POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKI SABOR

643

Na teme­lju članka 88. Ustava Republike Hrvatske, donosim

ODLUKU

O PROGLAŠENJU ZAKONA O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O ŠUMSKOM SJEMENU I ŠUMSKIM SADNICAMA

Proglašavam Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o šumskom sjemenu i šumskim sadnicama, koje­ga je Hrvatski sabor donio na sjednici 25. ve­ljače 2005. godine.

Broj: 01-081-05-774/2
Zagreb, 4. ožujka 2005.

Predsjednik
Republike Hrvatske
Stjepan Mesić, v. r.

ZAKON

O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O ŠUMSKOM SJEMENU I ŠUMSKIM SADNICAMA

Članak 1.

U Zakonu o šumskom sjemenu i šumskim sadnicama (»Narodne novine«, br. 68/98.), u članku 1. stavku 2. i članku 3. stav­ku 1. riječi: »i šumarstva« zamjenjuju se riječima: »šumarstva i vodnoga gospodarstva«.

Članak 2.

 Članak 66. mijenja se i glasi:

»Upravni nadzor nad provedbom ovoga Zakona i propisa donijetih na temelju njega provodi Ministarstvo.

Inspekcijski nadzor nad provedbom ovoga Zakona i propisa donijetih na temelju njega obavlja šumarska inspekcija Ministarstva (u daljnjem tekstu: šumarska inspekcija).

Inspekcijski nadzor nad provedbom ovoga Zakona i propisa donesenih na temelju njega u području prometa šumskim sjemenom i šumskim sadnicama obavlja Državni inspektorat sukladno posebnom zakonu.

Poslove šumarske inspekcije provode državni šumarski ins­pek­tori Ministarstva (u daljnjem tekstu: državni šumarski inspektori) i šumarski inspektori u područnim jedinicama Ministarstva (u daljnjem tekstu: šumarski inspektori).

Inspekcijski nadzor u prvome stupnju provode šumarski inspektori, a u drugome stupnju državni šumarski inspektori.«

Članak 3.

Iza članka 66. dodaju se članci 66.a, 66.b, 66.c, 66.d, 66.e, 66.f, 66.g, 66.h, 66.i, 66.j koji glase:

»Članak 66.a

Šumarski inspektor u područnoj jedinici Ministarstva, osim poslova navedenih u članku 76.h Zakona o šumama (»Narodne novine«, br. 54/83., 32/87., 47/89., 41/90., 5/91., 9/91., 61/91., 23/93., 76/93., 29/94., 76/99., 8/00., 13/02. i 160/04.), obavlja slje­deće poslove:

1. obavlja nadzor nad priznatim i izabranim sjemenskim sas­to­jinama, te priznatim klonskim i generativnim sjemenskim plantažama, površinama za proizvodnju šumskih sadnica, opremom, objektima za doradu, skladištima, prijevoznim sredstvima, propisanim dokumentima za sjeme i sadnice,

2. obavlja nadzor provedbe odredaba Programa za gospodarenje priznatim sjemenskim sastojinama,

3. nadzire proizvodnju, uporabu i doradu šumskog sjemena i šumskih sadnica,

4. uzima uzorke šumskog sjemena i sadnica radi davanja na analizu,

5. zabranjuje stavljanje u uporabu šumskog sjemena i sadnica ako utvrdi da ne udovoljavaju kakvoći i drugim uvjetima propisanim ovim Zakonom i propisima donijetim na temelju njega,

6. naređuje otklanjanje nedostataka vezanih uz proizvodnju i kakvoću šumskog sjemena i sadnica ukoliko ne ispunjavaju odred­be iz Zakona i propisa donesenih na temelju njega,

7. privremeno, do okončanja postupka zabranjuje proizvod­nju i uporabu šumskog sjemena i šumskih sadnica,

8. naređuje uništenje i propisuje postupak uništenja šumskog sjemena i šumskih sadnica za koje proizvodnja i uporaba nisu dopuštene ili ne odgovaraju kakvoći i drugim uvjetima propisanim ovim Zakonom i propisima donesenim na temelju njega,

9. vodi službene podatke i evidencije za područje županije o poduzetim mjerama i povredama ovoga Zakona i propisa donijetih na temelju njega,

10. izvješćuje nadležna tijela državne uprave o uočenim nepravilnostima i traži provođenje određenih postupaka, ako sama nije ovlaštena izravno postupati,

11. podnosi zahtjeve za pokretanje prekršajnih postupaka zbog povrede odredaba ovoga Zakona i propisa donijetih na temelju njega.

Članak 66.b

Državni šumarski inspektor u Ministarstvu obavlja sljedeće poslove:

1. nadzire ispunjavanje uvjeta pravnih i fizičkih osoba upisanih u upisnike iz članka 5. stavka 1. ovoga Zakona,

2. nadzire rad šumarske inspekcije u područnim jedinicama,

3. rješava žalbe protiv rješenja šumarske inspekcije u pod­ruč­nim jedinicama,

4. vodi službene podatke o povredama odredaba ovoga Za­ko­na i propisa donijetih na temelju njega,

5. nadzire uporabu šumskog sjemena i šumskih sadnica iz uvoza,

6. podnosi zahtjeve za pokretanje prekršajnog postupka zbog povrede odredaba ovoga Zakona i propisa donijetih na temelju njega,

7. nadzire i ostale poslove propisane ovim Zakonom.

Članak 66.c

Pravne i fizičke osobe koje podliježu nadzoru državnoga šumarskog inspektora i šumarskog inspektora dužne su mu omogućiti obavljanje inspekcijskoga nadzora, pružiti potrebne po­datke i obavijesti te osigurati uvjete za nesmetani rad.

Pravne i fizičke osobe iz stavka 1. ovoga članka dužne su na zahtjev državnoga šumarskog inspektora i šumarskoga inspektora u određenome roku dostaviti ili pripremiti podatke i materijale koji su mu potrebni za obavljanje poslova inspekcijskoga nadzora.

Rok iz stavka 2. ovoga članka mora biti primjeren vrsti zahtjeva.

Članak 66.d

Državni šumarski inspektor i šumarski inspektor u obav­lja­nju inspekcijskoga nadzora vodi postupak, sastavlja zapisnik i do­nosi rješenje, kad je za to ovlašten ovim Zakonom i propisima donijetim na temelju njega.

Na postupak državnoga šumarskog inspektora i šumarskoga inspektora primjenjuju se odredbe Zakona o općem upravnom postupku, ako ovim Zakonom nije drukčije određeno.

Članak 66.e

Ako državni šumarski inspektor i šumarski inspektor u obav­ljanju inspekcijskoga nadzora utvrdi da je povrijeđen ovaj Zakon ili propisi doneseni na temelju njega, naredit će rješenjem da se utvrđene nepravilnosti, odnosno nedostaci uklone u određenome roku.

Državni šumarski inspektor i šumarski inspektor donijet će rješenje iz stavka 1. ovoga članka bez odgode, a najkasnije u roku od 15 dana od dana završetka inspekcijskog nadzora.

Članak 66.f

Državni šumarski inspektor i šumarski inspektor donijet će usmeno rješenje i odmah narediti izvršenje kada utvrdi da pravna ili fizička osoba obavlja djelatnost protivno u prekršajnom postupku izrečenoj zaštitnoj mjeri zabrane obavljanja djelatnosti, a koja je postala izvršna.

Rješenje iz stavka 1. ovoga članka unijet će se u zapisnik o obavljenom inspekcijskom pregledu. U provedbi rješenja iz stav­ka 1. ovoga članka šumarski će inspektor pečaćenjem ili na drugi način zatvoriti prostorije (objekt) u kojem se obavlja djelatnost, a može do konačne odluke nadležnoga tijela oduzeti opremu, uređaje, sredstva za rad i prijevozna sredstva kojima se obavlja djelatnost.

Članak 66.g

Protiv rješenja šumarskih inspektora može se u roku od 15 dana od dana dostave rješenja izjaviti žalba državnom šumarskom inspektoru u Ministarstvu.

Žalba protiv rješenja iz stavka 2. ovoga članka ne zadržava izvršenje rješenja.

Šumarski inspektor, protiv čijeg rješenja je izjavljena žalba, može odgoditi izvršenje rješenja ako bi ono prouzrokovalo opasnost za ljude ili štetu koja bi se teško mogla popraviti.

Protiv rješenja državnoga šumarskog inspektora nije dopuš­te­na žalba, ali se može pokrenuti upravni spor.

Članak 66.h

U obavljanju inspekcijskog nadzora državni šumarski ins­pek­tor i šumarski inspektor može privremeno, do donošenja rješenja o izvršenom prekršaju ili presude o kaznenom djelu, oduzeti dokumentaciju i predmete koji u prekršajnom ili sudskom postupku mogu poslužiti kao dokaz.

O privremenom oduzimanju dokumentacije ili predmeta iz stavka 1. ovoga članka izdaje se potvrda.

Članak 66.i

Ako državni šumarski inspektor i šumarski inspektor po-
sumnja da šumsko sjeme, odnosno šumske sadnice ne odgovaraju uvjetima propisanim ovim Zakonom i propisima donijetim na temelju njega, uzet će određeni broj uzoraka i dostaviti ih na analizu ovlaštenoj ustanovi iz članka 15. stavka 1. i članka 43. stavka 1. ovoga Zakona.

Uzorci za raščlambu dostavljaju se pod šifrom. Način uzima­nja uzoraka, njihov broj i količinu propisuje ministar.

Članak 66.j

Vlasnik uzorka dužan je podmiriti troškove analize uzorka ako se utvrdi da šumsko sjeme, odnosno šumske sadnice od kojih su uzeti uzorci ne odgovaraju propisanim uvjetima.

Ako se analizom utvrdi da uzorci odgovaraju odredbama ovoga Zakona i propisima donijetim na temelju njega troškove analize podmiruje Ministarstvo.

Vlasnik proizvoda od kojeg je uzet uzorak nema pravo na naknadu vrijednosti uzorka.«

Članak 4.

U članku 78. stavku 1. riječi: »ili fizička« brišu se.

Iza stavka 2. dodaje se stavak 3. koji glasi:

»Za prekršaje iz stavka 1. ovoga članka kaznit će se fizička osoba novčanom kaznom od 3.000,00 do 8.000,00 kuna.«

Članak 5.

U članku 79. stavku 1. riječi: »ili fizička« brišu se.

Iza stavka 2. dodaje se stavak 3. koji glasi:

»Za prekršaje iz stavka 1. ovoga članka kaznit će se fizička osoba novčanom kaznom od 2.000,00 do 5.000,00 kuna.«

Članak 6.

U članku 80. stavku 1. riječi: »Novčanom kaznom od 3.500,00 do 20.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj pravna ili fizička osoba:« zamjenjuju se riječima: »Novčanom kaznom od 5.000,00 do 20.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj pravna osoba:«

Iza stavka 2. dodaje se stavak 3. koji glasi:

»Za prekršaje iz stavka 1. ovoga članka kaznit će se fizička osoba novčanom kaznom od 1.000,00 do 5.000,00 kuna.«

Članak 7.

Propise za čije je donošenje ovlašten ovim Zakonom, ministar će donijeti u roku od 6 mjeseci od dana njegova stupanja na snagu.

Članak 8.

Danom stupanja na snagu ovoga Zakona u Zakonu o državnom inspektoratu (»Narodne novine«, br. 76/99., 96/03., 151/03. i 160/04.) u članku 2. stavku 1. riječi: »šumskom sjemenu i šum­skom sadnom materijalu« brišu se, u članku 3. podstavku 23. rije­či: »proizvodnja, i kakvoća« brišu se, u članku 12. stavku 1. rije­či: »šumskog sjemena i šumskog sadnog materijala« brišu se, u članku 58. stavku 9. podstavci 14. i 15. brišu se, u podstavku 16. riječi: »i uporabu« brišu se, a u podstavku 17. riječi: »za koje proizvodnja, promet i uporaba nisu dopušteni« zamjenjuju se rije­či­ma: »za koje promet nije dopušten«.

Članak 9.

Ovaj Zakon stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 321-07/05-01/02
Zagreb, 25. veljače 2005.

HRVATSKI SABOR

Predsjednik
Hrvatskoga sabora
Vladimir Šeks, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga