CENTAR ZA VOZILA HRVATSKE I HRVATSKI AUTOKLUB

584

Na teme­lju članka 273. stavak 5. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine«, broj 105/04), te Rješe­nja Ministarstva unutar­njih poslova Republike Hrvatske broj: 511-01-72-7693/7-93 od 5. kolovoza 1993. Nadzorni odbor Centra za vozila Hrvatske d.d. na sjednici održanoj 22. ve­ljače 2005. godine i Upravni odbor Hrvatskog autokluba na sjednici održanoj 9. ve­ljače 2005. godine, donijeli su

PRAVILNIK

O IZMJENAMA PRAVILNIKA O UVJETIMA KOJE MORA ISPUNJAVATI STANICA ZA TEHNIČKI PREGLED VOZILA

Članak 1.

U Pravilniku o uvjetima koje mora ispu­njavati stanica za tehnički pre­gled vozila (»Narodne novine«, broj 159/04 i 6/05), u članku 4. točki a) brojka »25.000« zamje­njuje se brojkom »27.000«.

Članak 2.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

I/1, broj: 519-1/05                               Broj: 1394
Zagreb, 22. ve­ljače 2005.                     Zagreb, 9. ve­ljače 2005.

ZA CENTAR ZA VOZILA                 ZA HRVATSKI AUTOKLUB
HRVATSKE d.d.

predsjednik Nadzornog odbora            predsjednik
Ivan Babovac, dipl. ing., v. r. Ivo Bikić, dipl. iur., v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga