POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

AGENCIJA ZA ZAŠTITU TRŽIŠNOG NATJECANJA

 

185

Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja na temelju članka 35. točka 5. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (»Narodne novine«, broj 122/2003), u svezi s člankom 35. Zakona o medijima (»Narodne novine«, broj 59/2004) u predmetu ocjene dopuštenosti koncentracije poduzetnika stjecanjem zajedničke kontrole nad poduzetnikom Distri-press d.o.o., sa sjedištem u Zagrebu, Žitnjak bb, od strane Ivana Granića iz Zagreba, Vrandučka 2, Europapress holdinga d.o.o., sa sjedištem u Zagrebu, Koranska ulica 2, Veltradea d.o.o., sa sjedištem u Zagrebu, Slavonska avenija 4 i Adris grupe d.d., sa sjedištem u Rovinju, Obala Vladimira Nazora 1, po prijavi namjere koncentracije poduzetnika koju je podnio poduzetnik Distri-press d.o.o., zastupan po odvjetniku N. P. iz Zagreba, na temelju odluke Vijeća za zaštitu tržišnog natjecanja donesenoj na 32. sjednici, održanoj 12. siječnja 2005., donosi sljedeće

RJEŠENJE
 

I. Koncentracija poduzetnika ocjenjuje se uvjetno dopuštenom.

II. Utvrđuju se sljedeće mjere i uvjeti koje sudionici koncentracije poduzetnika moraju izvršiti odnosno ispuniti kako bi se uklonili učinci koncentracije na sprječavanje, ograničavanje odnosno narušavanje tržišnog natjecanja, te rokovi za njihovo izvrša­vanje odnosno ispunjavanje, kako slijedi:

1. Nalaže se sudionicima koncentracije poduzetnika da dru­štveni ugovor društva Distri-press d.o.o. kojim članovi društva uređuju svoje odnose nakon provedbe koncentracije iz točke I. izreke ovog rješenja:

a) ne smije sadržavati odredbe kojima se utvrđuje da skupština društva odluke donosi većinom glasova većom od tročetvrtinske, osim u slučajevima:

aa) izmjene i dopune društvenog ugovora,

bb) promjene oblika odnosno pripajanja ili spajanja društva

cc) sklapanja, izmjene ili raskidanja poduzetničkih ugovora,

dd) donošenja odluka o utvrđivanju godišnjega financijskog izvješća i  upotrebi ostvarene dobiti i pokriću gubitaka društva,

ee) donošenja odluka o davanju suglasnosti upravi društva za sklapanje poslova sa članovima društva ili članovima uprave ili njihovim srodnicima, supružnicima i/ili izvanbračnim drugovima ili s društvima u kojima neka od tih osoba posredno ili neposredno ima svoj interes osobito ako u njima drži udjele.

b) mora sadržavati odredbe prema kojima:

aa) člana društva – sudionika koncentracije na skupštini Distri-pressa d.o.o. ne može zamjenjivati (temeljem punomoći) član uprave ili nadzornog odbora nekog drugog člana društva – sudionika koncentracije ili član uprave ili nadzornog odbora s njime povezanog društva, kao niti član uprave ili nadzornog odbora  Tiska d.d. ili Slobodne Dalmacije d.d. ili član uprave ili nadzornog odbora s njima povezanih društava;

bb) članovi uprave Distri-pressa d.o.o. ne mogu biti članovi uprava ili nadzornih odbora bilo kojeg od sudionika koncentracije ili članovi uprava ili nadzornih odbora s njima povezanih društava, kao niti članovi uprave ili nadzornih odbora Tiska d.d. i Slobodne Dalmacije d.d. ili članovi uprave ili nadzornih odbora s njima povezanih društava.

c) ne smije sadržavati odredbe prema kojima je uprava društva Distri-pressa d.o.o. dužna podnositi i dostavljati članovima društva podatke o tjednoj prodaji i prometu svih proizvoda koje društvo distribuira strukturirano po kalendarskim danima, niti bilo kakve odredbe koje bi bilo kojem članu društva Distri-pressa d.o.o. omogućavale da prije završetka tekuće financijske godine ima uvid u podatke iz kojih bi mogao procijeniti, utvrditi, izračunati ili na bilo koji način razabrati pojedinačne tržišne udjele poduzetnika čije proizvode Distri-press distribuira ili prodaje, uključujući i proizvode drugih članova društva.

2. Nalaže se sudionicima koncentracije poduzetnika da Agen­ciji za zaštitu tržišnog natjecanja dostave sklopljeni društ­veni ugovor društva Distri-pressa d.o.o. kao dokaz o izvršavanju mjera iz točke I. stavka 1. izreke ovoga rješenja, u roku od dva (2) mjeseca računajući od dana dostave ovoga rješenja podnositelju prijave.

3. Nalaže se poduzetniku Distri-pressu d.o.o. da Agenciju za zaštitu tržišnog natjecanja obavještava o namjeri jednostranog raskida ugovora o distribuciji tiska sklopljenih s trgovcima na malo u svim slučajevima kad je raskid ugovora inicirao Distri-press d.o.o., a druga se ugovorna strana takvom raskidu protivi.

Obavijest o namjeri raskida rečenih ugovora o distribuciji poduzetnik Distri-press d.o.o. mora dostaviti Agenciji u pisanom obliku, uz opširno obrazloženje svih gospodarskih, pravnih, činjeničnih i drugih okolnosti koje su razlog za raskid ugovora, i to najkasnije mjesec dana prije namjeravanog raskida.

Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja procijenit će je li mogući učinak raskida konkretnog ugovora o distribuciji, samostalno ili kumulativno s raskidom istovrsnih ugovora koje je Distri-press d.o.o. sklopio s drugim poduzetnicima koji djeluju na istom mjerodavnom tržištu, takav da postoje uvjeti za pokretanje postupka za ukidanje ili izmjenu ovoga rješenja u dijelu koji se odnosi na tu mjeru, u smislu članka 27. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja.

Ta obveza poduzetnika Distri-pressa d.o.o. prestaje istekom dvije (2) godine računajući od dana provedbe koncentracije utvrđenom u smislu članka 26. stavka 5. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja.

4. Zabranjuje se poduzetniku Distri-pressu d.o.o. da jednostrano raskida ugovore s nakladnicima tiska u svim slučajevima kad je raskid ugovora inicirao Distri-press d.o.o., a druga se ugovorna strana takvom raskidu protivi.

Iznimno, raskid ugovora moguć je isključivo iz osobito važnih razloga ili zbog bitno promijenjenih gospodarskih okolnosti pod kojima je konkretan ugovor sklopljen ili ako zbog bitne promjene gospodarskih prilika postoji potreba za promjenom općih uvjeta za distribuciju tiska i temeljem toga za raskidom svih ugovora koji se odnose na distribuciju tiskovina određene skupine ili svih ugovora o distribuciji sa svim nakladnicima.

Obavijest o namjeri raskida rečenih ugovora o distribuciji poduzetnik Distri-press d.o.o. mora dostaviti Agenciji u pisanom obliku, uz opširno obrazloženje svih gospodarskih, pravnih, činjeničnih i drugih okolnosti koje su razlog za raskid ugovora, i to najkasnije mjesec dana prije namjeravanog raskida.

Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja procijenit će je li mogući učinak raskida konkretnog ugovora o distribuciji, samostalno ili kumulativno s raskidom istovrsnih ugovora koje je Distri-press d.o.o. sklopio s drugim nakladnicima tiska takav da postoje uvjeti za pokretanje postupka za ukidanje ili izmjenu ovoga rješenja u dijelu koji se odnosi na ovu mjeru, u smislu članka 27. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja.

Ta obveza poduzetnika Distri-pressa d.o.o. prestaje istekom dvije (2) godine računajući od dana provedbe koncentracije utvrđenom u smislu članka 26. stavka 5. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja.

5. Obvezuje se poduzetnik Distri-press d.o.o. da sve tiskovine iste skupine (odnosno dinamike izlaženja) distribuira odnosno prodaje pod jednakim uvjetima sukladno općim uvjetima za distribuciju tiska, bez obzira o kojem je nakladniku riječ.

Zabranjuje se poduzetniku Distri-pressu d.o.o. da s poduzetnicima koji su njegovi članovi sklapa ugovore o distribuciji ili prodaji proizvoda koje ti udjelničari proizvode ili prodaju, pod uvjetima koji su povoljniji od onih pod kojima Distri-press d.o.o. sukladno općim uvjetima za distribuciju tiska sklapa ugovore o distribuciji ili prodaji istovrsne robe, tj. tiskovina iste skupine s poduzetnicima koji nisu njihovi članovi. Takve ugovore koji sadrže povoljnije uvjete Distri-press ne smije sklapati niti s povezanim društvima svojih članova.

Nalaže se poduzetniku Distri-pressu d.o.o. da Agenciju za zaštitu tržišnog natjecanja obavještava o svakoj promjeni Općih uvjeta za distribuciju tiska. Ta obveza poduzetnika Distri-pressa d.o.o. prestaje istekom dvije (2) godine računajući od dana pro­ved­be koncentracije utvrđenom u smislu članka 26. stavka 5. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja.

III. Zabranjuje se provedba koncentracije dok sudionici koncentracije ne izvrše mjere odnosno ne ispune uvjete iz točke II. stavka 1. i stavka 2. izreke ovoga rješenja.

IV. Poduzetnik Distri-press d.o.o. kao podnositelj prijave obveznik je plaćanja upravne pristojbe u iznosu od 255.000,00 kuna.

V. Ovo rješenje bit će objavljeno u »Narodnim novinama«.
 

Napomena: obrazloženje, prilozi i dodaci su ispušteni u ovom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga