POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

2723

Na temelju članka 9. Zakona o zdravstvenoj zaštiti (»Narodne novine«, br. 121/2003 i 48/2005), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 1. prosinca 2005. godine donijela

ODLUKU

O MINIMALNIM FINANCIJSKIM STANDARDIMA ZA DECENTRALIZIRANE FUNKCIJE ZA ZDRAVSTVENE USTANOVE U 2006. GODINI

 

I.

Ovom Odlukom utvrđuju se minimalni financijski standardi za:

– investicijsko ulaganje zdravstvenih ustanova u prostor, medicinsku i nemedicinsku opremu i prijevozna sredstva,

– investicijsko i tekuće održavanje zdravstvenih ustanova – prostora, medicinske i nemedicinske opreme i prijevoznih sredstava,

– informatizaciju zdravstvene djelatnosti,

a sve sukladno planu i programu mjera zdravstvene zaštite i osnovnoj mreži zdravstvene djelatnosti.

Minimalni financijski standardi za decentralizirane funkcije za zdravstvene ustanove na području županija i Grada Zagreba u 2006. godini iz stavka 1. ove točke, utvrđuju se kako slijedi:

 

Tablica 1.

 

ŽUPANIJA

Iznos sredstava za investicijsko i tekuće održavanje

Iznos sredstava za
investicijsko ulaganje

Iznos sredstava za otplate kredita

Ukupni iznos sredstava za decentralizirane funkcije

0

1

2

3

4

ZAGREBAČKA

5.475.000

11.088.715

 

16.563.715

KRAPINSKO-ZAGORSKA

2.725.636

6.292.902

6.100.000

15.118.538

SISAČKO-MOSLAVAČKA

3.222.000

16.377.514

 

19.599.514

KARLOVAČKA

1.381.729

13.751.392

 

15.133.121

VARAŽDINSKA

857.854

15.995.045

1.838.848

18.691.747

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA

0

10.603.200

1.970.508

12.573.708

BJELOVARSKO-BILOGORSKA

2.430.000

11.737.146

 

14.167.146

PRIMORSKO-GORANSKA

6.254.178

14.949.082

 

21.203.260

LIČKO-SENJSKA

572.112

6.896.737

 

7.468.849

VIROVITIČKO-PODRAVSKA

3.466.000

6.575.853

 

10.041.853

POŽEŠKO-SLAVONSKA

1.315.000

7.448.783

 

8.763.783

BRODSKO-POSAVSKA

757.650

15.412.333

 

16.169.983

ZADARSKA

1.457.720

11.761.427

2.500.000

15.719.147

OSJEČKO-BARANJSKA

3.767.694

16.643.324

 

20.411.018

ŠIBENSKO-KNINSKA

1.619.502

13.142.638

 

14.762.140

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA

1.610.728

15.681.429

 

17.292.157

SPLITSKO-DALMATINSKA

10.038.770

16.731.869

 

26.770.639

ISTARSKA

7.820.000

11.639.064

 

19.459.064

DUBROVAČKO-NERETVANSKA

4.780.760

9.915.459

 

14.696.219

MEĐIMURSKA

1.390.500

1.758.445

7.825.000

10.973.945

GRAD ZAGREB

7.849.144

30.916.514

 

38.765.658

UKUPNO

68.791.977

265.318.871

20.234.356

354.345.204

 

Iznosi sredstava za otplate kredita navedeni u koloni 3 Tablice 1. koriste se za otplatu kredita sklopljenih u svrhu investicijskog ulaganja zdravstvenih ustanova u prostor, medicinsku i nemedicinsku opremu i prijevozna sredstva te ulaganja u informatizaciju zdravstvene djelatnosti utvrđenih u stavku 1. točke I. ove Odluke, a sukladno Zaključku Vlade Republike Hrvatske, klase: 510-07/03-02/03, urbroja: 5030104-03-9, od 22. svibnja 2003. godine i urbroja: 5030108-03-18, od 18. prosinca 2003. godine, u vezi s Planom razvoja bolničkih ustanova u Republici Hrvatskoj do 2010. godine, te Zaključka Vlade Republike Hrvatske, klase: 510-07/03-02/03, urbroja: 5030108-04-1, od 2. prosinca 2004. godine, u vezi s Izvješćem o provedbi Zaključka Vlade Republike Hrvatske od 22. svibnja i 18. prosinca 2003. godine, u vezi s Planom razvoja bolničkih ustanova u Republici Hrvatskoj do 2010. godine.

Minimalni financijski standardi iz stavka 1. ove točke za kli­ničke ustanove koje obavljaju dio decentraliziranih funkcija za potrebe osiguranih osoba na području županije, odnosno Grada Zagreba, ovisno o sjedištu kliničke ustanove – sukladno normativima i standardima koje utvrđuje ministar zdravstva i socijalne skrbi, utvrđuju se u 2006. godini kako slijedi:

 

Tablica 2.

 

Županija/Grad Zagreb 

ZDRAVSTVENA USTANOVA

Iznos sredstava dijela decentraliziranih funkcija u kn

Investicijsko i tekuće
održavanje

Investicijsko
ulaganje

UKUPNO

Grad Zagreb

Klinički bolnički centar Zagreb

2.784.060

5.800.000

8.584.060

Klinička bolnica »Dubrava«

3.107.405

1.500.000

4.607.405

Klinička bolnica »Merkur«

0

4.577.160

4.577.160

Klinička bolnica »Sestre milosrdnice«

300.000

4.838.190

5.138.190

Klinika za plućne bolesti »Jordanovac«

0

1.089.800

1.089.800

Klinika za dijabetes »Vuk Vrhovec«

384.973

300.000

684.973

Klinika za tumore

0

4.359.200

4.359.200

Klinika za traumatologiju

2.269.400

1.000.000

3.269.400

Klinika za dječje bolesti

0

1.621.230

1.621.230

Klinika za zarazne bolesti »F. Mihaljević«

720.720

805.000

1.525.720

Ukupno Grad Zagreb

9.566.558

25.890.580

35.457.138

Primorsko-goranska

Klinički bolnički centar Rijeka

0

10.948.466

10.948.466

Klinika za ortopediju Lovran

0

928.802

928.802

Ukupno Primorsko-goranska

0

11.877.268

11.877.268

Osječko-baranjska

Klinička bolnica Osijek

1.819.708

8.020.074

9.839.782

Ukupno Osječko-baranjska

1.819.708

8.020.074

9.839.782

Splitsko-dalmatinska

Klinička bolnica Split

0

13.150.987

13.150.987

Ukupno Splitsko-dalmatinska

0

13.150.987

13.150.987

SVEUKUPNO

11.386.266

58.938.909

70.325.175

 

 

II.

Minimalni financijski standardi utvrđeni u stavku 2. točke I. u iznosu od 354.345.204 kune i stavku 4. točke I. ove Odluke u visini od 70.325.175 kuna, u ukupnoj visini od 424.670.379 kuna, čine osnovicu za izračun pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije jedinicama područne (regionalne) samouprave u skladu s člankom 45.a stavkom 2. Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave.

Visina sredstava dodijeljenih pojedinoj županiji, odnosno Gradu Zagrebu utvrđena je primjenom sljedećih kriterija:

– 80% ukupnog iznosa iz točke I. ove Odluke raspodijeljen je na temelju udjela postotka broja osiguranih osoba u pojedinoj županiji, odnosno Gradu Zagrebu u odnosu na ukupan broj osiguranih osoba pri Hrvatskom zavodu za zdravstveno osiguranje,

– 10% ukupnog iznosa iz točke I. ove Odluke raspodijeljen je na temelju udjela postotka broja lokaliteta na kojima se odvija zdravstvena djelatnost u pojedinoj županiji, odnosno Gradu Zagrebu, u odnosu na ukupan broj lokaliteta u Republici Hrvatskoj,

– 5% ukupnog iznosa iz točke I. ove Odluke raspodijeljen je na temelju udjela postotka broja zdravstvenih ustanova u pojedinoj županiji, odnosno Gradu Zagrebu u odnosu na ukupan broj zdravstvenih ustanova koje imaju sklopljen ugovor s Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje,

– 5% ukupnog iznosa iz točke I. ove Odluke raspodijeljen je na temelju udjela postotka broja ugovorenih kreveta u pojedinoj županiji, odnosno Gradu Zagrebu u odnosu na ukupan broj ugovorenih kreveta s Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje u Republici Hrvatskoj.

Visina sredstava dodijeljenih pojedinoj županiji, odnosno Gradu Zagrebu iz stavka 4. točke I. ove Odluke, utvrđena je sukladno posteljnim kapacitetima kliničkih ustanova unutar pojedine županije, odnosno Grada Zagreba.

Korektivni kriteriji:

– udio dodatnih ulaganja u zdravstvene ustanove (prostor, medicinsku i nemedicinsku opremu i prijevozna sredstva) na području pojedinih županija iz drugih izvora financiranja u 2005. godini.

 

III.

Županije i Grad Zagreb dužni su donijeti svoje odluke o kriterijima i mjerilima i načinu financiranja decentraliziranih funkcija za investicijsko ulaganje, investicijsko i tekuće održavanje zdravstvenih ustanova, te za informatizaciju zdravstvene djelatnosti u okvirima bilanciranih sredstava iz točke I. ove Odluke, a u skladu sa stvarnim stanjem i potrebama zdravstvenih ustanova, u cilju ispunjavanja zakonom propisanih uvjeta, normativa i standarda iz osnovnog zdravstvenog osiguranja, koje utvrđuje ministar zdravstva i socijalne skrbi.

 

IV.

Investicijsko ulaganje obuhvaća rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine.

Investicijsko održavanje obuhvaća dodatno ulaganje u nefinancijsku imovinu zdravstvenih ustanova kojim se produžuje vijek uporabe, povećava kapacitet, mijenja namjena ili znatno poboljšavaju funkcionalna svojstva nefinancijske imovine.

Mjerila za utvrđivanje prava na bilančne rashode iz točke III. ove Odluke čini opseg djelatnosti svake zdravstvene ustanove ugovoren u osnovnom zdravstvenom osiguranju.

Opseg djelatnosti utvrđuje se u skladu s planom i programom mjera zdravstvene zaštite i osnovnom mrežom zdravstvene djelatnosti.

Sredstva iz stavaka 2. i 4. točke I. ove Odluke ne mogu se koristiti u svrhu uređenja prostora i medicinske i nemedicinske opreme i prijevoznih sredstava u svrhu pružanja zdravstvenih usluga izvan osnovnog zdravstvenog osiguranja.

 

V.

Županije, odnosno Grad Zagreb utvrđuju popis prioriteta za raspored dodijeljenih sredstava između zdravstvenih ustanova na svom području uvažavajući svrhu utvrđenu u stavku 1. točke I. uz primjenu kriterija i mjerila iz točaka III. i IV. ove Odluke.

Županije, odnosno Grad Zagreb utvrđeni popis prioriteta iz stavka 1. ove točke dostavljaju na suglasnost Ministarstvu zdravstva i socijalne skrbi.

Po dobivenoj suglasnosti Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi, županije, odnosno Grad Zagreb donose odluke o rasporedu sredstava između zdravstvenih ustanova na svom području.

 

VI.

Na temelju kriterija i mjerila iz ove Odluke bilanciraju se sredstva županijama i Gradu Zagrebu za financiranje decentraliziranih rashoda zdravstvenih ustanova za osiguranje minimalnog financijskog standarda.

Ako županije, odnosno Grad Zagreb iz dodatnog udjela u porezu na dohodak ne osiguraju potrebnu visinu sredstava za financiranje rashoda prenesenih funkcija zdravstva, potrebnu razliku ostvaruju s pozicije pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije u Državnom proračunu Republike Hrvatske za 2006. godinu, sukladno kriterijima i mjerilima iz ove Odluke, s time da su dužni dokazati da se prihodi u njihovim proračunima ne ostvaruju u planiranim iznosima. Kontrolu ostvarivanja tih prihoda vrši Ministarstvo financija, a kontrolu ostvarivanja rashoda vrši Ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi.

 

VII.

Županije, odnosno Grad Zagreb dužni su Ministarstvu zdravstva i socijalne skrbi dostaviti izvješća za razdoblje siječanj – lipanj, te siječanj – prosinac 2006. godine na obrascima Z-1 – Izvještaj o ostvarenim prihodima i rashodima zdravstvenih ustanova i Z-2 – Izvještaj o ostvarenim prihodima i rashodima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, koji su sastavni dio ove Odluke, a u skladu s Uredbom o računovodstvu proračuna i Pravilnikom o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu.

 

VIII.

Županije i Grad Zagreb dužni su u svojim proračunima posebno planirati sredstva za financiranje decentraliziranih funkcija za zdravstvene ustanove.

Županije i Grad Zagreb dužni su uskladiti dinamiku financiranja decentraliziranih rashoda s dinamikom ostvarivanja prihoda iz dodatnog udjela u porezu na dohodak u svom proračunu i sredstvima s pozicije pomoći izravnanja.

 

IX.

Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 1. siječnja 2006. godine.

 

Klasa: 510-01/05-01/04

Urbroj: 5030108-05-1

Zagreb, 1. prosinca 2005.

Predsjednik

dr. sc. Ivo Sanader, v. r.
 

Napomena: prilozi i dodaci su ispušteni u ovom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga