POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

DRŽAVNI ZAVOD ZA MJERITELJSTVO

290

Temeljem članka 17. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 190/03 – pročišćeni tekst), vezano uz članak 28. Zakona o mjeriteljstvu (»Narodne novine«, br. 163/03), ravnatelj Državnog zavoda za mjeriteljstvo donosi

NAPUTAK

ZA UMJERAVANJE RADNIH ETALONA – MANOMETARA, VAKUUMOMETARA, MANOVAKUUMOMETARA I MJERNIH PRETVORNIKA TLAKA

 

I.

Naputkom se propisuje način umjeravanja radnih etalona – mjerila tlaka za ispitivanje manometara, vakuumometara, manovakuumometara (mehaničkih ili elektronskih mjernih pretvornika), manometara za gume i tlakomjera za krvni tlak.

Mjerni pretvornici obuhvaćeni ovim Naputkom moraju imati ugrađeni pokazivač mjerenog tlaka.

Radni etaloni se umjeravaju usporednom metodom.

Naputkom se propisuje sam postupak umjeravanja, oprema za umjeravanje i mjerne nesigurnosti.

 

II.

Za umjeravanje se mogu koristiti tlačne vage, mehanička mjerila tlaka ili mjerni pretvornici.

Mjerna nesigurnost etalonskog mjerila mora biti najmanje dva puta manja od mjerne nesigurnosti umjeravanog mjerila.

 

III.

Postupak umjeravanja radnih etalona izvodi se kako slijedi:

a) umjeravani radni etalon priključiti na sekundarni;

b) zadavati tlak sekundarnog etalona s porastom tlaka u vrijednostima glavnih podjela radnog etalona i očitavati vrijednosti na radnom etalonu;

c) prijeći gornju granicu mjernog područja radnog etalona i ponoviti mjerenje na istim točkama sa snižavanjem vrijednosti narinutog tlaka;

d) točke b) i c) ponoviti 3 puta;

e) izračunati apsolutnu vrijednost maksimalnog odstupanja za svaku mjernu točku od vrijednosti narinutog tlaka;

f) izračunati apsolutnu vrijednost najveće razlike mjerenih tlakova kroz 6 mjerenja za svaku mjernu točku.

 

IV.

Umjeravano mjerilo se prihvaća za radni etalon tlaka s mjernom nesigurnosti koja odgovara naznačenoj klasi mjerila ako vrijedi:

a) maksimalno odstupanje mjerene vrijednosti od postavljene za svaku mjernu točku iznosi manje ili jednako od polovine dopuštene pogreške određene klasom mjerila, a umjeravano je etalonom čija mjerna nesigurnost je jednaka ili manja od jedne petine maksimalno dopuštene pogreške umjeravanog mjerila;

ili

zbroj maksimalnog odstupanja mjerene vrijednosti od postav­ljene i mjerne nesigurnosti sekundarnog etalona za svaku mjernu točku iznosi manje ili jednako od polovine dopuštene pogreške određene klasom mjerila, a umjeravano je etalonom čija je mjerna nesigurnost veća od jedne petine maksimalno dopuštene pogreške umjeravanog mjerila;

b) varijacija (razlika mjerenja) tlaka za svaku mjernu točku iznosi manje ili jednako od polovine dopuštene pogreške određene klasom mjerila.

 

V.

Kod etalona za ispitivanje tlakomjera za krvni tlak primjenjuju se sljedeći pokazatelji:

a) elektronski kalibratori – radni etaloni koji imaju najmanji podjeljak 1 mmHg (ili 0,1 kPa) umjeravaju se s etalonom čiji zbroj apsolutne vrijednosti odstupanja od nazivne vrijednosti tlaka i mjerne nesigurnosti nije veći od 0,2 mmHg (ili 0,02 kPa);

b) odstupanje od nazivne vrijednosti tlaka pojedine točke ispitivanja za više od jednog podjeljka mjerne ljestvice ne smije biti za promjene tlaka sekundarnog etalona od 0,6 mmHg (ili 0,06 kPa);

c) varijacije pokazivanja za pojedinu točku mogu biti maksimalno jedan podjeljak mjerne ljestvice.

 

VI.

Ovaj Naputak stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

 

Klasa: 011-02/06-07/7

Urbroj: 558-06/14-06-1

Zagreb, 23. siječnja 2006.

Ravnatelj

Državnog zavoda za mjeriteljstvo

dr. sc. Marijan Andrašec, dipl. ing., v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga