MINISTARSTVO MORA, TURIZMA, PROMETA I RAZVITKA

397

Temeljem članka 1021. stavak 1. alineja 6. Pomorskog zakonika (»Narodne novine« br. 181/04), ministar mora, turizma, prometa i razvitka donosi

NAREDBU

O NAJVEĆOJ DOPUŠTENOJ VISINI NAKNADE ZA USLUGE PELJARENJA U UNUTARNJIM MORSKIM VODAMA I TERITORIJALNOM MORU REPUBLIKE HRVATSKE

I.

Ovom Naredbom utvrđuje se najviša dopuštena visina naknade za usluge lučkog i obalnog peljarenja u unutarnjim morskim vodama i teritorijalnom moru Republike Hrvatske, izraženo u kunama.

LUČKO PELJARENJE

II.

Naknada peljarenja na području Lučke kapetanije Pula:

Grupe brodova u GT

osnovna naknada

do 1.000

588,29

 

1.001 – 2.000

756,37

 

2.001 – 3.000

882,43

 

3.001 – 4.000

1050,51

 

4.001 – 5.000

1176,57

 

5.001 – 10.000

1449,70

 

10.001 – 20.000

2416,17

 

20.001 – 30.000

2899,40

 

30.001 – 50.000

4832,35

 

– naknada A kod dolaska/odlaska brodova u/iz luke Pula, primjenjuje se osnovna naknada;

naknada B kod dolaska/odlaska brodova za luke izvan središta peljarskoga trgovačkog društva, osnovna naknada uvećava se za 20%.

III.

Naknada peljarenja na području Lučke kapetanije Rijeka i

Lučke kapetanije Senj

Grupe brodova u GT

osnovna naknada

do 1.000

588,29

 

1.001 – 2.000

756,37

 

2.001 – 3.000

882,43

 

3.001 – 4.000

1050,51

 

4.001 – 5.000

1176,57

 

5.001 – 10.000

1449,70

 

10.001 – 20.000

2416,17

 

20.001 – 30.000

3479,29

 

30.001 – 50.000

5798,82

 

50.001 – 70.000

6282,05

 

70.001 – 100.000

8118,33

 

 

– naknada A kod dolaska/odlaska brodova u/iz luke Rijeka, Opatija, 3. maj, Martinščica, Podbok, Goranin, Kraljevica, Mali Lošinj, Cres, Sršćica, Mlaka, Urinj, Bakar Ina, Peškera, Omišalj i Sepen, primjenjuje se osnovna naknada;

– naknada B kod dolaska/odlaska brodova u/iz luke Pag, Rab, Senj, Karlobag i druge luke na području Lučke kapetanije Rijeka i Senj, osnovna naknada uvećava se za 20%,.

IV.

Naknada peljarenja na području Lučke kapetanije Zadar:

Grupe brodova u GT

osnovna naknada

do 1.000

588,29

 

1.001 – 2.000

756,37

 

2.001 – 3.000

882,43

 

3.001 – 4.000

1 050,51

 

4.001 – 5.000

1 176,57

 

5.001 – 10.000

1 449,70

 

10.001 – 20.000

2 416,17

 

20.001 – 30.000

3 479,29

 

30.001 – 50.000

4 832,35

 

– naknada A kod dolaska/odlaska brodova u/iz luke Zadar i Gaženica, primjenjuje se osnovna naknada;

– naknada B kod dolaska/odlaska brodova u/iz luke Lamjana i ostale luke na području Lučke kapetanije Zadar, osnovna naknada uvećava se za 20%.

V.

Naknada peljarenja na području Lučke kapetanije Šibenik:

Grupe brodova u GT

osnovna naknada

do 1.000

588,29

 

1.001 – 2.000

756,37

 

2.001 – 3.000

882,43

 

3.001 – 4.000

1 050,51

 

4.001 – 5.000

1 176,57

 

5.001 – 10.000

1 806,88

 

10.001 – 20.000

3 865,87

 

20.001 – 30.000

5 042,45

 

30.001 – 50.000

8 235,99

 

– naknada A kod dolaska/odlaska brodova u/iz luke Šibenik i druge luke na području Lučke kapetanije Šibenik, primjenjuje se osnovna naknada.

VI.

Naknada peljarenja na području Lučke kapetanije Split

Grupe brodova u GT

osnovna naknada

do 1.000

588,29

 

1.001 – 2.000

756,37

 

2.001 – 3.000

882,43

 

3.001 – 4.000

1 050,51

 

4.001 – 5.000

1 176,57

 

5.001 – 10.000

1 806,88

 

10.001 – 20.000

3 865,87

 

20.001 – 30.000

5 042,45

 

30.001 – 50.000

8235,99

 

– naknada A kod dolaska/odlaska brodova u/iz Gradske luke Split, primjenjuje se osnovna naknada;

– naknada B kod dolaska/odlaska brodova u/iz luka Kašte­lan­skog zaljeva, Trogira, Dugog Rata, Makarske, Hvara, Visa, Starigrada, Pučišća, Komiže i svih drugih luka na području Lučke kapetanije Split, osnovna naknada uvećava se za 20%.

VII.

Naknada peljarenja na području Lučke kapetanije Ploče:

Grupe brodova u GT

osnovna naknada

do 1.000

588,29

 

1.001 – 2.000

756,37

 

2.001 – 3.000

882,43

 

3.001 – 4.000

1 050,51

 

4.001 – 5.000

1 176,57

 

5.001 – 10.000

1 806,88

 

10.001 – 20.000

3 613,75

 

20.001 – 30.000

5 042,45

 

30.001 – 50.000

8 235,99

 

– naknada A kod dolaska/odlaska brodova u/iz luke Ploče, primjenjuje se osnovna naknada;

– naknada B kod dolaska/odlaska brodova u/iz luke INA – Rogotin, Metković i ostale luke na području Lučke kapetanije Ploče, osnovna naknada uvećava se za 20%.

VIII.

Naknada peljarenja na području Lučke kapetanije Dubrovnik:

Grupe brodova u GT

osnovna naknada

do 1.000

588,29

 

1.001 – 2.000

756,37

 

2.001 – 3.000

882,43

 

3.001 – 4.000

1 050,51

 

4.001 – 5.000

1 176,57

 

5.001 – 10.000

1 323,64

 

10.001 – 20.000

2 206,07

 

20.001 – 30.000

2 647,81

 

30.001 – 50.000

3 088,50

 

50.001 – 70.000

3 529,71

 

70.001 – 100.000

4 059,16

 

– naknada A kod dolaska/odlaska brodova u/iz luke Dubrov­nik, primjenjuje se osnovna naknada;

– naknada B kod dolaska/odlaska brodova u/iz luke Cavtat, Korčula, Vela Luka, Bristva, Pomena i ostale luke na području Lučke kapetanije Dubrovnik, osnovna naknada uvećava se za 20%.

IX.

Dodatne visine naknade za lučko peljarenje primjenjuju se na osnovnu naknadu A, navedenu u točkama II. do VIII. ove Naredbe i to u sljedećim slučajevima:

peljarenje brodova (osim RO-RO putničkih brodova) prilikom mijenjanja veza u luci, koje se tretira kao jedno peljarenje, osnovna naknada A se povećava za 70%;

u slučaju da je peljar prisiljen čekati na mjestu ugovorenom za pružanje usluge zbog kašnjenja broda u dolasku/odlasku, zbog neotkazivanja dolaska/odlaska broda, zbog čekanja na dizanje sidra, nespremnosti instalacija ili veza samog broda, zbog kašnjenja vlasti u obavljanju carinskih ili ostalih formalnosti, treba platiti naknadu u iznosu od 150,00 kuna za svaki sat čekanja;

kod peljarenja broda namijenjenog prijevozu nafte ili naftnih derivata, prijevoz plina i prijevoz kemikalija, naknada A se povećava za 20%, osim ako je prazan brod u posjedu »Svjedodžbe o degazaciji tankova«;

kod peljarenja tankera koji posjeduju tankove odvojenog ba­las­ta, iste treba izuzimati iz ukupne tonaže broda, a prema podacima sa svjedodžbe tankera;

kod peljarenja RO-RO putničkih brodova, naknada A se umanjuje za 40%;

kod peljarenja RO-RO putničkih brodova prilikom mije­njanja veza u luci, koje se tretira kao jedno peljarenje, naknada A se povećava za 50%;

u slučaju peljarenja broda bez upotrebe brodskog pogona (stroja), odnosno broda sa neispravnim kormilarskim uređajem, sidrenim vitlima, vitlima za pritezanje broda, tj. neispravnim tehničkim sredstvima neophodnim za obavljanje manevra, naknada A se povećava za 70%;

u slučaju potrebe za angažiranjem drugog peljara, naknada A se povećava za 50%;

prijevoz peljara s obale na brod i obrnuto do unutarnje peljarske stanice uračunat je u osnovnu tarifu;

za prijevoz peljara do vanjske peljarske stanice naplaćuje se naknada za upotrebu peljarske brodice u iznosu od 70,00 kuna po Nm;

za peljarenje brodova čija bruto tonaža prelazi maksimalno navedenu u odnosnoj tabeli, za svaku dodatnu tonu obračunava se 0,25 kuna.

OBALNO PELJARENJE

X.

Naknada obalnog peljarenja u unutarnjim morskim vodama i teritorijalnom moru Republike Hrvatske:

naknada A obalno peljarenje do 50 Nm

naknada B obalno peljarenje 50 – 150 Nm

naknada C obalno peljarenje preko 150 Nm

Grupe brodova u

naknada

naknada

naknada

GT

A

B

C

do 5.000

1 890,92

2 773,35

3 865,87

5.001 – 10.000

2 353,14

3 445,67

5 042,45

10.001 – 20.000

2 605,26

3 907,90

5 546,69

20.001 – 30.000

2 899,41

4 118,00

6 050,93

30.001 – 50.000

3 361,63

4 454,16

7 395,59

50.001 – 70.000

3 571,73

4 916,38

8 572,16

70.001 – 100.000

5 210,53

6 429,12

9 664,69

100.000 na dalje

6 429,12

7 731,75

10 631,16

XI.

Dodatne visine naknade za obalno peljarenje primjenjuju se na naknadu A, B, ili C navedene u točki X. ove Naredbe i to za:

usluge obalnog peljarenja broda namijenjenog prijevozu nafte ili naftnih derivata, prijevoz plina i prijevoz kemikalija, naknada A, B ili C povećava se za 20%, osim ako je prazan brod u posjedu »Svjedodžbe o degazaciji tankova«.

Brodar je dužan osigurati peljaru smještaj i ishranu kao časnicima broda.

XII.

Dodatne visine naknade za lučko i obalno peljarenje:

1. prilikom obavljanja peljarenja u sljedećim periodima da­na, naknada A za lučko peljarenje, odnosno A, B ili C za obalno peljarenje povećavaju se na sljedeći način:

 u vremenu od 22.00 do 06.00 sati – povećanje 50%.

2. usluge peljarenja i čekanja, obavljene subotom i nedjeljom naplatit će se povećanjem naknade A za lučko peljarenje, odnosno A, B ili C za obalno peljarenje za 50%.

3. usluge peljarenja i čekanja, obavljene blagdanom naplatit će se povećanjem naknade A za lučko peljarenje, odnosno A, B ili C za obalno peljarenje za 100%.

Prethodno navedene dodatne naknade iz točke XII. ne mogu biti kumulativne.

XIII.

Obračun naknade za peljarenje brodova hrvatske zastave obračunavat će se u kunama, kako je navedeno u Naredbi.

Obračun naknade za peljarenje brodova strane zastave iskazan u US dolarima obračunavat će se po srednjem tečaju Hrvatske narodne banke na dan izdavanja računa.

XIV.

Danom stupanja na snagu ove Naredbe, prestaje važiti Naredba o najvećoj dopuštenoj visini naknade za usluge peljarenja u unutrašnjim morskim vodama i teritorijalnom moru Republike Hrvatske (»Narodne novine« br. 50/02 i 121/02).

XV.

Ova Naredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-01/05-02/04
Urbroj: 530-04-05-1
Zagreb, 17. siječnja 2005.

Ministar
Božidar Kalmeta, dipl. ing., v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga