POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

DRŽAVNI ZAVOD ZA MJERITELJSTVO

284

Temeljem članka 21. stavak 5. Zakona o mjeriteljstvu (»Narodne novine« broj 163/03), ravnatelj Državnog zavoda za mjeriteljstvo donosi

NAPUTAK

O ISPITIVANJU STATIČKIH BROJILA DJELATNE ELEKTRIČNE ENERGIJE RAZREDA TOČNOSTI 0,2 S i 0,5 S

 

1. OPĆE ODREDBE

1.1.      Ovim Naputkom propisuje se način ispitivanja u postupku ovjeravanja statičkih brojila djelatne električne energije raz­reda točnosti 0,2 S i 0,5 S za priključak preko mjernih transformatora (u daljnjem tekstu: brojila), radi utvrđivanja udovoljavanja mjeriteljskim i tehničkim zahtjevima prema Pravilniku o mjeriteljskim i tehničkim zahtjevima za statička brojila djelatne električne energije razreda točnosti 0,2 S i 0,5 S (»Narodne novine« br. 81/05., u daljnjem tekstu: Pravilnik).

1.2.      Prema odredbama ovog Naputka obavljat će se ispitivanje u postupku prvog ovjeravanja, redovnog ovjeravanja u popisanim vremenskim intervalima, te izvanrednog ovjeravanja brojila.

 

2. UVJETI KOJIMA MORA UDOVOLJITI SERVIS

2.1.      Servis mora udovoljiti sljedećim uvjetima u pogledu:

            –          radnika;

            –          prostorije za ispitivanje brojila;

            –          opreme za ispitivanje brojila;

            –          propisane dokumentacije

            danim u Pravilniku o tehničkim i mjeriteljskim zahtjevima za ovlašćivanja servisa za pripremu brojila električne energije za ovjeravanje (»Narodne novine« br. 155/04).

2.2.      Servis treba omogućiti ispitivanje brojila metodom mjerenja rada – usporedba s etalonskim brojilom (metoda etalonskog brojila).

 

3.  PRIPREMA ZA OVJERAVANJE

3.1.      Vrste ovjeravanja brojila

3.1.1.   Prvo ovjeravanje brojila obavlja se u servisu proizvođača na novoproizvedenim brojilima.

3.1.2.   Redovno ovjeravanje brojila u propisanim ovjernim razdobljima provodi se na brojilima koja su već bila u uporabi, a izvađena su iz mreže zbog ovjeravanja.

3.1.3.   Izvanredno ovjeravanje brojila provodi se na brojilima koja nisu bila u uporabi zbog kvara ili drugih tehničkih nedostataka, ili zato što nisu bila ovjerena u propisanim ovjernim razdobljima.

3.2.      Provjera pripremljenih brojila

3.2.1.   Brojila pripremljena za ovjeravanje moraju udovoljavati odred­bama rješenja o odobrenju tipa mjerila u pogledu općih uvjeta, konstrukcije i potrebnih natpisa i oznaka.

3.2.2.   Na ovjeravanje se ne primaju brojila koja ne udovoljavaju odredbama rješenja o odobrenju tipa mjerila, brojila za koja ne postoji odgovarajuća oprema za ispitivanje brojila te vrste i razreda točnosti, te brojila za koja se pri provjeri pripremljenih brojila utvrde mehanička oštećenja, oštećenja od korozije, električna oštećenja, napuklo ili razbijeno staklo na prozorčiću, udubljeno kućište, oštećena priključnica i slično.

3.3.3.   Brojila su pripremljena za redovno ovjeravanje ako su očišćena (oprana), servisirana i podešena i ako su na njima izvršene sve radnje neophodne za nesmetan i siguran rad i postavljenim poklopcima brojila i postavljenim žicama i olovnim ili plastičnim plombama.

3.2.4.   Brojila pripremljena za ovjeravanje trebaju biti postavljena na stalke u okomiti položaj, sa spojenim strujnim i naponskih krugovima.

3.2.5.   Provjeravaju se pripremljena izvješća o ispitivanju.

3.2.6.   Provjeravaju se podaci na natpisnim pločicama brojila, pri čemu valja povjeriti, jesu li na natpisnoj pločici navedeni sljedeći podaci:

            1) ime i naziv ili znak proizvođača i mjesto proizvodnje;

            2) tvornička oznaka tipa brojila;

            3) oznaka vrste brojila (oznaka broja faza i vodiča ili odgovarajući grafički simbol);

            4) serijski broj brojila i godina proizvodnje; ako je serijski broj označen na pločici pričvršćenoj na poklopac; taj broj će biti označen i na kućištu brojila ili upisan u neizbrisivu memoriju brojila;

            5) referentni napon Un u V (npr. 3 x 100/Ö3 V);

            6) podaci o sekundarnoj nazivnoj struji strujnoga mjernog transformatora, na koji se brojilo priključuje (npr. 5 (5) A ili 5 A). Podaci o nazivnoj i najvećoj struji brojila mogu se nalaziti u oznaci tipa brojila;

            7) referentna frekvencija u Hz (npr. 50 Hz);

            8) stalnica brojila u imp./kWh, odnosno imp./MWh;

            9) razred točnosti (npr. »0,2 S« ili »r.t. 0,2 S«);

            10) službena oznaka tipa mjerila;

            11) oznake mjerne jedinice »kWh« ili »MWh« na pločici brojčanika ili među osnovnim podacima brojila;

            12) znak »kvadrat u kvadratu« za brojila s izolacijskim kućištem razreda zaštite II;

            13) shema spoja ili broj sheme spoja;

            14) stalnica impulsnog davača za da­ljinsko mjere­nje (Wh/imp., kWh/imp.);

            15) podaci impulsa impulsnog davača za da­ljinsko mjere­nje:

            –          trajanje impulsa i traja­nje pauze impulsa;

            –          napon impulsa

            –          snage kruga kojim impulsni davač izravno uprav­lja (npr. 80 ms, 100 V, 1 A)

            16) podaci o naponu pomoćnih krugova, ako ti krugovi nisu povezani s naponskim krugovima brojila (npr. Up = 3 x 100 V,Up = 100 V);

            17) natpis »Suprotno re­gistrira­nje spriječeno« ili odgova­rajući simbol za brojilo s napravom za sprječavanje suprotnog re­gistriranja;

            18) oznaka za brojilo namije­njeno mjerenju energije u oba smjera.

 

Napomena: ostale odredbe, prilozi i dodaci ispušteni su u ovom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga