POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO MORA, TURIZMA, PROMETA I RAZVITKA

1927

Na temelju članka 61. stavka 1. Zakona o telekomunikacijama (»Narodne novine«, broj 122/03., 158/03., 60/04. i 70/05.), ministar mora, turizma, prometa i razvitka donosi

PRAVILNIK

O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O PRISTUPU IZDVOJENOJ LOKALNOJ PETLJI

 

Članak 1.

U Pravilniku o pristupu izdvojenoj lokalnoj petlji (»Narodne novine«, broj 45/05.) u članku 1. ispred riječi: »zajedničke uporabe opreme« dodaju se riječi: »pružanja kolokacijskih usluga i«.

 

Članak 2.

U članku 3. stavku 3. riječi: »pružiti pripadajuće sadržaje« zamjenjuju se riječima: »pružati uslugu pristupa izdvojenoj lokalnoj petlji i pripadajućim sadržajima«.

U stavku 11. riječi: »ne mora prihvatiti« zamjenjuju se riječima: »mora prihvatiti i«.

U stavku 14. riječi: »45 dana« zamjenjuju se riječima: »30 dan­a«.

 

Članak 3.

Članak 9. mijenja se i glasi:

»(1) Operator korisnik podnosi proglašenom operatoru zahtjev za sklapanje ugovora o pristupu izdvojenoj lokalnoj petlji (u daljnjem tekstu: ugovor) u pisanom ili elektroničkom obliku.

(2) Zahtjev za sklapanje ugovora mora sadržavati sljedeće podatke:

1. naziv i sjedište podnositelja zahtjeva,

2. dokaz o pravnoj osobnosti podnositelja zahtjeva,

3. preslik pravovaljane dozvole za obavljanje telekomunikacijskih usluga.

(3) Proglašeni operator mora razmotriti svaki zaprimljeni zah­tjev za sklapanje ugovora, koji sadrži sve podatke iz stavka 2. ovoga članka i izrađen je u skladu s uvjetima iz standardne ponude, te sklopiti ugovor s operatorom korisnikom u roku od petnaest dana od dana zaprimanja tog zahtjeva, osim u slučaju nastupanja okolnosti iz članka 12. ovoga Pravilnika.

(4) Skopljeni ugovor mora se temeljiti na uvjetima utvrđenima u standardnoj ponudi, te mora osobito sadržavati i sljedeće odred­be:

1. o pravima i obvezama proglašenog operatora i operatora korisnika u odnosu na pretplatnika,

2. o vrstama usluga koje proglašeni operator nastavlja pružati pretplatniku,

3. o postupku izmjene ugovora, osobito u vezi s izmjenama usluga koje proglašeni operator i operator korisnik nude pretplat­niku.

(5) Na temelju sklopljenog ugovora operator korisnik stječe pravo na podnošenje zahtjeva za pružanje kolokacijskih usluga (u daljnjem tekstu: zahtjev za kolokaciju).«

 

Članak 4.

Iza članka 9. dodaje se naslov i novi članak 10. koji glase:

 

»Pružanje kolokacijskih usluga

 

Članak 10.

(1) Operator korisnik podnosi proglašenom operatoru zahtjev za kolokaciju u pisanom ili elektroničkom obliku.

(2) Zahtjev za kolokaciju mora sadržavati sljedeće podatke:

1. naziv i sjedište podnositelja zahtjeva,

2. popis lokacija na kojima se namjerava ostvariti kolokacija,

3. traženu vrstu kolokacije za svaku zatraženu lokaciju,

4. veličinu potrebnog prostora za kolokaciju,

5. vrstu i količinu metalnih parica za povezivanje opreme operatora korisnika s glavnim razdjelnikom proglašenog operatora,

6. traženi kapacitet prijenosnog razdjelnika,

7. traženi nadnevak uspostave kolokacije.

(3) Operator korisnik ima pravo, i prije sklapanja ugovora prema odredbama članka 9. ovoga Pravilnika, od proglašenog operatora dobiti podatke o lokacijama i osnovnim značajkama glavnog razdjelnika proglašenog operatora na određenom zemljopisnom području, u skladu s postupkom utvrđenim u standardnoj ponudi i u roku iz članka 3. stavka 13. ovoga Pravilnika.

(4) Proglašeni operator mora razmotriti svaki zaprimljeni zah­tjev za kolokaciju, koji sadrži sve podatke iz stavka 2. ovoga članka i izrađen je u skladu s uvjetima iz standardne ponude, te dostaviti pisanu ponudu za kolokaciju operatoru korisniku u roku od 30 dana od dana zaprimanja tog zahtjeva, osim u slučaju nastupanja okolnosti iz članka 12. ovoga Pravilnika.

(5) Operator korisnik mora u roku od 30 dana od dana zaprimanja ponude za kolokaciju obavijestiti u pisanom obliku proglašenog operatora o prihvaćanju ili odbijanju te ponude.

(6) U slučaju prihvaćanja ponude za kolokaciju proglašeni operator mora ostvariti zahtijevanu kolokaciju i osigurati pružanje kolokacijskih usluga operatoru korisniku u roku od najviše 60 dana od dana zaprimanja obavijesti iz stavka 5. ovoga članka.

(7) Ako je za postavljanje kolokacijske opreme i/ili izgradnju kolokacijskih prostorija potrebno pribaviti građevinsku dozvolu, rok iz stavka 6. ovoga članka počinje teći od dana konačnosti građevinske dozvole.

(8) Kolokacijski sadržaji pružaju se u prostorijama koje moraju biti sigurne za ulazak i boravak ljudi te moraju omogućiti primjerenu zaštitu i siguran smještaj opreme.

(9) U slučaju fizičke kolokacije, pri kojoj operator korisnik nema pristup prostoriji glavnog razdjelnika, proglašeni operator mora osigurati odgovarajući broj kanalizacijskih cijevi za povezivanje opreme operatora korisnika s prostorijom glavnog razdjelnika.«

 

Članak 5.

Naslov iznad dosadašnjeg članka 10. i dosadašnji članak 10., koji postaje članak 11., mijenjaju se i glase:

 

»Provedba postupka izdvajanja lokalne petlje

 

Članak 11.

(1) Operator korisnik podnosi proglašenom operatoru zahtjev za izdvajanje pojedine lokalne petlje u pisanom ili elektroničkom obliku, na temelju sklopljenog ugovora prema odredbama članka 9. ovoga Pravilnika te nakon ostvarivanja zahtijevane kolokacije na određenom području.

(2) Zahtjev za izdvajanje lokalne petlje mora sadržavati sljedeće podatke:

1. naziv ili ime i prezime, adresu i telefonski broj (ako postoji) pretplatnika za kojeg se zahtijeva pristup izdvojenoj lokalnoj petlji,

2. vrstu pristupa izdvojenoj lokalnoj petlji za svaku zatraženu lokalnu petlju,

3. iskazanu namjeru pretplatnika o sklapanju pisanog ugovora s operatorom korisnikom o pružanju telekomunikacijskih usluga za koje je potreban pristup izdvojenoj lokalnoj petlji,

4. u slučaju zajedničkog pristupa lokalnoj petlji, iskazanu namjeru pretplatnika o zadržavanju važećega pisanog ugovora o pružanju telekomunikacijskih usluga, koji je sklopljen s proglašenim operatorom ili s drugim operatorom korisnikom (ako postoji),

5. iskazanu namjeru pretplatnika o zadržavanju ili promjeni postojećega telefonskog broja.

(3) Ako proglašeni operator utvrdi da zaprimljeni zahtjev za iz­dvajanje lokalne petlje ne sadrži sve podatke iz stavka 2. ovoga članka, u roku od pet radnih dana zatražit će od operatora korisnika dopunu tog zahtjeva.

(4) Proglašeni operator mora pružiti operatoru korisniku pristup izdvojenoj lokalnoj petlji u roku od najviše deset radnih dana od dana zaprimanja zahtjeva za izdvajanje pripadajuće lokalne petlje, koji sadrži sve podatke iz stavka 2. ovoga članka, osim u slučaju nastupanja okolnosti iz članka 12. ovoga Pravilnika.

(5) U slučaju zaprimanja zahtjeva za potpuni pristup izdvojenoj lokalnoj petlji i prijenos telefonskog broja pretplatnika, za kojeg se zahtijeva pristup izdvojenoj lokalnoj petlji, proglašeni operator mora uskladiti rok iz stavka 4. ovoga članka s rokom utvrđenim za provedbu postupka prijenosa telefonskog broja na operatora korisnika, u skladu s Pravilnikom o prenosivosti broja i predodabiru operatora te odlukom Vijeća Agencije u vezi s pružanjem usluga prenosivosti broja i predodabira operatora, donesenom na temelju tog Pravilnika.

(6) U slučaju zajedničkog pristupa lokalnoj petlji potrebnu opremu za odvajanje pojasa frekvencijskog spektra izdvojene lokalne petlje (splitter) osiguravaju i puštaju u rad, u skladu s međusobnim dogovorom, proglašeni operator ili operator korisnik.«

 

Članak 6.

Naslov iznad dosadašnjeg članka 11. i dosadašnji članak 11., koji postaje članak 12., mijenjaju se i glase:

 

»Odbijanje zahtjeva za sklapanje ugovora, zahtjeva za kolokaciju ili zahtjeva za izdvajanje lokalne petlje

 

Članak 12.

(1) Proglašeni operator može odbiti zahtjev operatora korisnika za sklapanje ugovora, zahtjev za kolokaciju ili zahtjev za izdvajanje lokalne petlje samo na temelju objektivnih mjerila koja se odnose na nedostatak tehničkih mogućnosti ili na održavanje cjelovitosti telekomunikacijske mreže, i to ako se na temelju provedenih ispitivanja utvrdi da je ispunjen bilo koji od sljedećih uvjeta:

1. kakvoća lokalne petlje nije prikladna za povezivanje potrebne opreme operatora korisnika i pružanje zahtijevanih usluga,

2. izdvajanje lokalne petlje narušava cjelovitost telekomunikacijske mreže,

3. ni kolokacija, niti zajednička uporaba opreme nisu dostupne u trenutku podnošenja zahtjeva operatora korisnika za kolokaciju, zato što proglašeni operator nije više u mogućnosti pružiti pristup toj opremi i/ili prostorijama zbog obveza koje proizlaze iz prethodno sklopljenih ugovora s drugim operatorima korisnicima.

(2) U slučaju odbijanja zahtjeva za kolokaciju zbog razloga navedenih u stavku 1. točki 3. ovoga članka, proglašeni operator mo­ra, uz podrobno obrazloženje razloga za odbijanje tog zahtjeva, dostaviti operatoru korisniku, ako je to tehnički ostvarivo, prijedlog druge vrste kolokacije ili zajedničke uporabe opreme, i to u roku od petnaest dana od dana odbijanja tog zahtjeva.

(3) U slučaju odbijanja zahtjeva operatora korisnika za sklapanje ugovora, zahtjeva za kolokaciju ili zahtjeva za izdvajanje lokalne petlje u skladu s odredbama ovoga članka, ili u slučaju neispunjava­nja obveza proglašenog operatora iz stavka 2. ovoga članka u propisanom roku, operator korisnik može se sa svojim zahtjevom obratiti Agenciji.

(4) Po zaprimanju zahtjeva operatora korisnika iz stavka 3. ovoga članka Vijeće Agencije postupit će u skladu s odredbama članka 8. stavka 3. ovoga Pravilnika.«

 

Članak 7.

Naslov iznad dosadašnjeg članka 12. i dosadašnji članak 12., koji postaje članak 13., mijenjaju se i glase:

 

»Izvanredni prestanak važenja ugovora

 

Članak 13.

(1) Ugovor može izvanredno prestati važiti po zaprimanju pisane obavijesti operatora korisnika ili proglašenog operatora, uz prethodno pribavljenu suglasnost Vijeća Agencije te nakon isteka otkaznog roka utvrđenog u standardnoj ponudi, a uz uvjete iz ugovora o pružanju telekomunikacijskih usluga, sklopljenog između operatora korisnika i pretplatnika.

(2) Za izvanredni prestanak važenja ugovora iz stavka 1. ovoga članka mora biti ispunjen jedan od sljedećih uvjeta:

1. da operator korisnik ili proglašeni operator zlonamjerno i/ili opetovano krše odredbe iz ugovora i/ili standardne ponude,

2. da operator korisnik nije podmirio dospjela dugovanja na te­melju ugovora u roku duljem od 30 dana.«

 

Članak 8.

Dosadašnji članci 13., 14. i 15. postaju članci 14., 15. i 16.

 

Članak 9.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

 

Klasa: 011-01/05-02/19

Urbroj: 530-10-05-5

Zagreb, 1. kolovoza 2005.

Ministar

Božidar Kalmeta, dipl. ing., v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga