POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

1532

Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 92/96, 48/99, 15/2000, 127/2000, 59/2001 i 199/2003), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 23. lipnja 2005. godine donijela

UREDBU

O UNUTARNJEM USTROJSTVU SREDIŠNJEG DRŽAVNOG UREDA ZA E-HRVATSKU

 

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom Uredbom uređuje se unutarnje ustrojstvo Središnjeg državnog ureda za e-Hrvatsku (u daljnjem tekstu: Središnji državni ured), nazivi unutarnjih ustrojstvenih jedinica i njihov djelokrug, način upravljanja tim jedinicama, okvirni broj potrebnih državnih službenika i namještenika za obavljanje poslova iz nadležnosti tih jedinica, kao i druga pitanja od osobitog značaja za rad Središnjeg državnog ureda.

 

Članak 2.

Središnji državni ured obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na razvitak informacijskog sustava državne uprave; uspostavu tehnološke i sigurnosne informatičke infrastrukture u tijelima državne uprave; racionalizaciju uporabe informatičkih resursa u tijelima državne uprave; povezivanje informacijskih sustava tijela državne uprave kroz jedinstvenu informacijsko-komunikacijsku mrežu; donošenje tehničkih i normizacijskih pravila uporabe informatičke opreme u tijelima državne uprave; donošenje stručnih i normativnih podloga za pridruživanje Republike Hrvatske Europskoj uniji u područjima razvitka i primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije; te obavljanje objedinjene nabavke informatičkih resursa za tijela državne uprave.

Središnji državni ured obavlja i poslove koji se odnose na praćenje i koordinaciju projekata iz područja informacijsko-komunikacijske tehnologije u tijelima državne uprave; sudjelovanje u donošenju i praćenju provedbe zakona i drugih propisa u području primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije u Republici Hrvatskoj; promicanje i sustavno unaprjeđivanje izgradnje informacijsko-komunikacijske infrastrukture u Republici Hrvatskoj, javnog pristupanja internetskim uslugama i sadržajima, razvitka primjene informacijske i komunikacijske tehnologije, sustava elektroničke uprave, elektroničkog obrazovanja, elektroničkog zdravstva i elektroničkog poslovanja.

 

II. UNUTARNJE USTROJSTVO I DJELOKRUG UNUTARNJIH USTROJSTVENIH JEDINICA

 

Članak 3.

Za obavljanje poslova iz djelokruga iz članka 2. ove Uredbe u Središnjem državnom uredu osnivaju se sljedeći odjeli:

a) Odjel za racionalizaciju ulaganja u informacijsko-komunikacijsku tehnologiju;

b) Odjel za koordinaciju provedbe Programa e-Hrvatska;

c) Odjel za međunarodnu suradnju.

 

a) Odjel za racionalizaciju ulaganja u informacijsko-komunikacijsku tehnologiju

 

Članak 4.

Odjel za racionalizaciju ulaganja u informacijsko-komunikacijsku tehnologiju obavlja:

– koordinaciju i objedinjavanje procesa ugovaranja istovrsnih roba, usluga i radova u području primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije temeljeno na računima koji se odnose na informacijsko-komunikacijsku opremu, te pripadajućim regulatornim postupcima;

– primjenu normi za ostvarivanje interoperabilnosti u primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije;

– praćenje izvršenja proračuna s računa koji se odnose na informacijsko-komunikacijsku opremu.

 

b) Odjel za koordinaciju provedbe Programa e-Hrvatska

 

Članak 5.

Odjel za provedbu Programa e-Hrvatska obavlja:

– kroz otvoreni proces koordinacije uspostavljanje sustava strategija, politika, provedbenih planova i preporuka te normi i standardnih postupaka koji će omogućiti stvaranje zajedničke arhitekture informacijskih sustava državne uprave temeljenih na načelima inter­operabilnosti, razmjene i zajedničkog korištenja podataka, otvorenih standarda, informacijske sigurnosti i zaštite osobnih podataka;

– praćenje standardiziranih pokazatelja razvoja informacijskog društva u skladu s europskim i svjetskim standardima.

 

c) Odjel za međunarodnu suradnju

 

Članak 6.

Odjel za međunarodnu suradnju obavlja:

– uključivanje u programe Europske zajednice (IDAbc, eTEN, PHARE, itd.) i suradnju u radu agencija Europske unije (Enisa i dr.) u svrhu koordiniranja i usklađivanja informacijsko-komunikacijskih sustava u državnoj upravi Republike Hrvatske s normama i najboljom praksom temeljem iskustva provedbe programa eEuropa 2002, eEuropa 2005 i uvođenja e-Državne uprave u Europsku uniju;

– suradnju s međunarodnim organizacijama i Europskom unijom u području informacijskog društva i medija;

– koordiniranje i sudjelovanje u međunarodnim projektima i programima, te na konferencijama vezanim uz razvoj informacijskog društva i medija;

– koordiniranje i praćenje provedbe međunarodnih dokumenata (ugovora, sporazuma, zaključaka, preporuka i sl.) vezanih uz razvoj informacijskog društva i medija.

 

III. UPRAVLJANJE UREDOM

Članak 7.

Radom Središnjeg državnog ureda upravlja državni tajnik kojeg imenuje i razrješuje Vlada Republike Hrvatske na prijedlog predsjed­nika Vlade Republike Hrvatske.

Državni tajnik za svoj rad i rad Središnjeg državnog ureda odgovoran je Predsjedniku Vlade Republike Hrvatske.

Državni tajnik po potrebi osniva Savjet koji čine stručnjaci za određeno područje. Sjednice Savjeta saziva i njima predsjedava državni tajnik.

Državni tajnik ima dva zamjenika.

Zamjenika državnog tajnika imenuje i razrješuje Vlada Republike Hrvatske na prijedlog državnog tajnika.

Zamjenik državnoga tajnika za svoj rad odgovara državnom tajniku.

Načelnik odjela upravlja radom odjela.

Načelnik odjela odgovoran je za svoj rad državnom tajniku i zamjeniku državnog tajnika.

 

IV. DRŽAVNI SLUŽBENICI I NAMJEŠTENICI

Članak 8.

Pravilnikom o unutarnjem redu Središnjeg državnog ureda uređuje se način rada, broj potrebnih državnih službenika i namještenika s naznakom njihovih poslova i stručnih uvjeta potrebnih za obavljanje tih poslova, njihove ovlasti i odgovornosti, te druga pitanja od značaja za rad Središnjeg državnog ureda.

Pravilnik o unutarnjem redu Središnjeg državnog ureda donosi državni tajnik, uz prethodno pribavljenu suglasnost Središnjeg državnog ureda za upravu.

 

Članak 9.

Okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga Središnjeg državnog ureda određuje se u tablici koja je dana u prilogu ove Uredbe i čini njezin sastavni dio.

Tablica iz stavka 1. ovog članka ne objavljuje se u »Narodnim novinama«.

 

V. OBAVLJANJE FINANCIJSKO-PLANSKIH, RAČUNOVODSTVENIH, KADROVSKIH I OPĆIH POSLOVA I POSLOVA UNUTARNJE REVIZIJE ZA POTREBE UREDA

Članak 10.

Financijsko-planske, računovodstvene, kadrovske i druge opće poslove, te poslove pisarnice, administrativne i pomoćno-tehničke poslove za potrebe Središnjeg državnog ureda obavlja Ured za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske.

Poslove unutarnje revizije za potrebe Središnjeg državnog ureda obavlja Ured Vlade Republike Hrvatske za unutarnju reviziju.

 

VI. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 11.

Pravilnik o unutarnjem redu Središnjeg državnog ureda državni tajnik donijet će u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove Uredbe.

 

Članak 12.

Državni tajnik donijet će rješenja o rasporedima na radna mjesta temeljem Pravilnika iz članka 8. ove Uredbe u roku 15 dana od dana donošenja Pravilnika.

 

Članak 13.

Danom stupanja na snagu ove Uredbe prestaje važiti Uredba o unutarnjem ustrojstvu Središnjeg državnog ureda za e-Hrvatsku (»Narodne novine«, br. 11/2004 i 159/2004).

 

Članak 14.

Ova Uredba stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

 

Klasa: 023-03/05-01/21

Urbroj: 5030108-05-1

Zagreb, 23. lipnja 2005.

Potpredsjednica Vlade

i ministrica obitelji, branitelja imeđugeneracijske solidarnosti

Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga