|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
HRVATSKI ZAVOD ZA ZDRAVSTVENO OSIGURANJE
908
Na osnovi odredaba članka 88. Zakona o zdravstvenom osiguranju (»Narodne novine«
broj 94/01., 88/02., 149/02., 117/03., 30/04., 177/04. i 90/05.), članka 142.
Zakona o obveznim odnosima (»Narodne novine« broj 53/91., 73/91., 3/94., 7/96. i
112/99.) i članka 19. Statuta Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje
(»Narodne novine« broj 16/02., 24/02. i 58/03.) Upravno vijeće Hrvatskog zavoda
za zdravstveno osiguranje na 29. sjednici održanoj 28. ožujka 2006. godine
donijelo je
PRAVILA
O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILA I OPĆIH UVJETA UGOVARANJA PRIMARNE, SEKUNDARNE I
TERCIJARNE RAZINE ZDRAVSTVENE DJELATNOSTI I RAZINE ZDRAVSTVENIH ZAVODA ZA 2006.
GODINU
Članak 1.
U Pravilima i općim uvjetima ugovaranja primarne, sekundarne i tercijarne razine
zdravstvene djelatnosti i razine zdravstvenih zavoda za 2006. godinu (»Narodne
novine« broj 29/06., u daljnjem tekstu: Pravila ugovaranja) u članku 42. riječi:
»ortopedska i druga pomagala u skladu s vrijedećim Pravilnikom o ortopedskim i
drugim pomagalima«, zamjenjuju se riječima: »pomagala za šećernu bolest i
pokrivala za rane koja su utvrđena u Pravilniku o uvjetima i načinu ostvarivanja
prava na ortopedska i druga pomagala po cijenama utvrđenim u Popisu pomagala
koji je sastavni dio Pravilnika o uvjetima i načinu ostvarivanja prava na
ortopedska i druga pomagala.«
Iza stavka 1. dodaju se novi stavci 2. i 3. koji glase:
»Sastavni dio ugovora s ljekarnama je popis pomagala iz stavka 1. ovog članka u
kojem su navedeni proizvođači/isporučitelji pomagala.
Pomagala iz stavka 1. ovog članka izdaju se osiguranim osobama na osnovi
ovjerene potvrde o ortopedskim i drugim pomagalima iz članka 8. Pravilnika o
uvjetima i načinu ostvarivanja prava na ortopedska i druga pomagala.«
Članak 2.
U članku 57. iza stavka 2. dodaje se novi stavak 3. koji glasi:
»Ustanova je obvezna najmanje 7 dana prije otpusta s bolničkog liječenja
osiguranoj osobi propisati sva potrebna pomagala koja će koristiti nakon izlaska
iz bolničke zdravstvene ustanove, a prema medicinskoj indikaciji utvrđenoj
Pravilnikom o uvjetima i načinu ostvarivanja prava na ortopedska i druga
pomagala.«
Dosadašnji stavci 3., 4. i 5. postaju stavci 4., 5. i 6.
Članak 3.
Ova Pravila stupaju na snagu danom objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuju
se od 1. svibnja 2006. godine.
Klasa: 025-04/06-01/125
Urbroj: 338-01-01-06-1
Zagreb, 28. ožujka 2006.
Predsjednik
Upravnog vijeća Hrvatskog zavoda
za zdravstveno osiguranje
prim.
Stjepan Bačić, dr. med., v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|