KOMISIJA ZA VRIJEDNOSNE PAPIRE REPUBLIKE HRVATSKE

329

Na teme­­­lju odredbi članka 15. stavaka 2. i 3. Zakona o tržištu vrijednosnih papira (»Narodne novine« br. 84/02), Komisija za vrijednosne papire Republike Hrvatske, u predmetu utvrđiva­­­nja postoja­­­nja obveze uvršte­­­nja u kotaciju javnih dionič­kih društava, za društvo AGROKOKA d.d. Božjakovina, Božja­ko­vina 8, na sjednici održanoj 3. ve­­­ljače 2005. godine, donijela je

RJEŠENJE

1. Nalaže se društvu AGROKOKA d.d. Božjakovina, Božjakovečka 8, da u roku 60 dana od dana konačnosti ovog rješe­­­nja uvrsti svoje dionice u kotaciju javnih dioničkih društava burze.

2. Nalaže se društvu AGROKOKA d.d. Božjakovina, Božjakovečka 8, da Komisiji za vrijednosne papire Republike Hrvatske dostavi dokaz o uči­­­njenom.

3. Ovo rješe­­­nje objavit će se u »Narodnim novinama«.

Obrazloženje

Komisija za vrijednosne papire Republike Hrvatske (da­­­lje: Komisija) provela je sukladno odredbama članka 12. stavka 3. Zakona o tržištu vrijednosnih papira (da­­­lje: Zakon), nadzor nad ispu­­­nje­­­njem obveze uvršte­­­nja dionica društva AGROKOKA d.d. Božjakovina, Božjakovečka 8 (da­­­lje: Izdavate­­­lj) u kotaciju javnih dioničkih društava burze.

Prema podacima iz sudskog re­gistra i Javne informacijske knjižnice na dan 25. srp­­­nja 2002. godine teme­­­ljni kapital Izdavate­­­lja iznosi 39.365.800,00 kuna i ima više od 100 dioni­čara.

Sukladno odredbi članka 114. stavak 1. Zakona, javnim dioničkim društvom smatra se dioničko društvo koje izdaje dionice javnom ponudom ili ima više od 100 dioničara i teme­­­ljni kapital koji iznosi najma­­­nje 30.000.000,00 kuna. Da bi se dioničko društvo u smislu Zakona smatralo javnim dioničkim društvom i kao takvo bilo dužno ispu­­­njavati sve zakonske obveze, dovo­­­ljno je da je ispu­­­njen smo jedan od dva navedena kriterija.

Odredbom članka 161. Zakona propisana je obveza dionič­kim društvima koja su do dana stupa­­­nja na snagu Zakona (25. srp­­­nja 2002. godine) ispu­­­njavala najma­­­nje jedan od kriterija iz članka 114. stavak 1. Zakona, da u roku od godine dana od dana stupa­­­nja na snagu Zakona uvrste svoje dionice u kotaciju javnih dioničkih društava burze ili uređenoga javnog tržišta.

U postupku koji je prethodio donoše­­­nju ovog Rješe­­­nja, dana 9. studenoga 2004. godine Komisija je donijela Rješe­­­nje o klasa UP/I-041-02/04-01/88, Ur. broj: 567-04/04-1 kojim je Izdavate­­­lju naloženo da u roku od 60 dana od dana konačnosti navedenog rješe­­­nja uvrsti svoje dionice u kotaciju javnih dioničkih društava burze, te da Komisiji dostavi dokaz o uči­­­njenom.

Izdavate­­­lj nije u ostav­­­ljenom roku, dakle do 18. siječ­­­nja 2005. godine, a niti naknadno uvrstio dionice u kotaciju javnih dioničkih društava burze.

Slijedom navedenog, a sukladno odredbama članka 15. stavaka 2. i 3. Zakona o tržištu vrijednosnih papira, kojima je propisano da će u slučaju utvrđenih nedostataka i nepravilnosti Komisija rješe­­­njem naložiti poduzima­­­nje rad­­­nji koje pridonose uspos­tav­­­­lja­­­nju zakonitosti i usklađiva­­­nju rada sa zakonima i drugim pro­pisima, odnosno izreći mjeru propisanu ovim Zakonom, va­­­ljalo je riješiti kao u točki I. i II. izreke rješe­­­nja.

Sukladno odredbama članka 8. stavka 4. Zakona, ovo rješe­­­nje objavit će se u »Narodnim novinama«.

UPUTA O PRAVNOM LIJEKU

Protiv ovog rješe­­­nja žalba nije dopuštena, ali se protiv istog može pokrenuti upravni spor podnoše­­­njem tužbe Upravnom sudu Republike Hrvatske u roku 30 dana od dana primitka ovog rješe­­­nja.

Klasa: UP/I-041-02/04-01/88
Urbroj: 567-04/05-3
Zagreb, 1. ve­­­ljače 2005.

Predsjednik Komisije
Mi­­­ljenko Fičor, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga