POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

2414

Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu držav­ne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 48/99, 15/2000, 59/2001 i 199/2003) i članka 27. stavka 1. Zakona o ustrojstvu i djelokrugu središnjih tijela državne uprave (»Narodne novine«, br. 199/2003 i 30/2004), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 28. listopada 2005. godine donijela

UREDBU

O IZMJENAMA UREDBE O UNUTARNJEM USTROJSTVU MINISTARSTVA POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA

 

Članak 1.

U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva (»Narodne novine«, broj 86/2005), u članku 3. točka 9. mijenja se i glasi: »9. Uprava za održivi razvitak seoskog prostora, Upravna direkcija SAPARD programa«.

 

Članak 2.

Iza članka 60. podnaslov i članak 61. mijenjaju se i glase:

»9. UPRAVA ZA ODRŽIVI RAZVITAK SEOSKOG PROSTORA, UPRAVNA DIREKCIJA SAPARD PROGRAMA

 

Članak 61.

Uprava za održivi razvitak seoskog prostora, Upravna direkcija SAPARD programa, provodi mjere strukturne politike, koje obuhvaćaju vođenje postupka provedbe projekata i administracije drugih oblika potpora koje se odnose na poticanje dopunskih aktivnosti i unaprjeđenje strukture na obiteljskim gospodarstvima; unaprjeđenje fizičke i socijalne infrastrukture; zaštitu okoliša od onečišćenja od poljoprivrede; očuvanje prirodne i kulturne baštine, školovanje i obuku ruralnog stanovništva; promicanje autohtonih proizvoda i preradu poljoprivrednih proizvoda; prati rad tijela regionalne i lokalne samouprave u provedbi mjera strukturne politike; potiče prilagodbu politike ruralnog razvitka u skladu s načelima Europske zajednice; priprema, koordinira i provodi programe za korištenje predpristupnih fondova Europske zajednice; nadzire i prati ispunjavanje preuzetih obveza i provedbu programa koji se financiraju iz predpristupnih fondova; koordinira i izvješćuje o praćenju i evaluaciji Posebnog predpristupnog programa za poljoprivredu i ruralni razvitak – SAPARD program u Republici Hrvatskoj (u daljnjem tekstu: SAPARD); uspostavlja sustav sakupljanja financijskih i statističkih informacija o napretku Programa, te podatke proslijeđuje Odboru za praćenje, predlaže prilagodbe Programa Europskoj komisiji, sastavlja godišnji izvještaj o provedbi i proslijeđuje ga Europskoj komisiji, konzultira i informira Europsku komisiju o aktivnostima s ciljem informiranja javnosti o ulozi koju Europska zajednica ima u Programu i postignutim rezultatima; provodi mjere i projekte za potporu proizvodnom i interesnom udruživanju poljoprivrednih proizvođača; prati stanje u području ekološke proizvodnje i prerade poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda, vodi upisnike proizvođača u ekološkoj proizvodnji, upisnik uvoznika, upisnik ovlaštenih nadzornih stanica i upisnik laboratorija, rješava u upravnim stvarima, sudjeluje u izradi stručnih podloga za izradu zakona i podzakonskih propisa; predlaže rješavanje pojedinih pitanja u okviru svog djelokruga; sudjeluje u pripremi propisa i drugih općih akata; sudjeluje u pripremi i izradi prijedloga državnog proračuna, provodi upravni nadzor i druge upravne i stručne poslove iz područja nadležnosti.

Za obavljanje poslova iz stavka 1. ovog članka, utvrđuju se sljedeće ustrojstvene jedinice:

9.1. Odjel za zadrugarstvo i udruge;

9.2. Odjel za razvitak sela i obiteljskih gospodarstava;

9.3. Odjel održive i ekološke poljoprivrede;

9.4. Odjel za predpristupne programe i promotivne aktivnosti, Tajništvo odbora za praćenje SAPARD programa;

9.5. Odjel za koordinaciju programa i mjera.«

 

Članak 3.

Iza članka 64. podnaslov i članak 65. mijenjaju se i glase:

»9.4. Odjel za predpristupne programe i promotivne aktivnosti, Tajništvo odbora za praćenje SAPARD programa

 

Članak 65.

Odjel za predpristupne programe i promotivne aktivnosti, Tajništvo Odbora za praćenje SAPARD programa (u daljnjem tekstu Odbor za praćenje) vodi i koordinira programe i mjere vezane uz predpristupne fondove u djelokrugu poljoprivrede i ruralnog razvitka; predlaže i provodi programe za korištenje predpristupnih fondova; nadzire i prati ispunjavanje preuzetih obveza i provedbu programa koji se financiraju iz predpristupnih fondova; predlaže i sudjeluje u izradi zakona i propisa potrebnih za provedbu programa financiranih iz predpristupnih fondova; prati događanja u području ruralnog razvitka u EU i zemljama kandidatima za članstvo u Europskoj uniji; uspostavlja sustav sakupljanja financijskih i statističkih informacija o napretku Programa i podatke dostavlja Odboru za praćenje, u skladu sa sporazumima dogovorenima između Republike Hrvatske i Europske komisije; predlaže prilagodbe Programa Europskoj komisiji nakon konzultacija s Ravnateljstvom za tržišnu i strukturnu potporu u poljoprivredi (u daljnjem tekstu Ravnateljstvo), slijedeći dogovore Odbora za praćenje; sastavlja, prema konzultacijama s Ravnateljstvom, a nakon dobivanja odobrenja od Odbora za praćenje, godišnji izvještaj o provedbi i dostavlja Europskoj komisiji; odgovorno osigurava da su relevantna tijela informirana o potrebi da se poduzmu odgovarajuće administrativne promjene, ako je takve promjene tražila Europska komisija u Odluci o izmjeni i dopuni Programa; svake godine konzultira i informira Europsku komisiju, uvažavajući pri tome savjet Odbora za praćenje, o inicijativama koje su poduzeli ili namjeravaju poduzeti s ciljem informiranja javnosti o ulozi koju Europska zajednica ima u Programu i postignutim rezultatima, priprema sjednice, dostavlja materijale, objedinjuje dostavljene prijedloge i obavlja druge poslove Tajništva Odbora za praćenje.

Organizira i provodi promotivne aktivnosti potrebne za provedbu programa i mjera predpristupnih fondova; organizira javne rasprave, predavanja i radionice, te edukacijski materijal za popularizaciju mjera, odnosno za njihovo donošenje; usklađuje svoje aktivnosti sa zahtjevima i procedurama Europske zajednice za donošenje mjera ruralnog razvitka.«

 

Članak 4.

Ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva uskladit će Pravilnik o unutarnjem redu Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva s odredbama ove Uredbe, u roku od 30 dana od njenog stupanja na snagu.

 

Članak 5.

Ova Uredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

 

Klasa: 023-03/05-01/05

Urbroj: 5030116-05-4

Zagreb, 28. listopada 2005.

Predsjednik

dr. sc. Ivo Sanader, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga