POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

2080

Na temelju članka 9. stavka 2. Zakona o poljoprivredi (»Narod­ne novine«, br. 66/2001 i 83/2002), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 22. rujna 2005. godine donijela

UREDBU

O CILJNOJ CIJENI UTOVLJENE JUNADI

 

Članak 1.

Ovom Uredbom određuje se ciljna cijena i obračun ciljne cije­ne utovljene junadi domaće proizvodnje koja se nudi na tržištu Republike Hrvatske.

 

Članak 2.

Ciljna cijena utovljene junadi određuje se na temelju težine toplog trupa, razvijenosti mišića i osnovnih dijelova trupa utvrđivanjem klasa goveđih trupova i polovica na liniji klanja.

Klasiranje goveđih trupova i polovica na liniji klanja obavlja se na temelju Pravilnika o kakvoći goveđih trupova i polovica na liniji klanja (»Narodne novine«, br. 20/2004 i 10/2005) (u daljnjem tekstu: Pravilnik).

 

Članak 3.

Ciljna cijena utvrđuje se za sljedeće kategorije utovljenih grla:

– bikovi

– junice.

 

Članak 4.

Obračun ciljne cijene utovljene junadi obavlja se na temelju težine toplog trupa zaklane životinje i jedinice njegove novčane vrijednosti prema formuli:

CJ = TT x (f x VTT)

CJ = cijena utovljene junadi,

TT = težina toplog trupa utovljenog juneta,

VTT = novčana vrijednost 1 kg toplog trupa,

f = čimbenik korekcije.

 

Članak 5.

Čimbenik korekcije određuje se na temelju podataka o klasi i stupnju prekrivenosti masnim tkivom, a dobije se postupkom klasiranja toplog trupa na temelju Pravilnika. Čimbenik korekcije određuje se prema sljedećoj tablici:

 

Klasa

Stupanj prekrivenosti masnim tkivom

1

2

3

4

5

E

1,0750

1,1000

1,1250

1,1000

1,0750

U

1,0125

1,0375

1.0625

1,0375

1,0125

R

0,9500

0,9750

1,0000

0,9750

0,9500

O

0,8875

0,9125

0,9375

0,9125

0,8875

P

0,6500

0,6750

0,7000

0,6750

0,6500

 

Članak 6.

Novčana vrijednost 1 kg toplog trupa za bikove i junice (u daljnjem tekstu: novčana vrijednost) je prosječna cijena izračunata iz podataka kretanja cijene tijekom četiri tjedna u zemljama Europske unije.

Novčana vrijednost se izražava kao kunska protuvrijednost EUR prema srednjem tečaju Hrvatske narodne banke, uvećana za 15 %.

Novčanu vrijednost izračunava i objavljuje krajem svakog mjeseca za sljedeći mjesec Hrvatski stočarski centar.

 

Članak 7.

Ova Uredba stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

 

Klasa: 307-03/05-01/01

Urbroj: 5030116-05-1

Zagreb, 22. rujna 2005.

Potpredsjednica Vlade

i ministrica obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti

Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga