KOMISIJA ZA VRIJEDNOSNE PAPIRE REPUBLIKE HRVATSKE

322

Sukladno odredbama članka 13. stavka 2. Zakona o preuzima­nju dioničkih društava (»Narodne novine« broj 84/02, 87/02 i 120/02), Komisija za vrijednosne papire Republike Hrvat­ske, teme­ljem Zahtjeva trgovačkog društva HUP-ZAGREB d.d., Zagreb, Trg sportova 9, za odobre­nje objav­ljiva­nja ponude za preuzima­nje javnoga dioničkog društva HOTEL OPERA ZAGREB d.d., Zagreb, Izidora Krš­njavog 1, na sjednici održanoj dana 27. siječ­nja 2005. godine, donijela je

 

RJEŠENJE

1. Trgovačkom društvu HUP-ZAGREB d.d. Zagreb, Trg sportova 9, odobrava se objav­ljiva­nje ponude za preuzima­nje jav­nog dioničkog društva HOTEL OPERA ZAGREB d.d., Zagreb, Izidora Krš­njavog 1.

2. Ovo Rješe­nje objavit će se u »Narodnim novinama«.


Obrazloženje

I) Trgovačko društvo HUP-ZAGREB d.d., Zagreb, Trg sportova 9 (da­lje u tekstu: Ponudite­lj), podnijelo je Komisiji za vrijednosne papire Republike Hrvatske (da­lje u tekstu: Komisija), dana 26. siječ­nja 2005. godine, Zahtjev za odobre­nje objav­ljiva­nja ponude za preuzima­nje trgovačkog društva HOTEL OPERA ZAGREB d.d., Zagreb, Izidora Krš­njavog 1 (da­lje u tekstu: Izdavatelj), a dana 27. siječ­nja 2005. godine dopunu toga Zahtjeva, teme­ljem odredbe članka 13. stavka 1. Zakona o preuzima­nju dioničkih društava (da­lje u tekstu: Zakon). Zahtjevu je priložena s­ljedeća dokumentacija:

– Tekst ponude za preuzima­nje

– Ugovora broj 01/05 o prodaji i prijenosu 190.000 dionica Izdavate­lja, sklop­ljenog dana 20. siječ­nja 2005. godine, između Ponudite­lja, kao kupca i trgovačkog društva VIRO d.o.o. Virovitica, Matije Gupca 254, kao prodavate­lja

– Ugovor o obav­lja­nju poslova pohrane dionica, sklop­ljen dana 27. siječ­nja 2005. godine između Središ­nje depozitarne agencije d.d., Zagreb, kao depozitara i trgovačkog društva HUP-ZAGREB d.d., Zagreb, Trg sportova 9, kao ponudite­lja

– Garancija broj 00022821, koju je dana 26. siječ­nja 2005. godine, u korist svih dioničara Izdavate­lja, izdala KREDITNA BANKA ZAGREB d.d., Zagreb, s rokom važnosti garancije do 24. trav­nja 2005. godine

– Izjava Ponudite­lja da nije obveznik Agenciji za zaštitu tržišnog natjeca­nja prijaviti namjeru provedbe koncentracije poduzetnika jer ne ispu­njava uvjete iz članka 22. Zakona o zaštiti tržišnog natjeca­nja (»Narodne novine« broj 122/03)

– Potvrda o uplati administrativne pristojbe i naknade.

II) Sukladno odredbi članka 14. Pravilnika o sadržaju i obliku financijskih i poslovnih izvješća javnih dioničkih društava (»Narodne novine« broj 118/03), u svezi s odredbama članka 114. stavaka 1. i 5. Zakona o tržištu vrijednosnih papira (»Narodne novine« broj 84/02), Izdavate­lj je javno dioničko društvo. Komisija je izvršila uvid u sudski re­gistar na Internetu te utvrdila da teme­ljni kapital Izdavate­lja iznosi 173.975.200,00 kn.

Uvidom u podatke kojima raspolaže Komisija – predmeti klasa: 450-08/04-01/86, utvrđeno je da je Izdavate­lj na zad­nji dan u mjesecu listopadu, studenom i prosincu 2004. godine, imao više od 100 dioničara.

Potom je izvršen uvid u dokumentaciju dostav­ljenu uz Zahtjev, kao i dokumentaciju kojom raspolaže Komisija.

III) Uvidom u dokumentaciju priloženu uz Zahtjev utvrđeno je da je priložena sva dokumentacija propisana odredbama članka 12. stavka 2. Zakona.

Nada­lje, utvrđeno je da su Zahtjevu priložene potvrde o plaćenoj administrativnoj pristojbi i naknadi, sukladno odredbama članka 2. točke 24. Pravilnika o vrsti i visini administrativnih pristojbi i naknada (»Narodne novine« broj 115/02 i 43/03).

IV) Ponudite­lj je, sukladno odredbi članka 2. točke 6. Zakona, dana 20. siječ­nja 2005. godine, teme­ljem Ugovora o prodaji i prijenosu dionica Izdavate­lja broj 01/05, sklop­ljenog dana 20. siječ­nja 2005. godine, između Ponudite­lja, kao kupca i trgo­vačkog društva VIRO d.o.o., Virovitica, Matije Gupca 254, kao prodavate­lja, stekao 190.000 dionica Izdavate­lja, što predstav­lja 21,84% učešća u teme­ljnom kapitalu Izdavate­lja, odnosno 23,04% glasova koje daju dionice s pravom glasa, po cijeni od 385,00 kn za jednu dionicu, a nakon koje­g stjeca­nja Ponudite­lj raspolaže sa 742.981 dionicom s pravom glasa Izdavate­lja što predstav­lja 85,41% učešća u teme­ljnom kapitalu Izdavate­lja, odnosno 90,10% glasova od ukupnog broja glasova koje daju dionice Izdavate­lja s pravom glasa. Budući da je Ponudite­lj teme­ljem prethodne ponude za preuzima­nje dionica Izdavate­lja, objav­ljene u srp­nju 2003. godine, stekao ma­nje od 75,00% dionica s pravom glasa, odnosno 552.981 dionicu s pravom glasa Izdavate­lja što predstav­lja 63,57% učešća u teme­ljnom kapitalu Izdavate­lja, odnosno 63,57% glasova od ukupnog broja glasova koje daju dionice Izdavate­lja s pravom glasa, to je za Ponudite­lja obveza objav­ljiva­nja ponude za preuzima­nje nastala sukladno članku 4. stavak 2. Zakona.

V) Cijena po kojoj Ponudite­lj nudi otkup dionica u ponudi za preuzima­nje iznosi 385,00 kn po dionici. Prema očitova­njima Zagrebačke burze d.d., Zagreb i Varaždinske burze d.d., Varaždin, dostav­ljenih na zahtjev Komisije (u predmetu: Klasa: 450-08/05-01/42), prosječna cijena ostvarena na Zagrebačkoj burzi d.d., Zagreb u zad­nja tri mjeseca prije nastanka obveze objav­ljiva­nja ponude za preuzima­nje niža od ponuđene cijene, dok u istom razdob­lju na Varaždinskoj burzi d.d., Varaždin, nije bilo transakcija dionicama Izdavate­lja, te je utvrđeno da je cijena izražena u ponudi za preuzima­nje u iznosu od 385,00 kn po dionici, utvrđena u skladu s odredbom članka 15. stavci 3. – 6. Zakona.

VI) Ponudite­lj je vlasnik 742.981 dionice Izdavate­lja, a teme­ljni kapital Izdavate­lja podije­ljen je na 869.876 redovnih dionica, svaka u nominalnom iznosu od 200,00 kn. Prema sta­nju dokumentacije u predmetu, novčana sredstva potrebno je osigurati sukladno odredbi članka 9. stavka 1. Zakona, za plaća­nje preostalih dionica Izdavate­lja s pravom glasa, u iznosu od najma­nje 31.435.635,00 kuna. Uvidom u Garanciju broj 00022821, koju je dana 26. siječ­nja 2005. godine, u korist svih dioničara Izdavate­lja, izdala KREDITNA BANKA ZAGREB d.d., Zagreb, s rokom važnosti garancije do 24. trav­nja 2005. godine, utvrđeno je da je Ponudite­lj osigurao sredstva u iznosu od 31.938.060,00 kn.

VII) Budući da je dostav­ljeni tekst ponude za preuzima­nje sastav­ljen sukladno odredbama članka 12. stavka 1. Zakona, a dokumentacija priložena predmetnom Zahtjevu dostav­ljena sukladno odredbama članka 12. stavka 2. Zakona, odlučeno je kao u izreci.

VIII) Na teme­lju odredbe članka 8. stavka 4. Zakona o tržištu vrijednosnih papira, ovo Rješe­nje objav­ljuje se u »Narodnim novinama«.

UPUTA O PRAVNOM LIJEKU

Protiv ovog Rješe­nja žalba nije dopuštena, ali se može pokrenuti upravni spor podnoše­njem tužbe Upravnom sudu Repub­like Hrvatske u roku 30 dana od dana primitka ovog Rješe­nja.

Klasa: UP/I-450-08/05-02/14
Urbroj: 567-01/05-3
Zagreb, 27. siječ­nja 2005.

Predsjednik Komisije
Mi­ljenko Fičor, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga