POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

2684

Ustavni sud Republike Hrvatske, u Drugom vijeću za odlučivanje o ustavnim tužbama, u sastavu sudac Jasna Omejec, predsjednik Vijeća, te suci Marijan Hranjski, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Emilija Rajić i Vice Vukojević, članovi Vijeća, odlučujući o ustavnoj tužbi D. P. iz S., kojeg zastupa Ž. M., odvjetnik u Odvjetničkom društvu M. i Š. iz S., na sjednici održanoj 9. studenoga 2005. godine, jednoglasno je donio

ODLUKU

I. Ustavna tužba se usvaja.

II. Općinski sud u Sinju dužan je donijeti odluku u predmetu koji se vodi pred tim sudom pod poslovnim brojem: R1-8/99, u najkraćem mogućem roku, ali ne duljem od deset (10) mjeseci, računajući od prvog idućeg dana nakon objave ove odluke u »Narodnim novinama«.

III. Na temelju članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona o Ustav­nom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 20/02. i 49/02. – pročišćeni tekst), podnositelju ustavne tužbe, D. P. iz S., određuje se primjerena naknada zbog povrede ustavnog prava iz članka 29. stavka 1. Ustava Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 41/01. – pročišćeni tekst) u iznosu od 6.100,00 kn.

IV. Naknada iz točke III. izreke ove odluke bit će isplaćena iz državnog proračuna u roku od tri mjeseca od dana podnošenja zahtjeva podnositelja Ministarstvu financija Republike Hrvatske za njezinu isplatu.

V. Ova odluka objavit će se u »Narodnim novinama«.

 

Obrazloženje
 

1. Podnositelj je podnio 1. prosinca 2004. godine ustavnu tužbu, na temelju članka 63. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon), radi duljine izvanparničnog postupka koji se vodi pred Općinskim sudom u Sinju pod brojem: R1-8/99, smatrajući da mu je povrijeđeno ustavno pravo na donošenje sudske odluke u razumnom roku.

 

ČINJENICE VAŽNE ZA USTAVNOSUDSKI POSTUPAK

2. Ustavni sud je u postupku pokrenutom ustavnom tužbom primjenom članka 63. Ustavnog zakona, na temelju navoda ustavne tužbe, očitovanja Općinskog suda u Sinju te uvida u presliku spisa Općinskog suda u Sinju, broj: R1-8/99 utvrdio sljedeće pravno relevantne činjenice za odlučivanje o povredi ustavnog prava podnositelja, zajamčenog člankom 29. stavkom 1. Ustava.

Podnositelj je 25. veljače 1999. godine podnio prijedlog Općinskom sudu u Sinju radi razvrgnuća suvlasničke zajednice.

Na prvom ročištu 14. travnja 1999. godine sud je riješio udovoljiti prijedlogu stranaka za odgodom tog ročišta, radi pokušaja mirnog rješenja, te je sljedeće ročište zakazao za 27. svibnja 1999. godine.

Na ročištu 27. svibnja 1999. godine sud je riješio ponovno udovoljiti prijedlogu stranaka radi pokušaja mirnog rješenja. Ročište je odgođeno, a određeno je da će sljedeće biti zakazano nakon što punomoćnik predlagatelja izvijesti sud o daljnjem tijeku postupka.

Podnescima od 21. rujna 1999. i 27. siječnja 2000. godine podnositelj je predlagao zakazivanje ročišta.

Na ročištu 27. travnja 2000. godine sud je riješio izvesti dokaz očevidom na licu mjesta uz sudjelovanje vještaka mjernika i vještaka građevinske struke, te je pozvao podnositelja na uplatu predujma za troškove vještačenja i izlaska suda na lice mjesta.

Podneskom od 11. svibnja 2000. godine podnositelj je udovoljio nalogu suda.

Očevid zakazan za 15. rujna 2000. godine odgođen je zbog spriječenosti vještaka.

Podneskom od 19. listopada 2000. godine podnositelj je požurio održavanje očevida.

Očevid zakazan za 20. travnja 2001. godine odgođen je zbog loših vremenskih prilika.

Podneskom od 19. veljače 2001. godine podnositelj je zatražio žurnost u postupanju i zakazivanje očevida.

Na očevidu na licu mjesta održanom 15. lipnja 2001. godine, sud je naložio vještaku mjerniku da u roku od 15 dana izradi skicu predmeta diobe, a vještaku građevinske struke, koji nije pristupio, naloženo je da u roku od 8 dana izađe na lice mjesta te nakon pregleda predmeta diobe u daljnjem roku od 15 dana izradi i dostavi nalaz i mišljenje.

Dopisom od 5. srpnja 2001. godine sud je pozvao vještaka građevinske struke da postupi po rješenju od 15. lipnja 2001. godine. Isti dopis ponovno je uputio 24. siječnja 2002., 5. ožujka 2002., 2. srpnja 2002., 24. rujna 2002., 13. prosinca 2002., 6. veljače 2003., 8. travnja 2003., 9. lipnja 2003., 30. rujna 2003., 2. veljače 2004., 23. ožujka 2004., 3. svibnja 2004., 12. srpnja 2004., 13. listopada 2004., 14. travnja 2004., 27. svibnja 2005. i 19. srpnja 2005. godine.

Vještak građevinske struke nije dostavio nalaz i mišljenje.

Ročišta zakazana za 20. listopada 2005. i 8. studenoga 2005. godine odgođena su zbog nepristupanja podnositelja.

Sljedeće ročište zakazano je za 30. studenoga 2005. godine.

 

PRAVO VAŽNO ZA USTAVNOSUDSKI POSTUPAK

3. Mjerodavno pravo sadržano je u odredbi članka 29. stavka 1. Ustava Republike Hrvatske i odredbama članka 63. Ustavnog zakona.

 

Ustavna tužba je osnovana.

4. Svoju odluku Ustavni sud obrazlaže sljedećim utvrđenjima:

 

4.1. DULJINA SUDSKOG POSTUPKA

Prijedlog je Općinskom sudu u Sinju podnesen 25. veljače 1999. godine.

Ustavna tužba podnijeta je 1. prosinca 2004. godine, a do tog dana postupak nije pravomoćno okončan pa Ustavni sud utvrđuje da je do dana podnošenja ustavne tužbe postupak trajao ukupno pet (5) godina, devet (9) mjeseci i šest (6) dana.

 

4.2. POSTUPANJE NADLEŽNOG SUDA

Postupak se u razmatranom, pravno relevantnom razdoblju vodio do podnošenja ustavne tužbe pred Općinskim sudom u Sinju u trajanju od pet godina, devet mjeseci i šest dana. Općinski sud u Sinju je bio neaktivan od 27. travnja 2000. do 15. lipnja 2001. godine (jedna godina, jedan mjesec i devetnaest dana). Razmatrajući postupanje suda tijekom vođenja postupka razvidno je da Općinski sud u Sinju nakon održanog očevida na licu mjesta 15. lipnja 2001. godine, osim upućivanja požurnica vještaku nije poduzimao nikakve radnje, a sljedeće je ročište zakazao nakon četiri godine, četiri mjeseca i pet dana tj. 20. listopada 2005. godine.

Činjenica da vještak građevinske struke nije izradio nalaz i mišljenje ne opravdava sud. Naime, sukladno odredbi članka 259. Zakona o parničnom postupku (»Narodne novine«, broj 53/91., 91/92., 112/99., 88/01. i 117/03., u daljnjem tekstu: ZPP) sud rukovodi vještačenjem. Prema odredbi članka 251. stavka 4. ZPP-a umjesto određenog vještaka sud može uvijek odrediti drugog vještaka. Nadalje, odredbom članka 260. stavka 1. ZPP-a propisano je, između ostaloga, da će sud odrediti rok za pisano podnošenje nalaza i mišljenja. Povrh toga, člankom 16. Pravilnika o stalnim sudskim vještacima (»Narodne novine«, broj 21/98.), propisana je dužnost vještaka da se pridržava rokova određenih odlukom, te postupak vještaka u slučaju da iz objektivnih razloga ne može dovršiti vještačenje u zadanom mu roku. U smislu odredbi članka 18. Pravilnika o stalnim sudskim vještacima, predsjednici županijskih, trgovačkih i općinskih sudova dužni su pratiti rad vještaka.

 

4.3.  PONAŠANJE PODNOSITELJA USTAVNE TUŽBE(PREDLAGATELJA U IZVANPARNIČNOM POSTUPKU)

Podnositelj ustavne tužbe kao predlagatelj u izvanparničnom postupku nije bitno doprinio duljini postupka. Naime, ročišta zakazana za 14. travnja i 27. svibnja 1999. godine odgođena su na prijedlog stranaka radi pokušaja mirnog rješenja, ali je podnositelj odmah podneskom od 21. rujna 1999. godine zatražio zakazivanje ročišta.

 

4.4. SLOŽENOST SUDSKOG PREDMETA

Ustavni sud utvrđuje da u predmetu nema elemenata složenosti.

 

OCJENA USTAVNOG SUDA

5. Ustavni sud utvrđuje da se postupak do podnošenja ustavne tužbe vodio pred prvostupanjskim sudom u trajanju od pet godina, devet mjeseci i šest dana, te da je još u tijeku. Imajući u vidu ukupno trajanje postupka, neaktivnost i neučinkovito postupanje Općinskog suda u Sinju te okolnost da se postupak cijelo vrijeme vodi pred prvostupanjskim sudom, Ustavni sud ocjenjuje da je povrijeđeno pravo podnositelja na suđenje u razumnom roku, zajamčeno člankom 29. stavkom 1. Ustava Republike Hrvatske.

Stoga je, u smislu odredbe članka 63. Ustavnog zakona, donijeta odluka kao pod točkama I. i II. izreke ove odluke.

6. Sukladno odredbi članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona, odlučeno je kao u točkama III. i IV. izreke ove odluke.

Visinu naknade zbog povrede ustavnog prava na donošenje odluke u razumnom roku, Ustavni sud utvrđuje uzimajući u obzir okolnosti svakog pojedinog predmeta uz istodobno uvažavanje ukupnih gospodarskih i socijalnih prilika u Republici Hrvatskoj.

7. Odluka o objavi (točka V. izreke) temelji se na odredbama članka 29. Ustavnog zakona.

8. Predsjednik Općinskog suda u Sinju dužan je dostaviti Ustav­nom sudu pisanu obavijest o datumima donošenja i otpreme odluke u roku osam (8) dana od dana njene otpreme, a najkasnije osam (8) dana od isteka roka određenog u točki II. izreke ove odluke. Ovaj nalog temelji se na članku 31. stavcima 4. i 5. Ustavnog zakona.

 

Broj: U-IIIA-4700/2004

Zagreb, 9. studenoga 2005.

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

Predsjednik Vijeća

dr. sc. Jasna Omejec, v. r.

 

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga