POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

Vlada Republike Hrvatske

681

 

Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 92/96, 48/99, 15/2000, 127/2000, 59/2001 i 199/2003), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 10. ožujka 2005. godine donijela

 

UREDBU

o izmjenama i dopunama Uredbe o

unutarnjem ustrojstvu Ministarstva kulture

 

Članak 1.

U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva kulture (»Narod­ne novine«, br. 16/2004, 110/2004 i 179/2004), u članku 2. stavku 1., točka 1.1. mijenja se i glasi:

»1.1. Odjel za unutarnju reviziju«.

U točki 5.4. Odjel za planiranje kulturnog razvitka, dodaju se podtočke koje glase:

»5.4.1. Odsjek za dokumentacijsko-analitičke poslove

5.4.2. Odsjek za projekt Culturenet Croatia i web Ministarstva«.

 

Članak 2.

Članak 3. stavak 2. mijenja se i glasi:

»U Kabinetu ministra se ustrojava:

1.1. Odjel za unutarnju reviziju

Odjel za unutarnju reviziju provodi unutarnje revizije za cjelokupno Ministarstvo kulture te daje objektivno stručno mišljenje i ima savjetodavnu ulogu u cilju poboljšanja poslovanja Ministarstva. Odjel procjenjuje sustave, procese i sustav unutarnjih kontrola na temelju upravljanja rizicima; provodi unutarnje revizije u skladu s najboljom strukovnom praksom i standardima unutarnje revizije usklađenim s međunarodnim standardima unutarnje revizije i kodeksom strukovne etike unutarnjih revizora; testira, analizira i ocjenjuje sve poslovne funkcije iz nadležnosti Ministarstva; provodi pojedinačne unutarnje revizije i daje preporuke ministru kulture u svrhu postizanja veće učinkovitosti i djelotvornosti sustava; izrađuje strateške i operativne planove revizije; obavlja posebne revizije na zahtjev ministra ili prema potrebi; obavlja reviziju o korištenju sredstava Europske unije i drugih međunarodnih organizacija i institucija; izrađuje izvješća o obavljenoj unutarnjoj reviziji koja podnosi ministru kulture; izrađuje periodična i godišnja izvješća o radu Odjela i dostavlja ih nadležnim institucijama i osobama u skladu s važećim propisima; surađuje s Upravom za harmonizaciju unutarnje revizije i financijske kontrole Ministarstva financija, što uključuje i obvezu dostave strateških i godišnjih planova te godišnjeg izvješća toj Upravi; te procjenjuje praćenje provedbe preporuka Državnog ureda za reviziju.«.

 

Članak 3.

U članku 7. točka 5.4. mijenja se i glasi:

»5.4. Odjel za planiranje kulturnog razvitka

Odjel za planiranje kulturnog razvitka obavlja stručno-ana­litičke poslove u području kulture, prikuplja i stručno obrađuje dokumentaciju te održava aktualne baze podataka o kulturnom razvitku i kulturnoj politici, temeljem statističkih i dokumentacijskih istraživanja prati razvojna kretanja i analizira mjere kulturne politike, izrađuje izvješća o kulturnim djelatnostima i kulturnoj politici, obavlja stručne sadržajne i tehničke poslove održavanja i razvoja web centra hrvatske kulture (projekt Culturenet Croatia) i web stranica Ministarstva, priređuje i objavljuje periodična izvješća iz djelokruga Ministarstva. Poslovi Odjela obavljaju se u dva Odsjeka:

5.4.1. Odsjek za dokumentacijsko-analitičke poslove

Odsjek za dokumentacijsko-analitičke poslove obavlja dokumentacijske i analitičke poslove za područje kulture, prikuplja i stručno obrađuje dokumentaciju te održava aktualne baze podataka o kulturnom razvitku i kulturnoj politici, temeljem statističkih i dokumentacijskih istraživanja prati razvojna kretanja i analizira mjere kulturne politike, izrađuje izvješća o kulturnim djelatnostima i kulturnoj politici.

5.4.2. Odsjek za projekt Culturenet Croatia i web Ministarstva

Odsjek za projekt Culturenet Croatia obavlja stručne sadržajne i tehničke poslove održavanja i razvoja web centra hrvatske kulture i web stranica Ministarstva, sustavno prati internetizaciju kulturnih ustanova, udruga i projekata (e-kulturu), koordinira mrežu postojećih i nastajućih hrvatskih kulturnih internetskih portala, u suradnji s Vijećem projekta predlaže smjernice razvoja projekta i njegova uključivanja u međunarodne (virtualne) informacijsko-istraživačke mreže na području kulture.«

 

Članak 4.

Okvirni broj državnih službenika i namještenika potreban za obavljanje poslova iz djelokruga Ministarstva utvrđuje se u tablici koja je sastavni dio ove Uredbe, a ne objavljuje se u »Narodnim novinama«.

 

Članak 5.

Ministar kulture uskladit će Pravilnik o unutarnjem redu Ministarstva s odredbama ove Uredbe, u roku 30 dana od dana njezina stupanja na snagu.

 

Članak 6.

Ova Uredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 023-03/05-01/12

Urbroj: 5030108-05-1

Zagreb, 10. ožujka 2005.

Predsjednik

dr. sc. Ivo Sanader, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga