POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO MORA, TURIZMA, PROMETA I RAZVITKA

1984

Na temelju članka 8. stavak 2. Zakona o prijevozu u cestovnom prometu (»Narodne novine« br. 178/2004.) ministar mora, turizma, prometa i razvitka uz suglasnost ministra zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva donosi

PRAVILNIK

O POSEBNIM UVJETIMA ZA PARKIRANJE VOZILA

 

Članak 1.

Ovim se Pravilnikom utvrđuju minimalni tehnički i drugi uvjeti kojima mora udovoljavati prostor za parkiranje vozila (u daljnjem tekstu: parkiralište), kao uvjet za dobivanje licencije za obavljanje jav­nog prijevoza u cestovnom prometu i pružanje kolodvorskih usluga za teretna vozila.

Parkirališta iz stavka 1. ovoga članka mogu biti u vlasništvu ili zakupu pravne ili fizičke osobe koja podnosi zahtjev za izdavanje licencije.

 

Članak 2.

Parkirališta za teretna vozila i autobuse moraju udovoljavati sljedećim uvjetima:

1. Dimenzije parkirališnih mjesta i kolnika na parkiralištima moraju odgovarati vrsti i veličini vozila, te moraju omogućavati korištenje parkirališta s najmanjim prometnim udjelom.

2. Na parkiralištu parkirališna mjesta moraju biti obilježena propisanim oznakama.

3. Parkiralište mora biti izvedeno od materijala nepropusnih za vodu i naftne derivate.

4. Parkirališna mjesta za vozila kojima se obavlja prijevoz opasnih tvari moraju biti na odgovarajući način odvojena od ostalih parkirališnih mjesta i to prema klasi opasnih tvari u skladu s Europskim sporazumom o međunarodnom cestovnom prijevozu opasnog tereta (ADR).

Odredba stavka 1. točke 2., 3. i 4. ovoga članka na odgovarajući se način primjenjuju i na parkirališta na teretnim kolodvorima.

 

Članak 3.

Ukupan broj parkirališnih mjesta za teretna vozila i autobuse, koje prijevoznik mora imati osigurane utvrđuju se u skladu s tablicom na način da se broj vozila množi s pripadajućim koeficijentom.

Ako dobiveni broj sadrži decimalnu vrijednost od 0,5 na više, zaokružuje se na sljedeći puni broj, u protivnom se zaokružuje na niži broj.

_________________________

Broj vozila       Koeficijent
_________________________

1 do 2                     1

3 do 10                   0,7

više od 10               0,6

 

Članak 4.

Na parkiralištima ne smiju se prati, održavati, odnosno poprav­ljati vozila. Iznimno, na parkiralištima se smiju obavljati samo dnev­ni pregledi vozila, te najnužniji popravci iznenadnih kvarova.

Na parkiralištima se ne smiju pretovarivati ili pretakati opasne tvari.

 

Članak 5.

Prijevoznik koji nema u vlasništvu odgovarajuće parkiralište mora sklopiti ugovor o zakupu s pravnom ili fizičkom osobom koja je vlasnik, odnosno korisnik parkirališta.

Ukupni broj vozila za koje prijevoznici imaju pravo korištenja određenog parkirališta mora biti u skladu s odredbom članka 3. ovoga Pravilnika.

Nadležni ured državne uprave u županiji, odnosno upravno tijelo Grada Zagreba nadležno za poslove prometa dužno je voditi evidenciju o broju vozila koja imaju pravo korištenja određenog parkirališta.

Ugovor iz stavka 1. ovoga članka mora biti sklopljen u pisanom obliku.

 

Članak 6.

Uvjete propisane ovim Pravilnikom utvrđuje ured državne uprave u županiji, odnosno, upravno tijelo Grada Zagreba nadležno za poslove prometa, u postupku izdavanja licencije za obavljanje djelatnosti javnoga cestovnog prijevoza ili pružanje kolodvorskih usluga za teretna vozila.

 

Članak 7.

Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o posebnim uvjetima za parkiranje vozila (»Narodne novine« broj 36/2003.).

 

Članak 8.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-01/05-02/55

Urbroj: 530-07-05-01

Zagreb, 9. kolovoza 2005.

Ministar

Božidar Kalmeta, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga