POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

363

Na temelju članka 8. stavka 1. Zakona o financiranju vodnoga gospodarstva (»Narodne novine«, br. 107/95, 19/96, 88/98 i 150/2005),Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 2. veljače 2006. godine donijela

UREDBU

O VISINI VODNOGA DOPRINOSA

 

Članak 1.

Ovom se Uredbom određuje visina vodnoga doprinosa.

 

Članak 2.

U smislu ove Uredbe izraz:

– »Zaštićeno obalno područje mora« je zaštićeno obalno područje mora, u smislu Uredbe o uređenju i zaštiti zaštićenoga obalnoga područja mora (»Narodne novine«, broj 128/2004), uključivo i buduće izmjene i dopune te Uredbe;

– »Područja posebne državne skrbi« su područja posebne državne skrbi u smislu Zakona o područjima posebne državne skrbi (»Narodne novine«, br. 44/96, 57/96, 124/97, 78/99, 73/2000, 87/2000, 127/2000, 94/2001, 88/2002, 42/2005 i 90/2005), uključivo i buduće izmjene i dopune toga Zakona;

– »Poslovne prostorije, osim proizvodnih pogona« su zatvoreni poslovni prostori koji su namijenjeni obavljanju gospodarskih djelatnosti, uključivo prodaju ili drugi promet roba i usluga, kao npr. trgovine, prodajni centri, skladišta, garaže i manipulativni prostori, te izložbene prostorije sajmova i druge slične prostorije;

– »Stambene građevine za stalno stanovanje« su više stambene zgrade i obiteljske kuće koje su namijenjene stalnom stanovanju;

– »Stambene građevine za povremeno stanovanje« su kuće za odmor i zgrade s apartmanskim stanovima namijenjene povremenom stanovanju;

– »Objekti društvenog standarda i religijski objekti« su škole i druga učilišta, ustanove za predškolski odgoj, dječji vrtići i dnevni boravci, bolnice, klinike, poliklinike i domovi zdravlja, objekti studentske prehrane, objekti javne prehrane (javne kuhinje), muzeji i vjerski hramovi. Zatvoreni poslovni prostori koji su namijenjeni obavljanju drugih djelatnosti osim gospodarskih, uključivo djelatnosti neprofitnih osoba, te tijela Republike Hrvatske, jedinica područne (regionalne) samouprave i jedinica lokalne samouprave izjednačeni su s objektima društvenoga standarda i religijskim objektima;

– »Proizvodni pogoni« su zatvoreni poslovni prostori (prostorije), namijenjeni za proizvodne i servisne (popravak, remont i održavanje) svrhe, te prostorije za istraživanja i ispitivanja (laboratoriji i druge slične prostorije);

– »Prometnice« su otvorene građevine i pojas uz njih namijenjene za prometovanje vozila, plovila i drugih prometala, te uzlijetanje, slijetanje i smještaj zrakoplova, uključivo autoceste, ostale ceste, pruge, uzletno-sletne staze, stajanke i staze za vožnju (rulne staze) na aerodromima i helidromima, prevodnice i druge građevine;

– »Produktovodi« su infrastrukturne građevine namijenjene za prijenos struje, transport energenata (nafte, plina i dr.), vode, otpadne vode i telekomunikacijskih signala, uključivo dalekovode, naftovode, plinovode, toplovode, vodovode, kanalizacijske kolektore i ispuste i druge građevine;

– »Telekomunikacijske kanalizacije« su zasebni produktovodi namijenjeni polaganju telekomunikacijskih instalacija;

– »Otvorene poslovne građevine« su otvorene građevine namijenjene za proizvodne, servisne (popravak, remont i održavanje), skladišne i parkirne svrhe, odnosno namijenjene kao manipulativne površine, prostori za pretovar, utovar i privez (lučke površine, dokovi, molovi, pristani i druge slične građevine), prostori za prodaju ili drugi promet roba i usluga, izložbeni prostori, i druge građevine;

– »Druge otvorene građevine« su otvorene građevine koje nisu otvorene poslovne građevine iz podstavka 11. ovoga članka, a namijenjene su za šport, rekreaciju, za obuku i vježbe i dr. slične djelatnosti, uključivo bazene, igrališta, otvorena kupališta, vježbališta i poligone i druge slične građevine.

 

Članak 3.

U svrhu određivanja visine vodnoga doprinosa, područje Republike Hrvatske dijeli se u 3 zone: Zonu A, Zonu B i Zonu C.

Zonu A čini Grad Zagreb i zaštićeno obalno područje mora.

Zonu B čini ostalo područje Republike Hrvatske, osim Zone A i Zone C.

Zonu C čine područja posebne državne skrbi.

 

Članak 4.

Visina vodnoga doprinosa određuje se u kunama po jedinici prikazanoj u tablici kako slijedi:

 

Tarifni broj

Osnovica

Jedinica

Zona A

Zona B

Zona C

1.

Poslovne prostorije, osim proizvodnih pogona

m3

100 kn

60 kn

30 kn

2.

Stambene građevine za stalno stanovanje

m3

60 kn

40 kn

15 kn

3.

Stambene građevine za povremeno stanovanje

m3

80 kn

50 kn

25 kn

4.

Objekti društvenog standarda i religijski objekti

m3

25 kn

15 kn

5 kn

5.

Proizvodni pogoni

m3

25 kn

15 kn

5 kn

6.

Prometnice

m2

7 kn

2 kn

1 kn

7.

Produktovodi

m

15 kn

10 kn

5 kn

8.

Telekomunikacijske kanalizacije

m

30 kn

20 kn

10 kn

9.

Otvorene poslovne građevine

m2

50 kn

30 kn

10 kn

10.

Druge otvorene građevine

m2

25 kn

15 kn

5 kn

 

Pri obračunu vodnoga doprinosa, primjena većega tarifnoga broja stavka 1. ovoga članka isključuje primjenu manjega tarifnoga broja.

Ako građevina svojim obujmom, površinom, odnosno duljinom prelazi granicu zona iz članka 3. ove Uredbe, na njene dijelove primijenit će se visina vodnoga doprinosa one zone u kojoj se ti dijelovi grade.

Iznimno od stavka 1. ovoga članka na gradnju stambenih građevina za stalno stanovanje na otoku, koju poduzimaju investitori koji su trajno nastanjeni ili se namjeravaju trajno nastaniti na tom otoku, primijenit će se visina vodnoga doprinosa koja važi u Zoni C.

 

Članak 5.

Vodni se doprinos plaća odjednom.

Iznimno od stavka 1. ovoga članka, vodni se doprinos može platiti obročno, sukladno propisu iz članka 44. Zakona o financiranju vodnoga gospodarstva.

 

Članak 6.

Ova Uredba stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

 

Klasa: 325-08/05-02/01

Urbroj: 5030116-06-1

Zagreb, 2. veljače 2006.

Potpredsjednica Vlade

i ministrica obitelji, branitelja

i međugeneracijske solidarnosti

Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga