POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

Hrvatski sabor

934

Na temelju članka 88. Ustava Republike Hrvatske, donosim

ODLUKU

O PROGLAŠENJU ZAKONA O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O POLJOPRIVREDNOM ZEMLJIŠTU

Proglašavam Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o poljoprivrednom zemljištu, koji je Hrvatski sabor donio na sjednici 1. travnja 2005. godine.

Broj: 01-081-05-1287/2

Zagreb, 6. travnja 2005.

 

Predsjednik

Republike Hrvatske

Stjepan Mesić, v. r.

ZAKON

O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O POLJOPRIVREDNOM ZEMLJIŠTU

 

Članak 1.

U Zakonu o poljoprivrednom zemljištu (»Narodne novine«, br. 66/01. i 87/02.) u članku 2. stavku 2. i članku 7. stavku 5. riječi: »i šumarstva« zamjenjuju se riječima: »šumarstva i vodnoga gospodarstva«.

Članak 2.

U članku 10. dodaje se stavak 2. koji glasi:

»Mjere za ostvarivanje obveze iz stavka 1. ovoga članka poduzimat će se sukladno ovom Zakonu.«

Članak 3.

Iza članka 10. dodaju se članci 10.a i 10.b koji glase:

»Članak 10.a

Obradivo poljoprivredno zemljište u privatnom vlasništvu i vlasništvu Republike Hrvatske koje nije obrađeno u prethodnom vegeta­tivnom periodu može se dati u zakup fizičkoj ili pravnoj osobi najduže na rok od tri godine, uz naknadu zakupnine vlasniku zemljišta.

Odluku o davanju u zakup poljoprivrednog zemljišta iz stavka 1. ovoga članka donosi općinsko vijeće, odnosno gradsko vijeće, a za Grad Zagreb, gradska skupština ili od njih ovlašteno nadležno upravno tijelo za poslove poljoprivrede na čijem se području zemljište nalazi. Odluka se objavljuje na oglasnoj ploči općine, odnosno grada i dostavlja vlasniku, odnosno posjedniku zemljišta.

Natječaj za zakup poljoprivrednog zemljišta iz stavka 1. ovoga članka objavljuje na oglasnoj ploči općine ili grada i natječajni postupak provodi općinsko vijeće, odnosno gradsko vijeće, a za Grad Zagreb gradska skupština.

Zemljište iz stavka 1. ovoga članka daje se u zakup fizičkoj ili prav­noj osobi koja je podnijela ponudu za zakup zemljišta, a čija ponuda je ocijenjena kao najpovoljnija, sukladno kriterijima za dodjelu poljoprivrednog zemljišta u zakup iz članka 33. ovoga Zakona.

Ugovor o zakupu poljoprivrednog zemljišta iz stavka 1. ovoga članka sklapa općinski načelnik, odnosno gradonačelnik.

Članak 10.b

Sredstva od zakupa, od poljoprivrednog zemljišta u privatnom vlasništvu koje se daje u zakup sukladno članku 10.a ovoga Zakona, vode se na posebnom računu općine, odnosno grada.

Članak 4.

U članku 16. riječi: »Županijski ured za gospodarstvo« zamjenjuju se riječima: »Ured državne uprave u županiji nadležan za gospodarstvo, odnosno upravno tijelo Grada Zagreba nadležno za poljoprivredu«, a riječi: »Ured za državnu imovinu« zamjenjuju se riječima: »Središnji državni ured za upravljanje državnom imovinom«.

Članak 5.

U članku 17. stavak 4. i 5. riječi: »županijski ured za gospodarstvo« zamjenjuju se riječima: »ured državne uprave u županiji nadležan za gospodarstvo, odnosno upravno tijelo Grada Zagreba nadležno za poljoprivredu«.

U stavku 5. riječi: »županijski ured, odnosno Gradski ured Grada Zagreba nadležan za prostorno uređenje, stambeno-komunalne poslove, graditeljstvo i zaštitu okoliša« zamjenjuju se riječima: »ured državne uprave u županiji, odnosno upravno tijelo Grada Zagreba, nadležni za prostorno uređenje, stambeno-komunalne poslove, graditeljstvo i zaštitu okoliša«.

Članak 6.

U članku 21. stavku 2. riječi: »županijski ured za gospodarstvo« zamjenjuju se riječima: »Ured državne uprave u županiji nadležan za gospodarstvo, odnosno upravno tijelo Grada Zagreba nadležno za poljoprivredu«.

Članak 7.

U članku 25. stavak 1. mijenja se i glasi:

»Stručni poslovi u svezi s postupkom prodaje poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države obavljaju se u upravnom tijelu općine ili grada, odnosno upravnom tijelu Grada Zagreba nadležnom za poljoprivredu.«

Stavak 5. mijenja se i glasi:

»Na osnovi sklopljenog ugovora o prodaji kupca uvodi u posjed, u roku od 30 dana od dana sklapanja ugovora, odnosno po skidanju usjeva dosadašnjeg posjednika, Komisija sastavljena od tri člana: pravnik, geodet i agronom, koju imenuje upravno tijelo općine ili grada nadležno za poljoprivredu, odnosno upravno tijelo Grada Zagreba nadležno za poljoprivredu. O uvođenju u posjed sastavlja se zapisnik.«

Članak 8.

Članak 26. mijenja se i glasi:

»Prvenstveno pravo kupnje ima fizička i pravna osoba koja je sudjelovala u natječaju iz članka 23. ovoga Zakona, pod uvjetom da je upisana u upisnik poljoprivrednih gospodarstava i ima prebivalište, odnosno sjedište na području jedinice lokalne samouprave koja provodi natječaj, sljedećim redoslijedom:

– obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo upisano u registar obveznika poreza na dohodak kojima je poljoprivreda osnovna djelatnost i poljoprivredni obrt,

– obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo,

– pravna osoba registrirana za obavljanje poljoprivredne djelatnosti,

– ostale fizičke i pravne osobe koje nisu upisane u upisnik poljoprivrednih gospodarstava, a namjeravaju se baviti poljoprivrednom proizvodnjom.

Ako je više osoba iz stavka 1. ovoga članka u istom redoslijedu prvenstvenog prava kupnje, prednost se utvrđuje prema sljedećim kriterijima:

– dosadašnji zakupac koji uredno ispunjava ugovorne obveze,

– vlasnik ili zakupac zemljišta koje graniči sa zemljištem koje se prodaje,

– hrvatski branitelj iz Domovinskog rata koji je proveo u obrani suvereniteta Republike Hrvatske najmanje 3 mjeseca i članovi obitelji poginulog, umrloga, zatočenog ili nestaloga hrvatskog branitelja, a koji se bave poljoprivrednom djelatnošću,

– vlasnik izgrađenoga proizvodnog objekta (farma za proizvodnju mesa, mlijeka i jaja, doradu sjemena i druge objekte namijenjene preradi, doradi i uskladištenju poljoprivrednih proizvoda),

– osoba koja se bavi ili se namjerava baviti stočarstvom (govedarstvo, svinjogojstvo, ovčarstvo i kozarstvo) podizanjem višegodišnjih nasada (vinograda, voćnjaka i maslinika), te povrtlarskom proiz­vodnjom

Članak 9.

Iza članka 26. dodaje se članak 26.a koji glasi:

»Članak 26.a

Fizička i pravna osoba iz članka 26. ovoga Zakona ima prvenstveno pravo kupnje prema utvrđenom redoslijedu uz uvjet da prihvati najvišu cijenu koju je ponudio bilo koji od ponuđača koji ispunjava natječajne uvjete i da ponudi priloži gospodarski program korištenja poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države (u daljnjem tekstu: gospodarski program).

Gospodarski program sadrži: podatke o podnositelju ponude, opis gospodarstva, namjenu korištenja i lokalitet zemljišta, tehnološko-teh­ničke karakteristike gospodarskog rada i potrebnu mehanizaciju za obradu zemljišta koje je predmet kupnje i prikaz očekivanih troškova i prihoda, te posebnu naznaku kad se radi o ekološkoj proizvodnji.

Evidenciju uplate kupoprodajne cijene vode općine i gradovi, te županija u slučaju iz članka 54.b ovoga Zakona.«

Članak 10.

U članku 28. stavak 2. mijenja se i glasi:

»Poljoprivredno zemljište u vlasništvu države iz stavka 1. ovoga članka može se prodati izravnom pogodbom ako podnositelj ponude priloži dokaz da je takva prodaja u interesu Republike Hrvatske ili zahtjev podnese obrazovna ustanova za potrebe svog rada iz područja poljoprivredne proizvodnje ili slične institucije za čiju djelatnost je potrebno poljoprivredno zemljište.«

Članak 11.

U članku 32. stavak 4. mijenja se i glasi:

»Stručni poslovi u postupku davanja u zakup poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države obavljaju se u upravnom tijelu općine ili grada nadležnom za poslove poljoprivrede, odnosno upravnom tijelu Grada Zagreba nadležnom za poljoprivredu.«

Članak 12.

Članak 33. mijenja se i glasi:

»Prvenstveno pravo zakupa ima fizička i pravna osoba koja je sudjelovala u natječaju iz članka 32. ovoga Zakona, pod uvjetom da je upisana u upisnik poljoprivrednih gospodarstava i ima prebivalište, odnosno sjedište na području jedinice lokalne samouprave koja provodi natječaj, sljedećim redoslijedom:

– obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo upisano u registar obveznika poreza na dohodak kojima je poljoprivreda osnovna djelatnost i poljoprivredni obrt,

– obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo,

– pravna osoba registrirana za obavljanje poljoprivredne djelatnosti,

– ostale fizičke i pravne osobe koje nisu upisane u upisnik poljoprivrednih gospodarstava, a namjeravaju se baviti poljoprivrednom proizvodnjom.

Ako je više osoba u istom redoslijedu prvenstvenog prava zakupa, prednost se utvrđuje prema sljedećim kriterijima:

– dosadašnji zakupac koji uredno ispunjava ugovorne obveze,

– vlasnik ili zakupac zemljišta koje graniči sa zemljištem koje se daje u zakup,

– hrvatski branitelj iz Domovinskog rata koji je proveo u obrani suvereniteta Republike Hrvatske najmanje 3 mjeseca i članovi obitelji poginulog, umrloga, zatočenog ili nestaloga hrvatskog branitelja, a koji se bave poljoprivrednom djelatnošću,

– vlasnik izgrađenoga proizvodnog objekta (farma za proizvodnju mesa, mlijeka i jaja, doradu sjemena i druge objekte namijenjene preradi, doradi i uskladištenju poljoprivrednih proizvoda),

– osoba koja se bavi ili se namjerava baviti stočarstvom (govedarstvo, svinjogojstvo, ovčarstvo i kozarstvo), podizanjem višegodišnjih nasada (vinograda, voćnjaka i maslinika), te povrtlarskom proiz­vodnjom

Članak 13.

Iza članka 33. dodaje se članak 33.a koji glasi:

»Članak 33.a

Fizička i pravna osoba iz članka 33. ovoga Zakona ima prvenstveno pravo zakupa prema utvrđenom redoslijedu uz uvjet da prihvati najviši iznos zakupnine koji je ponudio bilo koji od ponuđača koji ispunjava natječajne uvjete i da ponudi priloži gospodarski program korištenja poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države.

Gospodarski program sadrži: podatke o podnositelju zahtjeva, opis gospodarstva, namjenu korištenja i lokalitet zemljišta, tehnološko-tehničke karakteristike gospodarskog programa i potrebnu mehanizaciju, za obradu zemljišta koje je predmet zakupa i kalkulaciju troškova i prihoda, te posebnu naznaku kad se radi o vrsti proizvodnje. Gospodarski program čini sastavni dio ugovora o zakupu i ako se on ne provodi, ugovor se raskida.

Ukoliko najviša ponuđena cijena na natječaju za zakup od strane ponuđača koji ispunjava natječajne uvjete prelazi dvostruki iznos počet­ne cijene, takva ponuda se smatra nevažećom.

Jedinica lokalne samouprave može u svom Programu raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu države ograničiti maksimalnu površinu za zakup i utvrditi maksimalnu površinu koja se može dati u zakup pojedinoj pravnoj ili fizičkoj osobi.

Evidenciju naplate zakupnine vode općine i gradovi, te županije u slučaju iz članka 54.b ovoga Zakona.«

Članak 14.

U članku 34. stavak 2. mijenja se i glasi:

»Općina i grad dužni su primjerak ugovora o zakupu dostaviti mjesno nadležnom katastarskom uredu radi provedbe ugovora u katastarskom operatu

Stavak 3. mijenja se i glasi:

»Na osnovi sklopljenog ugovora o zakupu zakupoprimca uvodi u posjed u roku od 30 dana od dana sklapanja ugovora, odnosno po skidanju usjeva dosadašnjeg posjednika, Komisija sastavljena od tri člana: pravnik, geodet i agronom, koju imenuje upravno tijelo općine ili grada nadležno za poljoprivredu. O uvođenju u posjed sastavlja se zapisnik.«

Članak 15.

U članku 43. stavku 1. iza podstavka 2. dodaje se podstavak 3. koji glasi:

»– za ribnjačarstvo na vrijeme od 20 do 40 godina.«

Članak 16.

Članak 44. mijenja se i glasi:

»Odluka o davanju koncesije za korištenje poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države donosi se nakon provedenoga javnog natječaja.

Prvenstveno pravo na koncesiju imaju pravne i fizičke osobe koje su sudjelovale u natječaju iz stavka 1. ovoga članka, sljedećim redoslijedom:

– pravna osoba koja ima sklopljen ugovor o uređenju međusobnih odnosa u svezi s korištenjem poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države s Ministarstvom ako je ispunila ugovorne obveze i ostali bivši korisnici poljoprivrednog zemljišta u društvenom vlasništvu koje je postalo vlasništvom države, pod uvjetom da su u posjedu tog zemljišta,

– pravna osoba registrirana za obavljanje poljoprivredne djelatnosti,

– razvojačeni hrvatski branitelj koji je u obrani suvereniteta Repub­like Hrvatske proveo najmanje 3 mjeseca i članovi obitelji poginulog, umrlog, zatočenog ili nestalog hrvatskog branitelja, a koji se bave poljoprivrednom djelatnošću,

– obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo i poljoprivredni obrt.

Ako je više osoba iz stavka 1. ovoga članka u istom redoslijedu prvenstvenog prava koncesije prednost se utvrđuje prema sljedećim kriterijima:

– vlasnik ili zakupac farme, koja sa zemljištem koje se daje u koncesiju čini tehnološku cjelinu,

– pravna ili fizička osoba koja namjerava graditi novu farmu ili

– podizati nove ili obnavljati stare trajne nasade,

– baviti se sjemenskom proizvodnjom,

– baviti se povrtlarskom proizvodnjom,

– baviti se cvjećarskom proizvodnjom,

– baviti se ostalom poljoprivrednom proizvodnjom.«

Članak 17.

Iza članka 44. dodaje se članak 44.a koji glasi:

»Članak 44.a

Fizičke i pravne osobe iz članka 44. ovoga Zakona imaju prvenstveno pravo na koncesiju prema utvrđenom redoslijedu uz uvjet da prihvate najviši iznos naknade koji je podnio bilo koji od ponuđača i da ponudi prilože gospodarski program.

Ako najviši iznos naknade za koncesiju koji je ponudio bilo koji od ponuđača koji ispunjava natječajne uvjete prelazi dvostruki iznos od početnog iznosa naknade, takva ponuda se smatra nevažećom.

Naknada za koncesiju plaća se godišnje.

Nadležna porezna uprava utvrđuje početnu visinu naknade za koncesiju koja je tržišna visina zakupnine na području gdje se zemljište nalazi i vodi evidenciju naplate naknade.

Na iznos naknade iz stavka 5. ovoga članka koji nije plaćen u roku, plaća se zakonska zatezna kamata.«

Članak 18.

U članku 46. stavak 3. mijenja se i glasi:

»Davatelj koncesije dužan je, radi upisa ugovora o koncesiji, primjerak ugovora o koncesiji dostaviti mjesno nadležnom katastru.«

Stavak 4. mijenja se i glasi:

»Na osnovi sklopljenog ugovora o koncesiji u posjed poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države koncesionara uvodi Ured državne uprave u županiji nadležan za gospodarstvo, odnosno upravno tijelo Grada Zagreba nadležno za poljoprivredu u roku od 30 dana od dana sklapanja ugovora, odnosno po skidanju usjeva dosadašnjeg posjednika.«

Članak 19.

U članku 52. stavak 5. briše se.

Članak 20.

Iza članka 54. dodaju se članci 54.a, 54.b i 54.c koji glase:

»Članak 54.a

Ako općinsko ili gradsko vijeće u roku od dva mjeseca od dana stupanja na snagu ovoga Zakona ne donese Program raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu države Program će donijeti županijsko poglavarstvo županije na čijem području je sjedište općine ili grada.

Članak 54.b

Ako općinsko ili gradsko vijeće u roku od dva mjeseca od date suglasnosti Ministarstva na doneseni Program, ne donese odluku o raspisivanju natječaja za zakup i prodaju, te u roku od dva mjeseca od date suglasnosti Ministarstva na odluku o raspisivanju natječaja za zakup i prodaju, ne raspiše natječaj i ne donese odluku o izboru najpovoljnijeg ponuditelja, odluku o raspisivanju natječaja i odluku o izboru najpovoljnijeg ponuditelja na natječaju za zakup i prodaju donosi županijsko poglavarstvo županije na čijem području je sjedište općine ili grada, na prijedlog Povjerenstva za provedbu natječaja.

Povjerenstvo iz stavka 1. ovoga članka koje imenuje ministar sastav­ljeno je od župana, općinskog načelnika ili gradonačelnika, pravnika, agronoma i geodeta.

Na osnovu odluke županijskog poglavarstva o izboru najpovoljnijeg ponuditelja na natječaju za zakup i prodaju poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države, iz stavka 1. ovoga članka, župan i najpovoljniji ponuditelj sklapaju ugovor o zakupu ili prodaji.

Stručne poslove u svezi s postupkom prodaje i zakupa poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države iz stavka 1. ovoga članka obavlja upravno tijelo županije nadležno za poljoprivredu.

Na osnovi sklopljenog ugovora o zakupu i prodaji iz stavka 3. ovoga članka zakupoprimca i kupca uvodi u posjed u roku od 30 dana od dana sklapanja ugovora, odnosno po skidanju usjeva dosadašnjeg posjed­­nika Komisija sastavljena od tri člana: pravnik, geodet i agronom koju imenuje upravno tijelo županije nadležno za poljoprivredu.

O uvođenju u posjed sastavlja se zapisnik.«

Članak 54.c

Jedinice lokalne samouprave dužne su usklađivati Program raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu države za svoje područje na temelju donesenih pravomoćnih sudskih presuda, pravomoćnih upravnih rješenja i odluka Vlade Republike Hrvatske.

Članak 21.

Članak 57. mijenja se i glasi:

»Upravni nadzor nad provedbom ovoga Zakona i propisa donesenih na temelju njega obavlja Ministarstvo.

Inspekcijski nadzor propisan ovim Zakonom i propisima donesenim na temelju njega obavlja poljoprivredna inspekcija Ministarstva.

Poslove poljoprivredne inspekcije u prvom stupnju obavljaju poljoprivredni inspektori u područnim jedinicama Ministarstva sukladno Uredbi o unutarnjem ustrojstvu, a u drugom stupnju poslove obavlja posebno povjerenstvo Ministarstva čije članove imenuje ministar iz reda poljoprivrednih inspektora u Ministarstvu.«

Članak 22.

U članku 58. stavku 1. i 2. riječi: »Županijski ured, odnosno Gradski ured Grada Zagreba nadležan za poslove poljoprivredne inspekcije« zamjenjuju se riječima: »Poljoprivredni inspektori u područnim jedinicama Ministarstva«.

Članak 23.

Članak 59. mijenja se i glasi:

»Ministarstvo glede poslova poljoprivredne inspekcije:

1. usklađuje rad poljoprivrednih inspektora u područnim jedinicama Ministarstva,

2. daje upute i utvrđuje smjernice za rad poljoprivrednih inspektora u područnim jedinicama Ministarstva,

3. putem posebnog povjerenstva rješava po žalbama protiv rješenja poljoprivrednih inspektora u područnim jedinicama Ministarstva,

4. organizira i potiče stručno usavršavanje poljoprivrednih in­spektora,

5. poduzima mjere za unapređenje organizacije i rada poljoprivrednih inspektora u područnim jedinicama Ministarstva.

Poljoprivredni inspektori u Ministarstvu mogu i izravno obavljati poslove iz nadležnosti poljoprivrednih inspektora u područnim jedinicama Ministarstva.«

Članak 24.

Ovaj Zakon stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 320-02/05-01/01

Zagreb, 1. travnja 2005.

 

HRVATSKI SABOR

Predsjednik

Hrvatskoga sabora

Vladimir Šeks, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga