POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

1478

Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Željko Potočnjak, Agata Račan, Smiljko Sokol, Nevenka Šernhorst i Milan Vuković, odlučujući o prijedlogu Petra Marije Radelja iz Zagreba za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti drugog propisa s Ustavom i zakonom, na sjednici održanoj 8. lipnja 2005. godine, donio je

ODLUKU

I. Pokreće se postupak za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom te se ukida članak 45. Odluke o općinskim porezima (»Narod­ne novine«, broj 11/03.), koju je donijelo Općinsko vijeće Općine Vrhovine, u dijelu koji glasi: »primjenjivat će se od 1. siječnja 2002. godine.«

II. Ova odluka objavit će se u »Narodnim novinama«.

 

Obrazloženje
 

1. Petar Marija Radelj podnio je Ustavnom sudu prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu ustavnosti Odluke o općinskim porezima Općine Vrhovine (»Narodne novine«, broj 11/03.), pozivajući se na članak 89. stavke 1., 4. i 5. Ustava.

Ističe da se osporena Odluka primjenjuje povratno, te nije suglasna vladavini prava kao najvišoj vrednoti ustavnog poretka (članak 3. Ustava), kao i načelu jednakosti svih pred zakonom, propisanom odredbom članka 14. stavka 2. Ustava, te načelima jednakosti i pravednosti poreznog sustava, propisanima člankom 51. Ustava, stoga predlaže pokretanje postupka i ukidanje osporene Odluke.

2. Prijedlog predlagatelja upućen je na očitovanje Općinskom vijeću Općine Vrhovine, koje je zaprimljeno pri ovom Sudu 19. travnja 2005. godine.

 

Prijedlog je djelomice osnovan.

3. Mjerodavne odredbe Ustava Republike Hrvatske, prema ocjeni Ustavnog suda, za ocjenu ustavnosti dijela odredbe članka 45. Odluke o općinskim porezima su:

 

Članak 3.

»Sloboda (...) vladavina prava (...) najviše su vrednote ustavnog poretka Republike Hrvatske i temelj za tumačenje Ustava.«

Članak 89. stavci 2. i 4.

»Propisi tijela koja imaju javne ovlasti prije stupanja na snagu moraju biti objavljeni na dostupan način u skladu sa zakonom.

Zakon i drugi propisi državnih tijela i tijela koja imaju javne ovlasti ne mogu imati povratno djelovanje.«

4. Odluku o općinskim porezima donijelo je Općinsko vijeće Općine Vrhovine na temelju članaka 30. do 40. Zakona o financiranju jedinica lokalne samouprave i uprave (»Narodne novine«, broj 117/93., 69/97., 33/00., 73/00. i 127/00.), članaka 24. do 34. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o financiranju jedinica lokalne samouprave i uprave (»Narodne novine«, broj 59/01.) i članka 29. Statuta Općine Vrhovine (»Županijski glasnik Ličko-senjske županije«, broj 17/01.) na svojoj sjednici održanoj 23. prosinca 2003. godine.

Odluka o općinskim porezima objavljena je u »Narodnim novinama«, broj 11 od 22. siječnja 2003. godine.

Odredbom članka 45. Odluke o općinskim porezima propisano je:

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama« primjenjivat će se od 1. siječnja 2002. godine.

5. Najranije vrijeme stupanja na snagu propisa tijela koje ima javne ovlasti, u konkretnom slučaju Općinskog vijeća, jest dan njegove objave.

Ustav, naime, izrijekom propisuje da propisi koje donose tijela koja imaju javne ovlasti ne mogu imati povratno djelovanje.

6. Odredba članka 45. Odluke o općinskim porezima propisuje da ta Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«, a njezina primjena počinje 1. siječnja 2002. godine. Kako je Odluka objavljena u »Narodnim novinama« 22. siječnja 2003. godine, stupila je na snagu 30. siječnja 2003. godine.

Dio odredbe članka 45. Odluke o općinskim porezima u kojem je propisano da se odluka primjenjuje od 1. siječnja 2002. godine, toj Odluci daje povratno djelovanje.

Stoga takvo normativno rješenje ne udovoljava zahtjevima vladavine prava – pravne sigurnosti objektivnog pravnog poretka, propisanim člankom 3. Ustava. Takvo rješenje ujedno nije suglasno s odredbom članka 89. stavka 4. Ustava.

7. Slijedom navedenog, Ustavni sud je utvrdio da je osporena Odluka imala povratno djelovanje u razdoblju od 1. siječnja 2002. do 30. siječnja 2003. godine, te da nije suglasna s odredbama članaka 3. i 89. stavka 4. Ustava.

Stoga je Ustavni sud ukinuo dio odredbe članka 45. osporene Odluke u dijelu kojim je protivno Ustavu propisano njezino povratno djelovanje (»primjenjivat će se od 1. siječnja 2002. godine«), tako da Odluka proizvodi pravne učinke protekom osmog dana od njezine objave, tj. od 30. siječnja 2003. godine.

Stoga je, na temelju odredbe članka 55. stavaka 1. i 2. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst), odlučeno kao u izreci (točka I.).

Objava ove odluke (točka II. izreke) temelji se na odredbi članka 29. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.

Broj: U-II-1307/2005

Zagreb, 8. lipnja 2005.

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

Predsjednik Suda

dr. sc. Petar Klarić, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga