POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO GOSPODARSTVA, RADA I PODUZETNIŠTVA

2528

Na temelju članka 17. Zakona o zaštiti potrošača (»Narodne novine«, br. 96/03 i članka 5. Zakona o tehničkim zahtjevima za proizvode i ocjeni sukladnosti (»Narodne novine«, br. 158/03) ministar gospodarstva rada i poduzetništva donosi

PRAVILNIK

ZA PROIZVODE OD KRISTALNOG STAKLA

 

Članak 1.

Ovim Pravilnikom se propisuju tehnički zahtjevi za sastav, te označivanje proizvoda od kristalnog stakla, navedenih u Dodatku I. ovoga Pravilnika, kao i metode za određivanje kemijskih i fizikalnih svojstava vrsta kristalnog stakla, navedenih u Dodatku II. ovoga Pravilnika, a koji pripadaju tarifnoj oznaci 70.13 Carinske tarife.

 

Članak 2.

Proizvodi iz članka 1. ovoga Pravilnika mogu se stavljati na tržište samo ako opisi navedeni u stupcu (b) Dodatka I. imaju odgovarajuća svojstva navedena u stupcima (d), (e), (f) i (g) Dodatka I. ovoga Pravilnika.

 

Članak 3.

(1) Proizvod iz članka 1. ovoga Pravilnika označen jednim od opisa navedenim u stupcu (b) Dodatka I. ovoga Pravilnika mora imati odgovarajući identifikacijski simbol, koji je prikazan i opisan u stupcima (h) i (i) Dodatka I. ovoga Pravilnika.

(2) Ako robna marka, naziv poduzeća ili bilo koji drugi natpis sadrži kao glavni dio, kao pridjev ili u korijenu opis naveden u stupcima (b) i (c) Dodatka I. ovoga Pravilnika ili opis koji bi mogao navesti da ga se zamijeni s opisima navedenim u stupcima (b) i (c) Dodatka I. ovoga Pravilnika, neposredno ispred robne marke, naziva ili natpisa mora stajati vidljivi natpis, koji obuhvaća:

a) opis proizvoda, ako taj proizvod ima svojstva, navedena u stupcima (d) – (g) Dodatka I. ovoga Pravilnika

b) izjavu o preciznim svojstvima proizvoda, ako taj proizvod nema svojstva navedena u stupcima (d) – (g) Dodatka I. ovoga Pravilnika

 

Članak 4.

Opisi i identifikacijski simboli navedeni u Dodatku I. ovoga Pravilnika, mogu se nalaziti na istoj etiketi.

 

Članak 5.

Kod postupaka provjere da opisi navedeni u stupcu (b) i identifikacijski simboli navedeni u stupcu (h) Dodatka I. ovoga Pravilnika odgovaraju svojstvima navedenim u stupcima (d) – (g) Dodatka I. ovoga Pravilnika, primjenjuju se samo metode, koje su propisane u Dodatku II. ovoga Pravilnika.

 

Članak 6.

Kada nadležno inspekcijsko tijelo utvrdi da proizvodi od kristalnog stakla iz članka 1. ovoga Pravilnika ne zadovoljavaju zahtjeve ovoga Pravilnika, proizvođač ili njegov ovlašteni predstavnik registriran u Republici Hrvatskoj, odnosno uvoznik, dužni su uskladiti proizvod s odredbama ovoga Pravilnika.

Kada proizvođač ili njegov ovlašteni predstavnik registrirani u Republici Hrvatskoj, odnosno uvoznik ne postupi na način kako je to propisano u stavku 1. ovoga članka, nadležno inspekcijsko tijelo mora poduzeti sve odgovarajuće mjere da spriječi stavljanje na tržište takvog proizvoda ili mora osigurati da se taj proizvod povuče sa tržišta.

 

Članak 7.

Odredbe ovoga Pravilnika ne odnose se na proizvode koji su namijenjeni za izvoz u treće zemlje.

 

Članak 8.

Inspekcijski nadzor nad stavljanjem proizvoda iz članka 1. ovoga Pravilnika na tržište u nadležnosti je inspekcijskih tijela, sukladno s člankom 105. Zakona o zaštiti potrošača i članka 14. Zakona o tehničkim zahtjevima za proizvode i ocjeni sukladnosti, u skladu s njihovim djelokrugom.

 

Članak 9.

Nakon pristupa Republike Hrvatske Europskoj uniji, »naziv proizvođač ili njegov ovlašteni predstavnik registriran u Republici Hrvatskoj,« zamjenjuje se nazivom »proizvođač ili njegov ovlašteni predstavnik registriran u Zajednici«.

 

Članak 10.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 1. siječnja 2006.

 

Klasa: 018-04/00-01/03

Urbroj: 526-01-04-546

Zagreb, 1. kolovoza 2005.      

Ministar          

Branko Vukelić, v. r.
 

 Napomena: prilozi u obliku slika su ispušteni u ovom neslužbenom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga