POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO MORA, TURIZMA, PROMETA I RAZVITKA

126

Na temelju članka 17. stavka 2. i članka 30. stavka 1. Zakona o telekomunikacijama (»Narodne novine«, broj 122/03., 158/03. i 60/04.) ministar mora, turizma, prometa i razvitka donosi

PRAVILNIK

O TEHNIČKIM PREGLEDIMA U TELEKOMUNIKACIJAMA

Sadržaj Pravilnika

Članak 1.

Ovim se Pravilnikom propisuje način obavljanja tehničkih pregleda iz članka 25. stavka 6., članka 30. stavka 1. i članka 86. stavka 6. Zakona o telekomunikacijama (u daljnjem tekstu: Za­kon), uvjeti obavljanja radijskih mjerenja iz članka 85. stavka 4. Zakona te mjerenja i ispitivanja iz članka 103. stavka 2. Zakona, kao i podmirivanje troškova u vezi s tim tehničkim pregledima, radijskim mjerenjima i ispitivanjima.

Svrha obavljanja tehničkih pregleda, radijskih mjerenja i ispitivanja

Članak 2.

(1) Tehnički pregledi, radijska mjerenja i ispitivanja iz član­ka 1. ovoga Pravilnika obavljaju se u svrhu utvrđivanja ispunjavanja uvjeta propisanih Zakonom, ovim Pravilnikom i drugim propisima donesenim na temelju Zakona.

(2) Utvrđivanje ispunjavanja uvjeta iz stavka 1. ovoga članka osobito obuhvaća provjeru ispunjavanja sljedećih uvjeta, u skladu s odgovarajućim normama, preporukama i drugim propisima iz članka 17. stavka 1. i 2. Zakona, te u skladu s člankom 18. stav­kom 1. Zakona:

– odgovarajućih tehničkih, tehnoloških, financijskih, prostornih i kadrovskih uvjeta,

– bitnih zahtjeva sigurnosti i zaštite zdravlja ljudi od djelovanja elektromagnetskih polja,

– bitnih zahtjeva koji omogućavaju djelotvornu uporabu radiofrekvencijskog spektra,

– bitnih zahtjeva koji se odnose na nesmetani rad telekomunikacijske mreže i obavljanje telekomunikacijskih usluga.

(3) Hrvatska agencija za telekomunikacije (u daljnjem tekstu: Agencija) redovito usklađuje i dopunjuje popis norma, preporuka i drugih propisa iz stavka 2. ovoga članka, te ih, prema potrebi, a najmanje jedanput godišnje, objavljuje u »Narodnim novinama«, a može ih objaviti i na Internetu te na drugi prikladan način.

Vrste tehničkih pregleda

Članak 3.

(1) Tehnički pregledi iz članka 1. ovoga Pravilnika mogu biti redoviti i izvanredni.

(2) Redoviti tehnički pregled obavlja se uz prethodnu najavu prije početka obavljanja telekomunikacijske usluge, odnosno prije puštanja u rad radijske postaje.

(3) Izvanredni tehnički pregled obavlja se, u pravilu, bez prethodne najave, na zahtjev inspektora telekomunikacija ili ovlaš­tenog radnika Agencije, i to za vrijeme obavljanja telekomunikacijske usluge, odnosno za vrijeme uporabe radijske postaje.

Ovlast za obavljanje tehničkih pregleda, radijskih mjerenja i ispitivanja

Članak 4.

(1) Tehničke preglede, radijska mjerenja i ispitivanja iz članka 1. ovoga Pravilnika obavlja Agencija ili pravna osoba koju je ovlastilo Vijeće Hrvatske agencije za telekomunikacije (u daljnjem tekstu: Vijeće Agencije).

(2) Vijeće Agencije izdaje ovlast za obavljanje djelatnosti iz stavka 1. ovoga članka na temelju podnesenog zahtjeva pravne osobe, u skladu s posebnim pravilnikom iz članka 35. stavka 3. Zakona.

(3) Ovlast iz stavka 2. ovoga članka izdaje se na razdoblje utvrđeno posebnim pravilnikom iz članka 35. stavka 3. Zakona, a pravna osoba mora ispunjavati propisane uvjete tijekom cijelog razdoblja valjanosti te ovlasti.

(4) Ako se utvrdi da pravna osoba ne obavlja djelatnost, za koju je dobila ovlast iz stavka 2. ovoga članka, u skladu s odred­bama Zakona, ovoga Pravilnika i drugih propisa donesenih na temelju Zakona, Vijeće Agencije donijet će rješenje o oduzimanju ovlasti.

(5) Pravna ili fizička osoba, kod koje se obavlja tehnički pregled, odnosno radijska mjerenja i/ili ispitivanja iz članka 1. ovoga Pravilnika, mora omogućiti povjerenstvu za obavljanje tehničkog pregleda, Agenciji i pravnoj osobi, koju je ovlastilo Vijeće Agencije, nesmetano obavljanje tehničkog pregleda, radijskih mjerenja i/ili ispitivanja te im pružiti svu potrebnu pomoć u vezi s obavljanjem tih poslova.

Tehnički pregled za telekomunikacijske usluge koje se obavljaju na temelju dozvole

Članak 5.

(1) Tehnički pregled iz članka 25. stavka 6. Zakona obvezno se obavlja prije početka obavljanja sljedećih vrsta telekomunikacijskih usluga za koje se izdaje dozvola:

1. javnih govornih usluga u nepokretnoj telekomunikacijskoj mreži,

2. usluga kabelske distribucije,

3. telekomunikacijskih usluga u mreži profesionalnog pokretnog radija (PMR).

(2) Tehnički pregled iz stavka 1. ovoga članka obavlja se na zahtjev pravne osobe koja je pribavila dozvolu za obavljanje telekomunikacijskih usluga, i to u primjerenom roku koji je utvrđen u dozvoli za obavljanje telekomunikacijskih usluga, a prije utvrđenog krajnjeg roka za početak obavljanja telekomunikacijskih usluga.

(3) Zahtjev iz stavka 2. ovoga članka podnosi se na propisanom obrascu iz članka 13. ovoga Pravilnika.

Tehnički pregled za telekomunikacijske usluge koje se obavljaju na temelju koncesije

Članak 6.

(1) Tehnički pregled iz članka 30. stavka 1. Zakona obvezno se obavlja prije sklapanja ugovora o koncesiji za frekvenciju za obavljanje sljedećih vrsta telekomunikacijskih usluga uz uporabu radiofrekvencijskog spektra, koje se obavljaju na temelju koncesije:

1. javnih govornih usluga uz uporabu radiofrekvencijskog spektra u pokretnoj telekomunikacijskoj mreži,

2. javnih govornih usluga uz uporabu radiofrekvencijskog spektra u nepokretnoj telekomunikacijskoj mreži,

3. radiodifuzijskih usluga.

(2) Tehnički pregled iz stavka 1. ovoga članka obavlja se na zahtjev pravne osobe koja je dobila koncesiju.

(3) Zahtjev iz stavka 2. ovoga članka podnosi se na propisanom obrascu iz članka 13. ovoga Pravilnika, i to u roku odre­đenom u odluci o davanju koncesije.

(4) Za telekomunikacijske usluge iz stavka 1. ovoga članka tehnički pregled mora se obaviti na izgrađenoj i postavljenoj osnovnoj telekomunikacijskoj infrastrukturi i opremi kojom se osigurava obavljanje tih telekomunikacijskih usluga, i to prije krajnjeg roka za početak obavljanja telekomunikacijskih usluga, određenog u odluci o davanju koncesije.

(5) Iznimno od odredbe iz stavka 4. ovoga članka, Vijeće Agencije može, na temelju opravdanog zahtjeva pravne osobe koja je dobila koncesiju za frekvenciju za obavljanje telekomunikacijskih usluga iz stavka 1. ovoga članka, primjereno produljiti rok za obavljanje tehničkog pregleda, pri čemu može, prema potrebi, produljiti i prvobitno određeni rok za sklapanje ugovora o koncesiji iz odluke o davanju koncesije.

(6) Produljenje rokova iz stavka 5. ovoga članka može se primijeniti na istu pravnu osobu najviše dva puta.

Način obavljanja tehničkog pregleda

Članak 7.

(1) O mjestu i vremenu obavljanja tehničkog pregleda iz članka 5. i 6. ovoga Pravilnika Agencija ili pravna osoba, koju je ovlastilo Vijeće Agencije, mora u pisanom obliku izvijestiti prav­nu osobu koja je podnijela zahtjev za obavljanje tehničkog pregleda, i to u roku od najviše deset dana od dana zaprimanja tog zahtjeva.

(2) Tehnički pregled iz članka 5. i 6. ovoga Pravilnika obav­lja povjerenstvo za obavljanje tehničkog pregleda (u daljnjem tekstu: povjerenstvo), koje se sastoji od predsjednika i najmanje dva člana.

(3) Predsjednika i članove povjerenstva imenuje Vijeće Agencije, odnosno pravna osoba koju je ovlastilo Vijeće Agencije.

(4) Povjerenstvo sastavlja zapisnik o obavljenom tehničkom pregledu, koji osobito mora sadržavati nadnevak, vrijeme i mjesto obavljanja tehničkog pregleda, predmet tehničkog pregleda, osnov­ne podatke o pravnoj osobi kod koje se obavlja tehnički pregled, popis osoba nazočnih tehničkom pregledu, opis činjeničnog stanja utvrđenog tehničkim pregledom, zaključne napomene te, prema potrebi, priloženu odgovarajuću dokumentaciju. Zapisnik o obav­ljenom tehničkom pregledu može sadržavati i druge podatke koji su, prema ocjeni povjerenstva, od značenja za obavljanje tehnič­kog pregleda.

(5) Zapisnik iz stavka 4. ovoga članka potpisuju predsjednik i svi članovi povjerenstva te ovlaštena osoba ili osobe u pravnoj osobi kod koje se obavlja tehnički pregled.

(6) Zapisnik iz stavka 4. ovoga članka sastavlja se u dva primjerka, pri čemu jedan primjerak zadržava pravna osoba kod koje se obavlja tehnički pregled, a drugi primjerak zadržava povjerenstvo, koje ga bez odgode mora dostaviti Vijeću Agencije.

(7) Ako se tehničkim pregledom iz članka 5. i 6. ovoga Pravilnika utvrdi da nisu ispunjeni svi uvjeti iz članka 2. ovoga Pravilnika, Vijeće Agencije može odrediti primjereno produljeni rok za uklanjanje utvrđenih nedostataka, u kojem se mora obaviti ponovljeni tehnički pregled prema odredbama ovoga članka, pri čemu treba voditi računa o rokovima iz članka 5. stavka 2., odnosno članka 6. stavka 4., 5. i 6. ovoga Pravilnika.

(8) Ako se i nakon ponovljenog tehničkog pregleda iz stavka 7. ovoga članka utvrdi da pravna osoba, koja je podnijela zahtjev za obavljanje tehničkog pregleda, ne ispunjava sve uvjete iz članka 2. ovoga Pravilnika, Vijeće Agencije donijet će rješenje o prestanku valjanosti dozvole za obavljanje telekomunikacijskih usluga u skladu s člankom 26. Zakona, odnosno odluku o oduzimanju koncesije u skladu s člankom 33. Zakona, a podnositelj zahtjeva nema pravo na naknadu štete.

Tehnički pregled radijskih postaja

Članak 8.

(1) Tehnički pregled iz članka 86. stavka 6. Zakona obavlja se prije puštanja u rad radijskih postaja putem kojih se obavljaju javne telekomunikacijske usluge i djelatnost radija i/ili televizije, a za koje Agencija izdaje dozvole za radijsku postaju iz članka 86. Zakona.

(2) Tehničkim se pregledom iz stavka 1. ovoga članka, osim utvrđivanja ispunjavanja uvjeta iz članka 2. ovoga Pravilnika, ispituju i tehnički parametri iz izdane dozvole za radijsku postaju, na kojoj se obavlja tehnički pregled.

(3) Tehnički pregled iz stavka 1. ovoga članka obavlja se na zahtjev pravne ili fizičke osobe koja je vlasnik, odnosno korisnik radijske postaje za koju je izdana dozvola za radijsku postaju iz članka 86. Zakona.

(4) Zahtjev iz stavka 3. ovoga članka podnosi se na propisanom obrascu iz članka 13. ovoga Pravilnika.

(5) Tehnički pregled iz stavka 1. ovoga članka mora se obaviti u roku od 30 dana od dana zaprimanja zahtjeva iz stavka 3. ovoga članka, uz prethodni dogovor s podnositeljem zahtjeva o mjestu i vremenu obavljanja tehničkog pregleda.

(6) Ispitivanje tehničkih parametara iz izdane dozvole za radijsku postaju, na kojoj se obavlja tehnički pregled, provodi se prema metodama i postupcima utvrđenima u normama, preporukama i propisima iz članka 2. ovoga Pravilnika, ovisno o vrsti radijske postaje.

(7) O obavljenom tehničkom pregledu iz stavka 1. ovoga članka sastavlja se izvješće koje osobito mora sadržavati nadnevak, vrijeme i mjesto obavljanja tehničkog pregleda, osnovne podatke o vlasniku, odnosno korisniku radijske postaje, osnovne podatke o radijskoj postaji te rezultate provedenih ispitivanja.

(8) Izvješće o obavljenom tehničkom pregledu iz stavka 7. ovoga članka sastavlja se u dva primjerka, pri čemu jedan primjerak zadržava vlasnik, odnosno korisnik radijske postaje, a drugi se primjerak bez odgode dostavlja Agenciji.

(9) Ako se tehničkim pregledom iz stavka 1. ovoga članka utvrdi da su tehnički parametri iz izdane dozvole za radijsku postaju, na kojoj je obavljen tehnički pregled, u potpunosti zadovoljeni, Agencija izdaje vlasniku, odnosno korisniku te radijske postaje potvrdu o obavljenom tehničkom pregledu, na temelju koje se radijska postaja može pustiti u rad.

(10) Potvrda iz stavka 9. ovoga članka izdaje se na propisanom obrascu iz članka 13. ovoga Pravilnika.

Radijska mjerenja na osnovnim postajama

Članak 9.

(1) Koncesionar javnih telekomunikacijskih usluga u pokretnoj telekomunikacijskoj mreži uz uporabu radiofrekvencijskog spektra obvezan je, na zahtjev inspektora telekomunikacija ili ovlaštenog radnika Agencije, dostaviti izvješće o izvršenim radijskim mjerenjima na osnovnim postajama u sklopu svoje pokretne telekomunikacijske mreže.

(2) Radijska mjerenja iz stavka 1. ovoga članka obuhvaćaju ispitivanja tehničkih podataka za svaku postavljenu osnovnu postaju, koji se moraju prijaviti Agenciji u roku od osam dana od dana postavljanja te osnovne postaje, u skladu s odredbom članka 85. stavka 3. Zakona.

(3) Izvješće o izvršenim radijskim mjerenjima iz stavka 1. ovoga članka izrađuje se na propisanom obrascu iz članka 13. ovoga Pravilnika.

(4) Zahtjev iz stavka 1. ovoga članka podnosi se, u pravilu, prije puštanja u rad svake osnovne postaje, i to na propisanom obrascu iz članka 13. ovoga Pravilnika.

(5) Agencija može obaviti provjeru podataka u dostavljenim izvješćima o izvršenim radijskim mjerenjima iz stavka 1. ovoga članka, odnosno može zatražiti obavljanje te provjere od pravne osobe koju je ovlastilo Vijeće Agencije.

(6) Radijska mjerenja iz stavka 1. ovoga članka provode se prema metodama i postupcima utvrđenima u normama, preporukama i propisima iz članka 2. ovoga Pravilnika.

(7) Izvješće o izvršenim radijskim mjerenjima koncesionar iz stavka 1. ovoga članka mora čuvati tijekom cijelog razdoblja uporabe osnovne postaje na koju se odnosi to izvješće.

Mjerenja i ispitivanja u svrhu utvrđivanja uzroka smetnji

Članak 10.

(1) Mjerenja i ispitivanja u svrhu utvrđivanja uzroka smetnji iz članka 102. stavka 1. i članka 103. stavka 1. Zakona obavljaju se na zahtjev operatora, davatelja usluga ili vlasnika, odnosno korisnika radijske mreže ili radijske postaje.

(2) Zahtjev iz stavka 1. ovoga članka podnosi se na propisanom obrascu iz članka 13. ovoga Pravilnika.

(3) Mjerenja i ispitivanja iz stavka 1. ovoga članka moraju se obaviti u roku od 30 dana od dana zaprimanja zahtjeva iz stavka 2. ovoga članka, uz prethodni dogovor s podnositeljem zahtjeva o mjestu i vremenu njihova obavljanja.

(4) Mjerenja i ispitivanja iz stavka 1. ovoga članka provode se prema metodama i postupcima utvrđenima u normama, preporukama i propisima iz članka 2. ovoga Pravilnika.

(5) Izvješće o obavljenim mjerenjima i ispitivanjima iz stavka 1. ovoga članka izrađuje se na propisanom obrascu iz članka 13. ovoga Pravilnika te se dostavlja inspektoru telekomunikacija i Agenciji.

Troškovi obavljanja tehničkih pregleda, radijskih mjerenja i ispitivanja

Članak 11.

(1) Troškove obavljanja redovitih tehničkih pregleda iz članka 3. stavka 2. ovoga Pravilnika snosi pravna ili fizička osoba koja je podnijela zahtjev za obavljanje tehničkog pregleda.

(2) Troškove obavljanja izvanrednih tehničkih pregleda iz članka 3. stavka 3. ovoga Pravilnika snosi Agencija, osim u slučaju kad se izvanrednim tehničkim pregledom utvrdi da pravna ili fizička osoba, kod koje je obavljen tehnički pregled, ne ispunjava sve uvjete iz članka 2. ovoga Pravilnika, pri čemu ta osoba snosi sve troškove tehničkog pregleda.

(3) Troškove obavljanja radijskih mjerenja iz članka 85. stav­ka 4. Zakona snosi koncesionar iz članka 9. stavka 1. ovoga Pravilnika.

(4) Troškove obavljanja mjerenja i ispitivanja iz članka 103. stavka 2. Zakona snosi podnositelj zahtjeva iz članka 10. stavka 1. ovoga Pravilnika.

(5) Cjenik troškova obavljanja tehničkih pregleda, radijskih mjerenja i ispitivanja iz članka 1. ovoga Pravilnika utvrđuje Vijeće Agencije, vodeći računa o pripadajućim stvarnim troško­vima koji se plaćaju u korist Agencije, odnosno ovlaštene pravne osobe iz članka 4. ovoga Pravilnika, koja je obavila tehnički pregled, radijsko mjerenje i/ili ispitivanje.

Naknade

Članak 12.

(1) Za ovlast iz članka 4. ovoga Pravilnika plaća se naknada na način i u visini propisanoj Pravilnikom o plaćanju naknade za obavljanje telekomunikacijskih usluga i djelatnosti.

(2) Za podnošenje zahtjeva za izdavanje ovlasti iz članka 4. ovoga Pravilnika plaća se upravna pristojba u skladu s posebnim propisom.

Obrasci zahtjeva, potvrde i izvješća

Članak 13.

Oblik i sadržaj obrazaca zahtjeva iz članka 5. stavka 3., članka 6. stavka 3., članka 8. stavka 4., članka 9. stavka 4. i članka 10. stavka 2., potvrde iz članka 8. stavka 10. te izvješća iz članka 9. stavka 3. i članka 10. stavka 5. ovoga Pravilnika utvrđuje i na prikladan način objavljuje Agencija, uz prethodnu suglasnost ministarstva nadležnog za telekomunikacije.

Stupanje na snagu Pravilnika

Članak 14.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-01/04-02/100
Urbroj: 530-10-04-1
Zagreb, 31. prosinca 2004.

Ministar
Božidar Kalmeta, dipl. ing., v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga