CENTAR ZA VOZILA HRVATSKE d.d. i HRVATSKI AUTOKLUB

135

Na temelju članka 273. stavak 5. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine«, broj 105/04), te Rješe­nja Ministarstva unutar­njih poslova Republike Hrvatske broj: 511-01-72-7693/7-93 od 5. kolovoza 1993. Nadzorni odbor Centra za vozila Hrvatske d.d. na sjednici održanoj 3. siječnja 2005. godine i Upravni odbor Hrvatskog autokluba na sjednici održanoj 29. prosinca 2004. godine utvrdili su

ISPRAVAK

PRAVILNIKA O NORMATIVIMA RADA I JEDINSTVENIM ELEMENTIMA VREDNOVANJA REZULTATA RADA U STANICAMA ZA TEHNIČKI PREGLED VOZILA
 

1. U članku 5. Pravilnika o normativima rada i jedinstvenim elementima vrednova­nja rezultata rada u stanicama za tehnički pregled vozila (»Narodne novine«, broj 159/04) riječ »teorijski« ispravlja se u riječ »osnovni«.

2. Ovaj ispravak objavljuje se u »Narodnim novinama«.

 
 

      I/1, broj: 39-1/2005.                                   Broj: 11319/2
Zagreb, 3. siječnja 2005.                            Zagreb, 29. prosinca 2004.

Za Centar za vozila                            Za Hrvatski autoklub

Hrvatske d.d.

Predsjednik Nadzornog odbora                        Predsjednik

Ivan Babovac, dipl. inž.                                   Ivo Bikić,  dipl. iur., v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga