|
|
|
|
71
Na temelju članka 6. stavak 2. Zakona o pošti
(»Narodne novine« broj 172/03. i 15/04.) ministar mora, turizma, prometa i
razvitka, donosi
I.
OPĆE ODREDBE
Sadržaj
pravilnika
Članak
1.
Ovim se
Pravilnikom uređuje poštanski sustav javnog operatora, mjerila, uvjeti i postupak
za otvaranje, zatvaranje i preseljenje poštanskog ureda javnog operatora,
određivanje područja na kojima je javni operator obvezan osigurati prijam i
uručenje poštanskih pošiljaka, ustrojstvo, izgradnju i uporabu poštanskih
objekata i opreme koja čini poštanski sustav javnog operatora, određivanje
radnog vremena poštanskog ureda javnog operatora, kakvoću obavljanja
univerzalnih poštanskih usluga, te način i uvjeti pod kojima je javni operator
obvezan osigurati funkcioniranje poštanskog prometa na području Republike
Hrvatske.
Pojmovi
Članak
2.
U smislu ovog Pravilnika pojedini pojmovi imaju sljedeće
značenje:
1. dostava poštanskih pošiljaka
je uručenje pošiljaka na adresu primatelja;
2. javni operator je davatelj
poštanskih usluga koji na temelju Zakona o pošti ima pravo i obvezu obavljati
sve univerzalne poštanske usluge na cijelom području Republike Hrvatske, te isključivo
pravo obavljati rezervirane poštanske usluge određene Zakonom o pošti;
3. kakvoća obavljanja
univerzalnih poštanskih usluga određena je mjerilima kakvoće vezanim za
ustroj javne poštanske mreže i dostupnost te mreže korisnicima poštanskih
usluga na cijelom području Republike Hrvatske;
4. poštanski kovčežić je
kovčežić u koji korisnici usluga mogu ubaciti obične pismovne pošiljke kako bi
ih davatelj poštanskih usluga otpremio primateljima;
5. poštanske usluge su
usluge prijama, prijenosa i uručenja poštanskih pošiljaka;
6. radno vrijeme poštanskog
ureda s korisnicima poštanskih usluga je vrijeme u kojemu poštanski ured
obavlja poslove prijama poštanskih pošiljaka;
7. univerzalne poštanske
usluge su poštanske usluge koje su dostupne svim korisnicima usluga na
cijelom području Republike Hrvatske, a određene su Zakonom o pošti;
8. uručenje poštanskih pošiljaka
je uručenje pošiljke primatelja ili drugoj ovlaštenoj osobi na adresi
primatelja ili u poštanskom uredu.
II.
POŠTANSKI SUSTAV JAVNOG OPERATORA
Pojam poštanskog sustava i
obveze javnog operatora
Članak 3.
(1) Pod
poštanskim sustavom javnog operatora podrazumijeva se skup objekata, ljudskih
resursa, opreme, prijevoznih i drugih sredstava kojim javni operator osigurava
funkcioniranje poštanskog prometa i obavljanje poštanskih usluga na području
Republike Hrvatske.
(2)
Javni operator je obvezan uspostaviti, održavati i razvijati poštanski sustav
koji osigurava obavljanje univerzalnih poštanskih usluga, na cijelom području
Republike Hrvatske, na način propisan aktima Svjetske poštanske unije, Zakonom
o pošti, Pravilnikom o općim uvjetima za obavljanje poštanskih usluga i ovim
Pravilnikom.
III. JAVNA POŠTANSKA MREŽA
Pojam
javne poštanske mreže i obveze javnog operatora
Članak
4.
(1) Pod
javnom poštanskom mrežom podrazumijevaju se poštanski uredi, poštanska središta
i drugi objekti, poštanski kovčežići, oprema, prijevozna i druga sredstva
javnog operatora, koji su međusobno povezani u jedinstvenu tehničko-tehnološku
cjelinu, radi pružanja univerzalnih poštanskih usluga na cijelom području
Republike Hrvatske.
(2)
Javni operator je obvezan javnu poštansku mrežu uspostaviti, održavati i
razvijati sukladno mjerilima propisanim ovim Pravilnikom.
(3)
Javni operator je obvezan omogućiti pristup javnoj poštanskoj mreži drugim
davateljima poštanskih usluga uz uvjete određene Zakonom o pošti.
IV. USTROJSTVO, IZGRADNJA I UPORABA OBJEKATA I
OPREME KOJA ČINI SUSTAV JAVNOG OPERATORA
Ustrojstvo poštanskih ureda
Članak
5.
(1) Pod poštanskim uredom podrazumijeva se poslovni
prostor u kojemu javni operator obavlja poštanske usluge.
(2) Poštanski ured posluje
pod određenim brojem i nazivom naselja.
(3) Broj i naziv poštanskog
ureda određuje javni operator, s tim da se naziv poštanskog ureda određuje
prema nazivu naselja u kojemu se nalazi sjedište poštanskog ureda.
(4) Poštanski ured može biti:
1. s dostavnim područjem;
2. bez dostavnog područja;
3. sezonski;
4. ugovorni;
5. pokretni;
6. izmjenični poštanski ured;
7. poštanski ured carinjenja.
(5) Poštanski ured s
dostavnim područjem obavlja poslove prijama, otpreme, prispijeća i uručenja
poštanskih pošiljaka.
(6) Poštanski ured bez
dostavnog područja otvara se, u pravilu, u mjestima s više poštanskih ureda, a
obavlja poslove prijama, prispijeća i otpreme poštanskih pošiljaka, s tim da
može obavljati i uručenje poštanskih pošiljaka u poštanskom uredu.
(7) Sezonski poštanski ured
se otvara zbog povećane potražnje za uslugama (npr. za vrijeme turističke
sezone i sl.) i posluje u određenom vremenskom razdoblju, a obavlja u pravilu
poslove poštanskog ureda bez dostavnog područja.
(8) Ugovorni poštanski ured posluje na temelju
ugovora sklopljenog između javnog operatora i pravne ili fizičke osobe koja u
ime i za račun javnog operatora obavlja poštanske usluge. Uvjeti, način i
postupak za otvaranje i poslovanje ugovornog poštanskog ureda uređuju se
pravilnikom kojeg donosi javni operator.
(9) Pokretni poštanski ured posluje u prijevoznom
sredstvu, a poštanske usluge obavlja u određeno vrijeme i u određene dane u
dva ili više naseljenih mjesta. Pokretni poštanski ured u pravilu posluje u
sastavu određenog poštanskog ureda s dostavnim područjem.
(10) U sastavu poštanskog ureda može poslovati
izdvojeni šalter koji se otvara privremeno za obavljanje određenih poštanskih
usluga, na mjestima gdje se, zbog određenih događaja okuplja veći broj
korisnika. Izdvojeni šalter upotrebljava poštanski žig s poštanskim brojem i
nazivom poštanskog ureda kojemu pripada.
(11) Izmjenični poštanski ured obavlja poslove
preuzimanja, posredovanja, razrade i otpreme poštanskih pošiljaka u međunarodnom
prometu. Javni operator je obvezan ustrojiti najmanje jedan, a može i više
izmjeničnih poštanskih ureda.
(12) Poštanski
ured carinjenja obavlja poslove podnošenja na carinski i devizni pregled
poštanskih pošiljaka u međunarodnom prometu. Poštanski ured carinjenja
osniva javni operator sporazumno s Carinskom upravom Republike Hrvatske.
Članak
6.
Javni
operator je obvezan urediti ustrojstvo poštanskih ureda u smislu članka 5. ovog
Pravilnika, tako da osigura funkcioniranje poštanskog prometa i obavljanje
poštanskih usluga na način propisan aktima Svjetske poštanske unije, Zakona o
pošti, Pravilnika o općim uvjetima za obavljanje poštanskih usluga i ovim
Pravilnikom.
Ustrojstvo poštanskih središta
Članak
7.
(1) Poštansko
središte obavlja poslove preuzimanja, prijevoza, razrade i otpreme poštanskih
pošiljaka.
(2)
Javni operator je obvezan ustrojiti poštanska središta tako da osigura
funkcioniranje poštanskog prometa i obavljanje poštanskih usluga na način
propisan aktima Svjetske poštanske unije, Zakona o pošti, Pravilnika o općim
uvjetima za obavljanje poštanskih usluga i ovog Pravilnika.
Izgradnja
poštanskih objekata
Članak 8.
(1) Poštanski
objekti moraju se graditi i održavati sukladno hrvatskim i međunarodnim
normama, te minimalnim građevinskim i tehničkim uvjetima javnog operatora.
(2) Javni operator svojim općim aktom propisuje
minimalne građevinske i tehničke uvjete za izgradnju poštanskih objekata.
(3) Općim aktom iz stavka 2. ovog članka određuju se
građevinski i tehnički uvjeti, mjere sigurnosti ljudi i imovine, koje moraju
ispunjavati objekti poštanske mreže, kao i standardi opreme potrebne za
nesmetano funkcioniranje poštanskog prometa.
Uporaba opreme
Članak
9.
(1) Pod
opremom se podrazumijevaju elektronski i mehanički uređaji, poštanski
automati, poštanski kovčežići i druga oprema koja je potrebna za funkcioniranje
poštanskog prometa i obavljanje poštanskih usluga.
(2)
Javni operator je obvezan nabaviti, ugraditi i održavati opremu koja osigurava
uredno funkcioniranje poštanskog prometa i propisano obavljanje poštanskih
usluga.
V. OTVARANJE, ZATVARANJE I
PRESELJENJE POŠTANSKIH UREDA
Uvjeti za otvaranje poštanskih ureda
Članak 10.
(1) Javni operator je obvezan otvarati poštanske
urede tako da pokrivenost područja s poštanskim uredima zadovoljava mjerila o
kakvoći poštanskih usluga koja su propisana Pravilnikom o općim uvjetima za
obavljanje poštanskih usluga i ovim Pravilnikom.
(2) Javni operator je obvezan
ustrojiti mrežu poštanskih ureda tako da:
1. jedan poštanski ured
posluje u prosjeku na površini najviše do 50 km˛;
2. jedan poštanski ured
posluje u prosjeku za najviše 4000 stanovnika.
(3) Prosječni broj stanovnika i površina u km˛ iz stavka
2. ovog članka odnosi se na cijelo područje Republike Hrvatske.
(4) Za otvaranje poštanskog
ureda javni operator treba se pridržavati sljedećih mjerila:
1. pokrivenost područja s poštanskim
uredima sukladno stavku 2. ovog članka;
2. potrebe korisnika;
3. mjerila kakvoće obavljanja
univerzalnih poštanskih usluga propisana odredbama Pravilnika o općim uvjetima
za obavljanje poštanskih usluga i ovim Pravilnikom;
4. opravdanost investicije
prema očekivanom rezultatu poslovanja poštanskog ureda;
5. posebni uvjeti (turistička
mjesta, prometna pvoezanost i slično).
(5) Javni operator je obvezan
otvoriti najmanje jedan poštanski ured na području svakog grada i općine, te
drugim većim naseljima za koje se na temelju mjerila iz stavka 4. ovog članka
utvrdi potreba otvaranja poštanskog ureda. Iznimno, javni operator nije
obvezan otvoriti poštanski ured na području općine ako postojeća mreža poštanskih
ureda može zadovoljiti mjerila kakvoće propisana Pravilnikom o općim uvjetima
za obavljanje poštanskih usluga i ovim Pravilnikom.
(6) Javni operator može, na
zahtjev zainteresirane pravne osobe, tijela državne uprave ili lokalne i područne
(regionalne) samouprave, otvoriti poštanski ured.
(7) Javni operator može
otvoriti poštanski ured u smislu stavka 6. ovog članka pod uvjetom, da
podnositelj zahtjeva snosi troškove izgradnje i opremanja poštanskog ureda
ili osigura potrebni poslovni prostor i opremu za poštanski ured, te pod
uvjetom da se na temelju elaborata o otvaranju poštanskog ureda utvrdi da poštanski
ured neće poslovati s gubitkom. Elaborat o otvaranju poštanskog ureda izrađuje
javni operator, a troškove njegove izrade snosi podnositelj zahtjeva.
(8) Iznimno od odredbe iz
stavka 7. ovog članka javni operator može otvoriti poštanski ured i u slučaju
kada se elaboratom utvrdi da će poštanski ured poslovati s gubitkom, uz uvjet
da podnositelj zahtjeva podmiruje gubitak, o čemu javni operator sklapa ugovor
s podnositeljem zahtjeva.
Uvjeti
i postupak za zatvaranje i preseljenje poštanskog ureda
Članak
11.
(1)
Javni operator može poštanski ured zatvoriti ili preseliti pod uvjetom da za
korisnike poštanskih usluga osigura razinu kakvoće obavljanja poštanskih
usluga propisanu ovim Pravilnikom.
(2) Prije odluke o zatvaranju ili preseljenju poštanskog
ureda javni operator je obvezan izraditi elaborat o načinu obavljanja poštanskih
usluga nakon zatvaranja ili preseljenja poštanskog ureda.
(3) Javni operator može poštanski ured zatvoriti ili
preseliti pod uvjetom da za takvu odluku pribavi suglasnost Vijeća za poštanske
usluge. Javni operator nije obvezan pribaviti suglasnost, ali je obvezan
izvijestiti Vijeće za poštanske usluge kada se radi o preseljenju poštanskog
ureda na području istog mjesta ili zatvaranju poštanskog ureda u mjestima s više
poštanskih ureda.
(4) Javni operator može privremeno zatvoriti ili
privremeno preseliti poštanski ured (zbog preuređenja i sl.) pod uvjetom da za
korisnike poštanskih usluga osigura razinu kakvoće obavljanja poštanskih
usluga propisanu ovim Pravilnikom. Javni operator je obvezan o namjeri
privremenog zatvaranja ili privremenog preseljenja poštanskog ureda dužeg
od 60 dana, te o ponovnom otvaranju, izvijestiti Vijeće za poštanske usluge.
VI.
ODREĐIVANJE PODRUČJA NA KOJEMU JE JAVNI OPERATOR OBVEZAN OSIGURATI PRIJAM I URUČENJE
POŠTANSKIH POŠILJAKA
Mjerila
za podjelu dostavnog područja poštanskog ureda
Članak
12.
(1)
Javni operator je obvezan odrediti područja na kojima obavlja dostavu poštanskih
pošiljaka prema mjerilima propisanim ovim Pravilnikom, s tim da dostavom
moraju biti obuhvaćena sva naseljena mjesta u Republici Hrvatskoj.
(2) Pod
dostavnim područjem podrazumijeva se područje na kojemu se obavlja dostava poštanskih
pošiljaka.
(3)
Svaki poštanski ured s dostavnim područjem obuhvaća određeno područje koje može
biti uže i šire.
(4) Uže
dostavno područje obuhvaća, u pravilu, naselje u kojemu poštanski ured ima
sjedište. Iznimno, uže dostavno područje može obuhvatiti dva ili više naselja
koja čine urbanistički cjelovito i neprekinuto područje.
(5)
Javni operator je obvezan na užem dostavnom području obavljati dostavu poštanskih
pošiljaka najmanje svaki radni dan, od ponedjeljka do petka.
(6) Šire
dostavno područje obuhvaća područje poštanskog ureda koje se nalazi izvan užeg
dostavnog područja.
(7)
Javni operator je obvezan na širem dostavnom području obavljati dostavu poštanskih
pošiljaka, u pravilu, najmanje svaki drugi radni dan.
(8) Iznimno od stavka 7. ovog članka Javni operator
je, za izuzetno rijetko naseljeno područje, obvezan osigurati dostavu poštanskih
pošiljaka najmanje dva puta tjedno.
(9) Javni operator može, u cilju racionalnijeg obavljanja
dostave poštanskih pošiljaka, za dostavna područja više poštanskih ureda
organizirati dostavu pošiljaka iz jednog poštanskog ureda ili drugog
ustrojstvenog dijela javne poštanske mreže.
(10) Javni operator može organizirati dostavu pošiljaka
u smislu stavka 9. ovog članka pod uvjetom, da se na temelju elaborata o
opravdanosti takve organizacije dostave poštanskih pošiljaka pribavi
suglasnost Vijeća za poštanske usluge.
(11) Javni operator je obvezan na širem dostavnom
području prilikom dostave obavljati prijam poštanskih pošiljaka mase do jedan
kilogram i označene vrijednosti do 500,00 kuna, osim brzojavnih uputnica.
Članak 13.
(1) Javni operator je obvezan postaviti poštanske kovčežiće
za prijam običnih pismovnih pošiljaka na cijelom području Republike Hrvatske,
s tim da jedan poštanski kovčežić postavi za prosječno najviše 900 stanovnika.
Prosječni broj stanovnika na poštanski kovčežić odnosi se na cijelo područje
Republike Hrvatske.
(2) Javni operator je obvezan osigurati pražnjenje
svakog poštanskog kovčežića najmanje svaki radni dan odnosno svaki dan kada
obavlja dostavu na dostavnom području na kojem se nalazi kovčežić.
(3) Na svakom poštanskom kovčežiću mora biti označeno
vrijeme zadnjeg pražnjenja u tijeku dana, odnosno dani pražnjenja ako je
poštanski kovčežić postavljen na širem dostavnom području.
VII.
RADNO VRIJEME POŠTANSKIH UREDA S KORISNICIMA POŠTANSKIH USLUGA
Mjerila
za određivanje radnog vremena poštanskog ureda
Članak
14.
(1) Radno vrijeme poštanskog ureda s korisnicima poštanskih
usluga (u daljnjem tekstu: radno vrijeme) određuje javni operator na temelju
sljedećih mjerila:
1. potrebe korisnika poštanskih
usluga;
2. propisana mjerila kakvoće
obavljanja univerzalnih poštanskih usluga;
3. učinkovita uporaba
sredstava javnog operatora;
4. posebni uvjeti.
Članak 15.
Potrebe korisnika za poštanskim
uslugama utvrđuju se na temelju podataka o prosječnom broju obavljenih poštanskih
usluga u poštanskom uredu tijekom određenog vremenskog razdoblja (sat, dan,
tjedan, mjesec i sl.) i anketiranjem korisnika.
Članak 16.
Mjerila kakvoće obavljanja
univerzalnih poštanskih usluga propisana su odredbama Zakona o pošti,
Pravilnika o općim uvjetima za obavljanje poštanskih usluga i ovog
Pravilnika.
Članak 17.
Učinkovita uporaba sredstava
javnog operatora utvrđuje se na temelju podataka o rezultatima poslovanja poštanskog
ureda.
Članak 18.
(1) Pod posebnim uvjetima
podrazumijeva se povećana potražnja korisnika za poštanskim uslugama za
vrijeme turističke sezone, te kulturnih, gospodarskih, sportskih i drugih događanja.
(2) Pod posebnim uvjetima
podrazumijeva se i smanjena potražnja korisnika za poštanskim uslugama u određenom
vremenskom razdoblju, u određene neradne dane (subota, nedjelja i drugi
neradni dani) i dane uoči blagdana i sl.
(3) U slučaju elementarne
nepogode, poremećaja prometa, obilježavanja prigodnih događaja i sl., javni
operator može, privremeno, promijeniti radno vrijeme, a o tome mora odmah
obavijestiti Vijeće za poštanske usluge.
Radno
vrijeme u tijeku dana
Članak
19.
(1) Radno vrijeme u tijeku dana može biti neprekidno,
cjelodnevno, jednokratno, dvokratno i radno vrijeme u skraćenom trajanju.
(2) Javni operator je obvezan
osigurati najmanje:
1. neprekidno radno vrijeme
(00.00 – 24.00 sata) svaki dan u tjednu, u jednom poštanskom uredu na području
glavnog grada Republike Hrvatske i određenim poštanskim uredima, kada to
zahtijeva mjerodavno tijelo državne uprave koje, temeljem sklopljenog ugovora
s javnim operatorom, podmiruje gubitak u poslovanju poštanskog ureda (npr. na
graničnim prijelazima);
2. cjelodnevno radno vrijeme
(npr. 08.00 – 20.00 sati) u pravilu u gradovima. Javni operator nije obvezan
osigurati cjelodnevno radno vrijeme u manjim gradovima ako se temeljem
mjerila iz članka 14. ovog Pravilnika, utvrdi da ne postoji potreba za ovakvim
radnim vremenom;
3. jednokratno radno vrijeme
(npr. 08.00 – 15.00 sati, 10.00 – 17.00 sati i sl.) ili dvokratno radno vrijeme
(npr. 08.00 – 12.00 i 16.00 – 19.00 sati) ili radno vrijeme u skraćenom trajanju
(npr. 09.00 – 11.00 i sl.), u svim ostalim poštanskim uredima.
(3) Duljinu
radnog vremena za svaki poštanski ured u smislu stavka 2. ovog članka, određuje
javni operator, vodeći računa o mjerilima propisanim člankom 14. ovog
Pravilnika.
Tjedno
radno vrijeme
Članak
20.
Javni
operator je obvezan osigurati tjedno radno vrijeme prema sljedećim mjerilima:
1. u svim poštanskim uredima
odrediti poslovanje najmanje svaki radni dan, od ponedjeljka do petka, s tim
da u pravilu poštanski ured svaki radni dan, osim u dane uoči blagdana, ima
isto radno vrijeme;
2. u poštanskim uredima koji
posluju cjelodnevno, u pravilu se određuje rad subotom, s tim da u mjestima s
više poštanskih ureda subotom posluje najmanje jedan poštanski ured. Javni
operator može odrediti rad subotom, i u drugim poštanskim uredima vodeći računa
o mjerilima propisanim čl. 14. ovog Pravilnika;
3. u dane uoči blagdana javni
operator može odrediti kraće radno vrijeme od propisanog, o čemu mora, najmanje
dva dana prije blagdana obavijestiti Vijeće za poštanske usluge i korisnike
putem sredstava javnog priopćavanja.
Radno
vrijeme u turističkim mjestima
Članak
21.
Za
vrijeme turističke sezone javni operator je obvezan odrediti radno vrijeme poštanskih
ureda u turističkim mjestima ovisno o potrebama korisnika poštanskih usluga, a
sukladno mjerilima propisanim člankom 14. ovog Pravilnika.
Radno
vrijeme pokretnih poštanskih ureda
Članak
22.
Javni
operator je obvezan odrediti radno vrijeme pokretnih poštanskih ureda sukladno
mjerilima propisanim ovim Pravilnikom, s tim da pokretni poštanski ured mora
poslovati najmanje dva sata dnevno, u svakom mjestu u kojemu obavlja usluge.
Radno
vrijeme za dostavu poštanskih pošiljaka
Članak 23.
Javni operator je obvezan odrediti radno vrijeme za
dostavu poštanskih pošiljaka, s tim da svaki poštanski ured s dostavnim područjem,
na užem dostavnom području, obavlja dostavu poštanskih pošiljaka najmanje
svaki radni dan od ponedjeljka do petka, a subotom dostavu obavljaju samo
pojedini poštanski uredi koje odredi javni operator, vodeći računa o potrebama
korisnika i mjerilima propisanim Pravilnikom o općim uvjetima za obavljanje
poštanskih usluga i ovim Pravilnikom.
Donošenje
i objavljivanje odluke o radnom
vremenu
Članak
24.
(1) Odluku o radnom vremenu poštanskih ureda (u daljnjem
tekstu (Odluka) donosi javni operator, sukladno mjerilima propisanim ovim
Pravilnikom, uz prethodnu obavijest Vijeću za poštanske usluge.
(2) U slučaju ako se Odlukom
nisu poštivala mjerila propisana ovim Pravilnikom, Vijeće za poštanske usluge će,
najkasnije u roku od 30 dana od primitka Odluke, naložiti javnom operatoru
usklađivanje radnog vremena s propisanim mjerilima.
(3) Javni operator je obvezan
radno vrijeme poštanskih ureda objaviti u svom službenom glasilu i na svojoj
Internet stranici.
(4) Obavijest o radnom vremenu mora biti istaknuta na
ulazu u poštanski ured.
VIII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak
25.
Javni operator dužan je na prikladan način
izvijestiti korisnike poštanskih usluga o otvaranju, zatvaranju i preseljenju
poštanskih ureda, kao i o svim promjenama organizacije dostavnih područja.
Članak
26.
Javni operator je obvezan uskladiti podjelu dostavnog
područja s mjerilima propisanim ovim Pravilnikom najkasnije u roku od jedne
godine nakon stupanja na snagu ovog Pravilnika.
Stupanje na snagu Pravilnika
Članak 27.
Danom stupanja na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti
Pravilnik o pošti (»Narodne novine«, broj 37/95, 89/95 i 5/96.).
Članak 28.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od objave u
»Narodnim novinama«.
Klasa:
011-01/04-02/59
Urbroj: 530-10-04-5
Zagreb, 23. prosinca 2004.
Ministar
Božidar Kalmeta, dipl. ing., v. r.
|
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga |