POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

UPRAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

904

Upravni sud Republike Hrvatske u vijeću sastavljenom od sudaca Dubravke Markt kao predsjednice vijeća, Smiljana Mikuša i Silve Rulic-Hren kao članova vijeća, te više sudske savjetnice Biserke Špoljar kao zapisničarke, u upravnom sporu tužitelja Tihomira Kružića, predsjednika raspuštenog Gradskog vijeća Grada Bakra, protiv rješenja tužene Vlade Republike Hrvatske, klasa: 015-01/06-02/01, urbroj: 5030109-06-1 od 9. veljače 2006., radi raspuštanja Gradskog vijeća Grada Bakra, u nejavnoj sjednici vijeća održanoj dana 17. ožujka 2006.

presudio je

Tužba se odbija.

Ova presuda objavit će se u »Narodnim novinama«.

Obrazloženje

Osporenim rješenjem Vlade Republike Hrvatske od 9. veljače 2006. godine raspušteno je Gradsko vijeće Grada Bakra, a vijećnicima Gradskog vijeća prestaje mandat. Rješenjem je određeno da će Vlada Republike Hrvatske posebnim rješenjem imenovati povjerenika Vlade koji preuzima sve ovlasti Gradskog vijeća, gradonačelnika i Gradskog poglavarstva Grada Bakra, te da će se sredstva za rad povjerenika Vlade Republike Hrvatske osigurati u gradskom proračunu.
Protiv navedenog rješenja pravodobno je tužbu podnio Tihomir Kružić, predsjednik raspuštenog Gradskog vijeća Grada Bakra, iz svih razloga utvrđenih odredbom članka 10. stavka 1. Zakona o upravnim sporovima. U bitnom ističe da je na sjednici Gradskog vijeća Grada Bakra održanoj 29. prosinca 2005. godine izabran za predsjednika Gradskog vijeća Grada Bakra, a budući je pobijanim rješenjem Vlade Republike Hrvatske raspušteno Gradsko vijeće Grada Bakra, drži da je protiv istog temeljem članka 85. stavka 2. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi legitimiran podnijeti tužbu naslovnom Sudu. Ukazuje da iz osporenog rješenja proizlazi da je tužena Vlada Republike Hrvatske, na prijedlog Središnjega državnog ureda za upravu, odlučila raspustiti Gradsko vijeće Grada Bakra i imenovati povjerenika jer je Odluka o privremenom financiranju koja je donijeta u zakonom propisanom roku poništena Odlukom Ministarstva financija Republike Hrvatske. Međutim, iz odluke Ministarstva financija Republike Hrvatske, klasa: 400-06/06-01/5, urbroj: 513-0501/06-8 od 3. veljače 2006., nedvojbeno proizlazi da je isto Ministarstvo ocijenilo osnovanom Odluku Ureda državne uprave u Primorsko-goranskoj županiji, klasa: 041-02/06-01/1, urbroj: 2170-75-01-06-5 od 17. siječnja 2006., kojom se obustavlja od primjene opći akt Gradskog vijeća Grada Bakra, tj. Odluka o privremenom financiranju Grada Bakra u razdoblju siječanj – ožujak 2006. godine, jer da je u suprotnosti s člankom 48. stavkom 1. toč­kom 1. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, te člancima 19. i 35. Zakona o proračunu. Slijedom iznijetog opći akt Gradskog vijeća Grada Bakra – Odluka o privremenom financiranju Grada Bakra od 29. prosinca 2005. godine nije poništena, već se obustavlja kod primjene. Posebno ističe da nije pravno moguće da tijela državne uprave mogu poništavati opće akte predstavničkog tijela, jer je to protivno ne samo Zakonu o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, nego i odredbi članka 136. Ustava Republike Hrvatske. Smatra da je samo Ustavni sud RH nadležan ocjenjivati ustavnost i zakonitost općih akata donijetih od strane predstavničkih tijela lokalne samouprave. Budući je Odluka o privremenom financiranju Grada Bakra u razdoblju siječanj – ožujak 2006. donijeta 29. prosinca 2005., dakle u okviru zakonom propisanog roka, te kako ista Odluka nije poništena, niti je Ustavni sud RH tu Odluku ocijenio protuustavnom ili nezakonitom, tužitelj nalazi da nisu ispunjeni uvjeti za raspuštanje Gradskog vijeća Grada Bakra, a time niti za imenovanje povjerenika Vlade Republike Hrvatske u Gradu Bakru.
Predlaže da se tužba uvaži i rješenje o raspuštanju Gradskog vijeća Grada Bakra od 9. veljače 2006. godine poništi.
U odgovoru na tužbu tužena Vlada Republike Hrvatske ostaje kod razloga osporenog rješenja i predlaže da se tužba odbije kao neosnovana.

Tužba nije osnovana.

Odredbom članka 79. stavka 1. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj: 33/01, 60/01 i 129/05) propisano je da nadzor zakonitosti općih akata koje u samoupravnom djelokrugu donose predstavnička tijela općina, gradova i županija obavljaju uredi državne uprave u županijama i nadležna središnja tijela državne uprave, svako u svojem djelokrugu, sukladno posebnom zakonu, dok je člankom 81. stavkom 1. istog Zakona propisano da kada nadležno središnje tijelo državne uprave zaprimi odluku predstojnika o obustavi općeg akta, ocijenit će osnovanost odluke u roku od 15 dana od dana njezina prijama.
Iz podataka spisa predmeta razvidno je da je postupajući temeljem odredbe članka 79. stavka 1. gore rečenog Zakona, Ured državne uprave u Primorsko-goranskoj županiji obavio nadzor nad donošenjem općih akata predstavničkog tijela Grada Bakra i donio Odluku, klasa: 041-02/06-01/1, urbroj: 2170-75-01-06-5 od 17. siječnja 2006. godine, kojom se na temelju odredbe članka 80. stavka 1. rečenog Zakona obustavlja od primjene Odluka o privremenom financiranju Grada Bakra za razdoblje siječanj – ožujak 2006. godine, klasa: 021-05/05-01/11, urbroj: 2170-02-01-05-15 od 29. prosinca 2005. godine.
Naime, uvidom u zapisnik sa 8. sjednice Gradskog vijeća Grada Bakra utvrđeno je da su spornu Odluku o privremenom financiranju Grada Bakra za razdoblje siječanj – ožujak 2006. godine predložili neovlašteni predlagatelji (osmorica vijećnika Gradskog vijeća), što nije u skladu s člankom 48. stavkom 1. točkom 1. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, te člankom 19. Zakona o proračunu (»Narodne novine«, broj: 96/03). Osim toga, analizom sporne Odluke utvrđeno je da visina prihoda i rashoda nije u skladu s člankom 35. Zakona o proračunu, te da Odluka nije u skladu s metodologijom za izradu proračuna iz Uputa za izradu proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave za razdoblje 2006.-2008. godine, klasa: 400-06/05-01/231, urbroj: 513-05-01/05-1 od 16. kolovoza 2005. godine, koju temeljem članka 20. i 23. Zakona o proračunu, donosi ministar financija.
Ministarstvo financija RH je dana 23. siječnja 2006. godine zaprimilo Odluku Ureda državne uprave u Primorsko-goranskoj županiji od 17. siječnja 2006. godine, pa je dana 4. veljače 2006. godine donijelo Odluku, klasa: 400-06/06-01/5, urbroj: 513-05-01/06-8, kojom se ocjenjuje osnovanom Odluka Ureda državne uprave u Primorsko-goranskoj županiji kojom je obustavljena od primjene Odluka o privremenom financiranju Grada Bakra za razdoblje siječanj – ožujak 2006. godine.
Odredbom članka 84. stavka 1. točke 7. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi propisano je da će na prijedlog središnjeg tijela državne uprave nadležnog za lokalnu i područnu (regionalnu) samoupravu Vlada Republike Hrvatske raspustiti predstavničko tijelo ako u zakonom određenom roku ne donose proračun, odnosno ako ne donose odluku o privremenom financiranju.
Sukladno gornjem Središnji državni ured za upravu ocijenio je da su ispunjene pretpostavke iz članka 84. stavka 1. točke 7. gore spomenutog Zakona, te je Vladi Republike Hrvatske dostavio prijedlog za raspuštanje predstavničkog tijela Grada Bakra.
Slijedom navedenog, Vlada Republike Hrvatske je pravilno postupila kada je temeljem prethodno provedenih radnji u skladu sa zakonom, a posebno imajući u vidu da se Grad Bakar ne može zakonito financirati u 2006. godini, donijela osporeno rješenje o raspuštanju Gradskog vijeća Grada Bakra.
Navodi tužbe ne dovode u sumnju zakonitost osporenog rješenja, pa je na temelju izloženog, a sukladno odredbi članka 42. stavka 2. Zakona o upravnim sporovima (»Narodne novine«, broj: 53/91, 9/92 i 77/92) presuđeno kao u izreci.
Temeljem članka 85. stavka 4. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi ova presuda će se objaviti u »Narodnim novinama«.

Broj: Us-2049/2006-6
Zagreb, 17. ožujka 2006.

Predsjednica Vijeća
Dubravka Markt, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga