POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO OBITELJI, BRANITELJA I MEĐUGENERACIJSKE SOLIDARNOSTI

1106

Na temelju članka 108. stavka 1. točke 14. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (»Narodne novine« br. 174/2004.), potpredsjednica Vlade Republike Hrvatske i ministrica obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti donosi

PRAVILNIK

O NAČINU VOĐENJA EVIDENCIJE O OBAVLJENIM ISPLATAMA I DOSTAVI IZVJEŠĆA O UTROŠENIM SREDSTVIMA TE KONTROLI NAMJENSKIH TROŠENJA SREDSTAVA

 

I. OPĆA ODREDBA

 

Članak 1.

 

Ovim se Pravilnikom utvrđuje način vođenja evidencije o obavljenim isplatama i dostavi izvješća o utrošenim sredstvima te nadzora obračuna i isplate novčanih primanja i drugih troškova koji se isplaćuju na temelju Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (u daljnjem tekstu Zakon) i na temelju Pravilnika o načinu isplate novčanih primanja i drugih troškova.

 

II. NADZOR OBRAČUNA OSOBNE INVALIDNINE I DRUGIH NOVČANIH PRIMANJA

 

Članak 2.

 

1) Nadležni uredi državne uprave u jedinici područne (regionalne) samouprave, odnosno nadležno upravno tijelo Grada Zagreba (u daljnjem tekstu nadležno tijelo uprave koje rješava u prvom stupnju), dužno je voditi evidenciju o prvostupanjskim rješenjima kojima se priznaje status člana obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i pravo na obiteljsku invalidninu, pravo na povećanu obiteljsku invalidninu, pravo na uvećanu obiteljsku invalidninu, status člana obitelji nestaloga ili zatočenoga hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i novčanu naknadu u iznosu obiteljske invalidnine, povećane obiteljske invalidnine i uvećane obiteljske invalidnine, status HRVI iz Domovinskog rata i pravo na osobnu invalidninu, doplatak za njegu i pomoć druge osobe, ortopedski doplatak, posebni doplatak, opskrbninu, doplatak za pripomoć u kući i status osobe za pružanje njege i pomoći HRVI I. skupine.

2) Ministarstvo obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti (u daljnjem tekstu Ministarstvo), odnosno nadležna ustrojstvena jedinica Ministarstva dužna je voditi evidenciju o rješenjima iz stavka 1. ovog članka koja su zaprimljena poradi postupka revizije, drugostupanjskog upravnog postupka ili po drugim osnovama rješavanja.

3) Evidencija iz stavka 1. i stavka 2. ovog članka obvezno sadrži sljedeće podatke: ime i prezime korisnika, adresa, status, vrstu prava i iznos prava korisnika, datum stjecanja prava i datum prestanka prava.

4) Uprava za proračun i financije Ministarstva (u daljnjem tekstu Uprava), izrađuje mjesečna izvješća o utrošenim sredstvima Državnog proračuna za isplatu prava navedenih u stavku 1. ovog članka prema obračunima nadležnih tijela uprave koja rješavaju u prvom stupnju.

5) U slučaju da se u obračunima iz stavka 4. ovog članka utvrde učinjeni propusti kod obračuna početka prava ili prestanka prava, ili drugi propusti, Ministarstvo će uputiti odnosnom tijelu uprave koje rješava u prvom stupnju naputak o obvezi uklanjanja utvrđenih propusta u određenom roku. Ako tijelo uprave koje rješava u prvom stupnju ne postupi sukladno danom naputku, Ministarstvo će postupiti sukladno odredbama Zakona o sustavu državne uprave (NN 75/93,48/99,15/00, 59/01,199/03).

 

III. NADZOR OSTVARIVANJA OBRAČUNA NAKNADA ZA RAD PRVOSTUPANJSKIH LIJEČNIČKIH POVJERENSTAVA I DRUGOSTUPANJSKOG LIJEČNIČKOG POVJERENSTVA

 

Članak 3.

 

1) Evidenciju o zaključenim ugovorima o djelu s članovima liječ­ničkih povjerenstava iz članka 127. stavak 1. i 2. Zakona, na temelju Odluke o osnivanju liječničkih povjerenstava i imenovanju predsjednika i članova povjerenstava, prema kojoj članovi liječničkih povjerenstava ostvaruju naknadu za svoj rad vodi Uprava.

2) Predsjednici liječničkih povjerenstava iz stavka 1. ovog članka su dužni sačiniti mjesečna izvješća o obrađenim predmetima u privitku kojih je obvezatno priložiti popis osoba koje su vještačili i to po imenu, prezimenu i jedinstvenom matičnom broju građana (u daljnjem tekstu MBG), odnosno s datumom rođenja, ukoliko MBG nije poznat.

3) Izvješća iz stavka 2. ovog članka potpisuju predsjednici nadležnoga liječničkog povjerenstva koje je izvršilo vještačenja, a iste ovjerava tajnik liječničkog povjerenstva.

4) Potpisana i ovjerena izvješća na način određen stavkom 3. ovog članka, tajnik liječničkog povjerenstva dostavlja Upravi do 30. dana u obračunskom mjesecu u kojem su obrađeni predmeti.

5) Uprava izrađuje mjesečno izvješće o utrošenim sredstvima Državnog proračuna za isplatu naknade iz stavka 1. ovog članka.

 

IV. NADZOR PO IZVRŠENIM ISPLATAMA OBITELJSKE INVALIDNINE I NOVČANE NAKNADE U IZNOSU OBITELJSKE INVALIDNINE NA TEMELJU ČLANKA 78. STAVAK 6. ZAKONA

 

Članak 4.

 

1) Radi nadzora ostvarivanja uvjeta za isplatu prava na obiteljsku invalidninu roditelja smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i isplate prava na novčanu naknadu u iznosu obiteljske invalidnine roditelja nestalog ili zatočenog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata koji nisu u radnom odnosu i nisu korisnici mirovine prema Zakonu ili po propisima o mirovinskom osiguranju veće od 50% proračunske osnovice, Uprava je dužna uputiti nadležnom tijelu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (u daljem tekstu HZMO) do 31. ožujka i do 30. rujna tekuće godine, na elektronskom mediju, popis korisnika koji trenutno ostvaruju navedeno pravo zajedno sa njihovim MBG, odnosno s datumom rođenja, ukoliko MBG nije poznat.

2) HZMO je dužan u roku od 60 dana od dana prijema zahtjeva, uputiti Ministarstvu na elektronskom mediju popis samo onih korisnika koji ne ostvaruju uvjete iz članka 78. stavak 6. Zakona, s naznakom MBG, iznosom ostvarene mirovine i datumom od kada su osobe stekle navedene uvjete (zasnovali radni odnos ili stekli pravo na mirovinu). Ukoliko nema korisnika koji su stekli spomenute uvjete, HZMO će izvijestiti Ministarstvo o navedenom.

3) Uprava je dužna nakon dostave podataka navedenih u stavku 2. ovog članka, uputiti nadležnom tijelu uprave koje rješava u prvom stupnju popise korisnika koji ne ostvaruju uvjete za stjecanje prava po članku 78. stavak 6. Zakona, na daljnje postupanje. Popis mora sadržavati sljedeće podatke: ime i prezime osobe, MBG te datum zaposlenja ili stjecanja mirovine zajedno s pripadajućim iznosom ostvarene mirovine.

4) Tijelo uprave koje rješava u prvom stupnju dužno je nakon dobivenih podataka iz stavka 3. ovog članka provesti i postupak utvrđen člankom 7. ovog Pravilnika.

 

V. NADZOR PO IZVRŠENIM ISPLATAMA ZA POSEBNI DOPLATAK NA TEMELJU ČLANKA 84. ZAKONA

 

Članak 5.

 

1) Radi nadzora po izvršenim isplatama prava na posebni doplatak u iznosu od 50% pripadajućeg iznosa osobne invalidnine, ako HRVI iz Domovinskog rata nije u radnom odnosu, ne prima mirovinu i naknadu plaće od dana stjecanja prava na profesionalnu rehabilitaciju kao i tijekom profesionalne rehabilitacije, Uprava je dužna uputiti HZMO-u do 31. ožujka i 30. rujna tekuće godine, na elektronskom mediju, popis korisnika koji trenutno ostvaruju navedeno pravo zajedno s njihovim MBG, odnosno s datumom rođenja, ukoliko MBG nije poznat.

2) HZMO je dužan u roku od 60 dana od dana prijema zahtjeva, uputiti Ministarstvu na elektronskom mediju popis samo onih korisnika koji ne ostvaruju uvjete iz stavka 1. ovog članka, s naznakom njihovog MBG, iznosom ostvarene mirovine i datumom od kada su stekli navedene uvjete (zasnovali radni odnos ili stekli pravo na mirovinu). Ukoliko nema korisnika koji su stekli spomenute uvjete, HZMO će izvijestiti Ministarstvo o navedenom.

3) Uprava je dužna nakon dostave podataka navedenih u stavku 2. ovog članka, uputiti nadležnom tijelu uprave koje rješava u prvom stupnju popise korisnika koji ne ostvaruju uvjete za stjecanje prava po članku 84. Zakona, na daljnje postupanje. Na popisima se mora navesti ime i prezime osobe, MBG te datum zaposlenja ili stjecanja mirovine zajedno s pripadajućim iznosom ostvarene mirovine.

4) Tijelo uprave koje rješava u prvom stupnju dužno je nakon dobivenih podataka iz stavka 3. ovog članka provesti i postupak utvrđen člankom 7. ovog Pravilnika.

 

VI. NADZOR PO IZVRŠENIM ISPLATAMA OPSKRBNINE NA TEMELJU ČLANKA 88. ZAKONA

 

Članak 6.

 

1) Radi nadzora po izvršenim isplatama prava na opskrbninu, Uprava je dužna uputiti HZMO do 31. ožujka i do 30. rujna tekuće godine, na elektronskom mediju, popis korisnika koji trenutno ostvaruju navedeno pravo zajedno s njegovim MBG, odnosno s datumom rođenja, ukoliko MBG nije poznat.

2) HZMO je dužan u roku od 60 dana od dana prijema zahtjeva, uputiti Ministarstvu na elektronskom mediju popis samo onih korisnika koji ne ostvaruju uvjete za priznavanje prava iz stavka 1. ovog članka, s naznakom MBG, iznosom ostvarene mirovine i datumom od kada su osobe stekle navedene uvjete (zasnovali radni odnos ili stekli pravo na mirovinu). Ukoliko nema korisnika koji su stekli spomenute uvjete, HZMO će izvijestiti Ministarstvo o navedenom.

3) Uprava je dužna nakon dostave podataka navedenih u stavku 2. ovog članka, uputiti nadležnom tijelu uprave koja rješava u prvom stupnju popise korisnika koji ne ostvaruju uvjete za stjecanje prava po članku 88. stavak 1. Zakona, na daljnje postupanje. Na popisima se mora navesti ime i prezime osobe, MBG te datum zaposlenja ili stjecanja mirovine zajedno s pripadajućim iznosom ostvarene mirovine.

4) Tijelo uprave koje rješava u prvom stupnju dužno je nakon dobivenih podataka iz stavka 3. ovog članka provesti i postupak utvrđen člankom 7. ovoga Pravilnika.

 

VII. POSTUPAK POVRATA NEPRIPADAJUĆIH IZNOSA NOVČANIH PRIMANJA NA TEMELJU ČLANKA 144. ZAKONA

 

Članak 7.

 

1) Osoba koja je ostvarila pravo ili su joj isplaćena novčana primanja po Zakonu na koja nije imala pravo, dužna je nadoknaditi štetu za ostvareno nepripadajuće pravo, odnosno vratiti primljene iznose u skladu s člankom 144. Zakona.

2) Tijelo uprave koje rješava u prvom stupnju je obvezno pozvati korisnika – dužnika, te ukoliko korisnik-dužnik pristane, sačiniti pot­pisani i ovjereni zapisnik o povratu sredstava, u kojem će osim općih podataka o korisniku - dužniku navesti razlog nastanka duga, iznos ukupnog duga, navesti da li će dug biti izmiren jednokratnom uplatom u roku od 30 dana od dana sastavljanja zapisnika ili će dug biti namiren u najviše 12 jednakih mjesečnih otplata, uz obvezu uplate mjesečne otplate do 15. u mjesecu za prethodni mjesec, s tim da je dužnik dužan odmah po izvršenoj uplati pružiti dokaz o istoj nadležnom tijelu uprave koje rješava u prvom stupnju, te u zapisniku navesti da će na svaku mjesečnu otplatu koja nije uplaćena ili je uplaćena nakon roka za uplatu, obračunati zateznu kamatu, te navesti u zapisniku da zbog prekida uplata dviju mjesečnih otplata povrata duga, bez razlike da li postoje dvije uzastopne neplaćene mjesečne otplate, ili dvije pojedinačne neplaćene mjesečne otplate, dospijeva na naplatu cjelokupni ostatak duga, a taj ostatak duga sa zateznom kamatom, obvezan je uplatiti u roku od 30 dana od dana dospijeća prve naredne mjesečne otplate.

Zatezni kamatnjak jednak je eskontnom kamatnjaku uvećanom za 5 postotnih poena.

3) Ukoliko korisnik – dužnik ne pristane da se sačini zapisnik iz stavka 2. ovog članka o čemu tijelo uprave koje rješava u prvom stupnju sačinjava službenu zabilješku, ili korisnik – dužnik ne izvrši uplatu cjelokupnog duga u roku iz stavka 2. ovog članka, ili korisnik – dužnik ne izvrši uplatu duga po mjesečnim otplatama na način utvrđen u stavku 2. ovog članka, ili ne izvrši uplatu preostalog iznosa duga u cijelosti i kamata iz stavka 2. ovog članka, dužan je iznos duga i kamata namiriti u daljem roku 30 (trideset) dana, o čemu će tijelo uprave koje rješava u prvom stupnju pismeno obavijestiti korisnika – dužnika. Rok za uplatu povrata duga s kamatama teče od dana prijema dopisa tijela uprave koje rješava u prvom stupnju.

4) Ukoliko korisnik – dužnik ne izvrši uplatu duga u roku iz stavka 3. ovog članka, tijelo uprave koje rješava u prvom stupnju će bez odlaganja predmet povrata nepripadajućih iznosa novčanih primanja dopisom uputiti nadležnom tijelu Državnog odvjetništva, koje će poduzeti zakonom propisane radnje poradi naplate duga.

5) Kopiju zapisnika o povratu nepripadajućih sredstava, kopije uplatnica, kopiju službene zabilješke, kao i kopije dopisa iz stavka 3. i 4. ovoga članka, tijelo uprave koje rješava u prvom stupnju je dužno odmah dostaviti Upravi.

 

VIII. GODIŠNJE IZVJEŠĆE O UTROŠENIM SREDSTVIMA ZA NOVČANA PRIMANJA I DRUGE TROŠKOVE PO ZAKONU

 

Članak 8.

 

1) Uprava je dužna do 31. siječnja tekuće godine sačiniti godišnje izvješće o utrošenim sredstvima za novčana primanja i druge troškove za prethodnu godinu za čiju je isplatu nadležna po Zakonu.

2) Izvješće iz stavka 1. ovog članka mora biti sačinjeno po korisničkim pravima, skupinama i stupnjevima oštećenja organizma te po srodstvu kod obiteljske invalidnine.

 

Članak 9.

 

1) Uprave u Ministarstvu nadležne za provedbu pojedinih prava iz Zakona i prava iz provedbenih propisa donesenih na temelju Zakona, vode vlastitu evidenciju o obavljenim isplatama koju mogu usklađivati tromjesečno, a obvezno polugodišnje s knjigovodstvenom evidencijom nadležne uprave za financije.

2) Nadležne uprave u Ministarstvu na temelju vlastite evidencije i evidencije nadležnog tijela uprave koje rješava u prvom stupnju izrađuju izvješća iz svog djelokruga rada za potrebe Ministarstva.

 

IX. ZAVRŠNA ODREDBA

 

Članak 10.

 

Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 400-01/05-0001/29

Urbroj: 519-09-05-5

Zagreb, 29. travnja 2005.

Potpredsjednica

Vlade Republike Hrvatske,

ministrica obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti

Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga