VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

336

Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 48/99, 15/2000, 127/2000, 59/2001 i 199/2003), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 3. veljače 2005. godine donijela

UREDBU

o izmjenama i dopunama Uredbe o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva poljoprivrede, Šumarstva i vodnoga gospodarstva

Članak 1.

U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva (»Narodne novine«, br. 42/2004 i 92/2004), članak 29. stavak 1. mijenja se i glasi:

»Odjel inspekcijskih poslova obavlja inspekcijski nadzor nad provođenjem zakona, drugih propisa i općih akata kojima je uređeno područje poljoprivredne proizvodnje i zaštite bilja, prehrambene i prerađivačke industrije, gospodarenja poljoprivrednim zemljištem, korištenja državne potpore poljoprivredi, ribarstvu, šumarstvu i ruralnim područjima; obavlja izravan uvid u ispunjavanje uvjeta i obav­ljanje djelatnosti nadziranih pravnih i fizičkih osoba, te poduzima mjere određene zakonima i propisima donijetim na temelju njih; rješava u upravnim stvarima iz područja svoje nadležnosti; obavlja naplatu naknade za obavljene fitosanitarne preglede; sudjeluje u pripremi i izradi prijedloga državnog proračuna iz svojeg djelokruga; daje stručna mišljenja, objašnjenja i upute u svezi s primjenom propisa u području inspekcijskog nadzora; priprema i izrađuje godišnje planove rada i godišnja izvješća o radu; daje prijedloge i sudjeluje u pripremanju zakona i podzakonskih propisa iz područja svoga djelokruga; surađuje s upravnim tijelima, stručnim ustanovama i znanstvenim institucijama; brine o prilagodbi propisa i općih akata iz područja fitosanitarne kontrole sa smjernicama Europske unije; sudjeluje u izradi i provedbi projekata iz područja fitosanitarne kontrole; surađuje s fitosanitarnim službama drugih država i među­narod­nim institucijama, te obavlja i druge poslove propisane zakonom.«

Članak 2.

U članku 30. stavak 1. mijenja se i glasi:

»Odsjek inspekcija u poljoprivredi obavlja inspekcijski nadzor nad provođenjem zakona, drugih propisa i općih akata kojima je uređeno gospodarenje poljoprivrednim zemljištem, korištenje državne potpore u poljoprivredi, ribarstvu i šumarstvu, kakvoća i promet gnojiva (mineralnih i organskih) i poboljšivača tla, te proizvodnja organskih gnojiva i poboljšivača tla, proizvodnja, otkup, obrada i promet duhana, ekološka proizvodnja poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda, te prerada u ekološkoj proizvodnji, proizvodnja i kakvoća ostalih poljoprivrednih proizvoda, proizvodnja i trgovina poljoprivrednog sjemena i poljoprivrednoga sadnog materijala, zaštita bilja i promet sredstvima za zaštitu bilja do preuzimanja ovih poslova od Odsjeka fitosanitarne inspekcije, proizvodnja, odabiranje i trgovina uzgojno valjanih životinja, držanje i iskorištavanje domaćih životinja, rad udruga koje se bave uzgojem uzgojno valjanih životinja, proizvodnja i trgovina stočne hrane i proizvoda životinjskog podrijetla, proizvodnja, promet i prerada grožđa za vino, proizvodnja i promet vina i drugih proizvoda od grožđa i vina, označavanje, zaštita zemljopisnog podrijetla, proizvodnja i promet voćnih vina i drugih proizvoda na bazi voćnih vina; obavlja izravan uvid u ispunjavanje uvjeta i obavljanje djelatnosti nadziranih pravnih i fizičkih osoba, te poduzima mjere određene zakonima i propisima donijetim na temelju njih; rješava u upravnim stvarima iz svoga djelokruga; sudjeluje u pripremi i izradi prijedloga državnog proračuna iz svoga djelokruga; daje stručna mišljenja, objašnjenja i upute u svezi s primjenom propisa u području inspekcijskog nadzora; priprema i izrađuje godišnje planove rada i godišnja izvješća o radu; daje prijedloge i sudjeluje u pripremanju zakona i podzakonskih propisa iz svoga djelokruga, te obavlja i druge poslove propisane zakonom.«

Iza stavka 2. dodaju se stavci 3. i 4. koji glase:

»Za obavljanje poslova poljoprivredne inspekcije ustrojavaju se inspekcije u poljoprivredi sa sjedištem u Zagrebu, Varaždinu, Osijeku, Rijeci i Splitu:

4.3.1.1. Pododsjek inspekcijskog nadzora Zagreb za područje Grada Zagreba, Zagrebačke, Karlovačke, Sisačko-moslavačke i Bjelovarsko-bilogorske županije,

4.3.1.2. Pododsjek inspekcijskog nadzora Varaždin za pod­ručje Varaždinske, Međimurske, Koprivničko-križevačke i Krapinsko-zagorske županije,

4.3.1.3. Pododsjek inspekcijskog nadzora Osijek za područje Osječko-baranjske, Vukovarsko-srijemske, Brodsko-posavske, Po­žeš­ko-slavonske i Virovitičko-podravske županije,

4.3.1.4. Pododsjek inspekcijskog nadzora Rijeka za područje Primorsko-goranske, Istarske i Ličko-senjske županije,

4.3.1.5. Pododsjek inspekcijskog nadzora Split za područje Splitsko-dalmatinske, Dubrovačko-neretvanske, Šibensko-kninske i Zadarske županije.«

Pododsjeci inspekcijskog nadzora Zagreb, Varaždin, Osijek, Rijeka i Split obavljaju inspekcijski nadzor u prvom stupnju nad provođenjem zakona, drugih propisa i općih akata iz djelokruga poljoprivredne inspekcije, inspekcije bilinogojstva, inspekcije zaštite bilja, stočarske inspekcije i vinarske inspekcije, obavljaju izravan uvid u ispunjavanje uvjeta i obavljanje djelatnosti nadziranih pravnih i fizičkih osoba, te poduzimaju mjere određene zakonima i propisima donijetim na temelju njih, rješavaju u upravnim stvarima iz svog djelokruga, obavljaju poslove u svezi sa izvršenjem inspekcijskih rješenja, prate i nadziru provedbu mjera za unaprjeđenje zakonitosti iz svoga djelokruga, sudjeluju u pripremi i izradi prijedloga državnog proračuna Republike Hrvatske iz svog djelokruga, pripremaju i izrađuju godišnje planove rada i godišnja izvješća o radu, surađuju s upravnim tijelima, stručnim ustanovama i znanstvenim institucijama, te obavljaju i druge poslove propisane zakonom.

Članak 3.

Članak 56. mijenja se i glasi:

»Ravnateljstvo za tržišnu i strukturnu potporu u poljoprivredi prati i provodi sve zakonske i ostale akte iz područja tržišno-cjenovne i strukturne politike u poljoprivredi u okviru svoje nadležnosti u skladu s nacionalnim zakonodavstvom; u sklopu mjera tržišno-cjenovne politike provodi mjere propisanih cijena, mjere novčanih poticaja i naknada, intervencija na domaćem tr­žiš­tu, poticanja prodaje i potrošnje, uravnoteženja ponude i trgovinske mjere; u sklopu mjera stabilizacije tržišta poljoprivrednih proizvoda provodi intervencijsku kupovinu i prodaju, povlačenje poljoprivrednih proizvoda s domaćeg tržišta i potporu skla­dište­nju poljoprivrednih proizvoda; u sklopu poticanja prodaje i po­trošnje poljoprivrednih proizvoda provodi mjere promicanja utr­ži­vanja i poboljšanja kakvoće, potpore pripremi proizvoda za tržište i potpore potrošnji; u sklopu mjera strukturne politike provodi potpore područjima s težim uvjetima gospodarenja u poljoprivredi, razvitku poljoprivrede koja skrbi o prirodnom okolišu i očuvanju biološke raznovrsnosti, investicijama u poljoprivredna gospodarstva, stručnom osposobljavanju za rad u poljoprivredi, ulasku mladih u poljoprivredu i ranijem umirovljenju poljoprivrednika, regionalnom razvitku poljoprivrede i dopunskim aktivnostima na poljoprivrednim gospodarstvima; provodi mjere kroz cjelokupni Predpristupni program za poljoprivredu i ruralni razvitak (u daljnjem tekstu: SAPARD) provodi, koordinira i kontrolira provedbu kontrole na terenu na području mjera SAPARD programa, organizira financijske, računovodstvene i izvještajne funkcije kako za plaćanja za nacionalne mjere tržišno-cjenovne politike tako i za plaćanja pomoći iz programa SAPARD; obavlja i druge poslove sukladno posebnim propisima.

Za obavljanje poslova iz stavka 1. ovog članka, ustrojavaju se sljedeće ustrojstvene jedinice:

10.1.  Odjel za unutarnju reviziju

10.2.  Odjel za informiranje i EU odnose

10.2.1.       Odsjek za informiranje

10.2.2.       Odsjek za EU odnose

10.3.  Sektor za tržišnu potporu

10.3.1.       Odjel za trgovinske mjere

10.3.2.       Odjel za direktnu potporu

10.3.3.       Odjel za intervencije na tržištu

10.4.  Sektor za strukturnu potporu

10.4.1.       Odjel za nacionalnu strukturnu potporu

10.4.2.       Odjel za odobrenje projekata u SAPARD programu

10.4.3.       Odjel za odobrenje isplata u SAPARD programu

 10.4.4.        Odjel pravnih poslova, javnih nabava i ugovaranja u SAPARD programu

10.5.  Sektor za financije

10.5.1.       Odjel za financijske poslove

10.5.2.       Odjel za računovodstvo

10.5.3.       Odjel za izvještavanje

10.6.  Sektor za informacijsko upravljanje

10.6.1.       Odjel za informacijsko upravljanje

10.6.2.       Odjel za tehničku pomoć

10.7.  Odjel općih poslova

10.8.  Odjel za kontrolu mjera SAPARD programa.

Članak 4.

Iza članka 56. podnaslov i članak 57. mijenjaju se i glase:

»10.1. Odjel za unutarnju reviziju

Odjel za unutarnju reviziju poslove izvodi u skladu s međunarodno prihvaćenim revizijskim standardima; sukladno revizijskom planu provodi neovisan pregled svih poslovnih funkcija Ravnateljstva; utvrđuje i procjenjuje funkcioniranje sustava unutarnjih kontrola; provjerava pouzdanost i potpunost računo­vodstvenih informacija; otkriva uzrok neučinkovitosti poslovanja; provodi provjeru zakonitosti i svrhovitosti rada Ravnateljstva; provjerava usklađenost s propisima i preuzetim standardima poslovanja; daje objektivno stručno mišljenje i savjete za unaprje­đenje poslovanja i ispunjavanje ciljeva uvođenjem sustavnog i discipliniranog pristupa procjenjivanju i unapređivanju djelotvornosti procesa vezanih za upravljanje rizicima, kontrolu i gospodarenje; daje analize, procjene, preporuke, savjete i informacije vezane uz pregledane aktivnosti; čelniku priprema izvještaje o provedenim revizijskim aktivnostima i rezultatima u kojima prezentira neovisno mišljenje o adekvatnosti i djelotvornosti procesa upravljanja rizikom, kontrole i gospodarenja; surađuje i razmje­njuje informacije s drugim tijelima sukladno važećim zakonskim propisima«.

Članak 5.

Iza članka 57. podnaslov i članak 58. mijenjaju se i glase:

»10.2. Odjel za informiranje i EU odnose

Odjel za informiranje i EU odnose informira javnost i komunicira između Ravnateljstva i institucija EU na području izvođenja mjera zajedničke poljoprivredne politike.

Za obavljanje poslova iz stavka 1. ovoga članka, ustrojavaju se sljedeće ustrojstvene jedinice:

10.2.1. Odsjek za informiranje

10.2.2. Odsjek za EU odnose.

Članak 6.

Iza članka 58. podnaslov i članak 59. mijenjaju se i glase:

»10.2.1. Odsjek za informiranje

Odsjek za informiranje informira medije i korisnike, uređuje internetske stranice Ravnateljstva, vodi informacijsku pisarnicu, priprema tiskanice, organizira promocijske djelatnosti (sajmove, posjete, prezentacije).«

Članak 7.

Iza članka 59. podnaslov i članak 60. mijenjaju se i glase:

»10.2.2. Odsjek za EU odnose

Odsjek za EU odnose koordinira suradnju između Ravnateljstva i institucija EU, vodi protokole, ima ulogu tijela za uskla­đivanje pri izradi izvješća za EU i vodi aktivnosti na usklađivanju s postojećim izvješćima (osim financijskih), komunicira s drugim tijelima državne uprave, organizira, vodi i koordinira među­narodnu strukovnu razmjenu (twining light programi, bilateralna strukovna pomoć, tehnička pomoć), organizira međudržavne posje­te, prevodi i tumači za potrebe Ravnateljstva«.

Članak 8.

Iza članka 60. podnaslov i članak 61. mijenjaju se i glase:

»10.3. Sektor za tržišnu potporu

Sektor za tržišnu potporu provodi postupke direktnih pla­ćanja utvrđenih temeljem propisa o nacionalnim mjerama tržišno-cjenovne politike koje čine sljedeće mjere: propisane cijene, novčani poticaji i naknade, intervencije na tržištu, mjere poticanja prodaje i potrošnje, mjere uravnoteženja ponude i trgovinske mjere; osigurava informacijsku opremljenost pouzdanim računal­nim programima, koji omogućavaju pouzdanu obradu svih za­htjeva, provedbu administrativne kontrole podataka iz zahtjeva, te daje mogućnost praćenja promjene podataka i priprema izvješća.

Za obavljanje poslova iz stavka 1. ovog članka, ustrojavaju se sljedeće ustrojstvene jedinice:

10.3.1. Odjel za trgovinske mjere

10.3.2. Odjel za direktnu potporu

10.3.3. Odjel za intervencije na tržištu«.

Članak 9.

Iza članka 61. podnaslov i članak 62. mijenjaju se i glase:

»10.3.1. Odjel za trgovinske mjere

Odjel za trgovinske mjere zadužen za provedbu Uredbe o načinu raspodjele količine roba u okviru carinskih kvota u odnosu na odredbe sporazuma o trgovini i drugih međunarodnih sporazuma koje je Republika Hrvatska sklopila s državama članicama Svjetske trgovinske organizacije, kao i s drugim pojedinim državama; odjel sudjeluje u raspodjeli carinskih kvota koju za pojedine poljoprivredne proizvode provodi međuresorno povjerenstvo, te sudjeluje u usklađivanju legislative sa zahtjevima Europske unije glede provedbe međunarodnih trgovinskih sporazuma; odjel provodi mjere poticanja prodaje i potrošnje koje obuhvaćaju promicanje utrživanja i poboljšanja kakvoće, potporu pripremi proizvoda za tržište i potporu potrošnji; odjel priprema javne natječaje; postupke i upute za izvođenje mjera tržišno-cjenovne politike s područja trgovinskih mjera sukladno s nacionalnim zakonodavstvom; u skladu s preuzetim obvezama odjel se priprema za izvođenje zakonodavstva EU s područja svog rada i priprema izvedbene postupke, upute za rad kao i upute, te detaljnije informacije za korisnike; obrađuje i odobrava zahtjeve, rješava žalbe u I. stupnju, izvještava Ministarstvo i institucije EU, surađuje s nacionalnim i međunarodnim organizacijama.«

Članak 10.

Iza članka 62. podnaslov i članak 63. mijenjaju se i glase:

»10.3.2. Odjel za direktnu potporu

Odjel za direktnu potporu provodi postupke direktnih pla­ćanja novčanih poticaja (i naknada) i priprema se za pro­vođenje postupaka po uredbama koje donosi Komisija EU; obrađuje i odobrava zahtjeve za direktna plaćanja novčanih poticaja po proizvodnoj površini, po grlu životinje, litri mlijeka, u ribarstvu, u lovstvu i dr.; u sklopu direktnih plaćanja odjel obrađuje i odobrava veće iznose novčanih poticaja u ekološkoj poljoprivredi i područjima s težim uvjetima gospodarenja; priprema obrasce i upute za korisnike, priprema prijedloge uredbi, informira savjetodavnu službu i korisnike, priprema metodologije zaprimanja i obrade podataka, testira rad aplikacija, izvodi administrativnu kontrolu, unosi i obrađuje podatke, provjerava obračunate zahtje­ve, u suradnji s pravnom službom rješava žalbe u II. stupnju, izvještava Ministarstvo i institucije EU, surađuje s nacionalnim i međunarodnim organizacijama«.

Članak 11.

Iza članka 63. podnaslov i članak 64. mijenjaju se i glase:

10.3.3. Odjel za intervencije na tržištu

»Odjel za intervencije na tržištu provodi intervencijske mjere koje uključuju intervencijsku kupovinu i prodaju, povlačenje poljoprivrednih proizvoda s domaćeg tržišta i potporu skladište­nju poljoprivrednih proizvoda; provodi mjere uravnoteženja ponude; priprema obrasce i upute za korisnike, informira korisnike, priprema metodologiju zaprimanja i obrade podataka, zaprima, obrađuje i odobrava zahtjeve, unosi i obrađuje podatke, u suradnji s pravnom službom rješava žalbe u I. stupnju; priprema izvješća za Ministarstvo i institucije EU, surađuje s nacionalnim i međunarodnim organizacijama«.

Članak 12.

Iza članka 64. podnaslov i članak 65. mijenjaju se i glase:

10.4. Sektor za strukturnu potporu

 Sektor za strukturnu potporu provodi mjere strukturne politike koje obuhvaćaju potpore područjima s težim uvjetima gospodarenja u poljoprivredi, razvitku poljoprivrede koja skrbi o prirodnom okolišu i očuvanju biološke raznovrsnosti, investicijama u poljoprivredna gospodarstva, stručnom osposobljavanju za rad u poljo­privredi, ulasku mladih u poljoprivredu i ranijem umirov­ljenju poljoprivrednika, regionalnom razvitku poljoprivrede i dopunskim aktivnostima na poljoprivrednim gospodarstvima.

Za obavljanje poslova iz stavka 1. ovog članka, ustrojavaju se sljedeće ustrojstvene jedinice:

10.4.1.                   Odjel za nacionalnu strukturnu potporu

10.4.2.                   Odjel za odobrenje projekata u SAPARD programu

10.4.3.                   Odjel za odobrenje isplata u SAPARD programu

10.4.4.                   Odjel pravnih poslova, javnih nabava i ugovaranja u SAPARD programu.

Članak 13.

Iza članka 65. podnaslov i članak 66. mijenjaju se i glase:

10.4.1. Odjel za nacionalnu strukturnu potporu

»Odjel za nacionalnu strukturnu potporu, sukladno s važećim propisima, provjerava opravdanost zahtjeva iz modela potpore dohotku, modela kapitalnih ulaganja, modela ruralnog razvitka i potpore osiguranju od mogućih šteta u proizvodnji. Prati i provodi mjere kojima se potiče gospodarska učinkovitost poljoprivredne proizvodnje radi osiguranja stabilnog dohotka i primjerenog životnog standarda poljoprivrednika na seoskom području, te skladan razvitak poljoprivrednih regija i seoskih područja. Prati programe kreditiranja u poljoprivredi. U okviru odjela pripremaju se natječaji i obrađuju zahtjevi za provedbu mjera razvitka seoskog prostora i marketinšku pripremu poljoprivredno-prehrambenih proizvoda. Odjel kontrolira rad, rješava žalbe u drugom stupnju i provodi upravni nadzor rada prvostupanjskih tijela uprave kod provedbe mjera u okviru svoje nadležnosti«.

 Članak 14.

Iza čl. 66. dodaju se novi podnaslovi i novi članci 66a, 66b, 66c, 66d, 66e, 66f, 66g, 66h, 66i, 66j, 66k koji glase:

»10.4.2. Odjel za odobrenje projekata u SAPARD programu

Članak 66a.

Odjel za odobrenje projekata u SAPARD programu provodi mjere SAPARD programa potpore poljoprivrede i ruralnog razvitka; zaprima, obrađuje i obavlja odobravanje projekata; obavlja izobrazbu i osposobljavanje djelatnika službe i korisnika, surađuje s nacionalnim i međunarodnim organizacijama.

10.4.3. Odjel za odobrenje isplata u SAPARD programu

Članak 66b.

Odjel za odobrenje isplata u SAPARD programu provodi mjere SAPARD programa potpore poljoprivrede i ruralnog razvitka; zaprima, obrađuje i obavlja administrativnu kontrolu za­htjeva; odobrava zahtjeve za isplatu, pri obradi zahtjeva uzima u obzir nalaze odjela za kontrolu mjera SAPARD programa, daje podloge u pripremi izvješća za Ministarstvo i EU; surađuje s nacionalnim i međunarodnim organizacijama.

 10.4.4. Odjel pravnih poslova, javnih nabava i ugovaranja u SAPARD programu

Članak 66c.

Odjel pravnih poslova, javnih nabava i ugovaranja u SAPARD programu izrađuje nacrte natječaja, prati provedbu natječaja sukladno pravilima definiranim u Priručniku Europske komisije pod nazivom »Ugovori o uslugama, nabavi i radovima sklopljeni u okviru suradnje Zajednice s trećim državama«; koordinira i provodi poslove javnih nabava i ograničenih prikupljanja ponuda; priprema nacrte ugovora i prati aktivnosti sklapanja ugovora u provedbi SAPARD programa; rješava žalbe, priprema odgovore na tužbe i druga pravna pitanja u okviru aktivnosti SAPARD programa, obavlja i druge poslove sukladno posebnim propisima.

 10.5. Sektor za financije

Članak 66d.

Sektor za financije organizira financijske, računovodstvene i izvještajne funkcije kako za plaćanja za nacionalne mjere tržišno-cjenovne politike tako i za plaćanja pomoći iz programa SAPARD; priprema izvješća nacionalnim i EU institucijama.

Za obavljanje poslova iz stavka 1. ovog članka, ustrojavaju se sljedeće ustrojstvene jedinice:

10.5.1.                   Odjel za financijske poslove

10.5.2.                   Odjel za računovodstvo

10.5.3.                   Odjel za izvještavanje.

10.5.1. Odjel za financijske poslove

Članak 66e.

Odjel za financijske poslove izrađuje prijedlog Plana proračuna Ravnateljstva, prati njegovo izvršavanje; izrađuje financijske planove i kontrolira namjensko trošenje novčanih sredstava u skladu s planiranim aktivnostima i projektima; obavlja poslove Državne riznice za nacionalna plaćanja; dostavlja zahtjeve Ministarstvu financija i kontrolira trošenje transferiranih sredstava kod njihovih korisnika; izvršava najvećim dijelom plaćanja za nacionalne mjere tržišno-cjenovne politike; evidentira investicije i troškove Ravnateljstva; pored nacionalnih plaćanja odjel izvršava plaćanja sredstava na osnovi programa SAPARD; te obavlja i druge poslove sukladno posebnim propisima.

 10.5.2. Odjel za računovodstvo

Članak 66f.

Odjel za računovodstvo prati i izučava zakone i druge propise vezane za financijsko i računovodstveno poslovanje, izrađuje perio­dič­ne, polugodišnje i godišnje završne račune po pojedinim žiro-­računima, te ih onda konsolidira za izvještajna razdoblja; sudjeluje u izradi financijskog plana i vodi računa o namjenskom trošenju sredstava u skladu s planiranim aktivnostima i projektima, obavlja poslove evidencije financijskih promjena u Glavnoj knjizi i pomoćnim knjigama, odnosno analitičke evidencije, vodi knjige ulaznih i knjige izlaznih faktura, knjigu nefinancijske imovine, vrši financijsku i računovodstvenu kontrolu, likvidaciju računa, izrađuje statistička i financijska izvješća i obavlja druge poslove sukladno posebnim propisima.

10.5.3. Odjel za izvještavanje

 Članak 66g.

Odjel za izvještavanje izrađuje izvješća Europskoj komisiji za program SAPARD; izdaje obavijesti korisnicima o isplaćenim sredstvima iz nacionalnog proračuna.

10.6. Sektor za informacijsko upravljanje

Članak 66h.

Sektor za informacijsko upravljanje priprema informacijsku potporu za rad Ravnateljstva te vrši pripreme za prilagodbu informacijskog sustava Ravnateljstva, tako da odgovara strogim uredbama EU na području informatike za provedbu nacionalnih potpora, te SAPARD programa.

Za obavljanje poslova iz stavka 1. ovog članka, ustrojavaju se sljedeće ustrojstvene jedinice:

10.6.1.                   Odjel za informacijsko upravljanje

10.6.2.                   Odjel za tehničku pomoć.

10.6.1. Odjel za informacijsko upravljanje

Članak 66i.

Odjel za informacijsko upravljanje utvrđuje razvoj namjenske informatičke opreme za provedbu svih poslova Ravnateljstva koji osigurava visoke sigurnosne zahtjeve, preglednost i dosljednost u skladu s europskim standardima i metodama; provodi analize sustava; izrađuje metodološke i tehnološke podloge za provedbu razvoja; održava informatički sustav; vodi izgradnju i osuvremenjivanje informacijske infrastrukture, brine za održavanje i sigurnost informacijskog sustava, organizira i brine za sustav arhiviranja programskih i podatkovnih baza, te njihovo održavanje.

10.6.2. Odjel za tehničku pomoć

 Članak 66j.

Odjel za tehničku pomoć utemeljen je s namjerom neometanog rada Ravnateljstva; priprema dokumentaciju o dostupu do podataka, priprema potrebne obrasce, testira pravilni rad računalnih programa; omogućuje tehničku potporu krajnjim korisnicima i organizira obrazovanje korisnika informacijske infrastrukture, te obavlja druge poslove koje odredi ravnatelj.

10.7. Odjel općih poslova

Članak 66k.

Odjel općih poslova priprema opće uvjete za rad Ravnateljstva; brine o unutarnjoj organizaciji i kadrovima; osigurava potrebne uvjete za rad službenika; sudjeluje u procesu osposobljavanja za rad i stručnog usavršavanja službenika; izrađuje izvješća o ostvarivanju plana rada, te o drugim pitanjima u svezi s radom i ustrojstvom; po nalogu ravnatelja provodi mjere za osiguranje učinkovitosti u radu, skrbi o urednom i pravilnom korištenju imovine i sredstava za rad, brine o voznom parku i korištenju vozila, o načinu održavanja sredstava i opreme; sudjeluje u izradi plana nabave i provedbi nabava za potrebe Ravnateljstva; obavlja poslove zaprimanja pošte (pisarnice) koja se odnosi na zahtjeve za državnom potporom i zahtjeve za korištenje mjera u sklopu SAPARD programa; vodi arhivu riješenih predmeta; obavlja i druge administrativno-tehničke poslove sukladno posebnim propisima.

10.8. Odjel za kontrolu mjera SAPARD programa

Članak 66l.

Odjel za kontrolu mjera SAPARD programa provodi, koordinira i kontrolira provedbu kontrole na terenu na području mjera SAPARD programa; nadzire i koordinira rad i daje upute nadležnim tijelima na koje je po ovlaštenju ravnatelja prenesena funkcija obavljanja kontrole na terenu; ocjenjuje rezultate kontrole na terenu; priprema izvješća i analize, izrađuje i izvodi analizu rizika na području provedbe SAPARD programa provodi kontrolu na terenu na osnovi analize rizika: prije i poslije odobrenja projekta, prije isplate zahtjeva, u tijeku investicije i na kraju investicije; odjel koordinira i kontrolira provedbu kontrole na terenu na osnovi uvida u inspekcijske zapisnike; priprema izvješća za Ministarstvo i EU; kontrolori odjela kontrole i kontrolori nadležnih tijela na koje je po ovlaštenju ravnatelja prenesena funkcija obavljanja kontrole na terenu imaju pravo uvida u svu vezanu dokumentaciju i poslovne knjige korisnika potpore te pravnih i fizičkih osoba povezanih s korisnikom u provedbi pojedinog odobrenog projekta.«

Članak 15.

Tablica s okvirnim brojem državnih službenika i namje­štenika iz članka 103. stavka 2. Uredbe, zamjenjuje se novom tablicom s okvirnim brojem državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga Ministarstva, koja postaje sastavni dio Uredbe, a ne objavljuje se u »Narodnim novinama«.

  Članak 16.

Ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva uskladit će Pravilnik o unutarnjem redu Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva s odredbama ove Uredbe, u roku od 30 dana od njenog stupanja na snagu.

  Članak 17.

Ova Uredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama.«

Klasa: 023-03/05-01/05
Urbroj: 5030116-05-1
Zagreb, 3. veljače 2005.

Predsjednik
dr. sc.
Ivo Sanader, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga