POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO MORA, TURIZMA, PROMETA I RAZVITKA

2000

Na temelju članka 73. stavka 6. Zakona o telekomunikacijama (»Narodne novine«, broj 122/03., 158/03., 60/04. i 70/05.), ministar mora, turizma, prometa i razvitka donosi

PRAVILNIK

O JEDINSTVENOM EUROPSKOM BROJU ZA HITNE SLUŽBE

 

Sadržaj Pravilnika

 

Članak 1.

Ovim se Pravilnikom propisuju način, uvjeti i dinamika uvođenja i uporabe jedinstvenog europskog broja za hitne službe 112.

 

Pojmovi i značenje

 

Članak 2.

U smislu ovoga Pravilnika pojedini pojmovi imaju sljedeće značenje:

1. broj 112: jedinstveni europski broj za hitne službe utvrđen Zakonom o telekomunikacijama i Planom numeriranja,

2. Centar 112: jedinstveni operativno-komunikacijski centar za sve vrste hitnih situacija, koji je ustrojen i djeluje u skladu sa Zakonom o zaštiti i spašavanju i propisima donesenim na temelju tog Zakona,

3. ispravna prijava kvara: prijava prekida, smetnje ili narušavanja kakvoće obavljanja telekomunikacijskih usluga, uzrokovanog kvarom u telekomunikacijskoj mreži operatora, zaprimljena pri nadležnoj službi operatora ili davatelja usluga, što ne podrazumijeva kvarove i smetnje na korisničkoj ili pretplatničkoj terminalnoj opremi,

4. neostvareni poziv na broj 112: poziv ostvaren na ispravan način, pri kojem pozivatelj nije u roku od 30 sekunda dobio signal zauzeća, signal pozivanja ili signal javljanja,

5. operator ili davatelj usluga: operator javne telekomunikacijske mreže, odnosno davatelj javnih telekomunikacijskih usluga,

6. pristupni vod do Centra 112: telekomunikacijski vod između priključne točke u telekomunikacijskoj mreži operatora i Centra 112,

7. učestalost kvarova po pristupnom vodu do Centra 112: postotni udjel ispravno prijavljenih kvarova na pristupnom vodu do Centra 112 u određenom razdoblju u odnosu na ukupan broj pristupnih vodova do Centra 112 u tom razdoblju,

8. udjel neostvarenih poziva na broj 112: postotni udjel neostvarenih poziva na broj 112 u ukupnom broju svih poziva upućenih na broj 112 u određenom razdoblju,

9. vrijeme uklanjanja kvara na pristupnom vodu do Centra 112: vrijeme mjereno u satima i minutama, koje protekne od trenutka zaprimanja ispravne prijave kvara na pristupnom vodu do Centra 112, do trenutka uklanjanja kvara,

10. vrijeme uspostave veze s brojem 112: vrijeme mjereno u sekundama, s točnosti od jedne desetinke sekunde, koje protekne od trenutka kad je javna telekomunikacijska mreža zaprimila sve podatke potrebne za uspostavu veze s brojem 112, do trenutka kad pozivatelj dobije signal zauzeća, signal pozivanja ili signal javljanja.

 

Obveze operatora i davatelja usluga

 

Članak 3.

(1) Operatori i davatelji usluga moraju omogućiti korisnicima javnih telekomunikacijskih usluga besplatne pozive na broj 112, kao i na postojeće telefonske brojeve za hitne službe, što obuhvaća i besplatno preusmjeravanje tih poziva na druge telefonske brojeve koje upotrebljavaju hitne službe.

(2) Besplatni pozivi iz stavka 1. ovoga članka moraju biti omogućeni 24 sata svakoga dana u tjednu, i to s bilo kojega telefonskog uređaja, uključujući i sve javne telefonske govornice.

(3) Popis telefonskih brojeva iz stavka 1. ovoga članka, koje upotrebljavaju hitne službe, sastavni je dio standardnih operativnih postupaka, koje propisuje čelnik tijela državne uprave nadležnog za zaštitu i spašavanje u skladu s odredbama Zakona o zaštiti i spašavanju.

(4) Operatori i davatelji usluga moraju Centru 112 bez naknade dostavljati sve raspoložive podatke o ostvarenom telekomunikacijskom prometu prema broju 112, uključujući osobito, kad je to tehnički ostvarivo, podatke o imenu i prezimenu ili nazivu pozivatelja, pozivajućem telefonskom broju, vremenu i trajanju poziva te lokaciji s koje je upućen poziv.

(5) Podaci iz stavka 4. ovoga članka dostavljaju se Centru 112 na način, u obliku i u rokovima utvrđenima standardnim operativnim postupcima iz stavka 3. ovoga članka. Centar 112 mora postupati s podacima iz stavka 4. ovoga članka u skladu s posebnim propisima o zaštiti osobnih podataka.

(6) Podaci o pozivajućem telefonskom broju iz stavka 4. ovoga članka dostavljaju se Centru 112 i u slučaju kad je telefonski broj prikriven.

(7) Operatori i davatelji usluga odgovorni su za pravilno postupanje s pozivima upućenima na broj 112 u okviru tehničkih mogućnosti svojih telekomunikacijskih sustava, u skladu s kojima moraju osigurati da telekomunikacijski promet, ostvaren preusmjeravanjem poziva iz stavka 1. ovoga članka, dodatno ne opterećuje komunikacije Centra 112.

(8) Operatori moraju osigurati mogućnost prijave smetnji i kvarova na pristupnom vodu do Centra 112 tijekom 24 sata svakoga dana u tjednu.

(9) Operatori moraju, u slučaju utvrđivanja smetnje ili kvara iz stavka 8. ovoga članka, osigurati preusmjeravanje poziva na broj 112 putem odgovarajućih zamjenskih telekomunikacijskih vodova.

(10) Utvrđivanje i uklanjanje smetnji i kvarova iz stavka 8. ovoga članka ima prednost u odnosu na utvrđivanje i uklanjanje svih drugih vrsta smetnji i kvarova u telekomunikacijskoj mreži operatora.

 

Uporaba postojećih pozivnih brojeva

 

Članak 4.

Usporedno s uvođenjem broja 112, pristup hitnim službama u Republici Hrvatskoj nastavlja se ostvarivati i putem postojećih pozivnih brojeva za hitne službe (92, 93, 94, 987, 9155), osim ako posebnim propisom ili odlukom nadležnog tijela državne uprave za koji od postojećih pozivnih brojeva nije određeno drukčije.

 

Kakvoća usluge

 

Članak 5.

(1) Pokazatelji kakvoće usluge poziva na broj 112 osobito obuhvaćaju:

– učestalost kvarova po pristupnom vodu do Centra 112,

– vrijeme uklanjanja kvara na pristupnom vodu do Centra 112,

– udjel neostvarenih poziva na broj 112,

– vrijeme uspostave veze s brojem 112.

(2) Standardnim operativnim postupcima iz članka 3. stavka 3. ovoga Pravilnika mogu se utvrditi i dodatni pokazatelji kakvoće usluge poziva na broj 112, osim podataka iz stavka 1. ovoga članka.

(3) Operatori i davatelji usluga moraju dostaviti Hrvatskoj agenciji za telekomunikacije (u daljnjem tekstu: Agencija), do 1. ožujka svake godine za prethodnu kalendarsku godinu, godišnje izvješće o vrijednostima pokazatelja kakvoće usluge iz stavka 1. i 2. ovoga članka, koje su izmjerene na način i prema postupku utvrđenom ETSI uputom EG 201 769-1.

(4) Pokazatelji kakvoće usluge iz stavka 1. ovoga članka ne smiju prijeći sljedeće granične vrijednosti:

– učestalost kvarova po pristupnom vodu do Centra 112 – 5% godišnje po pojedinom operatoru ili davatelju usluga,

– vrijeme uklanjanja kvara na pristupnom vodu do Centra 112 – četiri sata za uklanjanje 80% tih kvarova godišnje po pojedinom operatoru ili davatelju usluga,

– udjel neostvarenih poziva na broj 112 – 5% godišnje, ako je to tehnički ostvarivo,

– vrijeme uspostave veze s brojem 112 – prosječno četiri sekunde godišnje po jednom pozivu, pri čemu se 95% uspostavljenih veza mora ostvariti u vremenu kraćem od osam sekunda.

(5) Godišnja izvješća svih operatora i davatelja usluga iz stavka 3. ovoga članka Agencija objavljuje u »Narodnim novinama« i na svojim internetskim stranicama, a prema potrebi i na drugi prikladan način.

(6) Osim godišnjeg izvješća iz stavka 3. ovoga članka, davatelji osnovnih telekomunikacijskih usluga moraju, na zahtjev Agencije, dostaviti izvješće o vrijednostima pokazatelja kakvoće usluge iz stavka 1. i 2. ovoga članka i za razdoblje kraće od godine dana, i to u roku 30 dana od dana zaprimanja tog zahtjeva.

(7) Agencija ima pravo provjeravati vjerodostojnost pokazatelja kakvoće usluge dostavljenih u izvješćima iz stavka 3. i 6. ovoga članka.

 

Obavješćivanje korisnika usluga

 

Članak 6.

Tijelo državne uprave nadležno za zaštitu i spašavanje na prikladan način obavješćuje korisnike javnih telekomunikacijskih usluga o svrsi, načinu i uvjetima uporabe broja 112.

 

Zabrana zlouporabe poziva na broj 112

 

Članak 7.

(1) Zabranjena je svaka zlouporaba poziva na broj 112, što osobito obuhvaća sve vrste zlonamjernih poziva.

(2) U slučaju tri opetovane zlouporabe poziva na broj 112 operatori i davatelji usluga obvezni su, na temelju pisanog zahtjeva Centra 112, privremeno isključiti iz telekomunikacijske mreže terminalnu opremu pretplatnika ili korisnika usluga, za kojeg se utvrdi počinjenje tih zlouporaba, i to u trajanju od sedam dana, s mogućnosti primanja dolaznih poziva u tom razdoblju.

(3) Ako se utvrdi da je pretplatnik ili korisnik usluga iz stavka 2. ovoga članka ponovno počinio tri opetovane zlouporabe poziva na broj 112, njegova terminalna oprema privremeno će se isključiti iz telekomunikacijske mreže u trajanju 30 dana, s mogućnosti primanja dolaznih poziva u tom razdoblju.

(4) Ako se i nakon isteka razdoblja iz stavka 3. ovoga članka utvrdi da je isti pretplatnik ili korisnik usluga ponovno počinio zlouporabu poziva na broj 112, njegova terminalna oprema trajno će se isključiti iz telekomunikacijske mreže te raskinuti pretplatnički odnos, pri čemu pretplatnik zadržava pravo iz članka 28. stavka 3. Pravilnika o telekomunikacijskim uslugama.

(5) Primjena mjera iz stavka 2., 3. i 4. ovoga članka ne isključuje odgovornost pretplatnika ili korisnika usluga u skladu s posebnim propisima o prekršajnoj i kaznenoj odgovornosti.

 

Nadzor

 

Članak 8.

(1) Nadzor nad kakvoćom usluge poziva na broj 112 obavlja Agencija u okviru ovlasti provedbe stručnog nadzora nad obavljanjem telekomunikacijskih usluga i djelatnosti, u skladu s odredbama Zakona o telekomunikacijama.

(2) U obavljanju stručnog nadzora iz stavka 1. ovoga članka telekomunikacijski nadzornik ima pravo stručno nadzirati i pregledati ispunjavanje uvjeta utvrđenih ovim Pravilnikom te narediti operatoru i davatelju usluga poduzimanje svih potrebnih mjera u svrhu uklanjanja utvrđenih smetnji ili kvarova, odnosno drugih utvrđenih nepravilnosti, nedostataka ili propusta koji mogu utjecati na kakvoću usluge poziva na broj 112.

 

Prijelazne odredbe

 

Članak 9.

(1) Operatori i davatelji usluga, koji obavljaju telekomunikacijske usluge na dan stupanja na snagu ovoga Pravilnika, moraju omogućiti obavljanje usluge poziva na broj 112 u skladu s odredbama ovoga Pravilnika najkasnije od 1. siječnja 2006.

(2) Operatori i davatelji usluga iz stavka 1. ovoga članka moraju uskladiti svoje opće uvjete poslovanja s odredbama ovoga Pravilnika u roku iz stavka 1. ovoga članka.

 

Odredbe koje prestaju važiti

 

Članak 10.

(1) Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika u Pravilniku o telekomunikacijskim uslugama (»Narodne novine«, broj 183/04.) u članku 24. stavku 3. iza riječi: »pretplatnici« zarez se zamjenjuje točkom, a ostatak rečenice briše se.

(2) Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika u Pravilniku o adresiranju i numeriranju u javnim telekomunikacijama i plaćanju naknade (»Narodne novine«, broj 177/03.) u članku 3. stavku 2. brojka: »985« briše se.

 

Stupanje na snagu Pravilnika

 

Članak 11.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

 

Klasa: 011-01/05-02/52

Urbroj: 530-10-05-5

Zagreb, 1. rujna 2005.

Ministar

Božidar Kalmeta, dipl. ing., v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga