POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKA NARODNA BANKA

697

 

Na temelju članka 10. i članka 38. stavka 3. pod e) Zakona o Hrvatskoj narodnoj banci (»Narodne novine«, br. 36/2001.), Savjet Hrvatske narodne banke na sjednici održanoj 9. ožujka 2005. donio je

 

ODLUKU

O UVJETIMA ZA ODOBRENJE UNUTARDNEVNOGA KREDITA NA OSNOVI ZALOGA VRIJEDNOSNIH PAPIRA

 

I.

Ovom se odlukom reguliraju način i uvjeti odobravanja te povrata unutardnevnoga kredita na osnovi zaloga vrijednosnih papira.

II.

Hrvatska narodna banka može odobriti unutardnevni kredit sljedećim financijskim institucijama:

– bankama osnovanima u Republici Hrvatskoj u skladu sa Zakonom o bankama

– podružnicama stranih banaka u Republici Hrvatskoj osnovanima u skladu sa Zakonom o bankama (u nastavku teksta: banke).

III.

Unutardnevni kredit je kredit koji se odobrava i koristi tijekom obračunskog dana u Hrvatskom sustavu velikih plaćanja (u nastavku teksta: HSVP).

Unutardnevni kredit odobrava se određivanjem limita na računu za namiru banke koji preko HSVP-a vodi Hrvatska narodna banka. Limit na računu za namiru banke jest visina dopuštenoga negativnog stanja na računu za namiru banke tijekom obračunskog dana u HSVP-u.

Hrvatska narodna banka određuje limit na računu za namiru banke u vrijeme kada je to predviđeno Dnevnim terminskim planom obračuna preko HSVP-a.

Na kraju obračunskog dana u HSVP-u limit na računu za namiru banke jest nula.

 

IV.

Hrvatska narodna banka odobrava unutardnevni kredit u visini 90% nominalne vrijednosti založenih vrijednosnih papira.

Vrijednosni papiri koji su predmet zaloga moraju imati rok dospijeća duži od roka dospijeća unutardnevnoga kredita.

Uvjet za odobravanje unutardnevnoga kredita jest povrat prethodno korištenoga lombardnoga kredita.

Vrijednosni papiri koji mogu biti predmet zaloga za unutardnevni kredit jesu trezorski zapisi Ministarstva financija Republike Hrvatske u kunama.

 

V.

Banka je za odobrenje unutardnevnoga kredita Hrvatskoj narodnoj banci obvezna dostaviti obavijest o izvršenoj predbilježbi tereta nad vrijednosnim papirima u sustavu Središnje depozitarne agencije d.d., u kojoj navodi poziv na broj predbilježbe tereta nad vrijednosnim papirima.

Banka obavijesti iz stavka 1. ove točke može uputiti Hrvatskoj narodnoj banci tijekom obračunskog dana u HSVP-u.

VI.

Banka koja koristi unutardnevni kredit obvezna je vratiti ga do kraja obračunskog dana u HSVP-u, u vrijeme kada je to predviđeno Dnevnim terminskim planom obračuna preko HSVP-a.

Za nevraćeni unutardnevni kredit Hrvatska narodna banka odobrit će banci lombardni kredit na kraju obračunskog dana u HSVP-u, i to u iznosu negativnog stanja na njezinu računu za namiru.

 

VII.

Hrvatska narodna banka može ne odobriti pojedini unutardnev­ni kredit odbijajući da potvrdi predbilježbu tereta nad vrijednosnim papirima u sustavu Središnje depozitarne agencije d.d.

Hrvatska narodna banka može privremeno obustaviti odobravanje unutardnevnih kredita određenoj banci ili svim bankama. O obustavi kao i o ponovnom odobravanju unutardnevnoga kredita Hrvatska narodna banka obavijestit će banku/banke pisanim putem.

Hrvatska narodna banka može odrediti najviši mogući iznos unutardnevnoga kredita određenoj banci ili svim bankama, o čemu će banku/banke obavijestiti pisanim putem.

 

VIII.

Obračunski dan HSVP-a i Dnevni terminski plan obračuna preko HSVP-a propisani su Odlukom o terminskom planu obračuna preko međubankovnih platnih sustava.

 

IX.

Hrvatska narodna banka na unutardnevni kredit ne obračunava kamate.

 

X.

Ova odluka stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 1. srpnja 2005.

O. br. 660/2005.

Zagreb, 9. ožujka 2005.

Predsjednik Savjeta

Hrvatske narodne banke

guverner

Hrvatske narodne banke

dr. sc. Željko Rohatinski, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga