DRŽAVNO IZBORNO POVJERENSTVO

295

Državno izborno povjerenstvo Republike Hrvatske sastav­ljeno od Ivice Crnića, dipl. iur. kao predsjednika, te mr. sc. Jasne Brežanski, dipl. iur., mr. sc. Andrije Erakovića, dipl. iur., Branka Hrvatina, dipl. iur. i Mladena Turka­lja, dipl. iur. kao članova, na teme­lju članka 40. i članka 41. stavka 1. Zakona o izboru pred­sjednika Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 22/92, 42/92 i 71/97), utvrđuje i objav­ljuje konačni, službeni rezultat izbora provedenih 16. siječ­nja 2005. i ponov­ljenog glasova­nja na dva biračka mjesta 23. siječ­nja 2005. za

IZBOR PREDSJEDNIKA REPUBLIKE HRVATSKE

I.

Od ukupno 4.392.220 birača upisanih u popis birača, glasovalo je 2.241.760 birača od če­ga je nevažećih listića bilo 35.617.

Pojedini kandidati dobili su s­ljedeći broj glasova:

1. STJEPAN MESIĆ, dipl. iur. 1.454.451 ili 65,93%

2. JADRANKA KOSOR, dipl. iur. 751.692 ili 34,07%.

II.

Državno izborno povjerenstvo Republike Hrvatske na teme­lju rezultata sa svih biračkih mjesta utvrđuje i objav­ljuje

za predsjednika Republike Hrvatske izabran je

Stjepan MesiĆ, dipl. iur.

Klasa: 020-03/05-02/05
Urbroj: 599-05-01
Zagreb, 31. siječ­nja 2005.

Predsjednik
Ivica Crnić, dipl. iur., v. r.

Članovi
mr. sc. Jasna Brežanski,  dipl. iur., v. r.
mr. sc. Andrija Eraković,  dipl. iur., v. r.
Branko Hrvatin, dipl. iur., v. r.
Mladen Turkalj, dipl. iur., v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga