POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

DRŽAVNI ZAVOD ZA MJERITELJSTVO

291

Temeljem članka 17. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 190/03 – pročišćeni tekst), vezano uz članak 21. stavak 5. Zakona o mjeriteljstvu (»Narodne novine«, br. 163/03), ravnatelj Državnog zavoda za mjeriteljstvo donosi

NAPUTAK

ZA RAD OVLAŠTENOG MJERITELJA KOD OVJERAVANJA MJERILA

 

I.

Ovim se naputkom za rad utvrđuje način rada ovlaštenog mjeritelja (u daljem tekstu »mjeritelj«) kod ovjeravanja mjerila.

Ovjeravanje mjerila obavlja se po važećim napucima za ispitivanje kojima se utvrđuje udovoljava li mjerilo mjeriteljskim zahtjevima propisanim za tu vrstu mjerila i tipnom odobrenju za to mjerilo. Napucima su određeni obrasci izvješća o ispitivanju. Ukoliko nije određen oblik izvješća, izvješće mora biti prema važećoj Naredbi o vrsti, obliku i načinu postavljanja državnih ovjernih oznaka.

Ovjeravaju se mjerila koja imaju tipno odobrenje i kada su ispunjeni propisani mjeriteljski uvjeti. Ako je važenje tipnog odobrenja isteklo, mjerilo se može ovjeriti samo ako se obavlja redovna ovjera u važećem ovjernom roku. Mjerila, koja po posebnom odobrenju ravnatelja ne moraju imati tipno odobrenje (stavak 5. članka 21. Zakona o mjeriteljstvu, NN 163/03), mogu se ovjeravati ako udovoljavaju mjeriteljskim zahtjevima.

Kod ovjeravanja mjerila upotrebljavaju se radni etaloni koji imaju potvrđenu sljedivost.

Mjerila koja se podnose na ovjeravanje trebaju biti pripremljena i u stanju za ispitivanje koje je propisano odgovarajućim naputkom za ispitivanje pojedine vrste mjerila, kako slijedi:

a) servisirana ili popravljana mjerila u uporabi moraju imati naljepnicu »SERVISIRANO«, moraju biti zaštićena od neovlaštenog podešavanja odnosno mogu biti isključena iz uporabe (onemogućena uporaba) – odstupanja od istog treba upisati pod napomenu u radni nalog ili ako je potrebno kao dodatak radnom nalogu;

b) svako podešavanje mjeriteljskih značajki – usklađivanje s mjeriteljskim zahtjevima koji su propisani odgovarajućim pravilnicima, smatra se ponovnim ispitivanjem koje se kao takvo i naplaćuje;

c) ukoliko podešavanje traje dulje od 15 minuta, obračunava se i naknada za čekanje prema važećoj Naredbi o naknadama za obavljanje mjeriteljskih poslova, s tim da se podaci o potrebnim radnjama upisuju pod napomenu u radni nalog ili ako je potrebno kao dodatak radnom nalogu.

Za obavljanje ovjeravanja mjerila mjeritelji moraju imati radni nalog. Za obavljanje ispitivanja i ovjere mjerila u laboratorijima Odsjeka mjeriteljskih poslova stranaka koje nisu unaprijed poslale zahtjev, »Podnositelj zahtjeva« na radnom nalogu je Laboratorij Odsjeka mjeriteljskih poslova (odnosno određeni laboratorij) i sve radnje za te stranke se vežu uz takav radni nalog, a stranke naknadu plaćaju gotovinski uplatnicom prije ispitivanja. U radni se nalog unose podaci o broju mjerila za ovjeravanje. Mjeritelj ispituje i ovjerava mjerila koja su navedena na radnom nalogu, a za mjerila koja su pripremljena za ovjeravanje nakon podnošenja zahtjeva mora dobiti suglasnost nadležnog rukovoditelja (telefonom, faksom i sl.).

Ispitivanju se može pristupiti samo ako su zadovoljeni mjeriteljski uvjeti, te ako su poznati svi podaci o mjerilu, vlasniku i etalonskoj opremi koji se unose u odgovarajuće izvješće.

Rezultate ispitivanja mjerila u ispitno izvješće upisuje mjeritelj. Obrasci izvješća dani su kao privici pojedinih naputaka o ispitivanju određene vrste mjerila.

Tijekom provođenja postupka ovjeravanja o zamijećenim mjeriteljski neispravnim mjerilima u uporabi ili neodgovarajućem radu (prijava za ovjeru nepripremljenih mjerila, prijava neispravnih – neistinitih podataka o vlasniku, mjerilu ili obavljenom poslu, nepostavljanje servisnih oznaka i sl.) ovlaštenog servisa mora se sastaviti zapisnik koji se predaje nadležnom rukovoditelju.

 

II.

Postupak ovjeravanja sastoji se od niza radnji koje se provode ovim redoslijedom:

a) preuzimanje radnog naloga sa zahtjevom za ovjeravanje;

b) provjera podataka iz zahtjeva s tipnim odobrenjima (službene oznake, tipovi i dr.);

c) prema potrebi pisanje putnog naloga, provjera vozila te odlazak na mjesto ispitivanja;

d) utvrđivanje sljedećih uvjeta za ispravno ispitivanje mjerila što se potvrđuje na radnom nalogu:

– uvjeti okoliša i pripremljenosti mjerila propisanih odgovarajućim Naputkom i Pravilnikom o mjeriteljskim zahtjevima

– poznavanje podataka o vlasniku, mjerilu i etalonskoj opremi određeni izvješćem

– usklađenost podataka iz zahtjeva s podacima na mjerilu i tipnim odobrenjem

– mjeriteljska ispravnost etalonske opreme.

Nezadovoljavanje uvjeta koji se ne mogu otkloniti opisuju se u napomeni, a ispitivanje i ovjera se ne provode;

e) provedba postupka ispitivanja prema Pravilniku o mjeriteljskim zahtjevima i napucima za ispitivanje ispitivanog tipa mjerila obavlja se na sljedeći način:

– mjerilo koje je udovoljilo propisanim mjeriteljskim zahtjevima ovjerava se važećim ovjernim oznakama i na poseban zahtjev imatelja mjerila ili podnositelja zahtjeva izdaje se ovjernica o udovoljavanju mjeriteljskim zahtjevima;

– mjerilo koje nije udovoljilo propisanim mjeriteljskim zahtjevima dobiva oznaku uskrate ovjere ili se pri ponovnoj ovjeri skida (poništava) postojeći ovjerni žig, a na zahtjev imatelja mjerila ili podnositelja zahtjeva kojemu je uskraćena ovjera izdaje se rješenje o uskrati;

f) pisanje izvješća i unošenje podataka o ovjeravanju u radni nalog s mogućim napomenama opisanih u članku 1. stavak 5;

g) pisanje obračuna troškova ovjeravanja kao potvrdu obavljenog posla koji potpisuje podnositelj zahtjeva odnosno zastupnik podnositelja;

h) sastavljanje, pisanje i izdavanje ostalih dokumenata prema važećoj naredbi o ovjernim oznakama;

i) proslijeđivanje podataka o ovjeravanju za uvođenje u bazu podataka;

j) proslijeđivanje radnog naloga sa zahtjevom i obračunom u računovodstvo, a kopiju radnog naloga i pripadajuća izvješća mjeritelj čuva u osobnoj arhivi.

 

III.

Ovaj Naputak stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

 

Klasa: 011-02/06-07/11

Urbroj: 558-06/14-06-1

Zagreb, 23. siječnja 2006.

Ravnatelj

Državnog zavoda za mjeriteljstvo

dr. sc. Marijan Andrašec, dipl. ing., v. r.

 

Napomena: prilozi i dodaci ispušteni su u ovom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga