POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

 

Istraživanje tržišta je unaprijed osmišljeni (planirani) proces prikupljanja i analiziranja podataka u svrhu pružanja informacija bitnih za donošenje poslovnih odluka. Istraživanje tržišta je srž sustava donošenja odluka u upravljanju marketingom jer ima zadaću pružanja potrebnih informacija.

Istraživanje tržišta temeljna je marketinška aktivnost bez koje tvrtka s ozbiljnim pristupom korisnicima ne može poslovati. Poslovne odluke se moraju temeljiti na pouzdanim rezultatima istraživanja tržišta.
Glavni smisao istraživanja tržišta je prikupljanje valjanih i pouzdanih informacija koje pomažu prilikom odlučivanja u tržišnom poslovanju, planiranju aktivnosti, rješavanju problema ili kontroli poslovanja.
Istraživanja tržišta pomažu nam pri donošenju novih i kritičnih odluka u našem poslovanju.

Istraživanja se provode za potrebe:
- segmentacije tržišta (doživljaj proizvoda i marke, poznavanje i korištenje, zadovoljstvo potrošača) 
- razvoja proizvoda (definiranje osobina proizvoda, testiranje proizvoda...) 
- prodaje (određivanje tržišnog i prodajnog potencijala, prognoze i analize prodaje)...

Postoje tzv. "stari lisci" koji potpuno ignoriraju važnost istraživanja tržišta jer misle da sve znaju, da u potpunosti poznaju tržište i da je sve ionako stvar sreće. Ima i onih koji misle da provođenje istraživanja znači rješavanje svih problema, zaboravljajući pritom da je uloga istraživanja pružanje informacija na temelju kojih se osmišljavaju marketinške aktivnosti. Uspješni menadžeri znaju da je istraživanje tržišta potpora u donošenju poslovnih odluka. Menadžment koji je spreman uložiti novac u istraživanje tržišta zasigurno je tržišno orijentiran, a to je dobra pretpostavka za uspjeh tvrtke!

 

http://www.poslovniforum.hr/novo/istrazivanje-analiza-trzista.asp

 

 

Poslovne informacija važne su za postizanje konkurentske prednosti, važne su za kvalitetan marketing, poslovna pregovaranja, upravljanje ljudskim resursima, planiranje novih prodajnih strategija...

Kako napreduje globalna utrka za talentima, klijentima i resursima, tako nastavlja rasti i važnost informacija. Čak se i tvrtke koje se obično ne povezuju s takozvanim informacijskim dobom često oslanjaju na radnike sa znanjem, zaposlenike na svim razinama organizacije koji se specijaliziraju za prikupljanje, obradu i prenošenje informacija.

Što više tvrtka zna o svojoj konkurenciji i njihovim planovima, to će biti sposobnija prilagoditi vlastite planove. Većina tvrtki ulaže puno vremena i novca u pokušaje razumijevanja potreba svojih kupaca, stoga te informacije treba analizirati i objediniti kako bi se razvili proizvodi i usluge koji će biti prilagođeni potrebama kupaca. Tvrtke moraju razumjeti i slijediti širok raspon zakonskih regulativa i smjernica koje pokrivaju područja poput zaposlenosti, okoliša, poreza i računovodstva. Bez obzira na tip informacija, vi i vaša tvrtka ili obrt bit ćete konkurentni u onoj mjeri u kojoj ste informacije sposobni razumjeti, koristiti i prenositi drugima.

Poslovni forum d.o.o. već preko 10 godina bavi se kontinuiranim prikupljanjem i obradom poslovnih informacija. Prikupljamo informacije o konkurenciji, kupcima, proizvodima, uslugama, dobavljačima i procesima na tržištu.

Možemo vam omogućiti bolje poslovno pregovaranje i bolji nastup prema kupcima i poslovnim partnerima, kvalitetno operativno planiranje, bolji marketing, promatranje pojedinih tržišnih segmenata, te predviđanje budućih pojava na tržištu.

U informacijama je znanje, u znanju je moć. Poduzetnik iz informacija mora izvući znanje da bi mogao utjecati na svoju budućnost, budućnost svoje tvrtke, da bi znalački živio i radio, stvarao i poslovao, rješavao probleme, razvijao se te spoznavao sebe i svoje okruženje. Zato treba stalno učiti, promatrati informacije kao fenomen i kao izvor znanja, treba naučiti pomoću njih stjecati znanje, treba se informacijama koristiti kao sredstvom za lakše i bolje djelovanje na svim područjima poslovanja.

 

http://www.poslovniforum.hr/novo/poslovni-izvjestaji-pregledi.asp

 

 

 

 

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga