|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
DRŽAVNI ZAVOD ZA MJERITELJSTVO
943
Temeljem članka 275. stavak 3. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne
novine« broj 105/04) ravnatelj Državnog zavoda za mjeriteljstvo donosi
PRAVILNIK
O POSTUPKU HOMOLOGACIJE MOTORNIH VOZILA NA DVA ILI TRI KOTAČA S OBZIROM NA
SUSTAVE KOČENJA TPV 201 (IZDANJE 00)(*)
Članak 1.
Ovim se Pravilnikom uređuje postupak homologacije motornih vozila kategorije
L(1) s obzirom na sustave kočenja
Članak 2.
Tehnički zahtjevi u postupku homologacije navedeni su u Prilogu, a postupak
homologacije u člancima 7. – 9. Pravilnika o homologaciji tipa motornih vozila
na dva ili tri kotača. Prilog čini sastavni dio ovog Pravilnika
Članak 3.
Tijelo nadležno za homologaciju vozila na dva ili tri kotača u smislu odredaba
ovog Pravilnika je Državni zavod za mjeriteljstvo (u daljnjemu tekstu: Zavod).
Članak 4.
Zavod će dodijeliti certifikat o homologaciji sastavnoga dijela tipu vozila s
obzirom na sustave kočenja prema obrascu u Dodatku 4. Priloga, ako sustav
kočenja zadovoljava zahtjeve ovog Pravilnika.
Članak 5.
Vozila s obzirom na sustave kočenja mogu se homologirati, uvoziti i stavljati na
tržište ako zadovoljavaju zahtjeve ovog Pravilnika.
Članak 6.
Zavod može ovlastiti pravnu ili fizičku osobu za obavljanje poslova tehničke
službe ako ta osoba ispunjava sljedeće uvjete:
– da zadovoljava zahtjeve norme HRN EN ISO/IEC 17025 za osposobljenost ispitnih
laboratorija za područje ispitivanja prema zahtjevima ovog Pravilnika
– da može dokazati poznavanje metoda i postupaka ispitivanja sadržanih u Prilogu
– da ima najmanje jednoga djelatnika školske spreme VII./1 strojarskoga smjera.
Članak 7.
Ovaj se Pravilnik objavljuje u »Narodnim novinama«, a stupa na snagu danom
prijema Republike Hrvatske u punopravno članstvo Europske unije.
Klasa: 011-02/06-03/3
Urbroj: 558-06/4-06-1-AD
Zagreb, 22. ožujka 2006.
Ravnatelj
Državnog zavoda za mjeriteljstvo
Mirko Vuković, dipl. ing., v. r.
_____
(*) Ovaj Pravilnik preuzima sadržaj Direktive Vijeća 93/14/EZ o
kočenju motornih vozila na dva ili tri kotača.
(1) Definicija vozila i kategorizacija dani su u članku 2. Pravilnika o
homologaciji tipa motornih vozila na dva ili tri kotača (»Narodne novine« br.
115/04).
Napomena: prilozi su ispušteni u ovom neslužbenom info
pregledu
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|