POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

DRŽAVNA UPRAVA ZA ZAŠTITU I SPAŠAVANJE

606

Na temelju članka 11. stavka 1. Zakona o zaštiti i spašavanju (»Narodne novine«, broj 174/04) ravnatelj Državne uprave za zaštitu i spašavanje donosi

PRAVILNIK

O POZIVANJU, MOBILIZACIJI I AKTIVIRANJU OPERATIVNIH SNAGA ZAŠTITE I SPAŠAVANJA

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovim Pravilnikom propisuju se ustroj i način pozivanja, mobiliziranja i aktiviranja zapovjedništava zaštite i spašavanja i zapovjed­ništava civilne zaštite, način pozivanja, mobiliziranja i aktiviranja službi i postrojbi civilne zaštite, službi i postrojbi Državne uprave za zaštitu i spašavanje (u daljnjem tekstu: Uprava), službi i postrojbi pravnih osoba i središnjih tijela državne uprave koje se zaštitom i spašavanjem bave u svojoj redovnoj djelatnosti i drugih operativnih snaga zaštite i spašavanja (u daljnjem tekstu: operativne snage) u slučaju neposredne prijetnje, katastrofe i veće nesreće na području Republike Hrvatske.

Članak 2.

Operativne snage pozivaju se, mobiliziraju i aktiviraju za provođenje mjera i postupaka u cilju sprječavanja nastanka, ublažavanja te uklanjanja posljedica katastrofa i većih nesreća.

Članak 3.

U smislu odredbi ovog Pravilnika:

– »pozivanje« je postupak kojim se operativne snage i službenici i namještenici službi i područnih ureda za zaštitu i spašavanje Državne uprave za zaštitu i spašavanje, drugih tijela državne uprave, lokalne i područne (regionalne) samouprave te pravnih osoba koje obavljaju djelatnost u svezi zaštite i spašavanja, dovode u stanje operativnosti i spremnosti za izvršavanje zadaća zaštite i spašavanja tijekom i izvan vremena utvrđenog kao redovno radno vrijeme, u slučaju neposredne prijetnje i nastupa okolnosti u kojima je potrebno poduzimati aktivnosti za zaštitu i spašavanje stanovništva, imovine i okoliša;

– »mobilizacija« je postupak planskog i organiziranog dovođenja operativnih snaga i sredstava za zaštitu i spašavanje u stanje spremnosti za izvršavanje postavljenih zadaća u zaštiti i spašavanju. »Mobilizacija«u civilnoj zaštiti je pozivanje i dolazak obveznika civilne zaštite na planom utvrđenu lokaciju, izuzimanje, dostava i raspodjela materijalno-tehničkih sredstava i opreme za zaštitu i spašavanje;

– »aktiviranje« je postupak planskog i organiziranog stavljanja u funkciju operativnih snaga za obavljanje zadaća propisanih zakonskim i podzakonskim propisima i planovima zaštite i spašavanja a provodi se u izvanrednim okolnostima i pod posebnim uvijetima prema nalozima zapovjedništva zaštite i spašavanja;

– »gotove snage« su postrojbe, stručni timovi te ukupne sposob­nosti za obavljanje redovne djelatnosti pravnih osoba i središnjih tijela državne uprave koje se zaštitom i spašavanjem bave u svojoj redovnoj djelatnosti;

– »neposredna prijetnja« je stanje koje uzročno-posljedično prethodi katastrofi i većoj nesreći, a karakterizirano je značajkama iz kojih je razvidna znatna vjerojatnost za nastup katastrofe i veće nesreće u ograničenom vremenskom razdoblju;

– »pripravnost« je postupno dovođenje u stanje spremnosti operativnih snaga i sredstava za djelovanje i izvršavanje zadaća zaštite i spašavanja.

II. OPERATIVNE SNAGE

Zapovjedništva zaštite i spašavanja

Članak 4.

Zapovjedništva zaštite i spašavanja osnivaju se za upravljanje i usklađivanje aktivnosti operativnih snaga i ukupnih ljudskih i materijalnih resursa zajednice u slučaju neposredne prijetnje, katastrofe i veće nesreće s ciljem sprječavanja, ublažavanja i otklanjanja posljedica katastrofe i veće nesreće.

Zapovjedništva zaštite i spašavanja osnivaju se za područje lokalne i područne (regionalne) samouprave, a aktiviraju se kada se proglasi stanje neposredne prijetnje, katastrofe i veće nesreće.

Neposrednu prijetnju, katastrofu i veću nesreću na području Republike Hrvatske proglašava Vlada Republike Hrvatske na prijed­log ravnatelja Uprave.

Neposrednu prijetnju, katastrofu i veću nesreću na području općine i grada proglašava načelnik općine i gradonačelnik, odnosno predsjednik predstavničkog tijela općine ili grada u kojem se na temelju posebnih zakona ne bira općinski načelnik/gradonačelnik, po svojoj odluci ili na prijedlog pročelnika nadležnog područnog ureda za zaštitu i spašavanje Uprave.

Neposrednu prijetnju, katastrofu i veću nesreću na području županije ili više općina i gradova u županiji proglašava župan, po svojoj odluci ili na prijedlog pročelnika nadležnog područnog ureda za zaštitu i spašavanje Uprave.

U slučaju neposredne prijetnje, katastrofe i veće nesreće na pod­ručju više gradova i općina jedne županije, za upravljanje i usklađivanje operativnih snaga nadležno je županijsko zapovjedništvo zaštite i spašavanja.

Članak 5.

Ravnatelj Državne uprave za zaštitu i spašavanje predlaže Vladi Republike Hrvatske članove Zapovjedništva zaštite i spašavanja Državne uprave za zaštitu i spašavanje, iz redova središnjih i drugih tijela državne uprave, pravnih osoba kojima je zaštita i spašavanje redovna djelatnost i djelatnika Uprave.

Zapovjednik Zapovjedništva zaštite i spašavanja Državne uprave za zaštitu i spašavanje je ravnatelj Uprave.

Članovi Zapovjedništva zaštite i spašavanja iz stavka 1. ovog članka po dužnosti su zamjenik ravnatelja Uprave – zamjenik zapovjednika, zapovjednik civilne zaštite Republike Hrvatske, glavni vatrogasni zapovjednik Republike Hrvatske i glavni nadzornik Sustava 112.

Članak 6.

Pozivanje i aktiviranje Zapovjedništva zaštite i spašavanja Uprave nalaže zapovjednik Zapovjedništva zaštite i spašavanja Uprave ili njegov zamjenik.

Članovi Zapovjedništva iz stavka 1. ovog članka pozivaju se, u pravilu, putem Državnog centra 112.

Plan pozivanja Zapovjedništva iz stavka 1. donosi ravnatelj Uprave.

Članak 7.

Članove zapovjedništva zaštite i spašavanja županije imenuje župan iz redova pravnih osoba kojima je zaštita i spašavanje redovna djelatnost te ureda županijske uprave.

Članovi zapovjedništva iz stavka 1. ovog članka po dužnosti su pročelnik nadležnog područnog ureda za zaštitu i spašavanje Uprave, županijski vatrogasni zapovjednik i načelnik nadležne policijske uprave.

Zapovjednik županijskog zapovjedništva zaštite i spašavanja je župan.

Članak 8.

Članove zapovjedništva zaštite i spašavanja Grada Zagreba imenuje gradonačelnik, u pravilu, iz redova pravnih osoba kojima je zaštita i spašavanje redovna djelatnost te ureda gradske uprave.

Članovi zapovjedništva iz stavka 1. ovog članka po dužnosti su pročelnik Područnog ureda za zaštitu i spašavanje Zagreb, zapovjed­nik Javne vatrogasne postrojbe Grada Zagreba i načelnik Policijske uprave zagrebačke.

Zapovjednik zapovjedništva zaštite i spašavanja Grada Zagreba je gradonačelnik.

Članak 9.

Članove zapovjedništva zaštite i spašavanja grada imenuje gradonačelnik, odnosno predsjednik predstavničkog tijela grada u kojem se na temelju posebnih zakona ne bira gradonačelnik, u pravilu, iz redova pravnih osoba kojima je zaštita i spašavanje redovna djelatnost te ureda gradske uprave.

Članovi zapovjedništva iz stavka 1. ovog članka po dužnosti su načelnik odjela za zaštitu i spašavanje nadležnog područnog ureda Uprave, zapovjednik javne vatrogasne postrojbe grada ili zapov­jednik vatrogasnih postrojbi vatrogasne zajednice grada u kojem nema javne vatrogasne postrojbe i predstavnik nadležne policijske uprave ili postaje.

Zapovjednik zapovjedništva iz stavka 1. ovog članka je gradonačelnik, odnosno predsjednik predstavničkog tijela grada u kojem se na temelju posebnih zakona ne bira gradonačelnik.

Članak 10.

Članove zapovjedništva zaštite i spašavanja općine imenuje općinski načelnik, odnosno predsjednik predstavničkog tijela općine u kojoj se na temelju posebnih zakona ne bira općinski načelnik iz redova pravnih osoba kojima je zaštita i spašavanje redovna djelat­nost i ureda općinske uprave.

Član zapovjedništva iz stavka 1. po dužnosti je djelatnik odjela za zaštitu i spašavanje nadležnog područnog ureda Uprave i zapovjed­nik vatrogasne zajednice općine ili zapovjednik vatrogasne postrojbe u općini u kojoj nije osnovana vatrogasna zajednica i predstavnik policijske uprave.

Zapovjednik zapovjedništva iz stavka 1. ovog članka je općinski načelnik, odnosno predsjednik predstavničkog tijela općine u kojoj se na temelju posebnih zakona ne bira općinski načelnik.

Članak 11.

Pozivanje i aktiviranje zapovjedništava iz članaka 7., 8., 9. i 10. ovog Pravilnika nalaže župan, gradonačelnik, općinski načelnik, odnosno predsjednik predstavničkog tijela grada ili općine u kojoj se na temelju posebnih zakona ne bira gradonačelnik/općinski načelnik.

Članovi zapovjedništava iz stavka 1. ovog članka pozivaju se, u pravilu, putem nadležnih županijskih centara 112.

Plan pozivanja zapovjedništava iz stavka 1. ovog članka donosi župan, gradonačelnik, općinski načelnik, odnosno predsjednik predstavničkog tijela grada i općine u kojoj se na temelju posebnih zakona ne bira gradonačelnik/općinski načelnik i dio su plana zaštite i spašavanja županije, Grada Zagreba, grada, odnosno općine.

Službe, zapovjedništva i postrojbe civilne zaštite

Članak 12.

U slučaju neposredne prijetnje, katastrofe i veće nesreće na pod­ručju Republike Hrvatske, za zapovijedanje aktivnostima, snagama i sredstvima civilne zaštite poziva se i aktivira Zapovjedništvo civilne zaštite Republike Hrvatske.

Zapovjedništvo iz stavka 1. ovog članka imenuje ravnatelj Uprave na prijedlog zapovjednika civilne zaštite Republike Hrvatske.

Članovi zapovjedništva iz stavka 1. ovog članka imenuju se, u pravilu, iz redova djelatnika Službe za civilnu zaštitu Uprave. Pomoć­nici zapovjednika civilne zaštite Republike Hrvatske po dužnosti su članovi zapovjedništva.

Zapovjednik civilne zaštite Republike Hrvatske može predložiti članove zapovjedništva iz redova stručnjaka u djelatnosti zaštite i spašavanja, odnosno stručnjaka za pojedine oblike prirodnih i teh­ničko-tehnoloških nesreća.

Članovi zapovjedništva iz stavka 4. ovog članka mobiliziraju se temeljem radne obveze ili obveze sudjelovanja u civilnoj zaštiti.

Zapovjedništvo civilne zaštite Republike Hrvatske poziva se i aktivira po nalogu zapovjednika Zapovjedništva za zaštitu i spašavanje Uprave, a na prijedlog zapovjednika civilne zaštite Republike Hrvatske.

Zapovjedništvo civilne zaštite Republike Hrvatske poziva se i aktivira, u pravilu, putem Državnog centra 112.

Članak 13.

U slučaju neposredne prijetnje, katastrofe i veće nesreće na pod­ručju županije, za zapovijedanje aktivnostima, snagama i sredstvima civilne zaštite poziva se i aktivira zapovjedništvo civilne zaštite županije.

Zapovjedništvo iz stavka 1. ovog članka imenuje župan, na prijedlog pročelnika nadležnog područnog ureda za zaštitu i spašavanje Uprave.

Zapovjednik zapovjedništva iz stavka 1. ovog članka je pročelnik nadležnog područnog ureda za zaštitu i spašavanje Uprave.

Zamjenik zapovjednika je načelnik odjela za zaštitu i spašavanje.

Članovi zapovjedništva iz stavka 1. ovog članka imenuju se, u pravilu, iz redova djelatnika odjela za zaštitu i spašavanje nadležnog područnog ureda za zaštitu i spašavanje Uprave i pravnih osoba od značaja za civilnu zaštitu.

Pročelnik nadležnog područnog ureda za zaštitu i spašavanje Uprave može za članove zapovjedništva predložiti osobe određenih stručnih znanja u području zaštite i spašavanja, odnosno stručnjaka za pojedine oblike prirodnih i tehničko-tehnoloških nesreća s pod­ručja županije.

Članovi zapovjedništva iz stavka 5. ovog članka mobiliziraju se temeljem radne obveze ili obveze sudjelovanja u civilnoj zaštiti.

Zapovjedništvo iz stavka 1. ovog stavka poziva se i aktivira putem nadležnog područnog ureda za zaštitu i spašavanje Uprave, po nalogu zapovjednika županijskog zapovjedništva za zaštitu i spašavanje, sukladno planu zaštite i spašavanja županije.

Županijsko zapovjedništvo civilne zaštite poziva se i aktivira, u pravilu, putem županijskog centra 112.

Članak 14.

U slučaju neposredne prijetnje, katastrofe i veće nesreće na području općine ili grada, za zapovijedanje aktivnostima, snagama i sredstvima civilne zaštite poziva se, mobilizira i aktivira zapovjed­ništvo civilne zaštite grada ili općine.

Zapovjednike i članove zapovjedništava iz stavka 1. ovog članka imenuje gradonačelnik ili načelnik općine, odnosno predsjednik predstavničkog tijela grada ili općine u kojima se na temelju poseb­nih zakona ne bira gradonačelnik/općinski načelnik na prijedlog pročelnika nadležnog područnog ureda za zaštitu i spašavanje Uprave.

Članovi zapovjedništava civilne zaštite iz stavaka 1 ovog članka imenuju se, u pravilu, iz redova djelatnika odjela za zaštitu i spašavanje nadležnih područnih ureda za zaštitu i spašavanje Uprave, općinske i gradske uprave i pravnih osoba od značaja za civilnu zaštitu.

Gradonačelnik i načelnik općine mogu, po vlastitoj procjeni ili na prijedlog pročelnika nadležnog područnog ureda za zaštitu i spašavanje Uprave odnosno načelnika odjela za zaštitu i spašavanje nadležnog područnog ureda za zaštitu i spašavanje Uprave, imenovati članove zapovjedništava iz stavka 1. ovog članka i iz redova zapovjednika postrojbi civilne zaštite te stručnjaka iz djelatnosti zaštite i spašavanja sa svog područja.

Članovi zapovjedništva iz stavka 4. ovog članka mobiliziraju se temeljem radne obveze ili obveze sudjelovanja u civilnoj zaštiti.

Zapovjedništvo civilne zaštite grada i općine poziva se, mobilizira i aktivira putem nadležnog područnog ureda za zaštitu i spašavanje Uprave, a na zahtjev zapovjednika zapovjedništva za zaštitu i spašavanje grada odnosno općine.

Zapovjedništva civilne zaštite grada i općine pozivaju se sukladno planu zaštite i spašavanja grada odnosno općine.

Članak 15.

Postrojbe civilne zaštite su: interventne specijalističke, specijalističke i opće namjene, te druge organizirane snage civilne zaštite (voditelji skloništa, povjerenici civilne zaštite), (u daljnjem tekstu: postrojbe civilne zaštite).

Postrojbe civilne zaštite mobiliziraju se u slučaju neposredne prijetnje, katastrofe i veće nesreće čije posljedice nadilaze mogućnosti određene jedinice lokalne ili područne (regionalne) samouprave da same, gotovim snagama i sredstvima, spriječe njihov nastanak ili uklone posljedice nastale njihovim djelovanjem.

Postrojbe iz stavka 1. ovog članka mobiliziraju se sukladno odredbama ovog Pravilnika, procjenama ugroženosti i planovima zaštite i spašavanja.

Članak 16.

Mobilizacija interventnih specijalističkih postrojbi civilne zaštite provodi se po zapovijedi zapovjednika Zapovjedništva zaštite i spašavanja Uprave ili njegovog zamjenika te zapovjednika civilne zaštite Republike Hrvatske ili njegovog zamjenika.

Mobilizacija postrojbi civilne zaštite jedinica lokalne i područ­ne (regionalne) samouprave provodi se po zapovijedi zapovjednika zapovjedništava civilne zaštite jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, a na zahtjev zapovjednika zapovjedništava zaštite i spašavanja tih jedinica.

Troškove djelovanja mobiliziranih postrojbi iz stavaka 1. ovog članka snosi Uprava.

Troškove djelovanja mobiliziranih postrojbi iz stavka 2. ovog članka snosi jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave.

Mobilizaciju postrojbi civilne zaštite iz stavka 2. ovog članka može zapovijediti i zapovjednik Zapovjedništva zaštite i spašavanja Uprave ili njegov zamjenik te zapovjednik civilne zaštite Republike Hrvatske ili njegov zamjenik.

Troškove djelovanja mobiliziranih postrojbi iz stavka 5. ovog članka snosi Uprava.

Mobilizaciju postrojbi civilne zaštite provode odjeli za zaštitu i spašavanje nadležnih područnih ureda za zaštitu i spašavanje Uprave.

Službe i postrojbe Uprave

Članak 17.

U slučaju neposredne prijetnje, katastrofe i veće nesreće na pod­ručju Republike Hrvatske, osim Službe za civilnu zaštitu, pozivaju se i aktiviraju i druge službe ili dijelovi službi Uprave i to:

– Služba za vatrogastvo,

– Služba za sustav 112,

– Služba zajedničkih poslova,

– područni uredi za zaštitu i spašavanje.

Odluku o pozivanju i aktiviranju službi ili dijelova službi iz stavka 1. ovog članka donosi zapovjednik Zapovjedništva zaštite i spašavanja Uprave ili njegov zamjenik.

Službe ili dijelovi službi iz stavka 1. ovog članka pozivaju se i aktiviraju sukladno planu zaštite i spašavanja.

Članak 18.

Postrojbe Uprave su interventne specijalističke postrojbe civilne zaštite, državne intervencijske postrojbe, pričuvne motrilačke postaje i postrojbe za uzbunjivanje.

Interventne specijalističke postrojbe civilne zaštite mobiliziraju se sukladno odredbama članaka 15. i 16. ovog Pravilnika.

Pričuvne motrilačke postaje i postrojbe za uzbunjivanje mobiliziraju se za provođenje namjenskih zadaća iz nadležnosti Služ­be za sustav 112 u zaštiti i spašavanju na području jedne ili više jedinica područne (regionalne) samouprave ili Republike Hrvatske u cjelini, kao potpora sposobnostima gotovih snaga na poslovima obavješćivanja, uzbunjivanja te prikupljanja podataka i informacija o opasnostima.

Državne intervencijske postrojbe pozivaju se i aktiviraju kao službe Uprave.

Članak 19.

Interventne specijalističke postrojbe civilne zaštite mobiliziraju se i za upućivanje u inozemstvo radi pružanja humanitarne pomoći drugoj državi u slučaju katastrofe i veće nesreće na području te države, zbog sudjelovanja u mirovnim operacijama te sudjelovanja na međunarodnim vježbama i obuci za zaštitu i spašavanje.

Pripadnici postrojbi iz stavka 1. ovog članka mobiliziraju se za upućivanje u inozemstvo isključivo uz osobnu suglasnost.

Način upućivanja interventnih specijalističkih postrojbi civilne zaštite u inozemstvo za obavljanje zadaća iz stavka 1. ovog članka propisan je posebnim propisom.

Članak 20.

Centri 112 primaju i prenose zapovijedi, naloge, odluke i izvješća o pozivanju, mobilizaciji i aktiviranju operativnih snaga zaštite i spašavanja, službi i postrojbi pravnih osoba i središnjih tijela državne uprave koje se zaštitom i spašavanjem bave u svojoj redovitoj djelatnosti, humanitarnih i drugih nevladinih organizacija i drugih sudionika zaštite i spašavanja.

Centri 112 vode evidenciju odgovornih osoba u operativnim snagama zaštite i spašavanja, središnjim i drugim tijelima državne uprave, tijelima lokalne i područne (regionalne) samouprave, prav­nim osobama od posebnog značaja za zaštitu i spašavanje i drugim tijelima i pravnim osobama za potrebe pozivanja, mobiliziranja i aktiviranja radi sudjelovanja u zaštiti i spašavanju, na području svoje nadležnosti.

Odgovorne osobe iz stavka 2. ovog članka dužni su na zahtjev nadležnog centra 112, Službe za civilnu zaštitu Uprave i samostalno, po nastanku promjene dostaviti osobne i druge podatke i promjene tih podataka potrebnih za provođenje pozivanja, mobilizacije i aktiviranja u funkciji zaštite i spašavanja.

Centri 112 dužni su redovno ažurirati podatke i evidencije iz stavka 2. ovog članka.

Vatrogasna zapovjedništva i postrojbe

Članak 21.

Vatrogasna zapovjedništva i postrojbe pozivaju se i aktiviraju sukladno Zakonu o vatrogastvu, Planu intervencija kod velikih požara otvorenog prostora na teritoriju Republike Hrvatske, procjene i planova zaštite od požara jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te Programa aktivnosti u provedbi posebnih mjera zaštite od požara od posebnog interesa za Republiku Hrvatsku za tekuću godinu.

Službe i postrojbe pravnih osoba i središnjih tijela državne uprave koje se zaštitom i spašavanjem bave u svojoj redovnoj djelatnosti

Članak 22.

U slučaju neposredne prijetnje, katastrofe i veće nesreće službe pravnih osoba koje se zaštitom i spašavanjem bave u svojoj redov­noj djelatnosti i pravne osobe koje imaju postrojbe i stručne timove za zaštitu i spašavanje, mobiliziraju se i aktiviraju prema vlastitim operativnim planovima, kojima se uređuje njihova nadležnost, te na zahtjev nadležnog zapovjedništva zaštite i spašavanja.

Zahtjev za stavljanje na raspolaganje postrojbi i stručnih timova pravnih osoba iz stavka 1. ovog članka zapovjednik Zapovjedništva zaštite i spašavanja Uprave može uputiti čelniku pravne osobe kada se ovi timovi i postrojbe angažiraju izvan matičnog područja. U zah­tjevu se obvezno navodi mjesto i zadaće na kojima će postrojbe i stručni timovi biti angažirani, predviđeno vrijeme angažiranja te uvjeti nadoknade stvarno nastalih troškova.

Čelnik pravne osobe dužan je odmah po primitku zahtjeva iz stavka 2. ovog članka izvijestiti nadležno zapovjedništvo zaštite i spašavanja o mogućnostima za stavljanje na raspolaganje postrojbi i stručnih timova ili članova stručnih timova za zaštitu i spašavanje i materijalno-tehničkih sredstava, pod uvjetom da se ne naruši provedba mjera sigurnosti u pravnoj osobi, odnosno da se u slučaju događaja u pravnoj osobi koji zahtijeva intervenciju postrojbe ili stručnog tima za zaštitu i spašavanje, omogući provođenje mjera zaštite i spašavanja utvrđenih propisima o zaštiti na radu i drugim posebnim propisima.

Sastavni dio izvješća iz stavka 3. ovog članka su podaci o broju postrojbi i stručnih timova koje se upućuju, osobni podaci njihovih članova, procijenjeno vrijeme dolaska na mjesto izvršavanja zadaća zaštite i spašavanja, podaci o osobnoj i skupnoj opremi i sredstvima koja se upućuju te imena zapovjednika, odnosno njihovih voditelja.

Članak 23.

Gotove snage zaštite i spašavanja pozivaju se vlastitim pozivarskim sustavom, odnosno vlastitim sustavom veza ili putem nadlež­nog centra 112.

III. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 24.

Planovi mobilizacije izrađuju se sukladno odredbama Pravilnika o metodologiji za izradu procjena i planova zaštite i spašavanja i odredbama ovog Pravilnika i sastavni su dijelovi planova zaštite i spašavanja određene razine nositelja planiranja.

Provjera planova mobilizacije provodi se inspekcijskim i uprav­nim nadzorom te vježbama.

Članak 25.

Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o ustroju, popuni, pozivanju i uporabi postrojbi, službi i tijela za upravljanje i vođenje postrojbi, te drugih oblika organiziranja civilne zaštite (»Narodne novine«, broj 31/95).

Članak 26.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-02/06-02/13
Urbroj: 543-01-09-01-06-
Zagreb, 22. veljače 2006.

Ravnatelj
Đuro Poldrugač, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga