POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

2721

Na temelju članka 11. Zakona o osnovnom školstvu (»Narodne novine«, br. 59/90, 26/93, 27/93, 29/94, 7/96, 59/2001, 114/2001 i 76/2005), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 1. prosinca 2005. godine donijela

ODLUKU

O KRITERIJIMA I MJERILIMA ZA UTVRĐIVANJE BILANČNIH PRAVA ZA FINANCIRANJE MINIMALNOG FINANCIJSKOG STANDARDA JAVNIH POTREBA OSNOVNOG ŠKOLSTVA U 2006. GODINI

 

OPĆE ODREDBE

 

I.

Ovom Odlukom utvrđuju se ukupna bilančna prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva i kriteriji i mjerila za utvrđivanje bilančnih prava županijama, Gradu Zagrebu i gradovima do visine potrebnih sredstava za osiguravanje minimalnog financijskog standarda osnovnih škola.

 

II.

U proračunu županija, Grada Zagreba i gradova koji su preuzeli financiranje dijela javnih potreba u osnovnom školstvu osiguravaju se sredstva za materijalne, financijske rashode te rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.

 

III.

Ukupna godišnja bilanca sredstava za osnovno školstvo u 2006. godini za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba utvrđuje se kako slijedi:

 

– u kunama –

 

Opis

Bilancirana sredstva za 2005. godinu

Bilancirana sredstva za 2006. godinu

Indeks
2006./2005.

1

2

3

4

Materijalni i financijski rashodi

599.371.925

635.977.310

106,11

Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja

57.673.625

59.266.856

102,76

Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini

177.026.675

199.684.290

112,80

Ukupno:

834.072.225

894.928.456

107,30

 

Ukupni godišnji iznos sredstava za materijalne i financijske rashode osnovnih škola za 2006. godinu iznosi 635.977.310 kuna.

Ukupni godišnji iznos sredstava za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja osnovnih škola za 2006. godinu iznosi 59.266.856 kuna.

Ukupni rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini osnovnih škola za 2006. godinu iznose 199.684.290 kuna.

 

MATERIJALNI I FINANCIJSKI RASHODI, KRITERIJI I MJERILA

 

IV.

Županijama, Gradu Zagrebu i gradovima priznaju se bilančna prava za financiranje materijalnih i financijskih rashoda osnovnih škola u visini koja osigurava minimalni financijski standard osnovnih škola. Obračun ovih prava izvršen je prema kriterijima i mjerilima iz ove Odluke, a sredstva se mogu koristiti samo za financiranje materijalnih i financijskih rashoda (prema ekonomskoj klasifikaciji) nužnih za realizaciju nastavnog plana i programa javnih potreba osnovnoškolskog obrazovanja.

Ekonomska klasifikacija materijalnih i financijskih rashoda sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, obuhvaća:

– skupinu 32 – Materijalni rashodi

– skupinu 34 – Financijski rashodi.

Kriterij za utvrđivanje ukupnih bilančnih prava za financiranje materijalnih i financijskih rashoda u 2006. godini su bilančna prava 2005. godine uvećana za specifičnost pojedinih županija i gradova za nove programe.

Mjerilo je prosječna godišnja cijena po učeniku izračunata na bazi ukupnih bilančnih prava i upisanih učenika u školskoj godini 2005./2006.

 

IZRAČUN BILANČNIH PRAVA MATERIJALNIH I FINANCIJSKIH RASHODA PO ŽUPANIJAMA,GRADU ZAGREBU I GRADOVIMA ZA 2006. GODINU

 

Red. br.

Nositelj financiranja

Ukupni iznos za 2006. godinu
u kunama –

Broj razr. odjela u školskoj godini 2005./2006.

Broj učenika u školskoj godini 2005./2006.

Prosječna godišnja cijena po učeniku

1

2

3

4

5

6

 

ŽUPANIJE

 

 

 

 

1.

Zagrebačka

30.784.624

672

14.956

2.058,35

2.

Krapinsko-zagorska

19.590.388

594

11300

1.733,66

3.

Sisačko-moslavačka

21.986.351

410

8.680

2.532,99

4.

Karlovačka

15.660.184

335

5.606

2.793,47

5.

Varaždinska

22.532.669

636

12.680

1.777,02

6.

Koprivničko-križevačka

14.086.879

448

8.255

1.706,47

7.

Bjelovarsko-bilogorska

16.109.432

437

8.088

1.991,77

8.

Primorsko-goranska

20.543.529

607

10.728

1.914,94

9.

Ličko-senjska

9.975.134

207

3.169

3.147,72

10.

Virovitičko-podravska

11.751.334

357

6.944

1.692,30

11.

Požeško-slavonska

10.823.663

308

6.111

1.771,18

12.

Brodsko-posavska

18.213.783

490

10.303

1.767,81

13.

Zadarska

17.494.855

442

8.181

2.138,47

14.

Osječko-baranjska

35.133.416

1.072

20.860

1.684,25

15.

Šibensko-kninska

11.862.954

292

5.796

2.046,75

16.

Vukovarsko-srijemska

24.159.025

754

14.723

1.640,90

17.

Splitsko-dalmatinska

44.548.724

1.322

26.109

1.706,26

18.

Istarska

13.198.670

320

4.620

2.856,85

19.

Dubrovačko-neretvanska

14.129.342

445

8.145

1.734,73

20.

Međimurska

13.172.753

449

8.710

1.512,37

21.

Grad Zagreb

88.189.824

3.065

69.294

1.272,69

 

UKUPNO ŽUPANIJE:

473.947.533

13.662

273.258

1.734,43

 

 

 

 

 

 

 

GRADOVI

 

 

 

 

1.

Velika Gorica

9.407.968

288

6.344

1.482,97

2.

Samobor

5.727.187

162

3.476

1.647,64

3.

Vrbovec

3.222.652

90

1.849

1.742,92

4.

Zaprešić

3.321.797

100

2.323

1.429,96

5.

Krapina

1.475.289

65

1.219

1.210,25

6.

Sisak

6.511.021

214

4.479

1.453,68

7.

Kutina

3.483.579

118

2.355

1.479,23

8.

Karlovac

7.789.781

236

4.726

1.648,28

9.

Varaždin

5.356.270

204

4.312

1.242,18

10.

Koprivnica

4.680.356

143

3.290

1.422,60

11.

Bjelovar

4.806.506

186

3.996

1.202,83

12.

Rijeka

12.794.705

525

10.473

1.221,68

13.

Crikvenica

1.070.022

44

964

1.109,98

14.

Opatija

880.626

28

643

1.369,56

15.

Gospić

2.369.610

62

1.224

1.935,96

16.

Virovitica

3.418.620

117

2.445

1.398,21

17.

Požega

3.536.954

121

3.101

1.140,58

18.

Slavonski Brod

9.279.709

333

7.623

1.217,33

19.

Zadar

6.816.052

340

7.918

 860,83

20.

Osijek

11.477.632

432

9.821

1.168,68

21.

Šibenik

5.883.332

213

4.544

1.294,75

22.

Vinkovci

3.887.913

190

4.267

 911,16

23.

Makarska

1.448.046

71

1.538

 941,51

24.

Split

13.760.203

725

17.402

 790,73

25.

Pula

6.553.586

267

5.325

1.230,72

26.

Labin

1.980.237

57

1.025

1.931,94

27.

Pazin

5.051.515

86

1.670

3.024,86

28.

Poreč

3.292.938

87

1.693

1.945,03

29.

Rovinj

1.769.934

63

1.223

1.447,21

30.

Umag

2.508.660

62

1.052

2.384,66

31.

Dubrovnik

5.271.949

208

4.448

1.185,24

32.

Čakovec

3.195.128

150

2.750

1.161,86

 

UKUPNO GRADOVI:

162.029.777

5.987

129.518

1.251,02

 

SVEUKUPNO RH:

635.977.310

19.649

402.776

1.578,98

 

Napomena:      Prosječna cijena po učeniku rezultat je podjele ukupnog iznosa materijalnih i financijskih rashoda s brojem učenika i zaokružena na dvije decimale.

 

RASHODI ZA MATERIJAL, DIJELOVE I USLUGE TEKUĆEG I INVESTICIJSKOG ODRŽAVANJA I RASHODI ZA NABAVU PROIZVEDENE DUGOTRAJNE IMOVINE I DODATNA ULAGANJA NA NEFINANCIJSKOJ IMOVINI

 

V.

A) Rashodi za nabavu proizvedene imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini

Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na skupinu 42 – Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i skupinu 45 – Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini. Županijama, Gradu Zagrebu i gradovima ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti:

– po učeniku                               223,00 kn godišnje

– po razrednom odjelu             4.578,00 kn godišnje

– po školskoj zgradi                9.134,00 kn godišnje

B) Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja

Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na odjeljak 3224 – Materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje i odjeljak 3232 – Usluge tekućeg i investicijskog održavanja. Županijama, Gradu Zagrebu i gradovima ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti:

– po učeniku prosječno                49,00 kn godišnje

– po razrednom odjelu             1.008,00 kn godišnje

– po školskoj zgradi                9.048,00 kn godišnje

Na osnovi kriterija utvrđenih pod A) i B) ukupni rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja i rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini u 2006. godini po županijama i gradovima iznose:

 

Nositelj financiranja

Opseg djelatnosti

Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini

Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja

UKUPNO
– u kunama –

Broj učenika u školskoj godini 2005./2006.

Broj raz. odjela u školskoj godini 2005./ 2006.

Broj školskih zgrada u škol. god. 2001./2002.

1

2

3

4

5

6

7

ŽUPANIJE

 

 

 

 

 

 

Zagrebačka

14.956

672

70

7.050.984

2.043.580

9.094.564

Krapinsko-zagorska

11.300

594

82

5.988.220

1.894.388

7.882.608

Sisačko-moslavačka

8.680

410

49

4.260.186

1.281.952

5.542.138

Karlovačka

5.606

335

71

3.432.282

1.254.782

4.687.064

Varaždinska

12.680

636

67

6.351.226

1.868.624

8.219.850

Koprivničko-križevačka

8.255

448

83

4.649.931

1.607.063

6.256.994

Bjelovarsko-bilogorska

8.088

437

90

4.626.270

1.651.128

6.277.398

Primorsko-goranska

10.728

607

90

5.993.250

1.951.848

7.945.098

Ličko-senjska

3.169

207

43

2.047.095

753.001

2.800.096

Virovitičko-podravska

6.944

357

70

3.822.238

1.333.472

5.155.710

Požeško-slavonska

6.111

308

59

3.311.683

1.143.735

4.455.418

Brodsko-posavska

10.303

490

90

5.362.849

1.813.087

7.175.936

Zadarska

8.181

442

74

4.523.755

1.515.957

6.039.712

Osječko-baranjska

20.860

1.072

160

11.020.836

3.550.396

14.571.232

Šibensko-kninska

5.796

292

29

2.894.170

840.732

3.734.902

Vukovarsko-srijemska

14.723

754

86

7.520.565

2.259.587

9.780.152

Splitsko-dalmatinska

26.109

1.322

179

13.509.409

4.231.509

17.740.918

Istarska

4.620

320

53

2.979.322

1.028.484

4.007.806

Dubrovačko-neretvanska

8.145

445

67

4.465.523

1.453.881

5.919.404

Međimurska

8.710

449

51

4.463.686

1.340.830

5.804.516

Grad Zagreb

69.294

3.065

143

30.790.294

7.778.790

38.569.084

UKUPNO ŽUPANIJE:

273.258

13.662

1.706

139.063.774

42.596.826

181.660.600

 

 

 

 

 

 

 

GRADOVI

 

 

 

 

 

 

Velika Gorica

 6.344

288

22

2.934.124

800.216

3.734.340

Samobor

3.476

162

17

1.672.062

487.436

2.159.498

Vrbovec

1.849

90

12

933.955

289.897

1.223.852

Zaprešić

2.323

100

7

1.039.767

277.963

1.317.730

Krapina

1.219

65

7

633.345

188.587

821.932

Sisak

4.479

214

26

2.215.993

670.431

2.886.424

Kutina

2.355

118

20

1.248.049

415.299

1.663.348

Karlovac

4.726

236

22

2.335.254

668.518

3.003.772

Varaždin

4.312

204

9

1.977.694

498.352

2.476.046

Koprivnica

3.290

143

13

1.507.066

422.978

1.930.044

Bjelovar

3.996

186

18

1.907.028

546.156

2.453.184

Rijeka

10.473

525

30

5.012.949

1.313.817

6.326.766

Crikvenica

964

44

4

452.940

127.780

580.720

Opatija

643

28

4

308.109

95.923

404.032

Gospić

1.224

62

11

657.262

222.000

879.262

Virovitica

2.445

117

11

1.181.335

337.269

1.518.604

Požega

3.101

121

7

1.309.399

337.253

1.646.652

Slavonski Brod

7.623

333

24

3.443.619

926.343

4.369.962

Zadar

7.918

340

26

3.559.718

965.950

4.525.668

Osijek

9.821

432

24

4.386.995

1.133.837

5.520.832

Šibenik

4.544

213

24

2.207.642

654.512

2.862.154

Vinkovci

4.267

190

9

1.903.567

482.035

2.385.602

Makarska

1.538

71

5

713.682

192.170

905.852

Split

17.402

725

32

7.491.984

1.873.034

9.365.018

Pula

5.325

267

20

2.592.481

711.021

3.303.502

Labin

1.025

57

8

562.593

180.065

742.658

Pazin

1.670

86

12

875.726

277.094

1.152.820

Poreč

1.693

87

7

839.763

233.989

1.073.752

Rovinj

1.223

63

10

652.483

213.911

866.394

Umag

1.052

62

10

609.772

204.524

814.296

Dubrovnik

4.448

208

14

2.072.004

554.288

2.626.292

Čakovec

2.750

150

9

1.382.156

367.382

1.749.538

UKUPNO GRADOVI:

129.518

5.987

474

60.620.516

16.670.030

77.290.546

SVEUKUPNO RH:

402.776

19.649

2.180

199.684.290

59.266.856

258.951.146

 

Rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini županije, Grad Zagreb i gradovi planiraju i troše na osnovi Plana rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini za 2006. godinu, a u kojem se planiraju kapitalni projekti školstva koji će se realizirati tijekom 2006. godine.

Realizacija ovih rashoda (u dijelu koji se odnose na pomoći iz državnog proračuna) moguća je tek po izvršenju radova i nabavi usluga, a ne anticipativno. Nadležna tijela županija, Grada Zagreba i gradova dužna su Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini donijeti najkasnije do 31. ožujka 2006. godine i dostaviti ga Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa. Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini minimalno mora sadržavati škole na koje se odnose ulaganja, vrstu i opis ulaganja, ukupno planirani iznos potreban za realizaciju svih ulaganja obuhvaćenih projektom od početka do kraja projekta i planirani iznos u 2006. godini.

Rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja županije, Grad Zagreb i gradovi planiraju i troše na osnovi operativnih planova za 2006. godinu, u kojima se specificiraju škole, namjene i iznosi sredstava.

Nadležna tijela županija, Grada Zagreba i gradova dužna su Plan rashoda za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja donijeti najkasnije do 31. siječnja 2006. godine i dostaviti ga Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa.

 

PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

VI.

Sredstva za financiranje decentraliziranih funkcija osnovnog školstva, županije, Grad Zagreb i gradovi ostvaruju iz dodatnog udjela poreza na dohodak po stopi od 2,9%.

Ako županije, Grad Zagreb i gradovi ne ostvare sredstva za ukupno bilancirana prava za financiranje decentraliziranih funkcija osnovnog školstva iz dodatnog udjela u porezu na dohodak po stopi od 2,9%, razliku do ukupno bilanciranih prava ostvaruju iz pozicije pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije u Državnom proračunu Republike Hrvatske za 2006. godinu. Kontrolu ostvarivanja tih prihoda vrši Ministarstvo financija.

 

VII.

Županije, Grad Zagreb i gradovi dužni su donijeti vlastite odluke o kriterijima, mjerilima i načinu financiranja decentraliziranih funkcija osnovnog školstva za 2006. godinu u okvirima bilanciranih prava-sredstava i po namjenama utvrđenim u točkama IV. i V. ove Odluke.

 

VIII.

Županije, Grad Zagreb i gradovi dužni su Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa dostavljati izvješća za razdoblje siječanj-lipanj 2006. godine, te siječanj-prosinac 2006. godine na obrascu OŠ-DEC-IZVJEŠĆE, koji je sastavni dio ove Odluke.

 

IX.

Županije, Grad Zagreb i gradovi dužni su sredstva iz dodatnog udjela poreza na dohodak i sredstva s pozicije pomoći izravnanja koristiti prema utvrđenoj namjeni iz ove Odluke.

 

X.

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa na zahtjev nositelja financiranja može predložiti Vladi Republike Hrvatske preraspodjelu ili prenamjenu utvrđenih bilančnih prava županijama, Gradu Zagrebu, odnosno gradovima u sklopu ukupno utvrđenih bilančnih prava za financiranje decentraliziranih funkcija osnovnog školstva ako utvrdi da je zbog realizacije programa javnih potreba u osnovnom školstvu to prijeko potrebno. Svoje zahtjeve nositelji financiranja podnose Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa najkasnije do 30. lipnja 2006. godine.

 

XI.

Županije, Grad Zagreb i gradovi dužni su rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja te rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini realizirati u skladu sa Zakonom o javnoj nabavi.

Županije, Grad Zagreb i gradovi ne mogu započinjati realizaciju nabave proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini bez izrade investicijskog elaborata u kojem su precizno utvrđeni: opseg radova i usluga, vrijednost radova i usluga, vrijeme realizacije i realni izvori sredstava, kao i prethodne suglasnosti Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa za nabavku proizvedene dugotrajne imovine.

 

XII.

Nadležna tijela županija, gradova i Grada Zagreba – nositelja financiranja škola, mogu na osnovi vlastite odluke o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva u 2006. godini i odluke o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba srednjih škola i učeničkih domova, a uz prethodnu suglasnost Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa i Ministarstva financija, udružiti sredstva za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini u osnovnom i srednjem školstvu do razine utvrđene u ovoj Odluci i u Odluci o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba srednjih škola i učeničkih domova u 2006. godini.

 

XIII.

U prosječnoj cijeni po učeniku za obračun materijalnih i financijskih rashoda uključeni su i troškovi redovitog programa financiranja učenika s teškoćama u razvoju, a samo povećani troškovi školovanja tih učenika financirat će se iz sredstava državnog proračuna sukladno posebnim kriterijima koje utvrđuje ministar znanosti, obrazovanja i športa.

 

XIV.

Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 1. siječnja 2006. godine.

 

Klasa: 602-02/05-01/02

Urbroj: 5030108-05-1

Zagreb, 1. prosinca 2005.

Predsjednik

dr. sc. Ivo Sanader, v. r.

 

OŠ-DEC-IZVJEŠĆE

 

Nositelj financiranja: ________________________

Adresa i sjedište: ___________________________

Telefon /telefaks: ___________________________

E-mail: ___________________________________

Osoba za kontakt: __________________________

 

IZVJEŠĆE O PRIHODIMA I RASHODIMA DECENTRALIZIRANIH FUNKCIJA OSNOVNOG ŠKOLSTVAZA RAZDOBLJE _____________________ GODINE

 

u KN

 

RED. BROJ

OPIS

PLAN PRIHODA I RASHODA ZA OBRAČUNSKO RAZDOBLJE

I. PRIHODI OSTVARENI DO KRAJA OBRAČUNSKOG RAZDOBLJA                                        II. RASHODI PO NAČELU NASTANKA TROŠKA ZA OBRAČUNSKO RAZDOBLJE

INDEKS KOL.4 / KOL.3

I. PRIHODI OSTVARENI DO KRAJA OBRAČUNSKOG RAZDOBLJA                                        II.RASHODI PLAĆENI U OBRAČUNSKOM RAZDOBLJU

INDEKS KOL.6 / KOL.3

Prenesene nepodmirene obveze iz prethodne godine po ekonomskoj klasifikaciji                          (IZNOS  POD C KOL.3 = IZNOS POD II. KOL.8)

1

2

3

4

5

6

7

8

I

UKUPNI PRIHODI (3+4+5)

 

 

 

 

 

 

1

Prihodi iz dodatnog udjela poreza na dohodak (izvorni prihod)

 

 

 

 

 

 

2

Prihodi iz sredstava pomoći izravnanja 

 

 

 

 

 

 

3

Ukupno (1+2)

 

 

 

 

 

 

4

Preneseni prihodi iz prethodne godine

 

 

 

 

 

 

5

Ostali prihodi vezani uz dec. funkcije

 

 

 

 

 

 

II

UKUPNI RASHODI (A+B)

 

 

 

 

 

 

A

Ukupno rashodi poslovanja  (A1.+A2.+ A3.)

 

 

 

 

 

 

A1.)

Energenti

 

 

 

 

 

 

A2.)

Prijevoz učenika sukladno čl. 46. ZOŠ-a

 

 

 

 

 

 

A3.)

Ostali rashodi

 

 

 

 

 

 

B

Ukupni rashodi za materij. dijelove i usluge tekućeg i invest. održavnja i rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini ( B1.+ B2.)

 

 

 

 

 

 

B1.)

Rashodi za nabavu proizv. dugotr. imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini

 

 

 

 

 

 

B2.)

Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja

 

 

 

 

 

 

 

RAZLIKA ( I - II )

 

 

 

 

 

 

C

Preneseni rashodi iz prethodne godine

 

 

 

 

 

 

 

Napomena: Priložiti bilješke uz financijsko izvješće

           

                                                            MP                                                    Pročelnik:

 

U ……………………………………...  god.                                    ………………………                  

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga