POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

DRŽAVNI ZAVOD ZA NORMIZACIJU I MJERITELJSTVO

89

Na teme­lju članka 275. stavak 3. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine« broj 105/04) ravnate­lj Državnog zavoda za normizaciju i mjerite­ljstvo donosi

PRAVILNIK

O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O HOMOLOGACIJI VOZILA

Članak 1.

U Pravilniku o homologaciji vozila (»Narodne novine« broj 15/02, 88/02 i 28/03, 107/03 i 164/03) u članku 15. dodaje se novi stavak 3. koji glasi:

»U postupku homologacije u slučajevima iz članka 5. i 6. ovoga pravilnika kad ne postoji odgovarajuća homologacijska dokumentacija, ovlaštena pravna osoba za homologaciju tipa vozila provest će odgovarajuće ispitiva­nje i o tome izdati izvještaj o ispitiva­nju koji će se upotrijebiti u postupku homologacije, pod uvjetom da je Zavod prethodno utvrdio da ta osoba ispu­njava propisane uvjete za takvo ispitiva­nje.«

Članak 2.

U prilogu 1. »KATEGORIZACIJA VOZILA« podnaslov »Kate­gorija L: cestovna vozila s ma­nje od 4 kotača« mije­nja se i glasi:

»Kate­gorija L: mopedi, motocikli, laki četverocikli i četverocikli«.

Iza teksta »Kate­gorija L5« dodaje se novi tekst koji glasi:

»Kate­gorija L6: laki četverocikli s masom neopterećenog vozila ma­njom od 350 kg, bez mase akumulatora kod električnih vozila, čija najveća konstrukcijska brzina nije veća od 45 km/h i:

(i) čiji radni obujam motora nije veći od 50 cmł, kod motora s prinudnim pa­lje­njem

(ii) ili čija najveća netosnaga nije veća od 4 kW, kod ostalih motora s unutar­njim izgara­njem,

(iii) ili čija najveća trajna snaga nije veća od 4 kW, kod elektromotora;

Kate­gorija L7: četverocikli, osim navedenih u prethodnoj točki, s masom neopterećenog vozila ma­njom od 400 kg (550 kg za vozila za prijevoz robe), bez mase akumulatora kod električnih i čija najveća netosnaga motora ne prekoračuje 15 kW.«

Članak 3.

U Prilogu 3. u tablici »POPIS ECE PRAVILNIKA« briše se tekst u stupcima 2. – 5. reda 82. te dodaju dva nova reda:

 

87

Mali autobusi – konstrukcijske

 

 

 

 

značajke

52

01

M2, M3

88

Glavna svjetla za asimetrični kratki

 

 

 

 

svjetlosni snop i/ili dugi svjetlosni

112

00

M, N

 

snop

 

 

 

89

Glavna svjetla za simetrični kratki

 

 

 

 

svjetlosni snop i/ili dugi svjetlosni

113

00

L

 

snop

 

 

 

 

U tablici »POPIS ECE PRAVILNIKA« tekst u stupcu 5. zaglav­lja tablice mije­nja se i glasi: »Odgovarajuća kate­gorija vozila (1), (5)«.

Na kraju tablice dodaje se tekst nove napomene koji glasi:

»(5) Vozila kate­gorije L6 moraju zadovo­ljavati tehničke zahtjeve za mopede na tri kotača kate­gorije L2, osim ako nije drukčije propisano u posebnim pravilnicima, a vozila kate­gorije L7 moraju zadovo­ljavati tehničke zahtjeve za vozila kate­gorije L5, osim ako nije drukčije propisano u posebnim pravilnicima.«

U tablici »POPIS EU SMJERNICA« dodaje se novi red:

 

 87

Mali autobusi – konstrukcijske

2001/85/EC

 

značajke

 

Članak 4.

Obrasci izjave o sukladnosti vozila iz »Priloga br. 2, str. 2/3« Pravilnika o homologaciji vozila i potvrde o sukladnosti pojedinačno pre­gledanog vozila iz »Priloga br. 2, str. 3/3« istoga pravilnika mije­njaju se na način propisan prilozima »br. 2, str. 2/3« i »br. 2, str. 3/3« ovoga pravilnika i čine ­nje­gov sastavni dio.

Članak 5.

Ovaj pravilnik stupa na snagu tridesetoga dana od objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-02/04-03/55
Urbroj: 558-04/13-04-1
Zagreb, 28. prosinca 2004.

Ravnate­lj
Državnog zavoda za normizaciju
i mjerite­ljstvo
dr. sc. Marijan Andrašec, dipl. ing., v. r.
 

Napomena: prilozi u obliku slika su ispušteni u ovom neslužbenom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga