POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

OPĆINA KIJEVO

2877

Na temelju članka 30. Zakona o financiranju jedinica lokalne samouprave i uprave (»Narodne novine«, broj 117/93. i 59/01) i članka 21. Statuta Općine Kijevo (»Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije«, broj 10/01, i 06/04), Općinsko vijeće Općine Kijevo na svojoj 4. sjednici održanoj 4. kolovoza 2005. donijelo je

ODLUKU

O OPĆINSKIM POREZIMA

 

I. OPĆE ODREDBE

 

Članak 1.

Ovom odlukom utvrđuju se stope, visina te način obračuna i plaćanja općinskih poreza koji su vlastiti izvori prihoda Proračuna Općine Kijevo.

 

Članak 2.

Glede razreza, naplate, žalbe, obnove postupka, zastare i drugih postupovnih odredaba pri plaćanju općinskih poreza sukladno se primjenjuju propisi o porezu na dohodak.

 

II. VRSTE POREZA

 

Članak 3.

Općini pripadaju prihodi od sljedećih općinskih poreza:
 

1. Prirez porezu na dohodak;

2. Porez na potrošnju;

3. Porez na kuće za odmor;

4. Porez na tvrtku ili naziv;

5. Porez na korištenje javnih površina;

6. Porez na neobrađeno obradivo poljoprivredno zemljište;

7. Porez na nekorištene poduzetničke nekretnine;

8. Porez na neizgrađeno građevno zemljište.

 

1. Prirez porezu na dohodak

 

Članak 4.

Prirez porezu na dohodak plaća se po stopi od 5 posto.

 

Članak 5.

Osnovica prireza porezu na dohodak iz članka 4. ove odluke jest porez na dohodak ostvaren od obveznika čije je prebivalište ili uobičajeno boravište na području Općine Kijevo.

 

Članak 6.

Prirez porezu na dohodak obvezan je obračunati, obustaviti i na propisani uplatni račun uplatiti poslodavac istodobno s isplatom dohotka, što znači da se isplata dohotka i uplata poreza i prireza obavlja istog dana.

 

2. Porez na potrošnju

 

Članak 7.

Porez na potrošnju plaća se na potrošnju alkoholnih pića i bezalkoholnih pića i piva u ugostiteljskim objektima po stopi od 3 posto.

 

Članak 8.

Osnovica poreza na potrošnju iz članka 7. ove odluke jest prodajna cijena pića po kojoj se pića prodaju u ugostiteljskim objektima, smanjena za zakonom utvrđene poreze.

 

Članak 9.

Porez na potrošnju alkoholnih i bezalkoholnih pića i piva, obveznik poreza na potrošnju obračunava i uplaćuje u roku od 30 dana po isteku mjeseca. U istom roku, porezni obveznik je dužan predati na propisanom obrascu i prijavu poreza na potrošnju.

 

3. Porez na kuće za odmor

 

Članak 10.

Porez na kuće za odmor plaćaju pravne i fizičke osobe koje su vlasnici kuća za odmor.

 

Članak 11.

Kućom za odmor smatra se svaka zgrada ili dio zgrade ili stana koji se koriste privremeno ili sezonski.

 

Članak 12.

U postupku dokazivanja statusa kuće za odmor u smislu odredbe članka 12. ove odluke, osim osobne iskaznice, uzimat će se u obzir i sljedeća dokumentacija: putovnica, mjesto i visina nastanka troškova električne energije, vode, telefona, prijem poštanske pošiljke, potvrda o zasnovanom radnom odnosu, izjava o izabranom liječniku, izjava svjedoka, mjesto podnošenja porezne prijave i svi drugi raspoloživi dokazi.

 

Članak 13.

Kućom za odmor ne smatraju se gospodarstvene zgrade koje služe za smještaj poljoprivrednih strojeva, oruđa i drugog pribora.

 

Članak 14.

Kućom za odmor ne smatraju se kuće za odmor koje se ne mogu koristiti zbog ratnih razaranja i prirodnih nepogoda (poplava, požara, potresa) te starosti i trošnosti.

 

Članak 15.

Porez na kuće za odmor i odmarališta plaćaju obveznici tog poreza u visini od 10,00 kuna po m2 (četvornom metru) korisne površine, jednokratno godišnje.

 

Članak 16.

Obveznik poreza na kuće za odmor dužan je dostaviti podatke koji se odnose na mjesto gdje se objekti nalaze, o korisnoj površini objekta, te druge podatke potrebne za razrez poreza na imovinu najkasnije do 31. ožujka godine za koju se porez razrezuje ili u roku od 15 dana kada je nastala promjena.

 

Članak 17.

Porez na kuće za odmor plaća se u roku 15 dana od dana dostave rješenja o utvrđivanju poreza.

 

4. Porez na tvrtku ili naziv

 

Članak 18.

Obveznici poreza na tvrtku, odnosno naziv su pravne i fizičke osobe koje su obveznici poreza na dobit ili poreza na dohodak i registrirane su za obavljanje djelatnosti.

 

Članak 19.

Osobe iz članka 18. ove odluke koje u svom sastavu imaju poslovne jedinice (prodavaonice, pogone, radionice, prodajna mjesta) obveznici su poreza na tvrtku za svaku poslovnu jedinicu.

 

Članak 20.

Porez na tvrtku ili naziv plaća se u godišnjem iznosu od:

Pravne i fizičke osobe iz djelatnosti:

a)         Poljoprivreda, lov i šumarstvo                                         500,00 kuna

b)         Prerađivačka djelatnost                                                  500,00 kuna

c)         Opskrba električnom energijom, plinom i vodom             500,00 kuna

d)         Građevinarstvo                                                               750,00 kuna

e)         Trgovina na veliko i malo i ugostiteljstvo                          750,00 kuna

f)          Popravak motornih vozila i motocikla te predmeta za
            osobnu uporabu i kućanstvo                                           500,00 kuna

g)         Promet, skladište i veze                                                  700,00 kuna

h)         Financijsko poslovanje                                                   500,00 kuna

i)          Poslovanje nekretninama, iznajmljivanje i poslovne

            usluge                                                                             750,00 kuna

j)          Obrazovanje i kultura                                                     250,00 kuna

k)         Zdravstvena zaštita i socijalna skrb                                 250,00 kuna

m)        Ostale društvene, socijalne i osobne uslužne djelatnosti    350,00 kuna.

 

Poslovne jedinice i pogoni inozemnih pravnih i fizičkih osoba i poslovne jedinice i pogoni domaćih pravnih i fizičkih osoba koje sjedište imaju izvan općine Kijevo za svaku poslovnu jedinicu plaćaju 1.000,00 kuna.

 

Članak 21.

Porez na tvrtku ili naziv ne plaćaju obveznici poreza na tvrtku koji ne obavljaju djelatnost te javna poduzeća koja su u vlasništvu Općine Kijevo.

 

Članak 22.

Porez na tvrtku ili naziv prihod je općine na području koje je sjedište ili prebivalište ili uobičajeno boravište obveznika toga poreza. Ako obveznik poreza na tvrtku u svome sastavu ima poslovne jedinice, porez na tvrtku za poslovnu jedinicu prihod je općine na čijem se području poslovna jedinica nalazi.

 

Članak 23.

Obveznik poreza na tvrtku ili naziv dužan je promjenu imena tvrtke, odnosno naziva prijaviti, kao i sve druge promjene koje utječu na visinu poreza u roku od 15 dana od upisa u registar, odnosno nastale promjene.

 

Članak 24.

Ako se tvrtka upiše u registar tijekom godine, plaća se razmjerni dio poreza na tvrtku, odnosno naziv iz članka 21. ove odluke.

 

Članak 25.

Porez na tvrtku ili naziv plaća se u roku od 15 dana od dana dostave rješenja o razrezu poreza.

 

5. Porez na korištenje javnih površina

 

Članak 26.

Porez na korištenje javnih površina plaćaju pravne i fizičke osobe koje se koriste javnim površinama.

 

Članak 27.

Javnim površinama u smislu članka 26. ove odluke smatraju se zemljišta unutar građevnog područja koja su, u skladu sa Prostornim planom, Detaljnim planovima ili drugim prostorno-planskim dokumentima, namijenjena općoj uporabi (ulice, trgovi, perivoji, igrališta, zelene površine).

 

Članak 28.

Za korištenje javnih površina plaća se porez za svaki četvorni metar prostora koji se koristi.

Porez iz stavka 1. ovoga članka obračunava se u dnevnom iznosu i to:

1.         Za zabavne putujuće radnje, ostale sezonske

            te druge prigodne radnje i lutrije                                       3,00 kune

2.         Za korištenje javnih površina radi pružanja ugostiteljskih

            usluga                                                                              2,00 kune

3.         Za korištenje javnih površina radi prodaje prehrambenih

            i drugih proizvoda                                                            1,50 kuna

4.         Za organizirano parkiralište                                             1,00 kuna.

 

 

Porez iz stavka 2. ovoga članka ne plaća se na javne površine za koje je sklopljen ugovor o zakupu za postavljanje kioska ili drugih montažnih naprava.

 

Članak 29.

Porez na korištenje javnih površina plaća se u roku od 15 dana od dana dostave rješenja o razrezu poreza.

 

6. Porez na neobrađeno obradivo poljoprivredno zemljište

 

Članak 30.

Porez na neobrađeno obradivo poljoprivredno zemljište plaćaju vlasnici ili zakupci toga zemljišta ako zemljište ne obrađuju godinu dana.

Pod neobrađenim obradivim poljoprivrednim zemljištem smatra se zemljište iz stavka 1. ovoga članka koje se po svojoj veličini, klasi i kulturi može obrađivati i privesti poljoprivrednoj proizvodnji, ali ga ne obrađuju vlasnici ili zakupnici toga zemljišta.

 

Članak 31.

Osnovica poreza na neobrađeno obradivo poljoprivredno zemljište je površina neobrađenoga obradivoga poljoprivrednog zemljišta izražena u hektarima.

 

Članak 32.

Porez na neobrađeno obradivo poljoprivredno zemljište plaća se po jednom hektaru neobrađenoga obradivoga poljoprivrednog zemljišta u iznosu:

Zemljište

                                      I. klasa           II. klasa            III. klasa

1.         na oranice        300,00 kn        250,00 kn        200,00 kn

2.         na povrtnjake   500,00 kn        450,00 kn        350,00 kn

3.         na voćnjake     800,00 kn        750,00 kn        700,00 kn

4.         na maslinjake   800,00 kn        750,00 kn        700,00 kn

5.         na vinograde    800,00 kn        750,00 kn        700,00 kn

6.         na livade          200,00 kn        150,00 kn        100,00 kn.

 

Članak 33.

Porez na neobrađeno obradivo poljoprivredno zemljište ne plaća se na zemljište koje je povjereno na privremeno upravljanje Općini Kijevo.

 

Članak 34.

Plaćanja poreza na neobrađeno obradivo poljoprivredno zemljište oslobođeni su vlasnici poljoprivrednog zemljišta stariji od 65 godina, vlasnici koji zbog invaliditeta ili kronične bolesti nisu u mogućnosti obrađivati poljoprivredno zemljište i osobe vlasnici poljoprivrednog zemljišta na području općine Kijevo koji nemaju više mjesto prebivališta u Kijevo, jer su nakon ratnih razaranja ostali stambeno nezbrinuti.

Rješenja o invaliditetu, medicinsku dokumentaciju kojom se dokazuje kronično oboljenje, presliku zamolbe za obnovu kuće iz koje se može vidjeti da je uredno podnesena nadležnom županijskom uredu za obnovu, obveznici poreza na neobrađeno obradivo poljoprivredno zemljište dužni su dostaviti nadležnom poreznom tijelu do 31. ožujka godine za koju se utvrđuje porez.

 

Članak 35.

Obveznik poreza na neobrađeno obradivo poljoprivredno zemljište dužan je stručnom računovodstvenom referentu Općine Kijevo dostaviti podatke o mjestu, veličini, klasi i kulturi zemljišta koje se ne obrađuje, do 31. ožujka godine za koju se utvrđuje porez.

 

Članak 36.

Porez na neobrađeno obradivo poljoprivredno zemljište plaća se u roku 15 dana od dana dostave rješenja o razrezu poreza.

 

7. Porez na nekorištene poduzetničke nekretnine

 

Članak 37.

Porez na nekorištene poduzetničke nekretnine plaća se na nekretnine namijenjene obavljanju poduzetničke djelatnosti (proizvodni i drugi poslovni prostori) koje se ne koriste.

Pod nekorištenim poduzetničkim nekretninama iz stavka 1. ovoga članka smatraju se nekretnine u kojima se ne obavlja djelatnost godinu dana.

 

Članak 38.

Obveznik poreza na nekorištene poduzetničke nekretnine je fizička ili pravna osoba, vlasnik nekretnine.

 

Članak 39.

Osnovica poreza na nekorištene poduzetničke nekretnine je korisna površina nekretnine izražena u četvornim metrima. Podatke iz stavka 2. članka 37. ove odluke treba dostaviti Poreznoj upravi do 31. ožujka godine za koju se utvrđuje porez.

 

Članak 40.

Porez na nekorištene poduzetničke nekretnine plaća se 10,00 kuna po m2 (četvornom metru) korisne površine poduzetničke nekretnine.

 

Članak 41.

Porez na nekorištene poduzetničke nekretnine ne plaća se na nekretnine koje su povjerene na privremeno upravljanje Općini Kijevo, te na nekretnine koje su oštećene ili uništene u slučaju više sile, prirodnih nepogoda ili ratnih razaranja što predstavlja zapreku njihovu korištenju.

 

Članak 42.

Porez na nekorištene poduzetničke nekretnine ne plaća se na nekretnine koje imaju svojstvo kulturnog dobra prema Zakonu o zaštiti i očuvanju kulturnih dobara (»Narodne novine«, broj 69/99).

 

Članak 43.

Porez na nekorištene poduzetničke nekretnine plaća se u roku 15 dana od dana dostave rješenja o utvrđivanju toga poreza.

 

8. Porez na neizgrađeno građevno zemljište

 

Članak 44.

Porez na neizgrađeno građevno zemljište plaćaju pravne i fizičke osobe koje su vlasnici neizgrađenoga građevnog zemljišta.

 

Članak 45.

Neizgrađeno građevno zemljište iz članka 45. ove odluke je zemljište koje se nalazi unutar granica građevnog područja naselja na kojemu se u skladu s prostornim planom mogu graditi građevine za stambene, poslovne i druge namjene, na kojemu nije izgrađena nikakva građevina.

 

Članak 46.

Porez na neizgrađeno građevno zemljište plaća se po m2 (četvornom metru) neizgrađenoga građevnog zemljišta, i to:

za 1. (prvu) zonu          3,00 kune

za 2. (drugu) zonu        2,00 kune

za 3. (treću) zonu         1,00 kuna.

 

Članak 47.

Obveznik poreza na neizgrađeno građevno zemljište dužan je Poreznoj upravi dostaviti podatke o mjestu i veličini neizgrađenoga građevnog zemljišta do 31. ožujka godine za koju se utvrđuje porez.

 

Članak 48.

Porez na neizgrađeno građevno zemljište plaća se u roku od 15 dana od dana dostave rješenja o utvrđivanju toga poreza.

 

III. NAČIN UTVRĐIVANJA I NAPLATA POREZA

 

Članak 49.

Poslove utvrđivanja, evidentiranja, nadzora, naplate i ovrhe radi naplate svih poreza iz ove odluke obavljat će Porezna uprava.

Poslove iz stavka 1. ovog članka Porezna uprava obavljat će na temelju podataka kojima raspolaže, podataka koje su joj dužni dostaviti porezni obveznici prema zakonskim odredbama i podataka koje će joj dostaviti Općina Kijevo.

 

Članak 50.

Porezna uprava će do 15. u mjesecu, za prethodni mjesec, Općini dostaviti zbirna izvješća o utvrđenim i naplaćenim porezima iz članka 3. ove Odluke.

 

Članak 51.

Ovlašćuje se nadležna organizacija platnog prometa zadužena za naplatu javnih prihoda da naknadu Poreznoj upravi obračuna i uplati u Državni proračun i to do zadnjeg dana u mjesecu za protekli mjesec.

 

IV. ZAVRŠNE ODREDBE

 

Članak 52.

Porez koji se prema odredbama ove odluke plaća u godišnjem iznosu razrezuje se za cijelu godinu u iznosu propisanom ovom odlukom.

 

Članak 53.

Poslove u svezi s utvrđivanjem i naplatom prireza porezu na dohodak obavlja Porezna uprava.

 

Članak 54.

Novčanom kaznom od 5.000,00 kuna do 25.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj:

1. Pravna ili fizička osoba koja ne obračuna i ne uplati porez na potrošnju u propisanom roku;

2. Pravna i fizička osoba koja ne dostavi podatke za utvrđivanje poreza na kuće za odmor;

3. Pravna i fizička osoba koja ne dostavi podatke za utvrđivanje poreza na neobrađeno obradivo poljoprivredno zemljište;

4. Pravna i fizička osoba koja ne dostavi podatke za utvrđivanje poreza na nekorištene poduzetničke nekretnine.

Za prekršaj iz stavka 1. ovoga članka kaznit će se odgovorna osoba u pravnoj osobi novčanom kaznom od 1.000,00 kuna do 10.000,00 kuna.

 

Članak 55.

Ova odluka dostavit će se Ministarstvu financija, središnjem uredu Porezne uprave u roku 8 dana od dana njezina donošenja.

 

Članak 56.

Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje vrijediti Odluka o općinskim porezima Općine Kijevo, klasa: 021-05/02-01/07, urbroj: 2182/15-01/02-04-8, od 25. travnja 2002. godine.

 

Članak 57.

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«, a primjenjivat će se od 1. 1. 2006. godine.

Ova odluka objavljuje se i u »Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije«.

 

Klasa: 410-01/05-01/04

Urbroj: 2182/15-01/05-04

Kijevo, 4. kolovoza 2005.

Predsjednik

Ivan Stjepan Bajan, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga