POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

DRŽAVNI ZAVOD ZA MJERITELJSTVO

288

Temeljem članka 21. stavak 5. Zakona o mjeriteljstvu (»Narod­ne novine«, br. 163/03), ravnatelj Državnog zavoda za mjeriteljstvo donosi

NAPUTAK

ZA ISPITIVANJE PRI OVJERAVANJU TLAKOMJERA ZA GUME

 

I.

Naputkom se propisuje način ispitivanja tlakomjera za gume.

Tlakomjeri za gume se ispituju usporednom metodom. Neautomatski tlakomjeri (pod ovim nazivom smatraju se svi tlakomjeri za gume kod kojih korisnik određuje tlak tijekom pumpanja guma, odnosno služe samo za kontrolu tlaka) ispituju se statički, a automatski tlakomjeri (željeni tlak se unaprijed zadaje i pumpanje se regulira ugrađenom automatikom) se ispituju i statički i dinamički.

Naputkom se propisuju radni etaloni za ispitivanje, sam postupak ispitivanja, obrasci izvješća o ispitivanju i ocjenjivanje zadovoljavanja ispitivanog mjerira mjeriteljskim zahtjevima.

 

II.

Za ispitivanje se mogu koristiti tlačne vage, mehanička mjerila tlaka ili mjerni pretvornici, a moraju biti valjano umjereni.

Maksimalno dozvoljena pogreška radnog etalona smije biti najviše 20 mbar za tlakomjere mjernog područja do 4 bar, a najviše 25 mbar za tlakomjere mjernog područja većeg od 4 bar.

 

III.

Postupak za ispitivanje pri ovjeravanju tlakomjera za gume izvodi se kako slijedi:

a) vizualnim pregledom provjeriti ispitivano mjerilo zbog uočavanja eventualnih oštećenja te da li zadovoljava zahtjeve važećeg pravilnika o mjeriteljskim zahtjevima glede natpisa i oznaka, odnosno tipnog odobrenja;

b) upisati podatke o radnom etalonu;

c) ispitivano mjerilo priključiti na radni etalon;

d) upisati zahtjevane podatke o ispitivanom mjerilu u izvješće;

e) zadavati kontinuirano tlak do gornje granice mjernog područja te snižavanjem vratiti tlak na 0;

f) ispitivanje se obavlja pri sljedećim vrijednostima tlakova: 0; 1; 1,5; 2; 2,5; 3, 4; (5; 6; 8; 10) bar. Vrijednosti u zagradi su za tlakomjere mjernog područja većeg od 4 bar;

g) zadavati tlak na radnom etalonu u vrijednostima ispitnih točaka s porastom tlaka i zapisivati očitane vrijednosti u izvješće;

h) ponoviti mjerenje i upisivanje mjerenih vrijednosti na istim točkama sa snižavanjem vrijednosti narinutog tlaka (osim ručnih tlakomjera);

i) dinamičko ispitivanje obavlja se pri tlakovima: 1,5; 2 i 2,5 bar.

 

IV.

Ispitivano mjerilo zadovoljava mjeriteljske zahtjeve ako vrijedi:

j) maksimalno odstupanje mjerene vrijednosti od postavljene za svaku mjernu točku iznosi manje ili jednako od dopuštene pogreške određene važećim pravilnikom o mjeriteljskim zahtjevima za tlakomjere za gume;

k) varijacija (razlika mjerenja) tlaka za svaku mjernu točku iznosi manje ili jednako od dopuštene pogreške određene važećim pravilnikom o mjeriteljskim zahtjevima za tlakomjere za gume;

l) ako mjerilo zadovoljava mjeriteljske zahtjeve upisati ovjernu oznaku i ovjeriti mjerilo;

m) upisati datum ispitivanja, potpisati i ovjeriti izvješće žigom.

 

V.

Statističko ispitivanje tlakomjera za gume se obavlja za serije od 6 ili više komada istovjetnih tlakomjera (tip, službena oznaka, mjerno područje) za koje je ovlašteni servis priložio svoja izvješća o ispitivanju sačinjenih tijekom pripreme mjerila. Uzorci za ispitivanje se odabiru slučajnim izborom prema tablici:

 

broj tlakomjera

uzorak

broj tlakomjera

uzorak

broj tlakomjera

uzorak

6 – 10

5

10 – 15

6

16 – 20

7

21 – 25

8

26 – 30

9

31 – 35

10

36 – 40

11

41 – 45

12

46 – 50

13

51 – 60

14

61 – 70

15

71 – 80

16

81 – 90

17

91 – 100

18

101 – 110

19

 

Uzorak se povećava za 1 za svakih sljedećih 10 tlakomjera pripremljenih za ispitivanje.

Apsolutna vrijednost razlike između mjerenih vrijednosti tijekom statističkog ispitivanja i vrijednosti izmjerenih od ovlaštenog sevisa tijekom pripreme mjerila smiju iznositi najviše 0,05 bar.

Ispitivana serija zadovoljava i svi tlakomjeri iz serije se ovjeravaju samo ako su svi tlakomjeri iz uzorka zadovoljili zahtjeve ispitivanja. Ako jedan ili više tlakomjera iz uzorka ne zadovoljavaju zahtjeve ispitivanja, cjelokupna serija se odbija i ne ovjerava.

Ovo ispitivanje se smatra statističkim ispitivanjem u povećanom opsegu.

 

VI.

Ovaj Naputak stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

 

Klasa: 011-02/06-07/9

Urbroj: 558-06/14-06-1

Zagreb, 23. siječnja 2006.

Ravnatelj

Državnog zavoda za mjeriteljstvo

dr. sc. Marijan Andrašec, dipl. ing., v. r.


Napomena: prilozi i dodaci ispušteni su u ovom info pregledu

 



 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga