POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

2468

Na temelju članka 30. stavka 2. Zakona o zaštiti zraka (»Narod­ne novine«, broj 178/2004), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 3. studenoga 2005. godine donijela

UREDBU

O KRITIČNIM RAZINAMA ONEČIŠĆUJUĆIH TVARI U ZRAKU

 

Članak 1.

Ovom se Uredbom propisuju kritične razine sumporovog diok­sida, dušikovog dioksida i ozona u zraku te posebne mjere zaštite zdravlja ljudi i okoliša koje se pri njihovoj pojavi moraju poduzeti.

 

Članak 2.

U smislu ove Uredbe razumijeva se:

(1) kritična razina: razina onečišćenosti čije prekoračenje predstavlja opasnost za ljudsko zdravlje pri kratkotrajnoj izloženosti, pri čijoj se pojavi žurno moraju poduzeti odgovarajuće propisane mjere;

(2) upozoravajuća razina: razina iznad koje pri kratkotrajnoj izloženost postoji opasnost za zdravlje ljudi određenih osjetljivih dijelova stanovništva i kod kojih je potrebno obavješćivati o najnovijem stanju;

(3) postaje za trajno mjerenje: postaje na kojima se provodi trajno praćenje kakvoće zraka u okviru državne i/ili lokalne mreže;

(4) podatak kakvoće zraka: vrijednost svake izmjerene, izračunate ili procijenjene veličine koja se koristi za određivanje kakvoće zraka;

(5) dušikovi oksidi: zbroj volumnih udjela dušikovog oksida i dušikovog dioksida koji se iskazuje kao masena koncentracija dušikova dioksida;

(6) sastavnica: jedna od veličina koje određuju cjelovito značenje kritičnih vrijednosti (npr. razina, statistički parametar, vrijeme usrednjavanja, razdoblje praćenja);

(7) vrijeme usrednjavanja: vremenski razmak propisanog trajanja, unutar kojeg srednja vrijednost po vremenu predstavlja pojedinačnu vrijednost razine onečišćenosti;

(8) razdoblje praćenja: vremenski razmak propisanog trajanja, iz kojeg pojedinačne vijednosti razine onečišćenosti čine skup za određivanje statističkih parametara;

(9) statistički parametar: odabrana statistika skupa ocijenjenih razina onečišćenosti.

 

Članak 3.

(1) Kritične razine za sumporov dioksid izražen kao SO2 i dušikove okside izražene kao NO2 u zraku jesu:

 

Onečišćujuća tvar

Vrijeme usrednjavanja

Kritična razina

SO2

trosatni pomični prosjek

500 µg m-3

NO2

trosatni pomični prosjek

400 µg m-3

 

(2) Prekoračenje kritične razine onečišćujućih tvari iz stavka 1. ovoga članka mora se mjeriti najmanje tijekom tri uzastopna sata.

Članak 4.

(1) Kritične i upozoravajuće razine za ozon u zraku jesu:

 

 

Vrijeme usrednjavanja

Razina

Upozoravajuća razina

jednosatni prosjek

180 µg m-3

Kritična razina

jednosatni prosjek

240 µg m-3

 

(2) Prekoračenje kritične razine ozona u zraku iz stavka 1. ovoga članka mora se mjeriti ili predviđati za tri uzastopna sata.

 

Članak 5.

(1) Vrednovanje kritičnih razina za SO2 i NO2 te kritičnih i upozoravajućih razina za ozon u zraku provodi se prema hrvatskim normama i/ili metodama koje daju usporedive rezultate.

(2) Rezultati mjerenja smiju se uspoređivati s propisanim kritičnim i upozoravajućim razinama samo ako su razine onečišćenosti ocijenjene prema posebnom propisu.

 

Članak 6.

Praćenje kritičnih i upozoravajućih razina provodi se u postajama iz državne i lokalne mreže za trajno praćenje kakvoće zraka prema Programu mjerenja kakvoće zraka u državnoj mreži za trajno praćenje kakvoće zraka i programima mjerenja kakvoće zraka u lokalnim mrežama za trajno praćenje kakvoće zraka.

 

Članak 7.

Ako su upozoravajuće ili kritične razine za ozon u zraku prekoračene na području uz državnu granicu, Ministarstvo zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva o tome će obavijestiti nadležno tijelo za praćenje kakvoće zraka susjedne države.

 

Članak 8.

(1) U slučaju prekoračenja kritične razine iz članka 3. stavka 1. i upozoravajuće ili kritične razine iz članka 4. stavka 1. ove Uredbe, poglavarstvo Grada Zagreba, grada i općine na čijem je području došlo do prekoračenja dužno je poduzeti propisane posebne mjere zaštite zdravlja ljudi i okoliša te odrediti način njihovog provođenja prema Planu intervencija u zaštiti okoliša.

(2) Posebne mjere zaštite zdravlja ljudi i okoliša koje se moraju poduzimati prilikom pojave kritičnih i upozoravajućih razina dane su u Prilogu 1. ove Uredbe.

(3) Poglavarstvo Grada Zagreba, grada i općine dužno je o pojavi prekoračenja kritične i upozoravajuće razine osigurati obavješćivanje javnosti posredstvom medija više puta tijekom dana.

(4) Poglavarstvo Grada Zagreba, grada i općine posredstvom medija objavljuje prestanak kritične razine i upozoravajuće razine.

 

Članak 9.

O prekoračenju kritične razine SO2 i NO2 u zraku javnosti se moraju priopćiti sljedeći podaci:

(a) datum, sat i mjesto događaja,

(b) razloge događaja (kada su poznati),

(c) bilo kakve prognoze o:

– o promjeni koncentracija (poboljšanje, stabilizacija ili pogoršanje) zajedno s uzrocima tih promjena (kada su poznati),

– o području na kojem su prekoračene kritične razine,

– o trajanju pojave kritične razine,

(d) udio stanovništva potencijalno ugrožen pojavom kritične razine,

(e) mjere opreza koje treba poduzeti ugroženo stanovništvo.

 

Članak 10.

O prekoračenju upozoravajuće ili kritične razine ozona u zraku ili kad se to prekoračenje predviđa javnosti se moraju priopćiti sljedeći podaci:

(a) podaci o uočenom prekoračenju ili prekoračenjima:

– mjesto ili područje prekoračenja,

– vrsta razine koja je prekoračena (upozoravajuća ili kritična),

– početak i trajanje prekoračenja,

– najviša jednosatna i osmosatna srednja vrijednost koncentracije,

(b) prognoza za sljedeće poslijepodne/dan(dane):

– područje na kojemu se očekuju prekoračenja upozoravajuće i/ili kritične razine,

– očekivana promjena onečišćenja (poboljšanje, stabilizacija ili pogoršanje),

(c) podaci o ugroženim skupinama stanovništva, mogući učinci na zdravlje i preporučeno ponašanje:

– podaci o ugroženim skupinama stanovništva,

– opis mogućih simptoma,

– mjere opreza koje se preporučuju ugroženim skupinama stanovništva,

– gdje potražiti dodatne informacije,

(d) informacije o preventivnim mjerama za smanjenje one­čišćenja i/ili izloženosti onečišćenju:

– navesti glavne izvore onečišćivanja,

– preporučeno djelovanje u cilju smanjenja emisija.

 

Članak 11.

Prilog 1. s odgovarajućim sadržajem tiskan je uz ovu Uredbu i njezin je sastavni dio.

 

Članak 12.

Ova Uredba objavljuje se u »Narodnim novinama«, a stupa na snagu 1. siječnja 2006.

 

Klasa: 351-01/05-01/08

Urbroj: 5030115-05-1

Zagreb, 3. studenoga 2005.

Potpredsjednica Vlade

i ministrica obitelji, branitelja i

međugeneracijske solidarnosti

Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.

 

PRILOG 1.

 

POSEBNE MJERE ZAŠTITE ZDRAVLJA LJUDI I OKOLIŠA KOJE SE MORAJU PODUZIMATI PRILIKOM POJAVE KRITIČNIH I UPOZORAVAJUĆIH RAZINA

 

A. Upozorenja i savjeti stanovništvu:

– pozvati ugrožene skupine stanovništva da paze kako svojim ponašanjem i aktivnostima ne bi doprinijeli onečišćivanju vanjskog zraka;

– preporučiti da se ne upotrebljavaju uređaji za zagrijavanje prostorija fosilnim gorivima, pogotovo ne oni bez učinkovitog odvođenja dimnih plinova;

– za kuhanje koristiti gdje god je to moguće električna kuhala i pećnice umjesto plinskih štednjaka i štednjaka na kruto gorivo;

– ne pušiti u stambenim i radnim prostorijama;

– odgoditi čišćenje sredstvima koje sadrže korozivne kemikalije i otapala, popravke pri kojima se koriste ljepila, boje, lakovi, upotrebu insekticida i sve ostale radnje i aktivnosti koje nisu hitne i neop­hodne, a pri kojima se onečišćuje zrak u prostorijama s obzirom da se prostorije ne mogu provjetriti otvaranjem prozora;

– preporučiti da se ne koristi mehanička ventilacija kojom se u prostorije ubacuje vanjski zrak i da se ne otvaraju prozori;

– preporučiti da mala djeca, trudnice, stariji ljudi, kronični bolesnici, osobe slabog zdravlja i osjetljive osobe u vrijeme kritične situacije ne izlaze na ulicu.

 

B. Ograničenja i zabrane:

(1) Ograničenje ili zabrana uporabe motornih vozila u određenom području izuzimajući:

– javni prijevoz i taksi vozila;

– invalidska vozila;

– službena vozila policije, vojske, željeznice i pošte, vozila za opskrbu građana osnovnim potrepštinama;

– vozila vatrogasne službe, prve pomoći, prijevoz bolesnika i liječnika i lijekova.

U vrijeme zabrane prometa moraju se na ulicama i prilazima ugroženom području postaviti znakovi zabrane.

(2) Stacionarni izvori koji se moraju prijavljivati kao potencijalni izvori onečišćivanja zraka:

– za vrijeme trajanja kritične razine onečišćenosti, ložišta snage veće od 1MWtop, a koja ne primjenjuju odsumporavanje dimnih plinova, trebaju koristiti loživo ulje sa sadržajem sumpora do 0,5%, te plinovita ili ukapljena goriva;

– proizvodni proces treba pažljivo voditi i nadzirati kako bi se spriječilo svako onečišćivanje zraka koje se može izbjeći;

– odgoditi izvođenje svih operacija koje mogu onečistiti zrak, a nisu hitne ili neophodne;

– po potrebi obustaviti privremeno pogon s time da se ne dovodi u pitanje sigurnost radnika i okoliša, ili ne bi nastale štete koje su nepopravljive ili daleko veće od dobiti, ili pri obustavljanju pogona ne bi nastale još štetnije emisije nego li pri normalnom radu.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga