471
Na
temelju članka 117. stavka 2. i članka 147. stavka 2. Zakona o proračunu
(»Narodne novine«, br. 96/03) ministar financija donosi
I.
OPĆE ODREDBE
Članak
1.
Ovim
Pravilnikom propisuje se oblik i sadržaj financijskih izvještaja, razdoblja za
koja se sastavljaju te rokovi njihova podnošenja.
Članak
2.
(1)
Odredbe ovog Pravilnika odnose se na državni proračun, proračune jedinica
lokalne i područne (regionalne) samouprave, proračunske korisnike i
izvanproračunske korisnike definirane člankom 2. stavcima 1. i 2. Zakona o
proračunu, (»Narodne novine«, br. 96/03.) i utvrđene Registrom korisnika
proračuna donesenim u skladu s Pravilnikom o utvrđivanju korisnika proračuna i
o vođenju registra korisnika proračuna, (»Narodne novine« br. 80/04.) (u
daljnjem tekstu: proračun i korisnici proračuna).
(2)
Korisnici proračuna iz stavka 1. ovog članka jesu proračunski i
izvanproračunski korisnici.
Članak
3.
(1)
Osnovna svrha financijskih izvještaja jest dati informacije o financijskom
položaju, uspješnosti ispunjenja postavljenih ciljeva (poslovanja) izvršenju
plana i novčanim tijekovima proračuna i proračunskih korisnika.
(2)
Financijski izvještaji sastavljaju se za mjesečna razdoblja, razdoblja 1.
siječnja do 31. ožujka, 1. siječnja do 30. lipnja, 1. siječnja do 30. rujna i
za proračunsku godinu.
(3)
Financijski izvještaji za razdoblja u toku godine čuvaju se do dana predaje
godišnjeg financijskog izvještaja propisane člankom 21. ovog Pravilnika, a
godišnji financijski izvještaji čuvaju se trajno i u izvorniku.
Članak
4.
(1) Za
sastavljanje financijskih izvještaja odgovorna je osoba koja rukovodi službom
računovodstva kod proračuna odnosno proračunskog korisnika ili osoba kojoj je
povjereno vođenje računovodstva.
(2)
Zakonski predstavnik proračuna, odnosno korisnika proračuna ili osoba koju on
ovlasti potpisuje financijske izvještaje i odgovoran je za njihovu predaju.
II.
OBRASCI FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA
Članak
5.
(1)
Financijski izvještaji se sastavljaju na sljedećim obrascima:
–
Bilanca na Obrascu: BIL,
–
Izvještaj o prihodima i rashodima, primicima i izdacima na Obrascu: PR-RAS,
– Izvještaj o prihodima i rashodima korisnika
proračuna na Obrascu: S-PR-RAS,
– Izvještaj o rashodima prema funkcijskoj
klasifikaciji na Obrascu: RAS-funkcijski,
– Izvještaj o novčanim tijekovima na Obrascu: NT,
– Izvještaj o promjenama u vrijednosti i obujmu
imovine i obveza na Obrascu: P-VRIO,
– Izvještaj o obvezama na Obrascu: OBVEZE,
(2) Obrasci iz stavka 1. ovoga članka sastavni su dio
ovog Pravilnika.
Članak 6.
(1) Zaglavlja i završeci obrazaca financijskih
izvještaja su jedinstveno definirani za svaki od obrazaca.
(2) Zaglavlje obrazaca popunjava se na sljedeći
način:
– proračun i korisnici proračuna upisuju svoj naziv u
redak »NAZIV OBVEZNIKA«
– u redak »razina« unose se oznake
11/12/21/22/23/31/41/42 koje označavaju sljedeće:
11 – proračunski korisnik državnog proračuna;
12 – razdjel – konsolidirani izvještaj;
21 – proračunski korisnik jedinice lokalne i područne
(regionalne) samouprave;
22 – proračun jedinice lokalne i područne
(regionalne) samouprave;
23 – konsolidirani proračun jedinice lokalne i
područne (regionalne) samouprave;
31 – proračunski korisnik jedinice lokalne i područne
(regionalne) samouprave koji obavlja poslove u sklopu funkcija koje se
decentraliziraju;
41 – izvanproračunski korisnik državnog proračuna;
42 – izvanproračunski korisnik jedinice lokalne i
područne (regionalne) samouprave;
– u retke šifra županije i šifra općine upisuju se
statistička šifra županije i općine;
– u redak »RKP« upisuje se broj korisnika proračuna
iz Registra korisnika proračuna;
– u redak »šifarska oznaka« upisuje se šifra
djelatnosti korisnika proračuna;
– u predviđene retke upisuje se poštanski broj,
mjesto i adresa sjedišta, matični broj i broj žiroračuna;
– u
redak AOP oznaka razdoblja upisuje se godina i mjesec kojim završava razdoblje
za koje se obrazac predaje u formatu GGGG-MM;
–
razdjeli koji nemaju konsolidaciju u redak »razina« upisuju dvije oznake »11« i
»12«;
–
jedinice lokalne samouprave koje nemaju konsolidaciju u redak »razina« upisuju
dvije oznake »22« i »23«.
(3)
Završetak obrazaca se popunjava na sljedeći način:
–
»osoba za kontaktiranje« – upisuje se osoba koja je sastavila Izvještaj;
– »broj
telefona« – upisuje se broj na koji odgovara kontakt osoba;
–
»Mjesto i datum _____« upisuje se sjedište proračunskog korisnika, datum i
godina;
– »M.
P.« – oznaka za mjesto pečata;
– pod
»zakonski predstavnik« potpisuje se osoba određena u skladu s člankom 4.
stavkom 2. ovog Pravilnika.
(4)
Podaci se u obrasce upisuju u kunama bez lipa.
III.
SADRŽAJ I STRUKTURA FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA
Članak
7.
(1) Financijski
izvještaj državnog proračuna, izvanproračunskih korisnika državnog proračuna i
proračuna JLPRS za proračunsku godinu sastoji se od: Bilance, Izvještaja o
prihodima i rashodima, primicima i izdacima, Izvještaja o rashodima prema
funkcijskoj klasifikaciji, Izvještaja o novčanim tijekovima, Izvještaja o
promjenama u vrijednosti i obujmu imovine i obveza, Izvještaja o obvezama i
Bilješki.
(2) Financijski izvještaj državnog proračuna,
izvanproračunskih korisnika državnog proračuna i proračuna JLPRS za razdoblja
1. siječnja do 31. ožujka, 1. siječnja do 30. lipnja, 1. siječnja do 30. rujna
sastoji se od: Izvještaja o prihodima i rashodima, primicima i izdacima,
Izvještaja o novčanim tijekovima, Izvještaja o obvezama i Bilješki.
(3) Financijski izvještaj proračunskih korisnika
državnog proračuna za proračunsku godinu sastoji se od: Bilance, Izvještaja o
prihodima i rashodima, primicima i izdacima, Izvještaja o promjenama u
vrijednosti i obujmu imovine i obveza i Bilješki.
(4) Financijski izvještaj korisnika proračuna
jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave za proračunsku godinu
sastoji se od: Bilance, Izvještaja o prihodima i rashodima, primicima i
izdacima, Izvještaja o obvezama, Izvještaja o promjenama u vrijednosti i obujmu
imovine i obveza i Bilješki.
(5) Financijski izvještaj proračunskih korisnika
državnog proračuna za razdoblje 1. siječnja do 30. lipnja sastoji se od:
Izvještaja o prihodima i rashodima, primicima i izdacima i Bilješki.
(6) Financijski izvještaj korisnika proračuna jedinica
lokalne i područne (regionalne) samouprave za razdoblje 1. siječnja do 30.
lipnja sastoji se od: Izvještaja o prihodima i rashodima, primicima i izdacima,
Izvještaja o obvezama i Bilješki.
(7) Financijski izvještaj proračunskih korisnika
državnog proračuna i korisnika proračuna jedinica lokalne i područne
(regionalne) samouprave za razdoblja 1. siječnja do 31. ožujka i 1. siječnja do 30. rujna sastoji se od
Izvještaja o prihodima i rashodima korisnika proračuna.
(8)
Financijski izvještaj proračunskih korisnika državnog proračuna za mjesečna
razdoblja sastoji se od Izvještaja o obvezama.
(9)
Proračunski korisnici koji se prema organizaciji državnog proračuna
klasificiraju kao razdjeli, uz izvještaje razine »12« iz stavka 3. ovog članka
sastavljaju i Izvještaj o rashodima prema funkcijskoj klasifikaciji.
1.
Sadržaj obrazaca financijskih izvještaja
Članak
8.
U
Obrazac: BIL upisuju se sljedeći podaci:
–
stupac 1 – broj računa iz računskog plana;
– stupac 2 – naziv računa;
– stupac 3 – AOP oznaka;
– stupac 4 – stanje 1. siječnja godine za koju se
sastavlja izvještaj odnosno na dan početka poslovanja u toku godine;
– stupac 5 – stanje 31. prosinca godine za koju se
sastavlja izvještaj odnosno na dan prestanka poslovanja;
– stupac 6 – indeks promjene stanja (upisuje se
cijeli broj bez decimala).
Članak 9.
U Obrazac: PR-RAS upisuju se sljedeći podaci:
– stupac 1 – broj računa iz računskog plana;
– stupac 2 – naziv računa;
– stupac 3 – AOP oznaka;
– stupac 4 – ostvareno u izvještajnom razdoblju
prethodne godine;
– stupac 5 – godišnji plan tekuće godine;
– stupac 6 – planirano za izvještajno razdoblje
tekuće godine uz potrebna usklađenja sa dinamikom pritjecanja prihoda i izvršavanja
rashoda;
– stupac 7 – ostvareno u izvještajnom razdoblju
tekuće godine;
– stupac 8 – indeks ostvarenja u odnosu na plan
(upisuje se cijeli broj bez decimala).
Članak 10.
U Obrazac: S-PR-RAS upisuju se sljedeći podaci:
– stupac 1 – broj računa iz računskog plana;
– stupac 2 – naziv računa;
– stupac 3 – AOP oznaka;
– stupac 4 – ostvareno u izvještajnom razdoblju
prethodne godine;
– stupac 5 – ostvareno u izvještajnom razdoblju
tekuće godine;
– stupac 6 – indeks ostvareno u izvještajnom
razdoblju tekuće godine u odnosu na ostvareno u izvještajnom razdoblju
prethodne godine.
Članak 11.
(1) U Obrazac: RAS – funkcijski upisuju se sljedeći
podaci:
– stupac 1 – broj računa iz funkcijske klasifikacije;
– stupac 2 – naziv računa;
– stupac 3 – AOP oznaka;
– stupac 4 – godišnji plan tekuće godine;
–
stupac 5 – ostvareno u tekućoj godini.
(2)
Iznosi koji se upisuju u stupce 4 i 5 Obrasca RAS – funkcijski moraju
odgovarati ukupno iskazanim rashodima razreda 3 Rashodi poslovanja i 4 Rashodi
za nabavu nefinancijske imovine u Obrascu PR-RAS.
Članak
12.
U
Obrazac: NT upisuju se sljedeći podaci:
– stupac
1 – broj računa iz računskog plana;
–
stupac 2 – naziv računa;
–
stupac 3 – AOP oznaka;
–
stupac 4 – ostvareno u izvještajnom razdoblju tekuće godine.
Članak
13.
U
Obrazac: P-VRIO upisuju se sljedeći podaci:
–
stupac 1 – broj računa iz računskog plana;
–
stupac 2 – naziv računa;
–
stupac 3 – AOP oznaka;
–
stupac 4 – ostvareno u izvještajnom razdoblju tekuće godine – povećanje;
–
stupac 5 – ostvareno u izvještajnom razdoblju tekuće godine – smanjenje.
Članak
14.
U Obrazac:
OBVEZE upisuju se sljedeći podaci:
– redni
broj 1. – stanje obveza na početku izvještajnog razdoblja;
– redni
broj 2. – povećanje obveza u izvještajnom razdoblju;
– redni
broj 3. – podmirene obveze u izvještajnom razdoblju;
– redni
broj 4. – stanje obveza na kraju izvještajnog razdoblja.
2.
Bilješke uz financijske izvještaje
Članak
15.
(1)
Bilješke su dopuna podataka uz financijske izvještaje.
(2)
Bilješke mogu biti opisne, brojčane ili kombinirane. Označavaju se rednim
brojevima s pozivom na AOP oznaku izvještaja na koju se odnose.
Članak
16.
Obvezne
Bilješke uz Bilancu jesu:
–
pregled ostalih ugovornih odnosa i slično koji, uz ispunjenje određenih
uvjeta, mogu postati obveza ili imovina (dana kreditna pisma, hipoteke, sporovi
na sudu koji su u tijeku…);
–
pregled
stanja i rokova dospijeća dugoročnih i kratkoročnih zajmova te posebno robnih
kredita i financijskih najmova (leasing) sljedećeg oblika i sadržaja:
Naziv pravne osobe |
Stanje zajma 1. 1. |
Primljene otplate glavnice |
Dani zajmovi u tekućoj godini |
Stanje zajma 31. 12. |
Revalori-zacija/ te-čajne razlike u tekućoj godini |
Datum izdavanja zajma |
Datum dospijeća zajma |
A1. Tuzemni kratkoročni zajmovi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNO POD A1. |
|
|
|
|
|
|
|
A2. Tuzemni dugoročni zajmovi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNO POD A2. |
|
|
|
|
|
|
|
B1. Inozemni kratkoročni zajmovi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNO POD B1. |
|
|
|
|
|
|
|
B2. Inozemni dugoročni zajmovi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNO POD B2. |
|
|
|
|
|
|
|
Naziv pravne osobe |
Stanje zajma 1. 1. |
Otplate glavnice |
Primljeni
zajmovi u tekućoj godini |
Stanje zajma 31. 12. |
Revalori-zacija/te-čajne razlike u tekućoj godini |
Datum
primanja zajma |
Datum dospijeća zajma |
A1. Tuzemni kratkoročni zajmovi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNO POD A1. |
|
|
|
|
|
|
|
A2. Tuzemni dugoročni zajmovi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNO POD A2. |
|
|
|
|
|
|
|
B1. Inozemni kratkoročni zajmovi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNO POD B1. |
|
|
|
|
|
|
|
B2. Inozemni dugoročni zajmovi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNO POD B2. |
|
|
|
|
|
|
|
Naziv pravne
osobe |
Opis vrste
kredita i aranžmana |
Stanje 1.1. |
Stanje 31.12. |
A1. Primljeni robni krediti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNO POD A1. |
|
|
|
A2. Financijski najmovi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNO POD A2. |
|
|
|
–
pregled strukture
inozemnih zajmova prema ugovorenoj valuti sljedećeg oblika i sadržaja:
Ugovorena valuta |
Stanje duga 31. 12. |
Kanada (CAD) |
|
Danska (DKK) |
|
Japan (JPY) |
|
Norveška (NOK) |
|
Švedska (SEK) |
|
Švicarska (CHF) |
|
Velika Britanija (GBP) |
|
SAD (USD) |
|
EMU (EUR) |
|
–
pregled dospjelih kamata
na zajmove sljedećeg oblika i sadržaja:
Opis |
Stanje 1.1. |
Kamate dospjele
u tekućoj godini |
Kamate plaćene u
tekućoj godini |
Stanje 31.12. (2+3-4) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
A. Kamate po primljenim zajmovima |
|
|
|
|
A1. po tuzemnim zajmovima |
|
|
|
|
A2. po inozemnim zajmovima |
|
|
|
|
UKUPNO POD A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B. Kamate po danim zajmovima |
|
|
|
|
B1. po tuzemnim zajmovima |
|
|
|
|
B2. po inozemnim zajmovima |
|
|
|
|
UKUPNO POD B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Članak
17.
U Bilješkama
uz Izvještaj o prihodima i rashodima, primicima i izdacima potrebno je navesti
razloge zbog kojih je došlo do većih (iznad 10 posto) odstupanja od planiranih
svota.
Članak
18.
U
Bilješkama uz Izvještaj o promjenama u vrijednosti i obujmu imovine i obveza
obvezno se:
– daje
pregled otpisanih potraživanja s opisom razloga;
– daje
pregled otpisanih obveza (dugova) s opisom razloga i
–
objašnjavaju značajnije promjene u vrijednosti i obujmu imovine i obveza.
IV.
KONSOLIDACIJA FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA
Članak
19.
(1)
Konsolidirani financijski izvještaji jesu izvještaji u kojima su podaci za
grupu (više međusobno povezanih proračuna i/ili korisnika proračuna)
prezentirani kao da se radi o jedinstvenom subjektu.
(2)
Razdjeli državnog proračuna konsolidiraju financijske izvještaje svojih
proračunskih korisnika i sastavljaju konsolidirani financijski izvještaj
razdjela.
(3)
Jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave konsolidiraju financijske
izvještaje svojih proračunskih korisnika i sastavljaju konsolidirani
financijski izvještaj proračuna jedinice lokalne i područne (regionalne)
samouprave.
(4)
Ministarstvo financija na temelju konsolidiranih financijskih izvještaja iz
stavaka 2. i 3. ovog članka i financijskih izvještaja izvanproračunskih
korisnika sastavlja konsolidirani financijski izvještaj Republike Hrvatske.
(5) U
Bilješkama uz konsolidirane financijske izvještaje se uz sadržaj propisan
člancima 16., 17. ,18. i 19. ovog Pravilnika iskazuju i:
–
unutargrupne transakcije koje su u izvještajima eliminirane;
– ako
je ostvaren manjak ili višak u poslovanju grupe, pregled strukture manjka/viška
po korisnicima proračuna;
– ako
je do odstupanja na nekoj od stavki (bilo u odnosu na prethodnu godinu ili
planirano) došlo posebno pod utjecajem jednog ili nekoliko proračuna i/ili
korisnika proračuna potrebno je navesti proračune i/ili korisnika proračuna i
strukturu navedene pozicije iz izvještaja.
V.
STATUSNE PROMJENE
Članak
20.
(1)
Statusne promjene proračuna i proračunskih korisnika jesu:
1)
spajanje dvaju ili više proračuna ili proračunskih korisnika u novu jedinicu,
2) pripajanje jednog ili više proračuna ili
proračunskih korisnika postojećoj jedinici i
3) podjela proračuna ili proračunskog korisnika u
dvije ili više novih jedinica.
(2) Proračuni i proračunski korisnici kod kojih je
došlo do statusnih promjena moraju sastaviti, s datumom koji prethodi datumu
nastanka statusne promjene, financijske izvještaje koji se sastavljaju za
proračunsku godinu.
(3) Financijski izvještaji iz stavka 2. ovog članka
predaju se deset dana od dana sastavljanja nadležnom područnom uredu Državnog
ureda za reviziju, Ministarstvu financija i instituciji nadležnoj za obradu
podataka.
(4) Kod statusne promjene spajanja svaki od proračuna
odnosno proračunskih korisnika koji se spajaju sastavljaju financijske
izvještaje za proračunsku godinu s datumom koji prethodi datumu spajanja.
Financijski izvještaji se konsolidiraju i prema njima se otvaraju
računovodstvene knjige jedinice nastale spajanjem.
(5) Kod
statusne promjene pripajanja proračuni odnosno proračunski korisnici koji se
pripajaju postojećoj jedinici sastavljaju financijske izvještaje za proračunsku
godinu s datumom koji prethodi datumu pripajanja. Postojeća jedinica
konsolidira izvještaje pripojenih jedinica i evidentira promjene u svojim
računovodstvenim knjigama.
(6) Kod
statusne promjene podjele proračun odnosno proračunski korisnik koji se dijeli
sastavlja financijske izvještaje za proračunsku godinu na datum podjele, a
novonastale jedinice otvaraju nove knjige sa stanjima ovisno o međusobno
izvršenoj podjeli imovine i obveza.
(7)
Financijske izvještaje, koji su sastavljeni za razdoblje prije statusnih
promjena, potpisuje osoba koja je bila odgovorna za poslovanje proračuna ili proračunskog
korisnika u razdoblju na koji se izvještaji odnose.
VI.
PREDAJA FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA
Članak
21.
(1)
Proračunski korisnici državnog proračuna financijske izvještaje za proračunsku
godinu dostavljaju
–
razdjelu u čijem su sastavu prema organizacijskoj klasifikaciji proračuna i
instituciji nadležnoj za obradu podataka, a
–
proračunski korisnici koji su ujedno razdjel financijske izvještaje dostavljaju
Ministarstvu financija i instituciji nadležnoj za obradu podataka.
(2)
Proračunski korisnici državnog proračuna financijske izvještaje za razdoblje od
1. siječnja do 30. lipnja dostavljaju
–
razdjelu u čijem su sastavu prema organizacijskoj klasifikaciji proračuna i
instituciji nadležnoj za obradu podataka, a
–
proračunski korisnici koji su ujedno razdjel financijske izvještaje dostavljaju
instituciji nadležnoj za obradu podataka.
(3)
Proračunski korisnici državnog proračuna i korisnici proračuna jedinica lokalne
i područne (regionalne) samouprave financijske izvještaje za razdoblja 1.
siječnja do 31. ožujka i 1. siječnja do 30. rujna dostavljaju instituciji
nadležnoj za obradu podataka.
(4)
Proračunski korisnici državnog proračuna financijske izvještaje za mjesečna
razdoblja dostavljaju razdjelima.
(5)
Izvanproračunski korisnici državnog proračuna financijske izvještaje za
proračunsku godinu i za razdoblja od 1. siječnja do 31. ožujka, 1. siječnja do
30. lipnja i 1. siječnja do 30. rujna dostavljaju Ministarstvu financija i
instituciji nadležnoj za obradu podataka.
(6)
Proračunski korisnici jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave
financijske izvještaje za proračunsku godinu i za razdoblje od 1. siječnja do
30. lipnja dostavljaju nadležnoj jedinici lokalne i područne (regionalne)
samouprave i instituciji nadležnoj za obradu podataka.
(7)
Izvanproračunski korisnici jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave
financijske izvještaje za proračunsku godinu i za razdoblja od 1. siječnja do
31. ožujka, 1. siječnja do 30. lipnja i 1. siječnja do 30. rujna dostavljaju
nadležnoj jedinici lokalne i područne (regionalne) samouprave, Ministarstvu
financija i instituciji nadležnoj za obradu podataka.
(8)
Proračunski korisnici jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave koji
su procesom decentralizacije prešli iz državnog u proračune jedinica lokalne i
područne (regionalne) samouprave financijske izvještaje za proračunsku godinu
dostavljaju Ministarstvu koje je za njih bilo nadležno prije procesa
decentralizacije.
(9)
Proračuni jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave financijske izvještaje
za proračunsku godinu dostavljaju Ministarstvu financija i instituciji
nadležnoj za obradu podataka.
(10)
Proračuni jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave financijske
izvještaje za razdoblje od 1. siječnja do 30. lipnja dostavljaju instituciji
nadležnoj za obradu podataka, a Ministarstvu financija dostavljaju samo
Bilješke.
(11)
Proračuni jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave financijske
izvještaje za razdoblja 1. siječnja do 31. ožujka i 1. siječnja do 30. rujna
dostavljaju instituciji nadležnoj za obradu podataka.
(12)
Proračuni i korisnici proračuna financijske izvještaje za proračunsku godinu
dostavljaju nadležnom područnom uredu Državnog ureda za reviziju.
Članak 22.
(1) Razdjeli državnog proračuna konsolidirane financijske
izvještaje za proračunsku godinu dostavljaju Ministarstvu financija i
instituciji nadležnoj za obradu podataka.
(2) Razdjeli državnog proračuna konsolidirane
financijske izvještaje članka za razdoblje 1. siječnja do 30. lipnja
dostavljaju instituciji nadležnoj za obradu podataka.
(3) Razdjeli državnog proračuna konsolidirane
financijske izvještaje za mjesečna razdoblja dostavljaju instituciji nadležnoj
za obradu podataka.
(4) Jedinice lokalne i područne (regionalne)
samouprave konsolidirane financijske izvještaje za proračunsku godinu dostavljaju
Ministarstvu financija i instituciji nadležnoj za obradu podataka.
(5) Jedinice lokalne i područne (regionalne)
samouprave konsolidirane financijske izvještaje za razdoblje 1. siječnja do 30.
lipnja dostavljaju instituciji nadležnoj za obradu podataka.
Članak 23.
(1) Financijski izvještaji predaju se instituciji
nadležnoj za obradu podataka u elektronskom i papirnatom obliku ili samo u
papirnatom obliku.
(2) Proračuni i korisnici proračuna koji predaju
financijske izvještaje instituciji nadležnoj za obradu podataka u elektronskom
i papirnatom obliku, koriste obrasce za elektronsku predaju objavljene na
Internet stranicama Ministarstva financija.
(3) Proračuni i korisnici proračuna koji predaju financijske
izvještaje instituciji nadležnoj za obradu podataka samo u papirnatom obliku,
koriste tiskane obrasce Narodnih novina.
Članak 24.
(1) Proračuni i proračunski korisnici financijske
izvještaje za razdoblja 1. siječnja do 31. ožujka, 1. siječnja do 30. lipnja i
1. siječnja do 30. rujna dostavljaju u roku od 10 dana po isteku izvještajnog
razdoblja.
(2) Izvanproračunski korisnici izvještaje za
razdoblja 1. siječnja do 31. ožujka, 1. siječnja do 30. lipnja i 1. siječnja do
30. rujna dostavljaju u roku od 20 dana po isteku izvještajnog razdoblja.
(3) Razdjeli državnog proračuna i proračuni jedinica
lokalne (regionalne) područne samouprave konsolidirane financijske izvještaje
za razdoblje 1. siječnja do 30. lipnja dostavljaju u roku od 20 dana po isteku
izvještajnog razdoblja.
(4)
Ministarstvo financija konsolidirani financijski izvještaj Republike Hrvatske
za razdoblje 1. siječnja do 30. lipnja sastavlja u roku od 30 dana po isteku
izvještajnog razdoblja.
(5) Proračunski korisnici državnog proračuna financijski
izvještaj za mjesečna razdoblja dostavljaju u roku od 10 dana po isteku
izvještajnog razdoblja.
(6) Razdjeli državnog proračuna konsolidirani
financijski izvještaj za mjesečna razdoblja dostavljaju u roku od 15 dana po
isteku izvještajnog razdoblja.
(7) Ministarstvo financija konsolidirani financijski
izvještaj za mjesečno razdoblje sastavlja u roku od 25 dana po isteku
izvještajnog razdoblja.
Članak 25.
(1) Proračuni i proračunski korisnici jedinica
lokalne i područne (regionalne) samouprave, te proračunski korisnici državnog
proračuna financijske izvještaje za proračunsku godinu dostavljaju do 31.
siječnja tekuće godine za prethodnu godinu.
(2) Državni proračun i izvanproračunski korisnici
financijske izvještaje za proračunsku godinu dostavljaju do 28. veljače za
prethodnu godinu.
(3) Razdjeli državnog proračuna i proračuni jedinica
lokalne (regionalne) područne samouprave konsolidirane financijske izvještaje
za proračunsku godinu dostavljaju do 28. veljače tekuće godine za prethodnu
godinu.
(4) Ministarstvo
financija konsolidirani financijski izvještaj Republike Hrvatske za proračunsku
godinu sastavlja do 30. travnja tekuće godine za prethodnu godinu.
VII.
JEZIK I VALUTA
Članak
26.
Financijski
izvještaji sastavljaju se na hrvatskom jeziku i u kunama.
VIII.
PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak
27.
Danom
stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o financijskom
izvještavanju u proračunskom računovodstvu (»Narodne novine«, br. 74/02, 3/03, 12/03 i 3/04).
Članak
28.
Ovaj
Pravilnik stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 400-06/05-01/32
Urbroj: 513-05-02/05-1
Zagreb,
15. veljače 2005.
Ministar financija
Ivan Šuker, v. r.
Napomena:
prilozi i dodaci su ispušteni u ovom info pregledu
|
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga |