POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi

1051

Na temelju članka 50. stavka 1. točke 8. Zakona o zdravstvenoj ispravnosti i zdravstvenom nadzoru nad namirnicama i predmetima opće uporabe (»Narodne novine«, br. 1/97 – pročišćeni tekst), ministar zdravstva i socijalne skrbi donosi

PRAVILNIK

O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O UVJETIMA U POGLEDU ZDRAVSTVENE ISPRAVNOSTI PREDMETA OPĆE UPORABE KOJI SE MOGU STAVLJATI U PROMET

Članak 1.

U Pravilniku o uvjetima u pogledu zdravstvene ispravnosti pred­meta opće uporabe koji se mogu stavljati u promet (»Narodne novine«, broj 42/04) članak 4. stavak 2. mijenja se i glasi:

»Deklaracija općenito podrazumijeva sve pisane oznake, trgovačku oznaku, naziv marke i/ili zaštitni znak, naziv i adresu proizvođača i /ili pravne ili fizičke osobe koja proizvod stavlja u promet, naziv i adresu sjedišta uvoznika te zemlju podrijetla ako se proizvod uvozi, propisane toksikološke i ekološke oznake, uputu za uporabu kada je to potrebno radi pravilnog korištenja i eventualno druge potrebne oznake«.

Članak 2.

U članku 35. stavku 2. točki 3. riječi: »navoditi rok trajanja;« zamjenjuju se riječima: »navoditi rok trajanja, ali je potrebno navesti vremenski period od otvaranja za vrijeme kojeg se proizvod može koristiti bez opasnosti za potrošača. Ovaj period navodi se na način da se u okviru deklaracije otisne znak prikazan u Prilogu 3., koji je tiskan uz ovaj Pravilnik i njegov je sastavni dio, a uz znak potrebno je navesti vremenski period u mjesecima i/ili godinama;«

Članak 3.

U članku 52. stavku 1. riječi: »stavka 1. ovoga članka« zamjenjuju se riječima: »iz članka 51. ovoga Pravilnika«.

Iza stavka 3. dodaje se stavak koji glasi:

»Podnositelj zahtjeva iz stavka 1. ovoga članka, obvezan je dostaviti i izvod iz odgovarajućeg registra o upisu pravne, odnosno fizičke osobe i originalno pakovanje uzorka.«

Članak 4.

U članku 56. stavku 3. riječi: »Na pakiranju (skupnom i pojedinačnom) sredstava iz stavka 1. ovoga članka moraju biti sljedeće oznake:« zamjenjuju se riječima:

»Na pakiranju (skupnom i pojedinačnom) sredstva za pranje i čišćenje iz članka 55. stavka 1. točke 1., 2. i 3. ovoga Pravilnika moraju u okviru deklaracije imati i sljedeće oznake:«

U stavku 6. riječi: »oznaka iz stavka 3. ovoga članka« zamjenjuju se riječima: »ovim Pravilnikom propisanih oznaka u okviru deklaracije.«

Članak 5.

U članku 75. stavku 2. riječi: »trikloretilen, trikloretan, (metilkloroform) i metilenklorid,« brišu se.

Članak 6.

U članku 82. stavak 4. mijenja se i glasi:

»Svako sredstvo iz stavka 1. ovoga članka prije stavljanja u promet mora od ovlaštene pravne osobe ishoditi toksikološko mišljenje o proizvodu.«.

Članak 7.

U članku 98. stavak 1. mijenja se i glasi:

»Cigaretni papir ne smije imati neugodan okus i miris, a u ekstrakt s hladnom vodom ne smije otpuštati krom (VI) kation u količini većoj od granice osjetljivosti priznate metode, 3 – valentnog kroma više od 0,004 mg/dm2, olova više od 3 mg/kg, kadmija više od 0,5 mg/kg, žive više od 0,3 mg/kg, formaldehida više od 1 mg/dm2 niti više od 2 mg/kg polikloriranih bifenila«.

Članak 8.

U LISTI II. – TVARI KOJE JE ZABRANJENO STAVLJATI U KOZ­METIČKE PROIZVODE, tekst pod EU brojem 46. mijenja se i glasi:

»Barijeve soli s izuzetkom barijeva sulfata i barijeva sulfida pod uvjetima danim u Listi III. i lakova, soli i pigmenata izrađenih iz bojila navedenih u Listi IV.«

Članak 9.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-02/04-04/49

Urbroj: 534-07-02/1-05-1

Zagreb, 21. travnja 2005.

Ministar

doc. dr. sc. Neven Ljubičić, v. r.

 

PRILOG 3

 

Napomena: prilozi u obliku slika su ispušteni u ovom neslužbenom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga