazac ŠI–1
mora biti ovjeren pečatom i potpisom odgovorne osobe škole.
Subvencija za školske izlete
može se ostvariti i za prijevoz u dolasku i odlasku redovnim zračnim linijama
po uvjetima iz točke VII. ovog Naputka, uz predočenje potvrde škole prilikom
kupnje karte kod domaćeg prijevoznika, te redovnim brodskim odnosno
trajektnim linijama po uvjetima iz točke VI. ovog Naputka.
Ako se školski izlet
organizira u jednom smjeru charter zrakoplovom, a u drugom smjeru nekim drugim
prijevoznim sredstvom (autobus, brod, vlak) subvencija iznosi
• 100,00 kuna po realiziranom
putniku
uz predočenje kompletne
dokumentacije za oba prijevozna sredstva.
Zahtjev za subvenciju za
zračni promet (redovne linije ili charter) podnosi se na obrascu ŠI-3, koji
mora biti ovjeren pečatom i potpisom odgovorne osobe škole.
IV.
ORGANIZIRANI ODMOR UMIROVLJENIKA
Visina
subvencije za autobusni prijevoz iznosi:
– za autobus od 25 – 39
sjedala 2,00 kn po km
– za autobus od 40 – 60
sjedala 3,50 kn po km
– za autobus s više od 60
sjedala 5,00 kn po km.
Subvencija iz ove točke Naputka ostvaruje se u
cijelosti ako je popunjenost autobusa najmanje 65%, te ako u grupi ima najmanje
70% umirovljenika. U slučaju da je popunjenost autobusa manja od propisane,
ukupni iznos subvencije umanjuje se onoliko posto koliko je popunjenost manja
od tražene.
Priznaje se najkraća relacija od mjesta polaska do
odredišta grupe. Najkraća relacija utvrđuje se prema računalnoj aplikaciji
Microsoft AutoRoute 2002 ažurirani sukladno puštanju u rad novih cesta u
Hrvatskoj. Dostavne vožnje, prazne vožnje i vožnje za vrijeme boravka u
destinaciji su isključene iz kilometraže. Organizatorima putovanja nadoknadit
će se ukupno pola iznosa cestarine za povratne vožnje na autoputovima u
Hrvatskoj za sve programe izvedene sukladno ovom Naputku. Za svaku grupu
putnika (tj. autobus) priznaje se samo jedna povratna vožnja na najkraćoj
relaciji.
Zahtjev za subvenciju za
organizirani odmor umirovljenika podnosi se na obrascima PI-1 i PI-2 (umjesto
SU-4) uz istu dokumentaciju, kao i za ostale Programe s autobusnim
prijevozom.
Za organizirani odmor umirovljenika
subvencija se može ostvariti i za prijevoz vlakom u iznosu od 50% troškova
stvarno plaćene povratne karte II. razreda (ili karte u odlasku odnosno
povratku) pod uvjetom da se radi o grupi od najmanje 10 putnika.
Za dokaz statusa umirovljenika
je potrebno dostaviti fotokopije zadnjeg odreska o mirovini i priložiti ih uz
zahtjeve.
V.
AUTOBUSNI PRIJEVOZ ZA ODMORIŠNE PROGRAME
Subvencija se može ostvariti samo za posebno zakupljeni
autobus za programe prema općim i posebnim uvjetima navedenim u točkama I. i
II. ovog Naputka u sljedećim iznosima:
– za autobus od 25 – 39 sjedala 1,50
kn po km
– za autobus od 40 – 60 sjedala 2,50
kn po km
– za autobus s više od 60 sjedala 4,00
kn po km.
Subvencija se ostvaruje u
cijelosti ako je popunjenost autobusa najmanje 65%. U slučaju da je popunjenost
autobusa manja od propisane, ukupan iznos subvencije umanjuje se onoliko
posto koliko je popunjenost manja od tražene.
Priznaje se najkraća relacija
od mjesta polaska do odredišta grupe. Najkraća relacija utvrđuje se prema
računalnoj aplikaciji Microsoft AutoRoute 2002 ažurirani sukladno puštanju u
rad novih cesta u Hrvatskoj. Dostavne vožnje, prazne vožnje i vožnje za
vrijeme boravka u destinaciji su isključene iz kilometraže. Organizatorima
putovanja nadoknadit će se ukupno pola iznosa cestarine za povratne vožnje na
autoputovima u Hrvatskoj za sve programe izvedene sukladno ovom Naputku.
Dostavne vožnje, prazne vožnje i vožnje za vrijeme boravka u destinaciji su
isključene iz kilometraže. Za svaku grupu putnika (tj. autobus) priznaje se
samo jedna povratna vožnja na najkraćoj relaciji.
Zahtjevi za subvenciju se podnose i označavaju rastućim brojem za svako
odredište i svaku izvršenu vožnju.
Subvencija se ne može ostvariti za autobusne transfere od zračnih luka
odnosno željezničkih postaja do smještajnih objekata.
Za autobuse koji za dio puta umjesto cestovnog pravca koriste dužobalne
brodske, odnosno trajektne linije, umjesto priznavanja dijela troškova trajekta,
priznavat će se najkraći cestovni pravac do krajnjeg odredišta. U slučaju da
trajekt koriste samo putnici, priznavat će se najkraća kilometraža do luke
ukrcaja putnika i 25% cijene karte za putnike, bez doplate za kabine.
VI.
POMORSKI PRIJEVOZ
Subvencija u pomorskom organiziranom turističkom
prijevozu priznaje se samo za vožnje od mjesta polaska do mjesta u kojem
turisti počinju koristiti hotelske usluge, te u povratku grupe na istoj
relaciji i to za:
• dužobalne vožnje sa
sjevernog Jadrana prema Dalmaciji koje mogu biti jedini ili dio kombiniranog
prijevoza,
• vožnje kopno–otoci–kopno
ili otok–otok kao dio kombiniranog prijevoza.
Subvencija se ne može
ostvariti za vožnje plovilima na krstarenjima Jadranom.
Zahtjev za subvenciju za
pomorski prijevoz koji je dio kombiniranog prijevoza (transfera) autobusom ili
zrakoplovom podnosi se istovremeno sa zahtjevom za ostale vrste prijevoza.
1.
Transfer posebnim plovilima
Subvenciju u pomorskom prometu mogu ostvariti
Organizatori za sve transfere ugovorene posebnim plovilima iz 1. stavka točke
IV. prema općim i posebnim uvjetima navedenim u točkama I. i II. ovog Naputka u
iznosu od:
• 25% od ugovorene cijene
karte po putniku ili
• 25% od ugovorene cijene
transfera plovilom.
Zahtjev za subvenciju za
transfer plovilom podnosi se na obrascu SU-3 istovremeno za zahtjevom za drugu
vrstu prijevoza uz cjelokupnu propisanu dokumentaciju.
2.
Redovne brodske i trajektne linije za grupni prijevoz
Za prijevoz posebno zakupljenog autobusa ili za
grupe od najmanje 10 putnika s organiziranim programom na redovnim brodskim i
trajektnim linijama hrvatskih domaćih prijevoznika, na dužobalnim linijama, te
na linijama kopno–otoci–kopno odobrava se subvencija u visini 25% od stvarno
plaćene cijene karte.
Ako je prijevoz redovnim
brodskim i trajektnim linijama dio kombiniranog prijevoza grupe, zahtjev za
subvenciju podnosi se istovremeno sa zahtjevom za drugu vrstu prijevoza uz
obrazac zahtjeva SU–3 koji je sastavni dio ovog Naputka i kopiju plaćene karte
ili kopiju računa za plaćene karte za putnike.
Ako je prijevoz redovnim
brodskim i trajektnim linijama jedini prijevoz, Organizator podnosi zahtjev sa
cjelokupno propisanom dokumentacijom i obrascima.
VII.
ZRAČNI PROMET
Subvencija u zračnom prometu Organizator može
ostvariti za zakup zrakoplova na cijelo (charter), dijela zrakoplova na cijelo
ili najmanje 10 ostvarenih putnika na redovnim linijama s povratnom kartom.
Visina subvencije po
ostvarenom putniku iznosi:
1. Charteri:
Za programe prema općim i
posebnim uvjetima navedenim u točkama I i II ovog Naputka:
• 200,00 kn po ostvarenom
putniku za sve zračne luke.
Za charter lance se iznimno
može odobriti da prijevoz prve grupe u dolasku odnosno zadnje grupe u odlasku
agencija može organizirati drugim prijevoznim sredstvom, te se za tu grupu
odobrava subvencija u iznosu od 100,00 kuna po realiziranom putniku.
Iznimno subvencija u zračnom
charter prometu se ostvaruje i za putnike koji imaju organiziran boravak u
smještajnim objektima i bez usluge polupansiona.
Subvenciju za charter
programe mogu ostvariti samo Organizatori koji charter postave na vlastiti
rizik. Ako više Organizatora koristi isti charter zrakoplov, zahtjev za
subvenciju podnosi Organizator zakupoprimac sa cjelokupnom dokumentacijom od
svih organizatora.
Iznimno, zahtjev za
subvenciju može podnijeti svaki Organizator zasebno uz pismenu suglasnost
Organizatora koji je zakupio zrakoplov na cijelo.
Zahtjev za subvenciju podnosi
se i označava rastućim brojem zasebno za svaku destinaciju/zračnu i svaki let.
U slučaju nemogućnosti slijetanja u ugovorenu zračnu luku iz tehničkih ili
drugih opravdanih razloga, priznavat će se slijetanje u najbližu zračnu luku
uz dokaz o razlozima promjene zračne luke. Za zadnji prazan let ne može se
ostvariti subvencija.
Subvencija za transfere od
zračne luke do smještajnih objekata na otocima podnosi se istovremeno sa
zahtjevom za subvenciju u zračnom prometu na obrascu SU-3 i odobrava se u
iznosu od 25% od ukupne cijene transfera od zračne luke do smještajnog objekta
(uključivo autobus i brod/trajekt). U tom slučaju potrebno je dostaviti i
kopiju ugovora o transferu i kopije računa iz kojih je vidljiv točan broj
prevezenih turista temeljem ugovora.
2.
Redovne linije:
Za
Programe u predsezoni i posezoni s najmanje 10 putnika u grupi s paket
aranžmanom:
• 200,00 kn po putniku za sve zračne luke.
Za grupe manje od deset putnika subvencija se ne
ostvaruje.
Subvencija za transfere od zračne luke do smještajnih
objekata na otocima podnosi se istovremeno sa zahtjevom za subvenciju u
zračnom prometu na obrascu SU-3 i odobrava se u iznosu od 25% od ukupne cijene
transfera od zračne luke do smještajnog objekta (uključivo autobus i
brod/trajekt). U tom slučaju potrebno je dostaviti i kopiju ugovora o transferu
i kopije računa iz kojih je vidljiv točan broj prevezenih turista temeljem
ugovora.
VIII.
ŽELJEZNIČKI PROMET
Subvenciju
u željezničkom prometu po ostvarenom putniku Organizator može ostvariti za
zakup vlaka na cijelo, dijela vlaka na cijelo ili pojedinačnog vagona ili za
najmanje deset (10) ostvarenih putnika na redovnim linijama.
Visina subvencije po dovedenom putniku iznosi:
1. Zakupljeni vlak/vagon (charter):
100,00 kuna po realiziranom putniku.
2. Redovne linije
50% cijene karte drugog razreda po realiziranom
putniku.
Zahtjevi za subvencije se podnose i označavaju
rastućim brojem posebno za svako odredište i svaku vožnju.
Subvencija se ne može ostvariti za autobusne
transfere od željezničkih postaja do smještajnih objekata.
Subvencija za transfere od željezničke postaje do
smještajnih objekata na otocima podnosi se istovremeno sa zahtjevom za subvenciju
u željezničkom prometu, na obrascu SU-3 i iznosi 25% od cijene transfera
plovilom za redovne linije odnosno 25% od ukupne cijene transfera od željezničke
postaje do smještajnog objekta (uključivo autobus i brod/trajekt) za charter
vlaka/vagona. U tom slučaju potrebno je dostaviti i kopiju ugovora o transferu
i kopije računa iz kojih je vidljiv točan broj prevezenih turista temeljem
ugovora.
IX.
KOMBINIRANI PRIJEVOZ
Za
kombinirani prijevoz kod kojeg je u dolasku na destinaciju korišten zrakoplov,
visina subvencije iznosi
• 100,00 kuna po realiziranom putniku.
Za kombinirani prijevoz kod kojeg je u dolasku na
destinaciju korišten autobus, priznaje
se subvencija za povratnu vožnju autobusom.
Za kombinirani prijevoz kod kojeg su u dolasku
korišteni brod i vlak u kombinaciji, priznaje se:
• 25% od ugovorene odnosno
stvarno plaćene cijene karte po putniku ili ugovorene cijene transfera plovilom
i
• 50% troškova stvarno
plaćene karte II. razreda.
Zahtjev za subvencije podnosi
se zasebno za svaki polazak na obrascu SU-7 s kompletnom dokumentacijom za sve
vrste prijevoza (tj. u dolasku i povratku s destinacije) prema Općim uvjetima
za osnovnu i dodatnu dokumentaciju po vrstama prijevoza.
X.
PODNOŠENJE ZAHTJEVA
Zahtjev za subvenciju podnosi se samo na propisanim
obrascima i uz priloženu potpunu dokumentaciju na adresu:
Ministarstvo mora, turizma,
prometa i razvitka (za subvenciju) Prisavlje 14, 10000 Zagreb.
Krajnji rok za podnošenje
zahtjeva je:
• 8. kolovoza 2005. godine za
polaske ostvarene u predsezoni 2005.;
• 12. prosinca 2005. godine
za polaske ostvarene u rujnu, listopadu i studenom 2005.;
• 16. siječnja 2006. godine
za polaske ostvarene u prosincu 2005.;
• za školske izlete rok za
podnošenje zahtjeva je 60 dana nakon povratka svake grupe;
• za programe u neprekinutom
trajanju (zračni i željeznički charter) rok za podnošenje zahtjeva je 30
dana po povratku zadnje grupe turista.
Po zahtjevima koji stignu s
nepotpunom ili nevjerodostojnom dokumentacijom ili nakon navedenih rokova,
subvencija se ne može ostvariti.
U slučaju da se utvrdi da je
Organizator putovanja podnio lažnu dokumentaciju, gubi pravo na ostvarenje
subvencije, kao i pravo na podnošenje zahtjeva za naredne godine.
Ministarstvo mora, turizma,
prometa i razvitka može po potrebi zatražiti bilo koju dodatnu dokumentaciju od
Organizatora putovanja ili bilo kojeg sudionika u realiziranju programa.
Organizator koji do 1. veljače
2005. godine ne podmiri sve svoje obaveze iz prethodnih godina prema svojim
partnerima, kao i za sve obaveze iz poslovanja u 2005. godini, nema pravo na
podnošenje zahtjeva za subvencije za 2005. godinu.
Zahtjevi i kontrola
dokumentacije za subvencije, te izvršene ugostiteljske, hotelske, agencijske i
druge usluge podliježu nadzoru Državnog inspektorata Republike Hrvatske.
Organizatori putovanja koji
su u sporu s Ministarstvom mora, turizma, prometa i razvitka ne mogu podnositi
zahtjeve za subvencije do okončanja spora.
U slučaju spora nadležan je sud u Zagrebu.
Klasa: 421-03/04-01/306
Urbroj: 530-13-04-4
Zagreb, 22. prosinca 2004.
Ministar
Božidar Kalmeta, v. r.
Napomena: prilozi su ispušteni u ovom neslužbenom info
pregledu
|
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga |