POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka

71

Na teme­lju članka 6. stavak 2. Zakona o pošti (»Narodne novine« broj 172/03. i 15/04.) ministar mora, turizma, prometa i razvitka, donosi

PRAVILNIK

O POŠTANSKOM SUSTAVU JAVNOG OPERATORA

I. OPĆE ODREDBE

Sadržaj pravilnika

Članak 1.

Ovim se Pravilnikom uređuje poštanski sustav javnog operatora, mjerila, uvjeti i postupak za otvara­nje, zatvara­nje i prese­lje­nje poštanskog ureda javnog operatora, određiva­nje područja na kojima je javni operator obvezan osigurati prijam i uruče­nje poštanskih poši­ljaka, ustrojstvo, izgrad­nju i uporabu poštanskih objekata i opreme koja čini poštanski sustav javnog operatora, određiva­nje radnog vremena poštanskog ureda javnog operatora, kakvoću obav­lja­nja univerzalnih poštanskih usluga, te način i uvjeti pod kojima je javni operator obvezan osigurati funkcionira­nje poštanskog prometa na području Republike Hrvatske.

Pojmovi

Članak 2.

U smislu ovog Pravilnika pojedini pojmovi imaju s­ljedeće znače­nje:

1. dostava poštanskih poši­ljaka je uruče­nje poši­ljaka na adre­su primate­lja;

2. javni operator je davate­lj poštanskih usluga koji na teme­lju Zakona o pošti ima pravo i obvezu obav­ljati sve univerzalne poštanske usluge na cijelom području Republike Hrvatske, te isk­ljučivo pravo obav­ljati rezervirane poštanske usluge određene Zakonom o pošti;

3. kakvoća obav­lja­nja univerzalnih poštanskih usluga odre­đena je mjerilima kakvoće vezanim za ustroj javne poštanske mreže i dostupnost te mreže korisnicima poštanskih usluga na cijelom području Republike Hrvatske;

4. poštanski kovčežić je kovčežić u koji korisnici usluga mogu ubaciti obične pismovne poši­ljke kako bi ih davate­lj poštanskih usluga otpremio primate­ljima;

5. poštanske usluge su usluge prijama, prijenosa i uruče­nja poštanskih poši­ljaka;

6. radno vrijeme poštanskog ureda s korisnicima poštanskih usluga je vrijeme u kojemu poštanski ured obav­lja poslove prijama poštanskih poši­ljaka;

7. univerzalne poštanske usluge su poštanske usluge koje su dostupne svim korisnicima usluga na cijelom području Republike Hrvatske, a određene su Zakonom o pošti;

8. uruče­nje poštanskih poši­ljaka je uruče­nje poši­ljke primate­lja ili drugoj ovlaštenoj osobi na adresi primate­lja ili u poštanskom uredu.

II. POŠTANSKI SUSTAV JAVNOG OPERATORA

Pojam poštanskog sustava i obveze javnog operatora

Članak 3.

(1) Pod poštanskim sustavom javnog operatora podrazumijeva se skup objekata, ­ljudskih resursa, opreme, prijevoznih i drugih sredstava kojim javni operator osigurava funkcionira­nje poštanskog prometa i obav­lja­nje poštanskih usluga na području Republike Hrvatske.

(2) Javni operator je obvezan uspostaviti, održavati i razvijati poštanski sustav koji osigurava obav­lja­nje univerzalnih poštanskih usluga, na cijelom području Republike Hrvatske, na način propisan aktima Svjetske poštanske unije, Zakonom o pošti, Pravilnikom o općim uvjetima za obav­lja­nje poštanskih usluga i ovim Pravilnikom.

III. JAVNA POŠTANSKA MREŽA

Pojam javne poštanske mreže i obveze javnog operatora

Članak 4.

(1) Pod javnom poštanskom mrežom podrazumijevaju se poštanski uredi, poštanska središta i drugi objekti, poštanski kov­čežići, oprema, prijevozna i druga sredstva javnog operatora, koji su međusobno povezani u jedinstvenu tehničko-tehnološku cjelinu, radi pruža­nja univerzalnih poštanskih usluga na cijelom području Republike Hrvatske.

(2) Javni operator je obvezan javnu poštansku mrežu uspostaviti, održavati i razvijati sukladno mjerilima propisanim ovim Pravilnikom.

(3) Javni operator je obvezan omogućiti pristup javnoj poš­tan­skoj mreži drugim davate­ljima poštanskih usluga uz uvjete određene Zakonom o pošti.

IV. USTROJSTVO, IZGRADNJA I UPORABA OBJEKATA I OPREME KOJA ČINI SUSTAV JAVNOG OPERATORA

Ustrojstvo poštanskih ureda

Članak 5.

(1) Pod poštanskim uredom podrazumijeva se poslovni prostor u kojemu javni operator obav­lja poštanske usluge.

(2) Poštanski ured posluje pod određenim brojem i nazivom nase­lja.

(3) Broj i naziv poštanskog ureda određuje javni operator, s tim da se naziv poštanskog ureda određuje prema nazivu nase­lja u kojemu se nalazi sjedište poštanskog ureda.

(4) Poštanski ured može biti:

1. s dostavnim područjem;

2. bez dostavnog područja;

3. sezonski;

4. ugovorni;

5. pokretni;

6. izmjenični poštanski ured;

7. poštanski ured cari­nje­nja.

(5) Poštanski ured s dostavnim područjem obav­lja poslove prijama, otpreme, prispijeća i uruče­nja poštanskih poši­ljaka.

(6) Poštanski ured bez dostavnog područja otvara se, u pravilu, u mjestima s više poštanskih ureda, a obav­lja poslove prijama, prispijeća i otpreme poštanskih poši­ljaka, s tim da može obav­ljati i uruče­nje poštanskih poši­ljaka u poštanskom uredu.

(7) Sezonski poštanski ured se otvara zbog povećane potraž­nje za uslugama (npr. za vrijeme turističke sezone i sl.) i posluje u određenom vremenskom razdob­lju, a obav­lja u pravilu poslove poštanskog ureda bez dostavnog područja.

(8) Ugovorni poštanski ured posluje na teme­lju ugovora sklop­ljenog između javnog operatora i pravne ili fizičke osobe koja u ime i za račun javnog operatora obav­lja poštanske usluge. Uvjeti, način i postupak za otvara­nje i poslova­nje ugovornog poštanskog ureda uređuju se pravilnikom koje­g donosi javni operator.

(9) Pokretni poštanski ured posluje u prijevoznom sredstvu, a poštanske usluge obav­lja u određeno vrijeme i u određene dane u dva ili više nase­ljenih mjesta. Pokretni poštanski ured u pravilu posluje u sastavu određenog poštanskog ureda s dostavnim područjem.

(10) U sastavu poštanskog ureda može poslovati izdvojeni šalter koji se otvara privremeno za obav­lja­nje određenih poštanskih usluga, na mjestima gdje se, zbog određenih događaja okup­lja veći broj korisnika. Izdvojeni šalter upotreb­ljava poštanski žig s poštanskim brojem i nazivom poštanskog ureda kojemu pripada.

(11) Izmjenični poštanski ured obav­lja poslove preuzima­nja, posredova­nja, razrade i otpreme poštanskih poši­ljaka u među­narodnom prometu. Javni operator je obvezan ustrojiti najma­nje jedan, a može i više izmjeničnih poštanskih ureda.

(12) Poštanski ured cari­nje­nja obav­lja poslove podnoše­nja na carinski i devizni pre­gled poštanskih poši­ljaka u međunarodnom prometu. Poštanski ured cari­nje­nja osniva javni operator spo­ra­zum­no s Carinskom upravom Republike Hrvatske.

Članak 6.

Javni operator je obvezan urediti ustrojstvo poštanskih ureda u smislu članka 5. ovog Pravilnika, tako da osigura funkcionira­nje poštanskog prometa i obav­lja­nje poštanskih usluga na način propisan aktima Svjetske poštanske unije, Zakona o pošti, Pravil­nika o općim uvjetima za obav­lja­nje poštanskih usluga i ovim Pravilnikom.

Ustrojstvo poštanskih središta

Članak 7.

(1) Poštansko središte obav­lja poslove preuzima­nja, prijevoza, razrade i otpreme poštanskih poši­ljaka.

(2) Javni operator je obvezan ustrojiti poštanska središta tako da osigura funkcionira­nje poštanskog prometa i obav­lja­nje poštanskih usluga na način propisan aktima Svjetske poštanske unije, Zakona o pošti, Pravilnika o općim uvjetima za obav­lja­nje poštanskih usluga i ovog Pravilnika.

Izgrad­nja poštanskih objekata

Članak 8.

(1) Poštanski objekti moraju se graditi i održavati sukladno hrvatskim i međunarodnim normama, te minimalnim građevin­skim i tehničkim uvjetima javnog operatora.

(2) Javni operator svojim općim aktom propisuje minimalne građevinske i tehničke uvjete za izgrad­nju poštanskih objekata.

(3) Općim aktom iz stavka 2. ovog članka određuju se građevinski i tehnički uvjeti, mjere sigurnosti ­ljudi i imovine, koje moraju ispu­njavati objekti poštanske mreže, kao i standardi opreme potrebne za nesmetano funkcionira­nje poštanskog prometa.

Uporaba opreme

Članak 9.

(1) Pod opremom se podrazumijevaju elektronski i meha­nič­ki uređaji, poštanski automati, poštanski kovčežići i druga oprema koja je potrebna za funkcionira­nje poštanskog prometa i obav­lja­nje poštanskih usluga.

(2) Javni operator je obvezan nabaviti, ugraditi i održavati opremu koja osigurava uredno funkcionira­nje poštanskog prometa i propisano obav­lja­nje poštanskih usluga.

V. OTVARANJE, ZATVARANJE I PRESELJENJE POŠTANSKIH UREDA

Uvjeti za otvara­nje poštanskih ureda

Članak 10.

(1) Javni operator je obvezan otvarati poštanske urede tako da pokrivenost područja s poštanskim uredima zadovo­ljava mjerila o kakvoći poštanskih usluga koja su propisana Pravilnikom o općim uvjetima za obav­lja­nje poštanskih usluga i ovim Pravilnikom.

(2) Javni operator je obvezan ustrojiti mrežu poštanskih ureda tako da:

1. jedan poštanski ured posluje u prosjeku na površini naj­više do 50 km˛;

2. jedan poštanski ured posluje u prosjeku za najviše 4000 stanovnika.

(3) Prosječni broj stanovnika i površina u km˛ iz stavka 2. ovog članka odnosi se na cijelo područje Republike Hrvatske.

(4) Za otvara­nje poštanskog ureda javni operator treba se pridržavati sljedećih mjerila:

1. pokrivenost područja s poštanskim uredima sukladno stav­ku 2. ovog članka;

2. potrebe korisnika;

3. mjerila kakvoće obav­lja­nja univerzalnih poštanskih usluga propisana odredbama Pravilnika o općim uvjetima za obav­lja­nje poštanskih usluga i ovim Pravilnikom;

4. opravdanost investicije prema očekivanom rezultatu pos­lo­va­nja poštanskog ureda;

5. posebni uvjeti (turistička mjesta, prometna pvoezanost i slično).

(5) Javni operator je obvezan otvoriti najma­nje jedan poš­tanski ured na području svakog grada i općine, te drugim većim nase­ljima za koje se na teme­lju mjerila iz stavka 4. ovog članka utvrdi potreba otvara­nja poštanskog ureda. Iznimno, javni operator nije obvezan otvoriti poštanski ured na području općine ako postojeća mreža poštanskih ureda može zadovo­ljiti mjerila kakvoće propisana Pravilnikom o općim uvjetima za obav­lja­nje poštanskih usluga i ovim Pravilnikom.

(6) Javni operator može, na zahtjev zainteresirane pravne osobe, tijela državne uprave ili lokalne i područne (re­gionalne) samouprave, otvoriti poštanski ured.

(7) Javni operator može otvoriti poštanski ured u smislu stav­ka 6. ovog članka pod uvjetom, da podnosite­lj zahtjeva snosi troškove izgrad­nje i oprema­nja poštanskog ureda ili osigura potrebni poslovni prostor i opremu za poštanski ured, te pod uvjetom da se na teme­lju elaborata o otvara­nju poštanskog ureda utvrdi da poštanski ured neće poslovati s gubitkom. Elaborat o otvara­nju poštanskog ureda izrađuje javni operator, a troškove ­nje­gove izrade snosi podnosite­lj zahtjeva.

(8) Iznimno od odredbe iz stavka 7. ovog članka javni operator može otvoriti poštanski ured i u slučaju kada se elaboratom utvrdi da će poštanski ured poslovati s gubitkom, uz uvjet da podnosite­lj zahtjeva podmiruje gubitak, o čemu javni operator sklapa ugovor s podnosite­ljem zahtjeva.

Uvjeti i postupak za zatvara­nje i prese­lje­nje poštanskog ureda

Članak 11.

(1) Javni operator može poštanski ured zatvoriti ili preseliti pod uvjetom da za korisnike poštanskih usluga osigura razinu kakvoće obav­lja­nja poštanskih usluga propisanu ovim Pravilnikom.

(2) Prije odluke o zatvara­nju ili prese­lje­nju poštanskog ureda javni operator je obvezan izraditi elaborat o načinu obav­lja­nja poštanskih usluga nakon zatvara­nja ili prese­lje­nja poštanskog ureda.

(3) Javni operator može poštanski ured zatvoriti ili preseliti pod uvjetom da za takvu odluku pribavi suglasnost Vijeća za poštanske usluge. Javni operator nije obvezan pribaviti suglasnost, ali je obvezan izvijestiti Vijeće za poštanske usluge kada se radi o prese­lje­nju poštanskog ureda na području istog mjesta ili zatvara­nju poštanskog ureda u mjestima s više poštanskih ureda.

(4) Javni operator može privremeno zatvoriti ili privremeno preseliti poštanski ured (zbog preuređe­nja i sl.) pod uvjetom da za korisnike poštanskih usluga osigura razinu kakvoće obav­lja­nja poštanskih usluga propisanu ovim Pravilnikom. Javni operator je obvezan o namjeri privremenog zatvara­nja ili privremenog prese­lje­nja poštanskog ureda duže­g od 60 dana, te o ponovnom otvara­nju, izvijestiti Vijeće za poštanske usluge.

VI. ODREĐIVANJE PODRUČJA NA KOJEMU JE JAVNI OPERATOR OBVEZAN OSIGURATI PRIJAM I URUČENJE POŠTANSKIH POŠILJAKA

Mjerila za podjelu dostavnog područja poštanskog ureda

Članak 12.

(1) Javni operator je obvezan odrediti područja na kojima obav­lja dostavu poštanskih poši­ljaka prema mjerilima propisanim ovim Pravilnikom, s tim da dostavom moraju biti obuhvaćena sva nase­ljena mjesta u Republici Hrvatskoj.

(2) Pod dostavnim područjem podrazumijeva se područje na kojemu se obav­lja dostava poštanskih poši­ljaka.

(3) Svaki poštanski ured s dostavnim područjem obuhvaća određeno područje koje može biti uže i šire.

(4) Uže dostavno područje obuhvaća, u pravilu, nase­lje u kojemu poštanski ured ima sjedište. Iznimno, uže dostavno područje može obuhvatiti dva ili više nase­lja koja čine urbanistički cjelovito i neprekinuto područje.

(5) Javni operator je obvezan na užem dostavnom području obav­ljati dostavu poštanskih poši­ljaka najma­nje svaki radni dan, od ponedje­ljka do petka.

(6) Šire dostavno područje obuhvaća područje poštanskog ureda koje se nalazi izvan uže­g dostavnog područja.

(7) Javni operator je obvezan na širem dostavnom području obav­ljati dostavu poštanskih poši­ljaka, u pravilu, najma­nje svaki drugi radni dan.

(8) Iznimno od stavka 7. ovog članka Javni operator je, za izuzetno rijetko nase­ljeno područje, obvezan osigurati dostavu poštanskih poši­ljaka najma­nje dva puta tjedno.

(9) Javni operator može, u ci­lju racionalnije­g obav­lja­nja dostave poštanskih poši­ljaka, za dostavna područja više poštanskih ureda organizirati dostavu poši­ljaka iz jednog poštanskog ureda ili drugog ustrojstvenog dijela javne poštanske mreže.

(10) Javni operator može organizirati dostavu poši­ljaka u smislu stavka 9. ovog članka pod uvjetom, da se na teme­lju elaborata o opravdanosti takve organizacije dostave poštanskih poši­ljaka pribavi suglasnost Vijeća za poštanske usluge.

(11) Javni operator je obvezan na širem dostavnom području prilikom dostave obav­ljati prijam poštanskih poši­ljaka mase do jedan kilogram i označene vrijednosti do 500,00 kuna, osim brzojavnih uputnica.

Članak 13.

(1) Javni operator je obvezan postaviti poštanske kovčežiće za prijam običnih pismovnih poši­ljaka na cijelom području Republike Hrvatske, s tim da jedan poštanski kovčežić postavi za prosječno najviše 900 stanovnika. Prosječni broj stanovnika na poštanski kovčežić odnosi se na cijelo područje Republike Hrvat­ske.

(2) Javni operator je obvezan osigurati praž­nje­nje svakog poštanskog kovčežića najma­nje svaki radni dan odnosno svaki dan kada obav­lja dostavu na dostavnom području na kojem se nalazi kovčežić.

(3) Na svakom poštanskom kovčežiću mora biti označeno vrijeme zad­nje­g praž­nje­nja u tijeku dana, odnosno dani praž­nje­nja ako je poštanski kovčežić postav­ljen na širem dostavnom području.

VII. RADNO VRIJEME POŠTANSKIH UREDA S KORISNICIMA POŠTANSKIH USLUGA

Mjerila za određiva­nje radnog vremena poštanskog ureda

Članak 14.

(1) Radno vrijeme poštanskog ureda s korisnicima poštanskih usluga (u da­lj­njem tekstu: radno vrijeme) određuje javni operator na teme­lju s­ljedećih mjerila:

1. potrebe korisnika poštanskih usluga;

2. propisana mjerila kakvoće obav­lja­nja univerzalnih poštan­s­kih usluga;

3. učinkovita uporaba sredstava javnog operatora;

4. posebni uvjeti.

Članak 15.

Potrebe korisnika za poštanskim uslugama utvrđuju se na teme­lju podataka o prosječnom broju obav­ljenih poštanskih usluga u poštanskom uredu tijekom određenog vremenskog razdob­lja (sat, dan, tjedan, mjesec i sl.) i anketira­njem korisnika.

Članak 16.

Mjerila kakvoće obav­lja­nja univerzalnih poštanskih usluga propisana su odredbama Zakona o pošti, Pravilnika o općim uvjetima za obav­lja­nje poštanskih usluga i ovog Pravilnika.

Članak 17.

Učinkovita uporaba sredstava javnog operatora utvrđuje se na teme­lju podataka o rezultatima poslova­nja poštanskog ureda.

Članak 18.

(1) Pod posebnim uvjetima podrazumijeva se povećana potraž­nja korisnika za poštanskim uslugama za vrijeme turističke sezone, te kulturnih, gospodarskih, sportskih i drugih događa­nja.

(2) Pod posebnim uvjetima podrazumijeva se i sma­njena potraž­nja korisnika za poštanskim uslugama u određenom vremenskom razdob­lju, u određene neradne dane (subota, nedje­lja i drugi neradni dani) i dane uoči blagdana i sl.

(3) U slučaju elementarne nepogode, poremećaja prometa, obi­lježava­nja prigodnih događaja i sl., javni operator može, privremeno, promijeniti radno vrijeme, a o tome mora odmah obavijestiti Vijeće za poštanske usluge.

Radno vrijeme u tijeku dana

Članak 19.

(1) Radno vrijeme u tijeku dana može biti neprekidno, cjelodnevno, jednokratno, dvokratno i radno vrijeme u skraćenom traja­nju.

(2) Javni operator je obvezan osigurati najma­nje:

1. neprekidno radno vrijeme (00.00 – 24.00 sata) svaki dan u tjednu, u jednom poštanskom uredu na području glavnog grada Republike Hrvatske i određenim poštanskim uredima, kada to zahtijeva mjerodavno tijelo državne uprave koje, teme­ljem sklop­ljenog ugovora s javnim operatorom, podmiruje gubitak u poslova­nju poštanskog ureda (npr. na graničnim prijelazima);

2. cjelodnevno radno vrijeme (npr. 08.00 – 20.00 sati) u pravilu u gradovima. Javni operator nije obvezan osigurati cjelod­nev­no radno vrijeme u ma­njim gradovima ako se teme­ljem mjerila iz članka 14. ovog Pravilnika, utvrdi da ne postoji potreba za ovakvim radnim vremenom;

3. jednokratno radno vrijeme (npr. 08.00 – 15.00 sati, 10.00 – 17.00 sati i sl.) ili dvokratno radno vrijeme (npr. 08.00 – 12.00 i 16.00 – 19.00 sati) ili radno vrijeme u skraćenom traja­nju (npr. 09.00 – 11.00 i sl.), u svim ostalim poštanskim uredima.

(3) Du­ljinu radnog vremena za svaki poštanski ured u smislu stavka 2. ovog članka, određuje javni operator, vodeći računa o mjerilima propisanim člankom 14. ovog Pravilnika.

Tjedno radno vrijeme

Članak 20.

Javni operator je obvezan osigurati tjedno radno vrijeme prema s­ljedećim mjerilima:

1. u svim poštanskim uredima odrediti poslova­nje najma­nje svaki radni dan, od ponedje­ljka do petka, s tim da u pravilu poštanski ured svaki radni dan, osim u dane uoči blagdana, ima isto radno vrijeme;

2. u poštanskim uredima koji posluju cjelodnevno, u pravilu se određuje rad subotom, s tim da u mjestima s više poštanskih ureda subotom posluje najma­nje jedan poštanski ured. Javni operator može odrediti rad subotom, i u drugim poštanskim uredima vodeći računa o mjerilima propisanim čl. 14. ovog Pravilnika;

3. u dane uoči blagdana javni operator može odrediti kraće radno vrijeme od propisanog, o čemu mora, najma­nje dva dana prije blagdana obavijestiti Vijeće za poštanske usluge i korisnike putem sredstava javnog priopćava­nja.

Radno vrijeme u turističkim mjestima

Članak 21.

Za vrijeme turističke sezone javni operator je obvezan odrediti radno vrijeme poštanskih ureda u turističkim mjestima ovisno o potrebama korisnika poštanskih usluga, a sukladno mjerilima propisanim člankom 14. ovog Pravilnika.

Radno vrijeme pokretnih poštanskih ureda

Članak 22.

Javni operator je obvezan odrediti radno vrijeme pokretnih poštanskih ureda sukladno mjerilima propisanim ovim Pravilnikom, s tim da pokretni poštanski ured mora poslovati najma­nje dva sata dnevno, u svakom mjestu u kojemu obav­lja usluge.

Radno vrijeme za dostavu poštanskih poši­ljaka

Članak 23.

Javni operator je obvezan odrediti radno vrijeme za dostavu poštanskih poši­ljaka, s tim da svaki poštanski ured s dostavnim područjem, na užem dostavnom području, obav­lja dostavu poštanskih poši­ljaka najma­nje svaki radni dan od ponedje­ljka do petka, a subotom dostavu obav­ljaju samo pojedini poštanski uredi koje odredi javni operator, vodeći računa o potrebama korisnika i mjerilima propisanim Pravilnikom o općim uvjetima za obav­lja­nje poštanskih usluga i ovim Pravilnikom.

Donoše­nje i objav­ljiva­nje odluke o  radnom vremenu

Članak 24.

(1) Odluku o radnom vremenu poštanskih ureda (u da­lj­njem tekstu (Odluka) donosi javni operator, sukladno mjerilima propisanim ovim Pravilnikom, uz prethodnu obavijest Vijeću za poštanske usluge.

(2) U slučaju ako se Odlukom nisu poštivala mjerila propisana ovim Pravilnikom, Vijeće za poštanske usluge će, najkasnije u roku od 30 dana od primitka Odluke, naložiti javnom operatoru usklađiva­nje radnog vremena s propisanim mjerilima.

(3) Javni operator je obvezan radno vrijeme poštanskih ureda objaviti u svom službenom glasilu i na svojoj Internet stranici.

(4) Obavijest o radnom vremenu mora biti istaknuta na ulazu u poštanski ured.

VIII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 25.

Javni operator dužan je na prikladan način izvijestiti korisnike poštanskih usluga o otvara­nju, zatvara­nju i prese­lje­nju poštanskih ureda, kao i o svim promjenama organizacije dostavnih područja.

Članak 26.

Javni operator je obvezan uskladiti podjelu dostavnog područja s mjerilima propisanim ovim Pravilnikom najkasnije u roku od jedne godine nakon stupa­nja na snagu ovog Pravilnika.

Stupa­nje na snagu Pravilnika

Članak 27.

Danom stupa­nja na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o pošti (»Narodne novine«, broj 37/95, 89/95 i 5/96.).

Članak 28.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-01/04-02/59
Urbroj: 530-10-04-5
Zagreb, 23. prosinca 2004.

Ministar
Božidar Kalmeta, dipl. ing., v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga