POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKA AGENCIJA ZA NADZOR FINANCIJSKIH USLUGA

703

Na temelju odredbe članka 120. Zakona o investicijskim fondovima (»Narodne novine«, br. 150/05), Uprava Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga donijela je na sjednici održanoj 9. ožujka 2006. godine

PRAVILNIK

O PROMIDŽBI INVESTICIJSKIH FONDOVA S JAVNOM PONUDOM

 

OPĆE ODREDBE

 

Članak 1.

Ovim se Pravilnikom propisuju:

– sadržaj,

– dodatni uvjeti i

– rokovi za izdavanje suglasnosti, preinačivanje i pobijanje,

promidžbenih informacija investicijskih fondova s javnom ponudom koje poduzimaju ovlašteno društvo za upravljanje u Republici Hrvatskoj i ovlašteno društvo sa sjedištem u državi članici Europske Unije (u daljnjem tekstu: društvo).

 

SADRŽAJ PROMIDŽBENIH INFORMACIJA

 

Članak 2.

(1) Pod promidžbenim informacijama o investicijskim fondovima s javnom ponudom (u daljnjem tekstu: fondovi) smatraju se sve poruke koje društvo za upravljanje ili ovlašteno društvo priopćuje putem oglasa, radija, televizije, osobnih posjeta, telefonskih poziva, internetske mreže i elektronskih medija, interaktivne televizije ili u drugom obliku iz kojeg nedvojbeno proizlazi namjera promidžbe.

(2) Promidžbene informacije ne smiju sadržavati tvrdnje, pismene ili usmene izjave i poruke:

– koje navode netočne podatke ili izraze kojima bi se mogao stvoriti pogrešan dojam o društvu i fondu,

– kojima se druga društva i fondovi dovode u nepovoljniji položaj i

– koji negativno, neistinito i pogrešno prikazuju druge sudionike na financijskom tržištu.

 

Članak 3.

Izračuni cijena udjela ili dionica u fondovima, koji se koriste kao promidžbene informacije, moraju biti rezultat vrednovanja imovine prema međunarodnim standardima financijskog izvještavanja odnosno rezultat ponude i potražnje dionica fonda na burzi.

 

Članak 4.

Promidžbene informacije o prinosu fonda moraju sadržavati izračun i podatke iz kojih se može potpuno i nedvojbeno utvrditi točnost i istinitost takvih informacija a posebno:

– moraju sadržavati obrazloženje ili napomenu da prinosi iz prošlosti imaju samo informativni karakter i ne predstavljaju mogućnost ili projekciju mogućeg prinosa u budućnosti;

– prinos za razdoblje kraće od jedne godine ne smije biti prikazan na godišnjoj razini, osim kod novčanih fondova gdje je dopušteno svođenje prinosa na godišnju razinu za razdoblje od mjesec dana ili više;

– prinos za višegodišnje razdoblje mora biti izračunan na temelju geometrijskog prosjeka;

– prinos fonda treba uvijek sadržavati točno navedeno vremensko razdoblje na koje se odnosi (datum početka i kraja razdoblja);

– uz prikaz prinosa, promidžbena informacija mora sadržavati i podatke o stupnju rizika ulaganja u fond a prikazani prinos ne smije biti zasnovan na predviđanjima;

– prinos fonda ne može se koristiti za promidžbu drugih financijskih usluga unutar financijske grupe osnivača društva.

 

DODATNI UVJETI ZA PROMIDŽBENE INFORMACIJE

 

Članak 5.

(1) Promidžbene informacije osim uvjeta propisanih člancima 2. do 4. ovog Pravilnika, moraju po svom sadržaju biti i u skladu sa Standardima hrvatskog kodeksa oglašavanja Hrvatskog oglasnog zbora, usvojenog 11. lipnja 1995. godine.

 

ROKOVI ZA IZDAVANJE SUGLASNOSTI, PREINAČIVANJE I POBIJANJE PROMIDŽBENIH INFORMACIJA

 

Članak 6.

(1) Za dobivanje suglasnosti za promidžbene informacije iz članka 2. stavak 1. Pravilnika, društvo je obvezno podnijeti Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga (u daljnjem tekstu Agencija) pisani zahtjev s prijedlogom promidžbene informacije u prilogu.

(2) Agencija će izdati pismenu suglasnost u roku od 15 (petnaest) dana od dana podnošenja pisanog zahtjeva društvu koji udovoljava uvjetima propisanim člancima 2. i 3. Pravilnika.

(3) Ako Agencija smatra da prijedlog promidžbene informacije ima nedostatke, pozvat će društvo na ispravak u roku od 15 (petnaest) dana.

 

Članak 7.

Društvo može objaviti ili distribuirati samo onu promidžbenu informaciju za koju ima prethodnu pismenu suglasnost Agencije i koju je obvezno priložiti mediju ili distributeru prigodom objave ili distribucije.

 

Članak 8.

(1) Promidžbenu informaciju koje društvo objavi bez prethodne suglasnosti Agencije, mora na svoj trošak po nalogu Agenciji pobiti na isti način, u istom mediju i formatu na kojem je objavljen.

(2) Društvo je dužno pobiti promidžbenu informaciju u roku od 15 (petnaest) dana od dana naloga Agencije.

(3) Ako društvo ne postupi po nalogu Agencije, Agencija će pobiti promidžbenu informaciju na teret oglašivača i o tome posebno izvijestiti javnost i korisnike financijskih usluga.

 

Članak 9.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

 

Klasa: 011-01/06-01/04

Urbroj: 326-01-06-1

Zagreb, 9. ožujka 2006.

Predsjednik Uprave

Ante Samodol, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga