POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

Ministarstvo poljoprivrede ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA

127

Na temelju članka 32. stavak 6. Zakona o vinu (»Narodne novine« br. 96/03) ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva donosi

PRAVILNIK

o oznaČavanju vina oznakom zemljopisnog podrijetla

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1

Ovim Pravilnikom propisuju se uvjeti i postupak za dobivanje rješenja o označavanju vina oznakom kontroliranog zemljopisnog podrijetla.

II. UVJETI ZA OZNAČAVANJE KONTROLIRANOG ZEMLJOPISNOG PODRIJETLA

Članak 2.

Vino proizvedeno u Republici Hrvatskoj može nositi oznaku kontroliranog zemljopisnog podrijetla ako:

1. potječe s određenog i ograničenoga vinorodnog područja pri čemu:

a. stolna vina s oznakom kontroliranoga zemljopisnog pod­rijetla potječu iz jedne ili više vinogradarskih podregija, ali u okviru jedne proizvodne zone i proizvedena su od sorata sukladno članku 2. stavku 3. Zakona o vinu i Pravilniku o nacionalnoj listi priznatih kultivara vinove loze;

b. kvalitetna vina s oznakom kontroliranoga zemljopisnog podrijetla potječu s vinorodnih područja unutar jedne vinogradarske podregije i proizvedena su od sorata sukladno članku 2. stavku 5. Zakona o vinu i Pravilniku o nacionalnoj listi priznatih kultivara vinove loze;

c. vrhunska vina s kontroliranih i ograničenih vinorodnih područja potječu sa jednog ili više vinogradarskih položaja unutar jednog vinogorja i proizvedena su od sorata sukladno članku 2. stavku 5. Zakona o vinu i Pravilniku o nacionalnoj listi priznatih kultivara vinove loze;

d. vrhunska vina s kontroliranih i ograničenih specifičnih vinorodnih područja potječu s jednog vinogradarskog položaja i mogu nositi ime tog položaja, a proizvedena su od sorata sukladno članku 2. stavku 5. Zakona o vinu i Pravilniku o nacionalnoj listi priznatih kultivara vinove loze;

e. vrhunska predikatna vina potječu iz vinorodnih područja unutar jedne vinogradarske podregije i proizvedena su od sorata sukladno članku 2. stavku 5. Zakona o vinu i Pravilniku o nacionalnoj listi priznatih kultivara vinove loze;

2. su ispunjeni svi ostali uvjeti propisani Pravilnikom o proizvodnji vina.

III. POSTUPAK DOBIVANJA OZNAKE KONTROLIRANOG ZEMLJOPISNOG PODRIJETLA

Članak 3.

Rješenje o označavanju proizvoda oznakom kontroliranog zemljopisnog podrijetla izdaje Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva (u daljnjem tekstu: Ministarstvo) na osnovu prijedloga Hrvatskog zavoda za vinogradarstvo i vinarstvo (u daljnjem tekstu: Zavod).

Zahtjev za izdavanje rješenja iz stavka 1. ovog članka proizvođač podnosi Zavodu na Obrascu-KZP.

Obrazac-KZP tiskan je uz ovaj Pravilnik i čini njegov sastav­ni dio.

Članak 4.

Uz zahtjev proizvođač dostavlja izvod iz Upisnika proiz­vođača grožđa, vina i voćnih vina (u daljnjem tekstu: Upisnik).

Članak 5.

Podatke navedene u Obrascu – KZP na terenu provjerava i zapisnički utvrđuje Zavod.

Podaci navedeni u Obrascu – KZP, odnosno zapisnički utvrđeni, moraju biti u potpunosti u skladu s Upisnikom do uspostave Vinogradarskog katastra.

Ukoliko podaci navedeni u Obrascu – KZP nisu u skladu sa stvarnim stanjem na terenu, Zavod će odbiti davanje prijedloga za dobivanje rješenja o označavanju vina oznakom kontroliranog zemljopisnog podrijetla i o tome obavijestiti podnositelja zahtje­va.

Članak 6.

Na osnovi zahtjeva proizvođača i dokumenta navedenog u članku 4. ovog Pravilnika, Zavod predlaže Ministarstvu izdavanje rješenja o označavanju vina oznakom kontroliranoga zemljopis­nog podrijetla.

Zavod u svom prijedlogu mora navesti oznaku zemljopisnog podrijetla koju proizvođač može dobiti.

Rješenje o označavanju vina oznakom kontroliranog zemljopisnog podrijetla mora se izdati u roku 6 mjeseci od podnošenja zahtjeva.

Članak 7.

Rješenje o označavanju vina oznakom kontroliranog zemljopisnog podrijetla sadrži podatke o podnositelju, proizvod koji se zaštićuje i oznake zemljopisnog podrijetla.

V. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 8.

Stupanjem na snagu ovog Pravilnika prestaju važiti odredbe Pravilnika o vinu (»Narodne novine« br. 96/96, 7/97, 117/97 i 57/00) koje se odnose na označavanje vina oznakom kontroliranog podrijetla.

Članak 9.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-02/04-01/116
Urbroj: 525-1-04-1
Zagreb, 10. siječnja 2005.

Ministar
Petar Čobanković, v. r.

 

 

Obrazac – KZP

 

1.

Ime i prezime – Naziv proizvođača:

 

 

 

 

 

2.

Adresa; tel./fax; e-mail

 

 

 

 

 

3.

JMBG/MB

 

 

 

 

 

4.

Proizvod za koji se traži KZP

 

 

 

 

 

5.

Podaci o vinogradima u kojima se proizvodi grožđe za predmetni proizvod:

Podregija

Vinogorje

Položaj

Kat.
općina

Kat.
čestica

Površina
(m
2)

Sorta/e

Broj
trsova

Broj iz

Upisnika i

sjedište ureda državne uprave

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(1*) UKUPNO:

 

 

 

7.

Uzgojni oblik/ci

 

 

 

 

 

8.

Razmak/ci sadnje

 

 

 

 

 

9.

Podloga/e

 

 

 

 

 

10.

Prosječni prirod po trsu (kg)

 

 

 

 

 

11.

Prosječni prirod po hektaru (kg)

 

 

 

 

 

12.

Ukupni prirod (kg)

 

 

 

 

 

 

(1*) – ako se radi o više sorata, za svaku sortu pojedinačno se upisuje podatak o ukupnoj površini

 

––––––––––––––––––––––––––––––––––                                                    –––––––––––––––––––––––––––––––

            (mjesto i datum)                                                                                                            (potpis)

 

Podnošenjem zahtjeva ispunjeni su uvjeti iz članka 5. ovog Pravilnika za provjeru podataka na terenu kod proizvođača.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga