POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

149

Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Smiljko Sokol, Nevenka Šernhorst, Vice Vukojević i Milan Vuković, rješavajući o prijedlogu za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom, na sjednici održanoj dana 21. prosinca 2005. godine, donio je

RJEŠENJE

I. Ne prihvaća se prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom članka 11. stavka 5. Zakona o službi u Oružanim snagama Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 33/02., 58/02. – ispravak, 175/03.).

II. Ovo rješenje objavit će se u »Narodnim novinama«.

 

Obrazloženje
 

1. Prijedlog za ocjenu suglasnosti s Ustavom članka 11. stavka 5. Zakona o službi u Oružanim snagama Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 33/02., 58/02. – ispravak, 175/03., u daljnjem tekstu: Zakon) podnio je Vojni sindikat Hrvatske iz Pule.

Osporena odredba članka 11. stavka 5. Zakona glasi:

Djelatnim vojnim osobama nije dopušteno sindikalno organiziranje.

2. Predlagatelj osporava članak 11. stavak 5. Zakona, smatrajući da nije u suglasnosti sa člankom 14. stavkom 2. i člankom 16. stavkom 1. Ustava.

Prema mišljenju predlagatelja, članak 11. stavak 5. Zakona u suprotnosti je sa »odredbama Ustava RH koje određuju temeljne slobode i prava čovjeka (...). Zabranom sindikalnog organiziranja djelatnih vojnih osoba radi zaštite gospodarskih i socijalnih interesa svoga članstva, ograničavaju se njihova Ustavom zajamčena prava, te ih se dovodi u neravnopravan položaj s ostalim građanima RH, odnosno egzistiranjem ove odredbe dolazi do povrede prava na jed­nakost pred zakonom«.

3. Na temelju članka 25. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02., 49/02. – pročišćeni tekst), od Ministarstva obrane Republike Hrvatske zatraženo je i dobiveno očitovanje.

 

Prijedlog nije osnovan.

 

4. Za ocjenu suglasnosti s Ustavom osporene zakonske odredbe, Ustavni sud smatra mjerodavnim odredbe članaka 7., 16. i 59. stavaka 1. i 3. Ustava, koji glase:

Članak 7.

Oružane snage Republike Hrvatske štite njezin suverenitet i neovisnost te brane njenu teritorijalnu cjelovitost.

Oružane snage Republike Hrvatske mogu prijeći njezine granice ili djelovati preko njezinih granica samo na temelju prethodne odluke Hrvatskoga sabora.

Oružane snage mogu prijeći granice Republike Hrvatske u sklopu vježbi u okviru međunarodnih obrambenih organizacija kojima je Republike Hrvatska pristupila ili pristupa na temelju međunarodnih ugovora te radi pružanja humanitarne pomoći i bez prethodne odluke Hrvatskoga sabora.

U slučajevima predviđenim u člancima 17. i 100. Ustava, oružane se snage mogu, ako to zahtijeva narav pogibelji, koristiti kao pomoć policiji i drugim državnim tijelima.

Obrambeno ustrojstvo, zapovijedanje, upravljanje i demokratski nadzor nad oružanim snagama Republike Hrvatske uređuje se Ustavom i zakonom.

 

Članak 16.

Slobode i prava mogu se ograničiti samo zakonom, da bi se zaštitila sloboda i prava drugih ljudi te pravni poredak, javni moral i zdravlje.

Svako ograničenje slobode ili prava mora biti razmjerno naravi potrebe za ograničenjem u svakom pojedinom slučaju.

 

Članak 59. stavci 1. i 3.

Radi zaštite svojih gospodarskih i socijalnih interesa, svi zaposleni imaju pravo osnivati sindikate i slobodno u njih stupati i iz njih istupati.

U oružanim snagama (...) zakonom se može ograničiti sindikalno organiziranje.

5. U razmatranju razloga predlagatelja Ustavni sud pošao je od članka 7. Ustava, kojim je utvrđen i istaknut poseban značaj Oružanih snaga Republike Hrvatske.

Razmatrajući navode predlagatelja kojima se osporava suglasnost s Ustavom odredbe članka 11. stavka 5. Zakona, prema kojoj djelatnim vojnim osobama nije dopušteno sindikalno organiziranje, Sud zauzima stajalište da je ograničenje prava na sindikalno organiziranje osporenom zakonskom odredbom uređeno u skladu s člankom 16. Ustava, radi ostvarenja legitimnog i Ustavom predviđenog cilja, to jest radi zaštite vrijednosti zaštićenih člankom 16. stavkom 1. Ustava.

Zakonom propisano ograničenje prava na sindikalno organiziranje treba se temeljiti na načelu razmjernosti. Ustavni sud je stoga utvrđivao je li osporenim člankom 11. stavkom 5. Zakona postignuta razmjernost između Ustavom zajamčenog prava na sindikalno organiziranje djelatnih vojnih osoba u Oružanim snagama Republike Hrvatske, koje je Zakonom ograničeno, i javnog interesa, koji se njime želi ostvariti.

Poseban značaj i uloga Oružanih snaga Republike Hrvatske utvrđeni su Ustavom i Zakonom o obrani (»Narodne novine«, broj 33/02., 58/02.). Služba u Oružanim snagama Republike Hrvatske je državna služba koja zahtijeva održavanje vojne stege. Članak 55. stavak 1. Zakona uredio je sadržaj vojne stege, propisujući:

Vojna je stega točno, potpuno i pravodobno obavljanje poslova i zadaća u Oružanim snagama u skladu s ovim Zakonom, pravilnikom iz članka 30. stavka 1. podstavka 1. ovoga Zakona, drugim propisima, pojedinačnim aktima i zapovijedima nadređenih osoba, te i poštovanje načela ponašanja u vojnoj službi i izvan nje.

Pripadnici Oružanih snaga Republike Hrvatske su vojne osobe te službenici i namještenici. Vojne osobe su djelatna vojna osoba, ročnik, pričuvnik i kadet. Djelatne vojne osobe su djelatni vojnik i mornar, djelatni dočasnik i djelatni časnik (članci 3. i 4. stavak 1. te članak 5. stavak 1. Zakona).

Sindikalno organiziranje pripadnika Oružanih snaga Republike Hrvatske uređeno je Zakonom i ograničeno na način da ono, na temelju odredbe članka 11. stavka 5. Zakona, nije dopušteno samo djelatnim vojnim osobama.

Prema izričitoj odredbi članka 11. stavka 6. Zakona, sindikalno organiziranje dopušteno je službenicima i namještenicima, u skladu s općim propisima o radu.

Imajući u vidu odredbama članka 7. Ustava uređen položaj Oružanih snaga Republike Hrvatske, Ustavni sud ocjenjuje da je zakonodavac ovlašten pravo na sindikalno organiziranje u Oružanim snagama Republike Hrvatske urediti propisivanjem iznimke od općeg načela propisanog člankom 59. stavkom 1. Ustava, prema kojem se zaposlenima jamči pravo osnivati sindikate. To stajalište Ustavni sud temelji na odredbi članka 59. stavka 3. Ustava, kojom je propisano da se u oružanim snagama zakonom može ograničiti sindikalno organiziranje. Prema stajalištu Ustavnog suda, pravo na sindikalno organiziranje u Oružanim snagama Republike Hrvatske stoga nije apsolutno ustavno pravo, jer Ustav u odredbi članka 59. stavka 3. Zakona dopušta ograničenje sindikalnog organiziranja. Budući da je sindikalno organiziranje djelatnih vojnih osoba ograničeno u skladu sa načelom razmjernosti zbog legitimnog i Ustavom predviđenog cilja, Ustavni sud je zauzeo stajalište o neosnovanosti prijedloga.

6. Na temelju članka 43. stavaka 1. i 2. Ustavnog zakona o Ustav­nom sudu Republike Hrvatske, riješeno je kao u točki I. izreke.

Odluka o objavi rješenja temelji se na članku 29. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.

 

Broj: U-I-1111/2003

Zagreb, 21. prosinca 2005.

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

Predsjednik Suda

dr. sc. Petar Klarić, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga