POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

150

Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Smiljko Sokol, Nevenka Šernhorst, Vice Vukojević i Milan Vuković, rješavajući o prijedlogu za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom, na sjednici održanoj 21. prosinca 2005., donio je

RJEŠENJE

I. Ne prihvaća se prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom članka 15. stavka 3. Zakona o zaštiti potrošača (»Narodne novine«, broj 96/03.).

II. Ovo rješenje objavit će se u »Narodnim novinama«.

 

Obrazloženje
 

1. Prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom članka 15. stavka 3. Zakona o zaštiti potrošača (»Narodne novine«, broj 96/03. – u daljnjem tekstu: Zakon), podnio je »KAUFLAND HRVATSKA« k.d. Zagreb, kojeg zastupa Marcela B. Horvatinović, odvjetnik iz Zagreba.

2. Osporena odredba članka 15. stavka 3. Zakona glasi:

»(3) Ambalaža u obliku vrećica i torbi koje imaju logotip i/ili naziv proizvođača ili trgovca, smatra se promidžbenim sredstvom. Takvu ambalažu trgovac ne smije naplatiti.«

Predlagatelj navodi da je ambalaža za čiju je nabavku morao uložiti svoja sredstva njegovo vlasništvo koje osporene odredbe ograničavaju na način koji nije suglasan odredbama članka 16. Ustava, jer se ne radi o ograničavanju koje bi bilo uzrokovano razlozima iz odredbe stavka 1. toga članka, niti je razmjerno naravi potrebe ograničenja iz stavka 2. toga članka, pa smatra da je time povrijeđena i njegova poduzetnička sloboda iz članka 50. stavka 2. Ustava.

Smatra da osporene odredbe nisu u suglasnosti s načelima iz odredaba članka 3., te da su u suprotnosti s odredbama članka 16., članka 48. stavaka 1. i 2., članka 49. stavaka 1. i 2. i članka 50. stavka 2. Ustava.

Predlaže pokrenuti postupak i ukinuti osporene odredbe.

Na temelju odredbe članka 25. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon) prijedlog je dostavljen Ministarstvu gospodarstva, koje je Ustavnom sudu dostavilo mišljenje o prijedlogu.

 

Prijedlog nije osnovan.

 

3. Sadržaj osporenih odredaba jest da trgovac ne smije naplaćivati vrećice ili torbe sa svojim logotipom ili nazivom, jer se takva ambalaža smatra njegovim promidžbenim sredstvom. Sredstva koja trgovac uloži u izradu takve ambalaže predstavljaju sredstva koja je on uložio u svoju promidžbu, pa i troškove treba sam snositi.

Naplaćivanjem vrećica i torbi kao ambalaže koja je ujedno i trgovčevo promidžbeno sredstvo, prebacuje se trošak njegove promidžbe na kupca.

Osporavane odredbe u funkciji su zaštite kupaca kao potrošača od prebacivanja troškova promidžbe s trgovca na njih.

4. Ustavni sud ocjenjuje da osporavane odredbe nisu u nesuglasnosti s odredbama članka 48. stavka 1. Ustava, jer trgovac ambalažu u svojem vlasništvu može naplatiti ako na njoj nije istaknut njegov logotip ili znak. S obzirom da nije sporno da isticanje trgovčevog logotipa ili znaka na ambalaži služi isključivo njegovoj promidžbi, ne može on troškove te promidžbe prebacivati na kupca, pa kada osporene odredbe to uređuju na način da on to ne smije učiniti, nije to u nesuglasnosti s ustavnim jamstvom prava vlasništva, ni s dužnošću nositelja vlasničkog prava da pridonose općem dobru, kako to propisuje stavak 2. članka 48. Ustava. Stoga nije osnovan ni navod predlagatelja da se u konkretnom slučaju radi o ograničenju koje nije u skladu s odredbom članka 16. stavka 1., ni načelu razmjernosti iz stavka 2. istoga članka Ustava.

5. Iz razloga navedenih pod točkom 4. ovog obrazloženja, Ustav­ni sud ocjenjuje da osporene odredbe nisu nesuglasne ni s odred­bama članka 3., članka 49. stavaka 1. i 2. i članka 50. stavka 2. Ustava.

6. Stoga je na temelju članka 43. stavka 1. Ustavnog zakona riješeno kao u izreci.

Objava ovog rješenja temelji se na odredbi članka 29. stavka 1. Ustavnog zakona.

 

Broj: U-I-3655/2003

Zagreb, 21. prosinca 2005.

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

Predsjednik Suda

dr. sc. Petar Klarić, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga