POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA

170

Na temelju članka 38. stavka 4. Zakona o stočarstvu (»Na­rod­ne novine« br. 70/97., 36/98., 76/99. i 151/03.) i članka 35. stavka 2. Zakona o hrani (»Narodne novine« br. 117/03., 130/03. i 48/04.) ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva uz prethodno mišljenje ministra zdravstva i socijalne skrbi, donosi

PRAVILNIK

O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O KAKVOĆI GOVEĐIH TRUPOVA I POLOVICA NA LINIJI KLANJA

Članak 1.

U Pravilniku o kakvoći goveđih trupova i polovica na liniji klanja (»Narodne novine« br. 20/04.), u članku 2. točki 2. podtočki 2. iza riječi: »zdjeličnoj šupljini« dodaju se riječi: »osim bubrega i bubrežnog masnog tkiva«.

Članak 2.

U članku 3. stavak 2. briše se, a stavak 3. postaje stavak 2.

U stavku 2. iza riječi: »stavka 1.« brišu se riječi: »i 2.«, a iza riječi: »koriste u preradi« briše se tekst: », a kod uvoza uvoznici trupova, polovica odnosno četvrti«.

Članak 3.

U članku 4. stavku 2. iza riječi: »krave« brišu se riječi: »i ostala ženska grla osim junica«.

Članak 4

U članku 9. stavku 1. riječi: »žigom i«, brišu se a iza riječi: »naljepnicom« dodaju se riječi: »ili privjesnicom (u daljnjem tekstu: »oznaka«)«.

Članak 5.

Članak 10. briše se.

Članci 11. do 29. postaju članci 10. do 28.

Članak 6.

U članku 10. stavku 1. riječ: »Naljepnica« zamjenjuje se ri­ječ­ju: »Oznaka«.

U stavku 1. podstavku 4. riječi: »klaonička težina« zamje­njuju se riječima: »težina klaonički obrađenog trupa«.

U podstavku 6. riječ: »naljepnice« zamjenjuje se riječju: »oznake«.

U podstavku 8. iza riječi: »odnosno« dodaje se riječ: »dob«.

U stavku 2. riječi: »Oblik, veličina i« brišu se, riječ: »naljepnice« zamjenjuje se riječju: »oznake«, a broj: »5« zamjenjuje se brojem: »4«.

U stavku 3. riječi: »na naljepnici« brišu se.

Članak 7.

U članku 11. riječi: »i 11.« brišu se.

Članak 8.

U članku 12. stavku 1. broj: »6« zamjenjuje se brojem: »5«.

Stavak 2. se briše a dosadašnji stavci 3. i 4. postaju stavci 2. i 3.

U stavku 2. broj: »8« zamjenjuje se brojem: »6«.

U stavku 3. riječi: »1., 2. i 3.« zamjenjuju se riječima: »1. i 2.«.

Članak 9.

U članku 13. stavku 1. riječi: »klaoničke mase« zamjenjuju se riječima: »težine klaonički obrađenog trupa«.

Članak 10.

U članku 15. stavku 1. riječ: »mase« zamjenjuje se riječima: »težine klaonički obrađenog«.

U stavku 2. riječ: »naljepnice« zamjenjuje se riječju: »oznake«.

Članak 11.

U članku 17., podstavku 2. iza riječi: »HRN EN ISO 9001:2000« dodaju se riječi: »ili HRN EN 45004«, a riječi: »ISO/TEC« zamjenjuju se riječima: »ISO/IEC«.

Članak 12.

U članku 18. riječ: »Ovlaštena« zamjenjuje se riječju: »Prav­na«, a broj: »18« zamjenjuje se brojem: »17«.

Članak 13.

U članku 19. broj: »18« zamjenjuje se brojem: »17«.

Članak 14.

U članku 20. broj: »17« zamjenjuje se brojem: »16«.

Članak 15.

U članku 23. stavku 1. podstavku 1. broj: »8« zamjenjuje se brojem: »2«.

U podstavku 3. riječi: »žigom i naljepnicom« zamjenjuju se riječju: »oznakom«.

U podstavku 4. riječi: »Prilozima 6. i 7.« zamjenjuju se riječima: »Prilogu 5«, a broj: »8« zamjenjuje se brojem: »6«.

U podstavku 5. broj: »13« zamjenjuje se brojem: »12«, a broj: »3« zamjenjuje se brojem: »2«.

Članak 16.

U članku 26. stavku 1. riječ: »tjedno« zamjenjuje se riječju: »dnevno«, broj: »13« zamjenjuje se brojem: »12« a broj: »3« zamjenjuje se brojem: »2«.

U stavku 3. riječ: »tjedno« zamjenjuje se riječima: »dva puta godišnje«.

Članak 17

Prilozi 4. i 7. brišu se, a Prilozi 5., 6. i 8. postaju Prilozi 4., 5. i 6. koji su tiskani uz ovaj Pravilnik i njegov su sastavni dio.

Članak 18.

Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaju važiti odredbe članaka 20., 25. i 26. Pravilnika o kakvoći mesa stoke za klanje, peradi i divljači (»Narodne novine« br. 53/91. i 158/03.).

Članak 19.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 320-08/05-01/1
Urbroj: 525-1-05-1
Zagreb, 11. siječnja 2005.

Ministar
Petar Čobanković, v. r.


Napomena: prilozi u obliku slika su ispušteni u ovom neslužbenom info pregledu







 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga