POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO GOSPODARSTVA, RADA I PODUZETNIŠTVA

2527

Na temelju članka 5. Zakona o tehničkim zahtjevima za proizvode i ocjeni sukladnosti (»Narodne novine«, br. 158/03), ministar gospodarstva, rada i poduzetništva donosi

PRAVILNIK

O ZAHTJEVIMA ZA ENERGETSKU UČINKOVITOST KUĆANSKIH ELEKTRIČNIH HLADNJAKA, LEDENICA I NJIHOVIH KOMBINACIJA

 

I. OPĆE ODREDBE

 

Članak 1.

(1) Ovim se Pravilnikom propisuju zahtjevi za energetsku učinkovitost kućanskih električnih hladnjaka, ledenica i njihovih kombinacija i drugi zahtjevi za njihovo stavljanje na tržište.

(2) Ovaj se Pravilnik primjenjuje na nove, iz električne mreže napajane, kućanske električne hladnjake, ormare za pohranjivanje zamrznute hrane, ledenice za hranu i njihove kombinacije koje su određene u Dodatku I. ovoga Pravilnika (u daljnjem tekstu: rashladni aparati).

(3) Ovaj se Pravilnik ne primjenjuje na rashladne aparate koji mogu koristiti i druge izvore energije, npr. akumulatore, aparate koji rade na apsorpcijskom principu, te aparate koji su proizvedeni po pojedinačnoj narudžbi.

(4) Dodaci I., II. i III. sastavni su dio ovoga Pravilnika.

 

II. ZAHTJEVI ZA ENERGETSKU UČINKOVITOST

 

Članak 2.

(1) Rashladni aparati iz članka 1. ovoga Pravilnika mogu se stavljati na tržište samo ako je potrošnja električne energije pojedinog aparata jednaka ili manja od najveće dopuštene vrijednosti potrošnje električne energije za kategoriju tog aparata koja se izračunava prema postupku propisanom u Dodatku I. ovoga Pravilnika.

(2) Proizvođač rashladnog aparata iz članka 1. ovoga Pravilnika ili njegov ovlašteni predstavnik registriran u Republici Hrvatskoj odgovorni su za osiguranje da je svaki aparat koji se stavlja na tržište Republike Hrvatske u skladu sa zahtjevima propisanim u stavku 1. ovoga članka.

(3) Kada proizvođač rashladnog aparata ili njegov ovlašteni predstavnik nisu registrirani u Republici Hrvatskoj, uvoznik je osoba odgovorna za stavljanje rashladnog aparata na tržište Republike Hrvatske i preuzima odgovornosti koje ima proizvođač aparata prema odredbama ovoga Pravilnika.

 

III. STAVLJANJE NA TRŽIŠTE

 

Članak 3.

(1) Prije stavljanja na tržište na rashladne aparate iz članka 1. ovoga Pravilnika mora se, u skladu s člankom 5. ovoga Pravilnika, staviti oznaka sukladnosti kojom se potvrđuje njihova sukladnost s odredbama ovoga Pravilnika uključujući i postupak ocjene sukladnosti propisan u Dodatku II. ovoga Pravilnika.

(2) Ne smije se zabraniti, ograničiti ili spriječiti stavljanje na tržište rashladnih aparata koji nose oznaku sukladnosti kojom se potvrđuje njihova sukladnost s odredbama ovoga Pravilnika.

(3) Pretpostavlja se da rashladni aparati koji nose oznaku sukladnosti, propisanu u članku 5. ovoga Pravilnika, zadovoljavaju odredbe ovoga Pravilnika.

(4) Kada rashladni aparati podliježu zahtjevima drugih propisa, kojima je također predviđeno stavljanje oznake sukladnosti, ona također označava da su rashladni aparati sukladni sa zahtjevima tih drugih propisa.

(5) Kada jedan ili više propisa iz prethodnog stavka dopušta proizvođaču da odabere koje će propise primijeniti, tada oznaka sukladnosti označava sukladnost rashladnih aparata samo s onim propisima koje je proizvođač primijenio. U tom slučaju pojedinosti o primijenjenim propisima moraju se navesti u dokumentima, obavijestima i uputama koje ti propisi zahtijevaju, a koji se prilažu uz rashladne aparate.

 

IV. POSTUPCI OCJENE SUKLADNOSTI

 

Članak 4.

(1) Postupci ocjene sukladnosti i zahtjevi koji se odnose na tehničku dokumentaciju, Izjavu o sukladnosti i oznaku sukladnosti rashladnih aparata propisani su u Dodatku II. ovoga Pravilnika.

(2) Izjava o sukladnosti i upute za uporabu moraju biti priložene uz svaki rashladni aparat koji se stavlja na tržište te moraju biti na hrvatskom jeziku.

 

V. OZNAKA SUKLADNOSTI

 

Članak 5.

(1) Kada se rashladni aparati stavljaju na tržište oni moraju nositi oznaku sukladnosti koja mora biti u skladu s propisanim oblikom prema članku 9. stavku 4. i 5. ovoga Pravilnika. Oznaka sukladnosti mora biti vidljiva, čitljiva i neizbrisiva te postavljena na rashladnom aparatu i, gdje je primjenjivo, na ambalaži ili uputi za uporabu rashladnog aparata.

(2) Zabranjeno je na rashladne aparate stavljati druge oznake čiji bi sadržaj ili oblik mogao navesti treće strane da ih zamijene za oznaku sukladnosti. Dopušteno je stavljanje svih drugih oznaka na rashladne aparate, njihovu ambalažu ili upute za uporabu pod uvjetom da se time ne smanjuje vidljivost i čitljivost oznake sukladnosti.

Članak 6.

(1) Kada nadležno inspekcijsko tijelo utvrdi da je oznaka sukladnosti neopravdano stavljena, proizvođač ili njegov ovlašteni predstavnik registriran u Republici Hrvatskoj, odnosno uvoznik dužni su uskladiti rashladni aparat s odredbama koje se odnose na stavljanje oznake sukladnosti.

(2) Ako proizvođač ili njegov ovlašteni predstavnik registriran u Republici Hrvatskoj, odnosno uvoznik ne postupi na način kako je to propisano stavkom 1. ovoga članka, nadležno inspekcijsko tijelo mora poduzeti sve potrebne mjere da se ograniči ili spriječi stavljanje na tržište takvog rashladnog aparata ili mora osigurati da se takav aparat povuće s tržišta u skladu s postupcima propisanim u članku 7. ovoga Pravilnika

Članak 7.

(1) Svaka odluka kojom se ograničava stavljanje na tržište rashladnih aparata ili kojom se zahtijeva povlačenje s tržišta rashladnih aparata u skladu s ovim Pravilnikom mora biti detaljno obrazložena. Zainteresirane strane obavještavaju se o toj odluci kao i o pravnom lijeku u skladu s važećim propisima.

(2) Inspekcijsko tijelo će odmah obavijestiti ministarsto nadležno za gospodarstvo o donesenoj odluci iz prethodnog stavka, uz navođenje razloga za svoju odluku.

(3) Ministarstvo nadležno za gospodarstvo obavješćuje Europsku komisiju (u daljnjem tekstu: Komisija) o poduzetim mjerama iz stavka 1. ovoga članka, uz navođenje razloga za njihovo donošenje.

 

VI. INSPEKCIJSKI NADZOR

 

Članak 8.

Inspekcijski nadzor nad stavljanjem rashladnih aparata na tržište u nadležnosti je inspekcijskih tijela sukladno članku 14. Zakona o tehničkim zahtjevima za proizvode i ocjeni sukladnosti, u skladu s njihovim djelokrugom.

 

VII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

 

Članak 9.

(1) Do pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji ili do stupanja na snagu međunarodnog sporazuma o ocjeni sukladnosti i prihvaćanju industrijskih proizvoda s Europskom unijom ne primjenjuje se članak 7. stavak 3. ovoga Pravilnika, kao ni dijelovi u ovom Pravilniku i Dodacima ovoga Pravilnika koji se odnose na obveze prema Komisiji i državama članicama Europske unije (u daljnjem tekstu: države članice).

(2) Nakon pristupa Republike Hrvatske Europskoj uniji ili nakon stupanja na snagu međunarodnog sporazuma o ocjeni sukladnosti i prihvaćanju industrijskih proizvoda s Europskom unijom u ovom Pravilniku i njegovim Dodacima umjesto danog naziva «Izjava o sukladnosti» primjenjuje se naziv »EZ izjava o sukladnosti«, a umjesto naziva »Republika Hrvatska« upotrebljava se naziv »Zajednica«, koji podrazumijeva Europske Zajednice.

(3) Dokumentacija i oznake sukladnosti izdane u inozemstvu vrijede u Republici Hrvatskoj ako zadovoljavaju odredbe članka 13. Zakona o tehničkim zahtjevima za proizvode i ocjeni sukladnosti.

(4) Označivanje sukladnosti prema odredbama ovoga Pravilnika od stupanja na snagu ovoga Pravilnika do pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji ili do stupanja na snagu međunarodnog sporazuma o ocjeni sukladnosti i prihvaćanju industrijskih proizvoda s Europskom unijom, obavlja se stavljanjem potvrdbenog znaka sukladno Pravilniku o izgledu i upotrebi potvrdbenog znaka (»Narodne novine«, broj 88/98, 165/98 i 8/99).

(5) Nakon pristupa Republike Hrvatske Europskoj uniji, odnosno do stupanja na snagu međunarodnog ugovora o ocjeni sukladnosti i prihvaćanju industrijskih proizvoda s Europskom unijom, označivanje sukladnosti prema zahtjevima ovoga Pravilnika obavlja se stavljanjem oznake sukladnosti prema obliku danom u Dodatku III. ovoga Pravilnika.

(6) Do pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji, odnosno do stupanja na snagu međunarodnog ugovora o ocjeni sukladnosti i prihvaćanju industrijskih proizvoda s Europskom unijom, a najkasnije do 1. siječnja 2007. godine, mogu se stavljati na tržište rashladni aparati pod istim uvjetima u pogledu energetske učinkovitosti za rashladne aparate koji su se primjenjivali prije stupanja na snagu ovoga Pravilnika.

(7) Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 31. ožujka 2006.

 

Klasa: 018-04/00-01/03

Urbroj: 526-01-04-556

Zagreb, 1. kolovoza 2005.

Ministar

Branko Vukelić, v. r.

 

Napomena: prilozi su ispušteni u ovom neslužbenom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga