|
|
|
|
Istraživanje tržišta je unaprijed osmišljeni (planirani) proces prikupljanja i
analiziranja podataka u svrhu pružanja informacija bitnih za donošenje poslovnih
odluka. Istraživanje tržišta je srž sustava donošenja odluka u upravljanju
marketingom jer ima zadaću pružanja potrebnih informacija.
Istraživanje tržišta temeljna je marketinška aktivnost bez koje tvrtka s
ozbiljnim pristupom korisnicima ne može poslovati. Poslovne odluke se moraju
temeljiti na pouzdanim rezultatima istraživanja tržišta.
Glavni smisao istraživanja tržišta je prikupljanje valjanih i pouzdanih
informacija koje pomažu prilikom odlučivanja u tržišnom poslovanju, planiranju
aktivnosti, rješavanju problema ili kontroli poslovanja.
Istraživanja tržišta pomažu nam pri donošenju novih i kritičnih odluka u našem
poslovanju.
Istraživanja se provode za potrebe:
- segmentacije tržišta (doživljaj proizvoda i marke, poznavanje i korištenje,
zadovoljstvo potrošača)
- razvoja proizvoda (definiranje osobina proizvoda, testiranje proizvoda...)
- prodaje (određivanje tržišnog i prodajnog potencijala, prognoze i analize
prodaje)...
Postoje tzv. "stari lisci" koji potpuno ignoriraju važnost istraživanja tržišta
jer misle da sve znaju, da u potpunosti poznaju tržište i da je sve ionako stvar
sreće. Ima i onih koji misle da provođenje istraživanja znači rješavanje svih
problema, zaboravljajući pritom da je uloga istraživanja pružanje informacija na
temelju kojih se osmišljavaju marketinške aktivnosti. Uspješni menadžeri znaju
da je istraživanje tržišta potpora u donošenju poslovnih odluka. Menadžment koji
je spreman uložiti novac u istraživanje tržišta zasigurno je tržišno
orijentiran, a to je dobra pretpostavka za uspjeh tvrtke!
http://www.poslovniforum.hr/novo/istrazivanje-analiza-trzista.asp
Poslovne informacija važne su za postizanje konkurentske prednosti, važne su za
kvalitetan marketing, poslovna pregovaranja, upravljanje ljudskim resursima,
planiranje novih prodajnih strategija...
Kako napreduje globalna utrka za talentima, klijentima i resursima, tako
nastavlja rasti i važnost informacija. Čak se i tvrtke koje se obično ne
povezuju s takozvanim informacijskim dobom često oslanjaju na radnike sa
znanjem, zaposlenike na svim razinama organizacije koji se specijaliziraju za
prikupljanje, obradu i prenošenje informacija.
Što više tvrtka zna o svojoj konkurenciji i njihovim planovima, to će biti
sposobnija prilagoditi vlastite planove. Većina tvrtki ulaže puno vremena i
novca u pokušaje razumijevanja potreba svojih kupaca, stoga te informacije treba
analizirati i objediniti kako bi se razvili proizvodi i usluge koji će biti
prilagođeni potrebama kupaca. Tvrtke moraju razumjeti i slijediti širok raspon
zakonskih regulativa i smjernica koje pokrivaju područja poput zaposlenosti,
okoliša, poreza i računovodstva. Bez obzira na tip informacija, vi i vaša tvrtka
ili obrt bit ćete konkurentni u onoj mjeri u kojoj ste informacije sposobni
razumjeti, koristiti i prenositi drugima.
Poslovni forum d.o.o. već
preko 10 godina bavi se kontinuiranim prikupljanjem i obradom poslovnih
informacija. Prikupljamo informacije o konkurenciji, kupcima, proizvodima,
uslugama, dobavljačima i procesima na tržištu.
Možemo vam omogućiti bolje
poslovno pregovaranje i bolji nastup prema kupcima i poslovnim partnerima,
kvalitetno operativno planiranje, bolji marketing, promatranje pojedinih
tržišnih segmenata, te predviđanje budućih pojava na tržištu.
U informacijama je znanje, u znanju je moć. Poduzetnik iz informacija mora
izvući znanje da bi mogao utjecati na svoju budućnost, budućnost svoje tvrtke,
da bi znalački živio i radio, stvarao i poslovao, rješavao probleme, razvijao se
te spoznavao sebe i svoje okruženje. Zato treba stalno učiti, promatrati
informacije kao fenomen i kao izvor znanja, treba naučiti pomoću njih stjecati
znanje, treba se informacijama koristiti kao sredstvom za lakše i bolje
djelovanje na svim područjima poslovanja.
http://www.poslovniforum.hr/novo/poslovni-izvjestaji-pregledi.asp
|
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga |