POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKA AGENCIJA ZA TELEKOMUNIKACIJE

1014

Na temelju članka 12. stavka 1. točke 5. i članka 12. stavka 3. Zakona o telekomunikacijama (»Narodne novine« br. 122/03, 158/03 i 60/04) (dalje u tekstu: Zakon), te članka 6. stavka 7. Pravilnika o pristupu mreži i međusobnom povezivanju (»Narodne novine« 185/03) (dalje u tekstu: Pravilnik), u postupku izdavanja suglasnosti trgovačkom društvu T-Mobile Hrvatska d.o.o., Zagreb, Ulica grada Vukovara 23, na »Standardnu ponudu međusobnog povezivanja T-Mobile Hrvatska d.o.o. za operatore s koncesijom ili dozvolom za pružanje javnih govornih usluga u nepokretnim ili pokretnim telekomunikacijskim mrežama u Republici Hrvatskoj« od 18. 3. 2005., Vijeće Hrvatske agencije za telekomunikacije (dalje u tekstu: Vijeće Agencije) je na sjednici održanoj 24. ožujka 2005.  donijelo

ODLUKU
 

1. Daje se suglasnost trgovačkom društvu T-Mobile Hrvatska d.o.o., Zagreb, Ulica grada Vukovara 23, na Standardnu ponudu međusobnog povezivanja T-Mobile Hrvatska d.o.o. za operatore s koncesijom ili dozvolom za pružanje javnih govornih usluga u nepokretnim ili pokretnim telekomunikacijskim mrežama u Republici Hrvatskoj od 18. ožujka 2005., koja je sastavni dio ove Odluke.

2. Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i vrijedi do 1. listopada 2005.

3. Ova će se Odluka objaviti u »Narodnim novinama«.

Obrazloženje

Na temelju članka 56. stavka 3. Zakona, a na zahtjev Hrvatske agencije za telekomunikacije za dostavom standardne ponude međusobnog povezivanja, T-Mobile Hrvatska d.o.o, Zagreb, Ulica grada Vukovara 23 je dana 22. rujna 2004. g. izradio Standardnu ponudu i dostavio ju Agenciji radi izdavanja suglasnosti. Vijeće Agencije je analiziralo Standardnu ponudu T-Mobile Hrvatska d.o.o. od 22. rujna 2004.g., te je utvrdilo da ona nije izrađena u skladu s člankom 59. stavkom 1. Zakona. Također, analizom navedene Standardne ponude utvrđeno je da nije u skladu s odredbama Pravilnika o pristupu mreži i međusobnom povezivanju, te se kao takva nije mogla prihvatiti, već je vraćena radi usklađivanja. T-Mobile Hrvatska d.o.o. je 18. ožujka 2005. g. izradio ispravljenu Standardnu ponudu, koju je Vijeće Agencije analiziralo u ovom predmetu.

Provedenom analizom utvrđeno je da Standardna ponuda ispunjava uvjete određene Pravilnikom o pristupu mreži i međusobnom povezivanju i to po sljedećim komponentama: opisana je usluga za međusobno povezivanje završavanja poziva (call termination), te mogućnost ugovaranja dodatnih telekomunikacijskih usluga na komercijalnoj osnovi; definirani su uvjeti plaćanja, uključujući i postupke za izdavanje računa i razmjenu podataka na temelju kojih se izdaje račun, kao i financijske garancije; definirane su točke za međusobno povezivanje kako za promet tako i za signalizaciju; definirani su uvjeti planiranja obujma telekomunikacijskog prometa; definirani su uvjeti planiranja obujma signalizacijskog prometa; definirane su tehničke norme za međusobno povezivanje, uključujući odrednice kao što je opis i karakteristike sučelja; definirani su uvjeti ispitivanja sposobnosti međusobnog povezivanja, uključujući vrste testiranja, vrste opreme za testiranje, protokola koji se moraju poštivati prilikom testiranja, te rokovi u kojima se testiranje mora izvršiti; definirane su mjere za usklađivanje s osnovnim (bitnim) uvjetima, a koji se odnose na sigurnost rada sustava, održavanje cjelovitosti mreže, sposobnosti međusobnog funkcioniranja te zaštite podataka; određena su prava intelektualnog vlasništva; određena je odgovornost te ograničenja, kao i naknada štete; definirani su pojmovi, kratice, uvodne i opće odredbe kao i način podnošenja zahtjeva; određene su cijene međusobnog povezivanja usluga definiranih ovom Standardnom ponudom, te mogućnost njihovih promjenama tijekom vremena; utvrđeni su postupci u slučaju promjena u telekomunikacijskoj mreži ili u slučaju novoponuđenih ili izmijenjenih telekomunikacijskih usluga uključujući odrednice kao što su obveze planiranja i predviđanja promjena te proširenje ponude međusobnog povezivanja; utvrđene su mjere zajedničke uporabe izgrađene telekomunikacijske infrastrukture, postupci za određivanje dostupnog kapaciteta, postupci za dodjelu kapaciteta operatorima koji su podnijeli zahtjev, cijene i način određivanja troškova, pružanje dodatnih usluga i određivanje njihovih cijena, pristup osoblja za održavanje zajedničkom dijelu infrastrukture, i slično; određen je način upravljanja telekomunikacijskim prometom i telekomunikacijskom mrežom te odgovorna ugovorna strana kao i postupci mjerenja i izvješćivanja; određeni su parametri kakvoće usluga međusobnog povezivanja u skladu s međunarodnim normama za kakvoću usluge; postavljeni su kriteriji tajnosti, tj. povjerljivosti i poslovne tajne.

Usporedba cijena međusobnog povezivanja s referentnim vrijednostima zemalja Europe, pokazala je da su cijena usluga međusobnog povezivanja među nižima u Europi.

Vijeće Agencije je temeljem članka 6. stavka 7. Pravilnika o pristupu mreži i međusobnom povezivanju a prema svom Poslovniku, donijelo Odluku kako je navedeno u točki 1. dispozitiva. Odluka je donesena na razdoblje do 1. listopada 2005. iz razloga promjene načina određivanja cijena, te se T-Mobile Hrvatska d.o.o. obvezuje pravovremeno podnijeti zahtjev za izdavanje suglasnosti na novu Standardnu ponudu usklađenu s troškovnim modelom određivanja cijena prema modelu koji će odrediti Agencija.

Na temelju članka 56. st. 4. Zakona o telekomunikacijama, članka 6. st. 8. i članka 12. st. 1. Pravilnika o pristupu mreži i međusobnom povezivanju, ova Odluka će se objaviti u »Narodnim novinama«.

UPUTA O PRAVNOM LIJEKU

Protiv ove Odluke žalba nije dopuštena, ali se može pokrenuti upravni spor kod Upravnog suda Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana primitka.
 

Klasa: 344-01/05-01/59

Urbroj: 376-05-03

Zagreb, 24. ožujka 2005.

Predsjednik

Vijeća Hrvatske agencije zatelekomunikacije

Gašper Gaćina, dipl. ing. el., v. r.

 

Napomena: prilozi i dodaci ispušteni su u ovom info pregledu


 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga