|
|
|
|
1532
Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o
sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93,
92/96, 48/99, 15/2000, 127/2000, 59/2001 i 199/2003), Vlada Republike Hrvatske
je na sjednici održanoj 23. lipnja 2005. godine donijela
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovom Uredbom uređuje se unutarnje ustrojstvo
Središnjeg državnog ureda za e-Hrvatsku (u daljnjem tekstu: Središnji državni
ured), nazivi unutarnjih ustrojstvenih jedinica i njihov djelokrug, način
upravljanja tim jedinicama, okvirni broj potrebnih državnih službenika i
namještenika za obavljanje poslova iz nadležnosti tih jedinica, kao i druga
pitanja od osobitog značaja za rad Središnjeg državnog ureda.
Članak 2.
Središnji državni ured obavlja upravne i stručne
poslove koji se odnose na razvitak informacijskog sustava državne uprave;
uspostavu tehnološke i sigurnosne informatičke infrastrukture u tijelima
državne uprave; racionalizaciju uporabe informatičkih resursa u tijelima
državne uprave; povezivanje informacijskih sustava tijela državne uprave kroz jedinstvenu
informacijsko-komunikacijsku mrežu; donošenje tehničkih i normizacijskih
pravila uporabe informatičke opreme u tijelima državne uprave; donošenje
stručnih i normativnih podloga za pridruživanje Republike Hrvatske Europskoj
uniji u područjima razvitka i primjene informacijsko-komunikacijske
tehnologije; te obavljanje objedinjene nabavke informatičkih resursa za tijela
državne uprave.
Središnji državni ured obavlja i poslove koji se
odnose na praćenje i koordinaciju projekata iz područja informacijsko-komunikacijske
tehnologije u tijelima državne uprave; sudjelovanje u donošenju i praćenju
provedbe zakona i drugih propisa u području primjene
informacijsko-komunikacijske tehnologije u Republici Hrvatskoj; promicanje i
sustavno unaprjeđivanje izgradnje informacijsko-komunikacijske infrastrukture u
Republici Hrvatskoj, javnog pristupanja internetskim uslugama i sadržajima,
razvitka primjene informacijske i komunikacijske tehnologije, sustava
elektroničke uprave, elektroničkog obrazovanja, elektroničkog zdravstva i
elektroničkog poslovanja.
II. UNUTARNJE USTROJSTVO
I DJELOKRUG UNUTARNJIH USTROJSTVENIH JEDINICA
Članak 3.
Za obavljanje poslova iz djelokruga iz članka 2.
ove Uredbe u Središnjem državnom uredu osnivaju se sljedeći odjeli:
a) Odjel za racionalizaciju ulaganja u
informacijsko-komunikacijsku tehnologiju;
b) Odjel za koordinaciju provedbe Programa
e-Hrvatska;
c) Odjel za međunarodnu suradnju.
a) Odjel za racionalizaciju ulaganja u informacijsko-komunikacijsku
tehnologiju
Članak 4.
Odjel za racionalizaciju ulaganja u
informacijsko-komunikacijsku tehnologiju obavlja:
– koordinaciju i objedinjavanje procesa
ugovaranja istovrsnih roba, usluga i radova u području primjene
informacijsko-komunikacijske tehnologije temeljeno na računima koji se odnose
na informacijsko-komunikacijsku opremu, te pripadajućim regulatornim
postupcima;
– primjenu normi za ostvarivanje interoperabilnosti u primjeni informacijsko-komunikacijske
tehnologije;
– praćenje izvršenja proračuna s računa koji se
odnose na informacijsko-komunikacijsku opremu.
b) Odjel za koordinaciju provedbe Programa e-Hrvatska
Članak 5.
Odjel za provedbu Programa e-Hrvatska obavlja:
– kroz otvoreni proces koordinacije
uspostavljanje sustava strategija, politika, provedbenih planova i preporuka te
normi i standardnih postupaka koji će omogućiti stvaranje zajedničke
arhitekture informacijskih sustava državne uprave temeljenih na načelima interoperabilnosti, razmjene i
zajedničkog korištenja podataka, otvorenih standarda, informacijske sigurnosti
i zaštite osobnih podataka;
– praćenje standardiziranih pokazatelja razvoja
informacijskog društva u skladu s europskim i svjetskim standardima.
c) Odjel za međunarodnu suradnju
Članak 6.
Odjel za međunarodnu suradnju obavlja:
– uključivanje u programe Europske zajednice (IDAbc, eTEN, PHARE, itd.) i suradnju u radu agencija Europske unije (Enisa i dr.) u svrhu
koordiniranja i usklađivanja informacijsko-komunikacijskih sustava u državnoj
upravi Republike Hrvatske s normama i najboljom praksom temeljem iskustva
provedbe programa eEuropa 2002, eEuropa
2005 i uvođenja e-Državne uprave u Europsku uniju;
– suradnju s međunarodnim organizacijama i
Europskom unijom u području informacijskog društva i medija;
– koordiniranje i sudjelovanje u međunarodnim
projektima i programima, te na konferencijama vezanim uz razvoj informacijskog
društva i medija;
– koordiniranje i praćenje provedbe međunarodnih
dokumenata (ugovora, sporazuma, zaključaka, preporuka i sl.)
vezanih uz razvoj informacijskog društva i medija.
III. UPRAVLJANJE UREDOM
Članak 7.
Radom Središnjeg državnog ureda upravlja državni
tajnik kojeg imenuje i razrješuje Vlada Republike Hrvatske na prijedlog predsjednika Vlade Republike
Hrvatske.
Državni tajnik za svoj rad i rad Središnjeg
državnog ureda odgovoran je Predsjedniku Vlade Republike Hrvatske.
Državni tajnik po potrebi osniva Savjet koji
čine stručnjaci za određeno područje. Sjednice Savjeta saziva i njima
predsjedava državni tajnik.
Državni tajnik ima dva zamjenika.
Zamjenika državnog tajnika imenuje i razrješuje
Vlada Republike Hrvatske na prijedlog državnog tajnika.
Zamjenik državnoga tajnika za svoj rad odgovara
državnom tajniku.
Načelnik odjela upravlja radom odjela.
Načelnik odjela odgovoran je za svoj rad
državnom tajniku i zamjeniku državnog tajnika.
IV. DRŽAVNI SLUŽBENICI I
NAMJEŠTENICI
Članak 8.
Pravilnikom o unutarnjem redu Središnjeg
državnog ureda uređuje se način rada, broj potrebnih državnih službenika i
namještenika s naznakom njihovih poslova i stručnih uvjeta potrebnih za
obavljanje tih poslova, njihove ovlasti i odgovornosti, te druga pitanja od
značaja za rad Središnjeg državnog ureda.
Pravilnik o unutarnjem redu Središnjeg državnog
ureda donosi državni tajnik, uz prethodno pribavljenu suglasnost Središnjeg državnog
ureda za upravu.
Članak 9.
Okvirni broj državnih službenika i namještenika
potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga Središnjeg državnog ureda
određuje se u tablici koja je dana u prilogu ove Uredbe i čini njezin sastavni
dio.
Tablica iz stavka 1. ovog članka ne objavljuje
se u »Narodnim novinama«.
V. OBAVLJANJE
FINANCIJSKO-PLANSKIH, RAČUNOVODSTVENIH, KADROVSKIH I OPĆIH POSLOVA I POSLOVA
UNUTARNJE REVIZIJE ZA POTREBE UREDA
Članak 10.
Financijsko-planske, računovodstvene, kadrovske i
druge opće poslove, te poslove pisarnice, administrativne i pomoćno-tehničke
poslove za potrebe Središnjeg državnog ureda obavlja Ured za opće poslove
Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske.
Poslove unutarnje revizije za potrebe Središnjeg
državnog ureda obavlja Ured Vlade Republike Hrvatske za unutarnju reviziju.
VI. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE
ODREDBE
Članak 11.
Pravilnik o unutarnjem redu Središnjeg državnog
ureda državni tajnik donijet će u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove
Uredbe.
Članak 12.
Državni tajnik donijet će rješenja o rasporedima
na radna mjesta temeljem Pravilnika iz članka 8. ove Uredbe u roku 15 dana od
dana donošenja Pravilnika.
Članak 13.
Danom stupanja na snagu ove Uredbe prestaje
važiti Uredba o unutarnjem ustrojstvu Središnjeg državnog ureda za e-Hrvatsku
(»Narodne novine«, br. 11/2004 i 159/2004).
Članak 14.
Ova Uredba stupa na snagu osmog dana od dana
objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 023-03/05-01/21
Urbroj: 5030108-05-1
Zagreb, 23. lipnja 2005.
Potpredsjednica Vlade
i ministrica obitelji, branitelja imeđugeneracijske solidarnosti
Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.
|
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga |